Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0211 Název projektu:Zlepšení.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0211 Název projektu:Zlepšení."— Transkript prezentace:

1 Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0211 Název projektu:Zlepšení podmínek pro výuku na gymnáziu Číslo a název klíčové aktivity:III/2 - Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT

2 Anotace Název tematické oblasti: Ekonomie Název učebního materiálu: Základní tržní kategorie - nabídka Číslo učebního materiálu: VY_32_INOVACE_ZSV0203 Vyučovací předmět: Základy společenských věd Ročník: 2. ročník Autor: Mgr. Michaela Osladilová Datum vytvoření: 3.3.2013 Datum ověření ve výuce: 18.3.2013 Druh učebního materiálu: prezentace Očekávaný výstup: Dokáže charakterizovat nabídku. Vysvětlí, čím je určena a jaké máme typy nabídky. Umí nakreslit a vysvětlit křivku a zákon nabídky. Metodické poznámky:Materiál slouží k výkladu nového učiva a k frontálnímu opakování.

3 Základní tržní kategorie - nabídka

4 Nabídka Značení: supply – „S“ množství zboží a služeb, které výrobci zamýšlejí na trhu prodat

5 Nabídka je určena: 1) objemem výroby Q (quantity = množství) 2) cenou P (price = cena)‏

6 Druhy nabídky: Individuální nabídka – nabídka 1 výrobce určitého statku nebo služby Tržní nabídka – nabídka 1 typu výrobku různými výrobci

7 Křivka nabídky:

8 Zákon nabídky: S rostoucí cenou roste nabídka S klesající cenou nabídka klesá

9 Zdroje: ◦Ze zdrojů autora


Stáhnout ppt "Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/34.0211 Název projektu:Zlepšení."

Podobné prezentace


Reklamy Google