Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast prevence rizikového chování určeno pro žádosti na rok 2017 (a dál) Mgr. Radek.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Seminář k výběrovému řízení 2014
Advertisements

Návod ke správě týmu pro novou verzi webu
Veterinární a farmaceutická univerzita Brno
Seminář k výběrovému řízení 2013 Způsob přihlášení do výběrového řízení.
Postup při vyplňování žádosti o platbu v Benefit7 EX-POST.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Postup při podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2012.
Oddělení metodiky OP Rybářství (SZIF) ŘO OP Rybářství (MZe)
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
Registr přechodných pobytů
Hlášení změn v rámci projektů PRV Eva Šípová, MAS Labské skály – březen 2010 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských.
Benefit7+ - vyplňování Monitorovacích zpráv (MZ) se žádostí o platbu
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2013.
Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast prevence rizikového chování určeno pro žádosti na rok 2015 (a dál)
Postup pro podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
BENEFIT 7 Bc. Iva Sobíková 8. října Cíl prezentace Žádosti Benefit 7+  Cílem - upozornit žadatele na záložky tohoto IS, se kterými mívají občasné.
APLIKACE BENEFIT7 - ÚVOD
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Program Iniciativy Společenství INTERREG IIIA Česká republika – Svobodný stát Bavorsko 2004 – 2006 ŽÁDOST O PODPORU Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor.
Závěrečná monitorovací zpráva a její zpracování v Benefitu.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2015.
Jak mohu kontrolovat své aktuální výpůjčky z Knihovny PA ČR a termíny jejich vrácení.
Postup při podávání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011.
Předkládání žádostí 1 - Elektronicky - Po vyplnění – data odeslat do úložiště dat - Formulář vytisknout, podepsat a s přílohami odeslat poštou nebo podat.
KM svaz stolního tenisu
Mgr. Naděžda Fasurová, Ph.D.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7.
Jana Böhmová Monitorovací zpráva v aplikaci Benefit7 ORR, Krajský úřad Kraje Vysočina.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Seminář pro žadatele Ústí nad Labem, 20.dubna 2010 TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA EVROPSKÝM.
Michala Pechová Jak vyplnit webovou žádost OP VK BENEFIT7 ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva v BENEFIT7 Základní dokument – EMZ v BENEFIT7 platnost k
Benefit7 – jak vyplnit projektovou žádost
UKÁZKA PORTÁLU IS KP14+ INFORMAČNÍ SYSTÉM KONEČNÉHO PŘÍJEMCE 1. Jak vypadá a funguje IS KP Založení a vyplnění žádosti.
Zlepšení prostředí v problémových sídlištích Benefit 7+ Centrum pro regionální rozvoj ČR Tábor
Aplikace Přijímačky školní rok 2014/2015
Postup pro podání přihlášky do výběrového řízení o dotace z rozpočtu SMO na rok 2011 Oblast školství.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Elektronická monitorovací zpráva BENEFIT7 část
Seminář pro příjemce podpory z OP VK Smlouvy + náležitosti.
PŘÍLOHY MONITOROVACÍ ZPRÁVY 6. října OBSAH  Jednotlivé přílohy monitorovací zprávy  Elektronická žádost o platbu.
Seminář k výběrovému řízení 2016 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí, zdravotnictví a vzdělanosti.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost BENEFIT 7 Ústí nad Labem, 11.února 2009.
Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast sportu určeno pro žádosti na rok 2017 (a dál) Mgr. Radek Maca, NIDV.
Seminář k výběrovému řízení 2017 Přihlašování do výběrového řízení Statutární město Ostrava Magistrát Odbor sociálních věcí a zdravotnictví.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Pracovní workshop pro příjemce 1. výzva 2. GG oblast.
Postup pro podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017.
Manuál pro editaci webu PCP
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO „Program na podporu vzdělávání a talentmanagementu v oblasti technických.
Podání žádosti o dotaci
Program rozvoje venkova 2014 – 2020 LEADER
Vyúčtování projektů nestátních neziskových organizací za rok 2016
Dotační program Podpora včelařství 2016 Krok za krokem
Dotační program Podpora včelařství 2015 Krok za krokem
- ČESKY SEVER Seminář pro žadatele Příjem žádostí v MAS a další administrativní postupy Program rozvoje venkova ČR 2014 – 2020 Výzva č. 1.
Pracovní workshop pro příjemce 2. výzva 2. GG oblast podpory 1. 1, 1
postup podání žádosti odbor 55 - SIPVZ
Postup při podání žádosti o poskytnutí peněžních prostředků z rozpočtu SMO na rok 2017 a 1. pol. roku 2018.
Návod k aplikaci pro vedoucí DoFE Instalace aplikace a kontrola aktivity systém Android Verze aktuální k
Odkaz na webové stránky města : ostrava
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
MŠMT Program VIII Přímá podpora sportovních klubů a tělovýchovných jednot Podpora zabezpečení sportovní, pohybové, tělovýchovné činnosti dětí a mládeže.
1. Výzva PRV MAS krajina srdce, z.s.
určeno pro žádosti na rok 2019
Setkání manažerů PK Elektronické podávání/příjem žádostí do Programu prevence kriminality Ministerstvo vnitra ČR.
určeno pro žádosti na rok 2015 (a dál)
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Podání žádosti o dotaci
Podpora vybraných druhů sociálních služeb ve Středočeském kraji II
Základní informace - Ovládání systému
Transkript prezentace:

Informační systém MŠMT pro elektronické řešení dotačních programů - oblast prevence rizikového chování určeno pro žádosti na rok 2017 (a dál) Mgr. Radek Maca, NIDV

Cíle prezentace 1.Seznámit vás s elektronickým informačním systémem pro podávání projektových žádostí na realizaci a) individuálních projektů (pro NNO, spolky, sdružení, …) b) projektů na zlepšení klimatu třídy (pro školy a školská zařízení) 2.Ukázat vám, kde najdete pomoc v případě nesnází 2

Obsah I. Úvodní informace o systému II. Registrace nové organizace (žadatele) III. Správa projektů IV. Založení a vyplnění projektové žádosti V. Uzavření projektu a podání žádosti VI. Potřebujete pomoc? 3

I. Úvodní informace o systému Informační systém je JEDINEČNÝ pro programy prevence rizikového chování Informační systém je webová aplikace, najdete ji na adrese Informační systém je přístupný pouze pro registrované uživatele – registrace se provádí pouze jednou Zadávat projektovou žádost můžete po přihlášení se prostřednictvím uživatelského jména a hesla Uživatelské jméno a heslo získáte při registraci do systému (pouze jednou na začátku) Heslo si můžete změnit nebo po zapomenutí obnovit sami 4

5 2. Nejnovější aktuality 1. Anotace úvodní stránky 3. Archiv aktualit I. Úvodní stránky = AKTUALITY 6. Uživatelská podpora 4. Prostor pro registrace 5. Přihlášení registrovaného žadatele

6 1. Začněte zde 2. Úvodní stránka Metodiky 3. Prezentace 3a) Prezentace ze seminářů ke prohlížení i ke stažení 3b) Ovládací prvky prezentace Metodika 4. Ke stažení !!! Nutné stáhnout čestné prohlášení a vložit jako přílohu projektu

Vstup do systému a registrace Pro vstup do aplikace s možností zadávání projektové žádosti zadejte uživatelské jméno (= IČ) a heslo a klepněte na tlačítko „PŘIHLÁSIT SE“ Nejste-li ještě zaregistrováni, je třeba „ZAREGISTROVAT SE“ klepnutím na stejnojmenné tlačítko 7 Pokud zapomenete (ztratíte) jméno a heslo, klepněte na tlačítko „OBNOVENÍ HESLA“

II. Registrace nové organizace (žadatele) obsahuje několik částí: a)Základní údaje o žádající organizaci přístupové údaje (jméno, heslo) potvrzení registrace mailem b)Údaje o organizaci (žadateli) základní údaje působnost typ poskytovaných služeb kontaktní údaje statutární zástupce 8 pro vstup žadatele o dotaci do systému společná data pro všechny projekty

Registrace 1 – vložení přístupových údajů …a jméno a zadavatele dat o organizaci - na tento mail Vám přijdou informace k dokončení registrace (ale i při obnovování hesla) Vložte Oficiální název organizace a IČ Vaší organizace 9 Ověřuje a aktualizuje se vůči ARES

Text mailu obsahuje internetový odkaz, který je nutno KLEPNUTÍM myší POTVRDIT a tím aktivovat Váš účet Registrace 2 – potvrzení záměru registrace 10

Text mailu obsahuje uživatelské (přihlašovací) jméno heslo Pomocí kterého se můžete přihlásit do systému Registrace 3 – aktivace účtu 11

Obnovení hesla 1. Zadejte buď IČ nebo registrační a klepněte na tlačítko OBNOVIT HESLO Systém zahájí obnovu hesla a na váš registrační zašle žádost na dokončení změny … internetový odkaz 3. Zadáte a potvrdíte nové heslo 1. Zadejte buď vlevo IČ (neznáte-li, pak vpravo ) a klepněte na tlačítko OBNOVIT HESLO

Přihlášení do systému …a klepněte na tlačítko „PŘIHLÁSIT SE“ Pro vstup do aplikace s možností zadávání projektové žádosti zadejte mailem zaslané Uživatelské jméno a heslo … 13

Úvodní obrazovka po přihlášení do systému …Aktualizace údajů o organizaci Nová záložka PROJEKTY 14

Nastavení údajů o organizaci Položky dat o organizaci (vkládají se JEDNOU za organizaci a platí PRO VŠECHNY vámi podávané projekty) 15 …ukážete-li myší na editační pole, systém vám napoví žlutou „bublinovou“ nápovědou …zadané údaje je třeba VŽDY „ULOŽIT“ …údaje z registrace (budou již načteny)

Změna hesla Zadáte a potvrdíte nové heslo … 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ Heslo musí splňovat základní bezpečnostní pravidla:

Nastavení organizace 17 Korespondenční údaje… obec, ulice, PSČ, kraj, okres, … Údaje o bance… kam vám přijde (po schválení:-) ) dotace Kontaktní údaje organizace Osoba jednající (zodpovídající) za organizaci – ŘEDITEL!!! – bude uvedena v Rozhodnutí Fakturační údaje … IČ, finanční úřad, právní subjektivita

Dokumenty organizace Začněte zde … 2. Vyberte typ souboru 3. Zadejte jeho název v systému 4. Vyberte příslušný Soubor na disku 5. Nezapomeňte „VLOŽIT DOKUMENT“

Dokumenty organizace Garanci správnosti potvrdí statutární zástupce podpisem čestného prohlášení (je ke stažení v sekci METODIKA | KE STAŽENÍ a vkládá se jako samostatná POVINNÁ příloha žádosti) Pokud se Dokumenty organizace NEZMĚNILY, NENÍ třeba je vkládat znovu a ani je následně tisknout a přikládat do žádosti. V žádosti se automaticky zobrazí poslední verze dokumentů.

III. Správa projektů 3. …lze je a)Editovat b)Smazat 20 Rozpracované projekty… 1. Klepněte na Projekty Podané projekty… Podpořené projekty…(před)loni … Nepodpořené, Nepodané … (před)loni 2. Založení nového projektu: a)Individuální (pro NNO, spolky, sdružení) b)Individuální projekty pro zlepšení klima třídy (pro školy a školská zařízení)

Podané, resp. projekty vrácené Projekty vrácené k finalizaci = vytvoření finální verze projektu dle doporučení výběrové komise dle přílohy 6 Metodiky MSMT do uvedeného data 21 Rozpracované projekty… PDF žádost k vašemu použití – letos se neposílá!!!

IV. Založení a vyplnění projektové žádosti Projektová žádost obsahuje několik částí (kapitol): a)Základní údaje o projektu b)Zaměření a obsah projektu c)Mzdové prostředky (DPP, DPČ, HPP) d)Neinvestiční výdaje (ONIV) e)Zdroje financování f)Kontaktní osoby projektu g)Připojené soubory (přílohy) k PROJEKTU 22

Založení projektu Zvolíme oblast zaměření projektu 2. Zadejte název projektu 3. Kliknutím na tlačítko „Založit nový projekt“ vznikne v systému nový projekt a můžete editovat jeho obsah

Struktura projektové žádosti 24 Název a ev.č. aktuálně upravovaného projektu Tiskový náhled aktuálně upravovaného projektu Aktuální stav vyplňování „kapitol“ projektu … všechny kapitoly musí mít nakonec „zelenou fajfku“ Návrat na úvodní přehled všech projektů (rozpracovaných i uzavřených) Návrat na tuto úvodní obrazovku projektu Finanční limit aktuálně upravovaného projektu Aktuální stav rozpočtu projektu a jeho pokrytí zdroji financování  musí být v rovnováze, tedy nevykryté náklady musí být = 0 Kč

Základní údaje o projektu Realizace projektu (Od: min Do: max … u Bezpečného klimatu POUZE do ) Zde se rozhoduje o víceletém projektu 3. Je li program realizovaný v rámci projektu certifikovaný, ZAŠKRTNĚTE toto pole a PAK vložte do části Připojené soubory kopii certifikátu nebo žádosti o certifikaci 2. Působnost projektu v krajích (lze vybrat i více krajů, minimálně však jeden) 4. U vzdělávacích aktivit pro pedagogy uveďte číslo akreditace MŠMT v rámci DVPP

Základní údaje o projektu Zaškrtněte ty aktivity (typy rizikového chování) a cílového klienta, resp. formu aktivit, na které se v projektu zaměříte

Základní údaje o projektu Prohlášení o bezdlužnosti – V TÉTO KAPITOLE NENÍ, protože se žádost NEPODÁVÁ písemně!!! Je NUTNO vyplnit SAMOSTATNOU PŘÍLOHU ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ (viz METODIKA | KE STAŽENÍ) a vložit podepsané a naskenované do kapitoly Připojené soubory Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“

Zaměření, finanční limit a obsah projektu Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“ 1.Zvolte zaměření projektu (ovlivňuje obsah, cílovou skupinu a také finanční limit projektu) – viz Metodika čl. II. Pokud vám pole nebudou stačit, můžete rozšiřující informace vložit do kapitoly Připojené soubory (nevkládat sem dokumenty o organizaci!!!) 2. Vyplňte kvalitativní pole obsahu projektu (Popis, popis cílové skupiny, příns projektu, harmonogram, …) 3. Vyplňte kvantitativní pole obsahu projektu (počet tříd, skupin, jedinců, …) ovlivňuje finanční limit projektu 4. Kvantitativní pole pro posouzení finanční náročnosti aktivit

Upozornění na odhlášení 29 Nezapomeňte včas „ZMĚNY ULOŽIT“ Při vyplňování žádosti někdy potřebujete více času. Systém je nastaven z bezpečnostních důvodů na maximálně 30 minutovou odmlku, po této době budete odhlášeni. Systém vás o zbývajícím čase do odhlášení upozorňuje tímto textem.

Mzdové prostředky (MP) DPP (funkce, vzdělání, druh a délka činnosti v projektu, finanční požadavky z dotace včetně odvodů na ZP a SP – nutno ručně vyplnit!) 2. DPČ (funkce, …) Odvody na ZP a SP se počítají automaticky (34 %) 4. Souhrny všech MP v projektu i v požadované dotaci včetně odvodů 3. HPP (funkce, …, platový stupeň, délka praxe, …) Odvody se počítají automaticky (34 %)

Mzdové prostředky (MP) 31 Vložené záznamy o MP lze nově editovat případně smazat Položky upravíme uvnitř polí a pak vpravo stejnojmenným tlačítkem uložíme změny

Neinvestiční výdaje (ONIV) 32 Materiálové náklady (potraviny, kancelářské potřeby, majetek do Kč, pohonné hmoty, ostatní) Nemateriálové náklady - služby Opravy a udržování (budov, aut, jiné) Cestovné (zaměstnanců, klientů) Jiné provozní náklady Jiné mzdové náklady Ostatní služby (telefony, poštovné, ostatní spoje, nájemné, právní a ekn. služby, školení a vzdělávání, jiné provozní služby) Dotace na materiál může být max. 25 % celkového rozpočtu projektu NEPLATÍ PRO BEZPEČNÉ KLIMA Dotace na služby může být max. 40 % celkového rozpočtu projektu NEPLATÍ PRO BEZPEČNÉ KLIMA PROJEKTDOTACE LIMITY - souhrn materiálových nákladů a služeb

Přehled projektu – rozdílová tabulka nákladů rozpočtu a zdrojů Klikněte na Přehled projektu… 2. Ve třetím sloupci „Nevykryté náklady ve zdrojích financování“ musí být 0 Kč!!! Je tedy třeba v kapitole MP či ONIV na straně výdajů, nebo v kapitole Zdroje financování upravit tak, aby byl rozpočet vyrovnaný – jinak NEPŮJDE projekt uzavřít!

Zdroje financování Do pole MŠMT se částky načtou z jiných „kapitol“ – MP a ONIV 2. Do ostatních polí v případě vícezdrojového financování doplňte ve struktuře a)Neinvestiční (ONIV) b)Mzdové náklady (MP vč. odvodů) Souhrnné výdaje a zdroje projektu a dotace Pole v řádku Zbývá pokrýt z jiných zdrojů se MUSÍ rovnat 0 3. Uložit Aktuální souhrn zdrojů se MUSÍ rovnat celkovým výdajům projektu…zde musí být 0

Kontaktní osoba projektu Zadáte požadované kontaktní údaje na osobu, která bude garantovat a koordinovat realizaci projektu … 2. Nezapomeňte „ULOŽIT ZMĚNY“

Připojené soubory Pomocí tlačítka „Procházet“ vyberte na svém disku vhodnou přílohu (jako příloha k mailu) 3. Klikněte na tlačítko „PŘIDAT SOUBOR“ (takto lze přidat i více souborů, např. popis realizace na různých školách) 2. Zadejte vypovídající název přiloženého souboru

V. Uzavření projektu a podání žádosti Projektová žádost se odevzdává POUZE v elektronické verzi: a)Finální kontrola projektové žádosti náhled projektu – věcná kontrola zdroje financování – finanční kontrola b)Tisk a podepsání čestného prohlášení žadatele (viz Metodika | Ke stažení) a vložení naskenované verze do povinných příloh projektu c)Odevzdání elektronické verze = uzavření projektu 37

Náhled projektu v průběhu psaní 38 Souhrnně se zobrazí všechny položky žádosti v podobě, ve které bude po kompletaci všech povinných položek projekt uzavřen a převeden do PDF formátu. Nejedná se o finální žádost, ale POUZE o náhled!!!

Vše by mělo být „zelené“… a Nevykryté náklady ve zdrojích financování = 0 39 Uzavření projektu …teprve pak půjde „Uzavřít a podat hotový projekt“…

40 Správa projektů Není třeba žádost zasílat v písemné podobě!!! Toto je pouze PDF pro vaši kontrolu. …a stáhnout a vytisknout si finální žádost ve formátu PDF…

VI. Potřebujete pomoci? Kdykoliv budete potřebovat pomoci, využijte: a)Nápovědu b)Interaktivní formulář „Potřebuji pomoc“ c)NEPOSKYTUJEME TELEFONICKÉ KONZULTACE!!! POZOR – ZMĚNA OPROTI PŘEDCHOZÍMU OBDOBÍ !!! – HELPDESK FUNGUJE POUZE V PRACOVNÍ DNY V ČASE HOD., DOTAZY MŮŽETE ZASÍLAT KDYKOLIV, ODPOVĚĎ VÁM PŘIJDE DO 24 HOD. (tzn. Když se zeptáte v pátek, odpovíme Vám nejpozději v pondělí) 41

Uživatelská podpora - Nápověda 42 Na úvodní stránce je základní nápověda… Ve vnořeném menu pak další kapitoly…

Uživatelská podpora  Potřebuji pomoc 43 1.Vyplníte a)své kontaktní údaje – sem vám budou pracovníci podpory odpovídat b)Údaje o projektu a také IČ + evidenční číslo projektu 2. Konkretizujte dotaz (rychleji se najde řešení) 3. Odešlete na helpdesk Když jste kdekoliv dříve klepli na kruh…objeví se tento formulář:

Shrnutí prezentace I. Úvodní informace o systému II. Registrace nové organizace (žadatele) III. Správa projektů IV. Založení a vyplnění projektové žádosti V. Uzavření projektu a podání žádosti VI. Potřebujete pomoc? 44

Příjem žádostí – POUZE ELEKTRONICKY: 45 Důležité kontaktní údaje NIDV – potřebuji pomoc Mgr. Vladimír Sklenář Mgr. Martina Budinská Ing. Radka Heřmánková Mgr. Matouš Korbel MŠMT – odbor 21 – oddělení vyhlašovatel Děkujeme za pozornost, ať se vám podaří vytvořit samé kvalitní a úspěšné projekty Mgr. Radek Maca, NIDV