1 Gymnázium Český Těšín, Frýdecká 30 Úspěšné soutěžní práce žáků a studentů gymnázia v oblasti přírodních věd Soubor obsahuje u každé práce abstrakt a.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Pěvecký sbor Ptáčata V pěveckém sboru Ptáčata zpívají žáci tříd pod vedením Mgr. Jany Wichrové, korepetitorem sboru je Mgr. Dana Kusinová. Ptáčata.
Advertisements

1.ročník celostátní výtvarné soutěže
Rozvojový program Excelence středních škol 2012
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Zdeňka Kielbusová, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
KULTURNÍ AKCE ŠKOLY Aleš Březina 3.A prosinec 2009.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Podmínky účasti Zaslat alespoň dvě čísla časopisu Časpis musí tvořit především děti a studenti Zvláštní kategorie „Článek měsíce”
Barbora Št ě pánková 3.A b ř ezen  Třídy na gymnáziu  Úspěchy našich studentů  Porovnání paralelních tříd.
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Sportovní gymnázium, Plzeň, Táborská 28
Prezentace školy.
Střední průmyslová škola chemická akademika Heyrovského a
Číslo projektu:  CZ.1.07/1.5.00/ Název VM: Hnojiva anorganická Kód VM:
Tomáš Doseděl, Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST STRUKTURA PRÁCE. Práce mohou být vyhotoveny v následujících formách: teoretické řešení problému nebo úkolu, jež je zpracováno.
Jak psát práci SOČ Tomáš Doseděl,
Slezské gymnázium Druh školy: střední škola (gymnázium)
Západočeská univerzita v Plzni Partner pro SOČ v Plzeňském kraji? Irena Vlachynská, Karel Jedlička Seminář pro autory SOČ, , Plzeň.
Projekt „Věda do škol“ Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
… ale taky protivný nepřítel … ROLE ICT VE VZDĚLÁVÁNÍ Počítač může být kamarádRadek Maca Co chceme? Chceme být zdraví a silní. Chceme být vzdělaní a.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Gymnázium Děčín. StudentUčitelé Škola Rodiče ŠkolaRodiče Student.
Hospodářská úprava lesa Legislativa Podle možností hospodářského využití jsou pozemky určené k plnění funkcí lesa zařazeny do kategorií: Les ochranný Les.
Soutěž Obec zdravotně postiženým Konference ISSS 2003 Jaromír Jech předseda Komise pro zdravotně postižené občany Předsednictva Svazu měst a obcí ČR
Anotace Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
ANOTACE Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Výsledky přijímacího řízení ve školním roce 2011/2012 Krajský úřad Pardubického kraje odbor školství, kultury a tělovýchovy oddělení organizační a vzdělávání.
Den otevřených dveří PřF MU
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název VM:Postřiky proti škůdcům Kód VM:VY_52_INOVACE_64_64 Vzdělávací předmět:Pěstování rostlin Tematická oblast:Škůdci.
Anotace: Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Středoškolská odborná činnost - SOČ
Státní správa Petr Machala.
současná medicína vyžaduje dokonalé technické zázemí,
EVROPA VE ŠKOLE 2015 Český Krumlov
15. ročník mezinárodní soutěže studentů středních technických škol v iDESIGN technologiích. se uskuteční v termínu 20. a
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
VY_32_INOVACE_9A14 KVĚTNÍ VZOREC A KVĚTNÍ DIAGRAM
Jaroslav Štys - REMO. Jaroslav Štys - REMO Pochvaly a ocenění ředitele školy za reprezentaci školy v předmětových a sportovních soutěžích a za další.
Česká republika: hospodářství, zemědělství, průmysl
Možnosti seberealizace v odborných soutěžích Patrik Čermák.
Masarykovo gymnázium Pozvánka na školu.
Co je Eurorebus? vědomostní soutěž pro žáky 1. a 2. stupně základních škol a pro studenty středních škol začala ve školním roce 1995–1996, letos bude již.
Postavení osob na trhu práce dle nejvyššího dosaženého vzdělání 1. prosince 2014 Z0027 Geografická analýza trhu práce.
IPS Informační a poradenské středisko pro volbu povolání a změnu zaměstnání Ing. Ivana Šatrová.
Celostátní síť pro venkov.  Zřizovatelem je Ministerstvo zemědělství r  Sdílení zkušeností a poznatků a jejich předávání směrem k aktérům venkovského.
Kraje pro bezpečný internet Pracovní setkání, ZSMV Hotel Solenice Tomáš Marek, koordinátor KPBI, Krajský úřad Plzeňského kraje.
DĚJEPIS. Základní informace předmět se vyučuje na nižším i vyšším stupni na vyšším gymnáziu možnost volby semináře Kapitoly z dějepisu - dvouletý - jednoletý.
Soutěže talentované mládeže KURZ - FINANČNÍ ŘÍZENÍ ŠKOLY v rámci projektu ZVYŠOVÁNÍ KOMPETENCÍ VEDOUCÍCH PRACOVNÍKŮ ŠKOL A ŠKOLSKÝCH ZAŘÍZENÍ LIBERECKÉHO.
ENGLISH … ano, angličtina. Naši studenti se účastní soutěží.
Západočeská univerzita v Plzni
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ŠKOLA: Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
Západočeská univerzita v Plzni
Člověk a krajina – průmyslová krajina
Projekt „Věda do škol“ Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.
Podpora talentovaných žáků v Plzeňském kraji
Gymnázium Na Vítězné pláni, Praha 4
Statutární město Ostrava
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
Podpora technického vzdělávání v Kraji Vysočina
Transkript prezentace:

1 Gymnázium Český Těšín, Frýdecká 30 Úspěšné soutěžní práce žáků a studentů gymnázia v oblasti přírodních věd Soubor obsahuje u každé práce abstrakt a umístění v soutěžích. Řazení prací je vzestupné podle abecedního pořádku příjmení autorů.

2 Uvedená práce postoupila do krajského kola SOČ 1981 v oboru Zemědělství.

3 Uvedená práce postoupila do krajského kola SOČ 1982 v oboru Zemědělství.

4 Uvedená práce získala 1. místo v okresním kole SOČ 1984 v oboru Tvorba učebních pomůcek; 1. místo v krajském kole SOČ 1984 v oboru Tvorba učebních pomůcek; Zvláštní cenu MŠ v celostátním kole SOČ 1984 v oboru Tvorba učebních pomůcek.

5 Uvedená práce byla obhájena ve školním kole SOČ 1982.

6 Uvedená práce postoupila do okresního kola SOČ 1986 v oboru Zdravotnictví (4. místo) a získala tam čestné uznání.

7 Uvedená práce byla obhájena ve školním kole SOČ 1984 v oboru Biologie.

8 Uvedená práce byla obhájena ve školním kole SOČ 1986 v oboru Ochrana a tvorba ŽP.

9 Uvedená práce postoupila do okresního kola SOČ 1986 v oboru Zemědělství, kde obsadila 3. místo.

10 Uvedená práce postoupila do krajského kola SOČ 1981 v oboru Ostatní přírodní vědy, kde obsadila 3. místo.

11 Uvedená práce byla úspěšně obhájena v okresním kole SOČ 1985 v oboru Zdravotnictví.

12 Uvedená práce byla úspěšně obhájena v krajském kole Biologické soutěže NATURA SEMPER VIVA 1981.

13. Uvedená práce postoupila do okresního kola kola SOČ 1989 v oboru Zdravotnictví.

14 Uvedená práce postoupila do krajského kola SOČ 1980.

15 Uvedená práce postoupila do krajského kola SOČ 1982 v oboru Biologie.

16 Uvedená práce postoupila do okresního kola SOČ 1983 v oboru Biologie.

17 Uvedená práce byla obhájena ve školním kole SOČ 1984.

18 Uvedená práce byla v krajském kole Biologické soutěže NATURA SEMPER VIVA 1980 úspěšně obhájena a zařazena do kategorie odměněných prací.

19 Uvedená práce postoupila do krajského kola SOČ 1982 v oboru Zemědělství.

20 Uvedená práce postoupila do okresního kola SOČ 1986 v oboru Ochrana a tvorba ŽP a obsadila tam 4. – 5. místo.

21 Uvedená práce získala 1. místo v okresním kole SOČ 1986 v oboru Biologie, postoupila do krajského kola SOČ 1986.

22 Uvedená práce postoupila do okresního kola SOČ 1987 v oboru Biologie.