NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.0866 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník. Lidské tělo - SMYSLY Prvouka 3.ročník.
Advertisements

VY_32_INOVACE_PŘČL.11 Autor: Mgr. Jitka Žejdlíková Datum vytvoření: leden 2012 Ročník: 8. Vzdělávací oblast: Člověk a příroda Vzdělávací obor: Přírodopis.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor: MGR. MONIKA RICHTÁRECHOVÁ Název: VY_INOVACE_223_SMYSLY Téma: SMYSLY Číslo projektu:
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU: Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Geometrická tělesa Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název školy, adresa: Základní škola a mateřská škola Kamenný Přívoz,
Tvorba materiálu je financována z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je .
CZ.1.07/1.4.00/ číslo a název klíčové aktivity III/2
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Stopy zvířat Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva lesů Živočichové
Společenstva polí Živočichové
Společenstva vod Rostlliny
Digitální učební materiál
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ALGEBRAICKÉ VÝRAZY 07 Vytýkání I
Přírodověda 5.tř. opakování
VY_32_INOVACE_47_TK projekt v rámci vzdělávacího programu
Projekt v rámci vzdělávacího programu VZDĚLÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ŠABLONA ČÍSLO: III/2 NÁZEV: INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY PROSTŘEDNICTVÍM ICT PŘEDMĚT:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Pořekadla Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE19_POŘEKADLA.
Společenstva lesů Houby
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Základní škola Unhošť CZ.1.07/1.4.00/ Projekt MŠMT ČR
Slovní druhy - procvičování
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Opakování rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenstva lesů Rostliny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Číslo a název šablony klíčové aktivity
zpracovaný v rámci projektu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Slabikotvorné R, r, L, l Jazyková výchova (český jazyk pro 1. ročník) Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
Autor: Mgr. Jitka Šteflová Název: VY_12_INOVACE_15_Člověk Téma: Člověk
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.1.Bal.08_Lidské_tělo Datum:
AUTOR: Blanka Petlánová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Základní škola a mateřská škola Bukovec
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
pedagogických pracovníků (NÚV).
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Markéta Hanzalová Náprstková N12Smysly
Vyjmenovaná slova po B Jazyk a jazyková komunikace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
(český jazyk pro 1. ročník)
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
AUTOR: Mgr. Erika Hovorková TEMA: VY_32_INOVACE_15_Lidské tělo II.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Samohlásky - procvičování
Odkrývačka rostliny Člověk a jeho svět (Přírodověda pro 4. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Jakékoliv další používání podléhá autorskému zákonu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_13_ABECEDA Mgr. Petra Kukuczková
Kilogram Matematika a její aplikace (matematika pro 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující.
Transkript prezentace:

NAŠE SMYSLY Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název: VY_32_INOVACE_10_NAŠE SMYSLY Sada: 2 Druh materiálu: DUM PRV č. 10 Jméno autora: Mgr. Žaneta Gruntová Škola: ZŠ A MŠ Cholina, okres Olomouc, příspěvková organizace Cholina 35, Datum vytvoření: Předmět: Prvouka Ročník: třetí Anotace: Materiál (DUM) je určený k procvičení učiva o našich pěti smyslech a jejich funkcích. Je určen ke společné práci, která proběhne na interaktivní tabuli. Klíčová slova: zrak, sluch, čich, chuť, hmat, orgán Zdroje:

NAŠE SMYSLY  ZRAK  SLUCH  CHUŤ  ČICH  HMAT Vše kolem nás vnímáme pomocí smyslů.

ZRAK Orgánem je OKO. Vnímáme světlo, barvu, tvar a pohyb.

SLUCH Orgánem je UCHO. Vnímáme zvuky.

ČICH Orgánem je NOS. Vnímáme vůně a pachy.

CHUŤ Orgánem je JAZYK. Vnímáme 4 chutě:  hořkou, kyselou, sladkou a slanou sladká slaná kyselá hořká

HMAT KŮŽE Vnímáme teplo, chlad, bolest, dotyk a tlak. Nevidomí lidé se učí číst hmatem. Braillovo písmo.

NAŠE SMYSLY Doplň tabulku. ZRAK OČIVIDÍME SLUCHUŠISLYŠÍME ČICHNOSČICHÁME CHUŤJAZYKCHUTNÁME HMATPOVRCH TĚLA HMATÁME