Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Komunitní síť a mobilní služba (nejen) pro auta… Ondřej Švihálek,
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
Metoda QFD metoda plánování jakosti založená na principu maticového diagramu umožňuje transformaci požadavků zákazníků do navrhovaného produktu a procesu.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Zefektivňování, zvyšování výkonnosti a kvality Kaizen.
Význam informací v podnikání
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
Zkušenostní křivka Petr Bouška IŘT 2007/2008.
MARKETING FINANČNÍCH SLUŽEB E :00 – 13:30.
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
Nástroje komunikačního mixu
Vybrané metody analýzy
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
MARKETING Co je marketing? 5 P Marketingový přístup stanovení ceny
Workshop na téma: „Dej svým nápadům šanci“ Technologické inovační centrum s.r.o.
Propagace ve firmách Zlínského kraje
Produkt.
Budoucnost digitálních TV v ČR Agenda 1. Inflace TV cen v ČR 2. Usnadní nové televize život na českém mediálním trhu? 3. Regionální souvislosti.
úvod pojetí a obsah marketingu
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Vývoj výrobku Firmy musí pružně reagovat na změny ( v lidských potřebách, technologii, technice, v počtu a síle konkurence,…) a vyvíjet nové výrobky. Novými.
Propagace Martin Krčál VIKBB42 Knihovnické procesy a služby Brno, 9. května 2012 propagace nových služeb.
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Plán a plnění strategie sociální firmy Ergones na roky
Období snižování nákladů Důvody proč vzdělávat a jejich zřetelnost Hynek Rais Česká pojišťovna 22. července 2004.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
Víte proč?.
Marketing klubu a události (Club Marketing and Event Marketing)
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Marketing v EU Ing. Alena Klapalová č.d.634.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Podnikatelský záměr: Turnaj v malé kopané. Základní info: turnaj v amatérské malé kopané dvoudenní turnaj přínos pro Olomoucký kraj a město Olomouc, široké.
JAK SPOLUPRACOVAT? DOKÁZALI TO JINÍ, TAK MY TAKÉ! Petr Janeček Ekonomická fakulta Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
(změna loga a positioningu) Slůně – svět jazyků, s.r.o. Marketingový plán pro období (změna loga a positioningu) Slůně – svět jazyků, s.r.o.
Masarykova univerzita - univerzita s budoucností1 VELETRH PRACOVNÍCH PŘÍLEŽITOSTÍ pro studenty a absolventy vysokých škol v Brně JOBCHALLENGE 2011 Šárka.
MARKETING Ing. Radka Johnová Ph.D.
Marketingový systém řízení KontrolaRealizacePlánování.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
FREEBOARD EUROPE S.R.O. Talent marketingových komunikací.
ISIC slevy v restauracích HUNGRY STUDENTS TEAM. Cíl práce -zvýšení možností stravování studentů -vytvoření analýzy vhodného umístění ISIC slev pro restaurace.
AŠ „nejen město z křížovek“ zpracovatel: Skupina 6.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
Vysoká škola technická a ekonomická
Serendipity o. s. Aplikace virtuálního veletrhu
Marketingový plán podniku
Aplikace marketingového mixu na vybraný podnik
Reklamní předměty Jindřich Anděra (učo: ) David Šiška (učo: )
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Letní škola EkoInkubátor
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě Obhajoba Bakalářské práce
Atraktivní zaměstnavatel
Marketingová komunikace
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Marketingové strategie
Městská knihovna jevišovice

Finanční výroční zpráva 2016 a rozpočet 2017
Transkript prezentace:

Jazyková škola Slůně – Networking COFFEE CONNECT Martin Špát Tomáš Nesrsta

OBSAH  Situační analýza  Marketingové cíle  Plány pro plnění cílů  Časový plán a rozpočet  Kontrola a vyhodnocování

Analýza okolí  Velká konkurence jazykových škol  Praha: 180 / 76  Brno: 84 / 89  Ostrava: 23 / 63  Plzeň: 18 / 56  Hlavní konkurenti:  Caledoninan school  Tutor  Presto  Skřivánek

Konkurenční výhody  115 překládaných jazyků  Asie: 48 jazyků  Evropa: 38 jazyků  Afrika: 30 jazyků  Amerika: 7 jazyků  Austrálie a Oceánie: 3 jazyky  Výuka na kolejích  Skype výuka  Netradiční jazyky

Analýza zákazníků  Všichni kdo potřebují / budou potřebovat cizí jazyky  Segmentace zákazníků:  Studenti  Firmy, podnikatelé  Běžní zákazníci

Cíle  Zvýšení počtu účastníků akce Connect coffee  Celkové posílení značky Slůně

Plnění cílů Posílení značky  Soutěž / reklama v rádiu  Upozornění na množství jazyků  Být vidět – plakáty, letáky, …  Soutěž na facebooku

Soutěž / reklama v rádiu  Soutěž v rádiu  Dvoutýdenní soutěž  Hlavní cena: 2x jazykový pobyt pro dva 5x jazykový kurz  Reklama v rádiu  Regionální výklenek v celostátním rádiu Impuls  Čas vysílání: 9-12 hod  Doba vysílání:

Množství jazyků  Možnost využít nové slogany  „Kvalita i kvantita současně? Utopie? U nás realita…“  S námi se domluvíte všude.

Být vidět  Využití stávajících plakátů  Větší četnost plakátů

Soutěž na facebooku  Soutěž o 5 jazykových pobytů  Princip přidávání se do skupiny  Získávání nových kontaktů

Plnění cílů Zajistit vyšší účast na akci Coffee Connect  Rozesílání pozvánek přes Facebook  Odkaz na coffee connect na plakátech  Rozdávání pozvánek na coffee connect  Zákaznická karta (Slevový kupon)  Vyskakovací banner na stránkách Slůně.cz

Plakáty  Odkaz na Coffee connect na plakátech  Informace o datech konání akce

Návrh zákaznické karty  Zákaznická karta / slevový poukaz

Návrh pozvánky  Pozvánka

Vyskakovací banner

Časový plán  Zahájení soutěže na facebooku ihned  Rádiová reklama od  Rozdávání pozvánek vždy v pondělí před středečním coffee connect  Rádiová soutěž od  Rozmístění plakátů zároveň se spuštěním rádiové reklamy

Rozpočet 1 Rozpočet při realizaci všech námi navrhovaných aktivit (posílení značky + Coffee Connect) Plakáty formát A3 celkem4000 ks7.000,- nejlepší je začít v útlém věku1000 ks zapoj jazyk2000 ks rezervujte si místo včas500 ks jsou chvíle, kdy je pozdě500 ks Režijní náklady spojené s rozvozem 9.500,- benzín 1.500,- výdělky 8.000,- Zákaznická karta500 ks1.000,- Samolepky pro zákaznickou kartu2000 ks3.000,- Pozvánky - výroba formát DL25000 ks7.100,- Režijní náklady - výdělky brigádníků 8.000,- Soutěž facebook ,- Soutěž a reklama v rádiu ,- CELKEM ,-

Rozpočet 2 Rozpočet při realizaci všech námi navrhovaných aktivit (posílení značky + Coffee Connect) Plakáty formát A3 celkem4000 ks7.000,- nejlepší je začít v útlém věku1000 ks zapoj jazyk2000 ks rezervujte si místo včas500 ks jsou chvíle, kdy je pozdě500 ks Režijní náklady spojené s rozvozem 9.500,- benzín 1.500,- výdělky 8.000,- Zákaznická karta500 ks1.000,- Samolepky pro zákaznickou kartu2000 ks3.000,- Pozvánky - výroba formát DL25000 ks7.100,- Režijní náklady - výdělky brigádníků 8.000,- Soutěž facebook ,- CELKEM ,-

Metody hodnocení  Počet účastníků na akcích coffee connect  Rostoucí zájem o služby jazykové školy  Celkové zvýšení povědomí o jazykové škole

Díky za pozornost