Asociace komunikačních agentur v ČR. POSLÁNÍ AKA Hájit svobodu pro šíření a soutěž komerčních projevů, které umožňují spotřebitelům uplatňovat právo na.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Enterprise Europe Network ČR a Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR Úspěšná spolupráce.
Advertisements

Co s trhem SBS aneb trh SBS je trh jako každý jiný
Mezinárodní nevládní organizace, transvládní organizace
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
 Význam inovací pro rozvoj společnosti  Postavení ČSVTS v inovacích  Dosavadní zkušenosti v této oblasti.
Ww Česko Marocká Smíšená Obchodní Komora
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Jak změnit obecní knihovnu v informační centrum obce Metodický návod výstup z projektu Knihovna – informační centrum obce.
AKVŠ – profesionalita – spolupráce Marta Machytková předsedkyně VV.
HESLO NA WIFI KULTURAEVROPA. RE: FORMA, na které záleží aneb zaměstnávání osob s chronickým duševním onemocněním PARALELNÍ ŽIVOTY je název projektu, který.
1 „Zájmy České republiky a přijetí společné měny“ Stav příprav v jednotlivých sektorech a úkoly pro další období Vladislav Flek vedoucí Organizačního výboru.
STRATEGIE KOMORY PODNIKŮ KOMERČNÍ BEZPEČNOSTI ČR 2014/2015.
Svaz průmyslu a dopravy ČR - zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty zástupce těch, kteří vytvářejí hodnoty a dopravy ČR Svaz průmyslu.
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
 Jeho principy začala uplatňovat M. Thatcherová v reakci na zvyšující se tlak veřejnosti na politiky v 70. letech 20. století ve Velké Británii.  Veřejnost.
Návrh nového zákona o elektronických komunikacích Hradec Králové 30. března 2004.
Národní tým expertů ECVET Národní tým expertů ECVET Šíření a podpora evropského nástroje pro zvýšení kvality mobilit ECVET a jeho zavádění.
funkce médií ve společnosti moc médií
ÚVOD Management a marketing
Národní konference kvality ve veřejné správě – Brno 2013
Marketing a sport Ing. Petr Hedrlín.
1 Etika podnikání Společenská odpovědnost organizací Ing. Jaroslav Prachař – výkonný ředitel, Korektní podnikání, o.s CEBRE – Kam směřuje Společenská.
1 Česká asociace rozvojových agentur Regionální inovační infrastruktura a inovační proces v krajích Manfred Hellmich Praha 29. listopadu 2005.
Celostátní síť pro venkov. Obsah  Cíle, nástroje a zásady Sítě  Organizační zajištění Sítě  Tématické pracovní skupiny  Kontaktní místa Sítě  Informační.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Cena za podporu místní demokracie S o u t ě ž O LIDECH S LIDMI.
Ing. Dan Ťok, prezident ČPU Gas Business Breakfast Praha, 9. prosince 2005 Nová role České plynárenské unie na otevřeném trhu s plynem.
1 Konference ZASTUPOVÁNÍ ZÁJMŮ V EU Senát Parlamentu České republiky Praha, 11. listopadu 2008 Ing. Roman Línek Člen Výboru regionů EU vicehejtman Pardubického.
Regulační prostředí Mediální právo České republiky.
Marketingové prostředí
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Informace jsou základním předpokladem úspěšného podnikání.
Rok existence Evropského spotřebitelského centra © 2006 ESC Praha při Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR.
Sekce digitální ekonomiky Digitální Česko v. 2.0 Cesta k digitální ekonomice Milníky cesty k digitální ekonomice Co bude dál? 1.
Vzor titulní strany: Sociální služby 2. ročník Studijní obor: Sociální činnost Každý nový snímek musí mít logo a název projektu včetně čísla!!! Rozložení.
ČESKÉ INOVAČNÍ PARTNERSTVÍ Jaromír Volf.  sdružuje 68 zájmových společností a 5 regionálních Domů techniky, které pokrývají většinu oborů dle číselníku.
MARKETINGOVÝ MIX.
Knihovny v pavučině spolupráce, Jindřichův Hradec Barbora Ramajzlová Asociace knihoven vysokých škol ČR - kroky ke.
Proč být členem profesní tlumočnické organizace?
SOLVIT efektivní řešení problémů na vnitřním trhu EU.
Iniciativa EQUAL v ČR. Iniciativa EQUAL Samostatná forma pomoci ze strukturálních fondů týkající se mezinárodní spolupráce při prosazování nových prostředků.
Společná obchodní politika EU
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Přednáška Evropská Studia 2006 JUDr. Kateřina Ronovská, Ph.D.
CENA UZS ČR ZA INOVACI V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH 2009 / 2010.
Hotelový provoz VY_INOVACE_Kaluzova_ Organizace hájící zájmy hotelů. Tento výukový materiál byl zpracován v rámci projektu EU peníze středním školám.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
… od myšlenek k aplikacím Marcel Kraus Oddělení strategií a analýz.
Historie vzniku  celostátní všeoborové konference NNO, vznik Stálé komise konference NNO  celostátní všeoborová konference NNO,
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
ETICKÝ KODEX Klastru sociálních inovací a podniků - SINEC.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
Česká koncepce oboru ošetřovatelství.  Vychází z: - Koncepce ošetřovatelství České republiky z roku 1998, - respektuje doporučení: Organizace spojených.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Domněnka Pavla Pěnkavy Na počátku:  jak se identifikovat  jak se sdružovat  jak na sobě pracovat  jak se posilovat  jak se chránit  jak se prezentovat.
Koncepce účinnější podpory umění Ministerstvo kultury 4. dubna 2007 Marta Smolíková.
Cena hejtmana Kraje Vysočina za společenskou odpovědnost.
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Poskytovatel Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy Schválení programu 2. května 2016 Předmět podpory Projekt, který může mít charakter mezinárodní.
Spolupráce organizací občanské společnosti na úrovni EU
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Role sektorových rad jako reprezentantů zaměstnavatelů v procesech NSK
ZASTOUPENÍ OLOMOUCKÉHO KRAJE PŘI EU
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Sociální práce TEĎ a TADY II
PROFESNÍ KOMORA SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ, Z.S.
Ekonomika malých a středních podniků
PODPORA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ NA KRAJSKÉM ÚŘADĚ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE II Metodické setkání na téma „Standardy kvality sociálně-právní ochrany na.
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
Transkript prezentace:

Asociace komunikačních agentur v ČR

POSLÁNÍ AKA Hájit svobodu pro šíření a soutěž komerčních projevů, které umožňují spotřebitelům uplatňovat právo na výběr, jsou významným impulsem tržní ekonomiky a základem existence rozmanitých, nezávislých a cenově dostupných medií. Přispívat k profesionalitě komerční komunikace podporou vzdělávání a rozšiřování praxe těch, kteří ji vytváří. Vytvářet platformu pro setkávání a diskuse o rozvoji komerční komunikace v celé šíři politických, společenských i sociálních vztahů, profesních potřeb a zájmů. Podporovat respektování zásad etického kodexu a dobrovolné samoregulace komerční komunikace. SNAŽIT SE, ABY TAKOVÉTO REKLAMY NA TRHU NEBYLY…

Partneři AKA Unie vydavatelů (UVDT) UVDT je sdružení podnikatelů a zaměstnavatelů v oboru vydávání periodického tisku. Člen Světové asociace novin (WAN), Mezinárodní federace periodického tisku (FIPP), člen Evropské federace vydavatelů časopisů (FAEP), člen - pozorovatel Evropské asociace vydavatelů novin (ENPA), přidružený člen Mezinárodní asociace tiskových rad (AIPCE). UVDT vznikla v roce 1990 jako sdružení vydavatelů pěti deníků s názvem Unie vydavatelů denního tisku. O dva roky později bylo zavedeno řádné členství také pro vydavatele časopisů a v roce 1995 došlo ke zkrácení názvu na Unie vydavatelů s ponecháním loga UVDT. Základními cíli činnosti UVDT jsou: rozvoj a vytváření podmínek pro svobodnou vydavatelskou činnost a prosazování principů svobody tisku hájení profesionálních zájmů vydavatelů a pracovníků ve sdělovacích prostředcích - zastupování vydavatelů vůči státním orgánům i jiným institucím a osobám a v mezinárodních organizacích, jejichž činnost je spojena s vydáváním tisku reprezentace a propagace společných zájmů a aktivit členů Více na

Více na

Asociace televizních oragnizací (ATO) Asociace televizních organizací byla založena a je zájmovým sdružením právnických osob. Členové asociace jsou Česká televize, Česká nezávislá televizní společnost, spol. s r.o. a Prima Plus, a.s. Hlavním důvodem, pro který byla ATO založena, je koordinace peoplemetrového výzkumu s jeho realizátorem, firmou Taylor Nelson Sofres Media. Výzkum elektronického měření sledovanosti TV v ČR metodou peoplemetrů probíhá na základě kontraktu uzavřeného s realizátorem a jeho výsledky jsou užívány nejen hlavními uživateli ale také subjekty reklamního a mediálního trhu. Peoplemetrový projekt byl oficiálně zahájen dne Členem asociace může být pouze právnická osoba s předmětem činnosti v oblastech výroby televizních pořadů a televizního vysílání. Více na

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) Hlavním úkolem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) je podpora a prosazování Internetu jako plnohodnotného a perspektivního média. Zakládajícími členy je šest významných společností, které působí v oblasti internetové reklamy, v nejbližší době očekáváme a uvítáme zapojení řady dalších členů ze strany internetových médií i zadavatelů reklamy. Hlavním úkolem Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) v nejbližším období je stát se zadavatelem a garantem jednotného výzkumu návštěvnosti internetu. Tento jednotný výzkum bude sloužit jako zdroj základních společných údajů o sledovanosti internetu v České republice ("one currency") a věříme, že bude mít velký význam pro stabilitu internetového reklamního trhu.

Rada pro reklamu (RPR) RADA PRO REKLAMU byla založena v srpnu 1994 zadavateli, agenturami a médii po vzoru vyspělých evropských států jako první východoevropská organizace samoregulace reklamy k dosažení čestné, decentní, legální a pravdivé reklamy na území České republiky. Samoregulací reklamy chápeme nezasahování státu do oblasti reklamy a její regulaci samotným reklamním průmyslem. Samoregulace je velmi flexibilní, rychle se adaptující nástroj, reflektující vývoj a změny na reklamním trhu. RADA má v současnosti 19 členů, kteří tvoří Valnou hromadu. Více na

Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) AČRA M.K. je dobrovolným, nepolitickým sdružením fyzických a právnických osob, které se zabývají reklamními a marketingovými službami. AČRA M.K. je jedinou profesní organizací, která od svého vzniku v roce 1992 sdružuje výhradně české reklamní agentury. AČRA M.K. je členem RPR - Rady pro reklamu. Její členové jsou povinni respektovat jak obecná ustanovení, tak i Kodex reklamy a jeho etická pravidla (normy). AČRA M.K. je členem Hospodářské komory ČR. Hlavním cílem Asociace je již od počátku zvyšování profesionální úrovně české reklamy a ostatních činností v rámci marketingové komunikace. Vyvíjí činnost k prosazování co nejvyšší profesionality v činnosti členů a snaží se prosazovat příznivé image reklamy u české veřejnosti. Chrání profesní zájmy svých členů, lobbuje v jejich prospěch a pomáhá vytvářet profesionální platformu českých reklamních agentur. Více na

Kancelář ověřování nákladu tisku - Audit Bureau of Circulations (ABC ČR) V České republice zajišťuje ověřování nákladu tisku ABC ČR (Audit Bureau of Circulations - Kancelář ověřování nákladu tisku). ABC ČR je členem IF ABC - (International Federation of Audit Bureaux of Circulations) Mezinárodní federace kanceláří ověřování nákladu tisku. Členové této federace jsou statutem zavázáni k dodržování mezinárodních standardů při publikování ověřených údajů. Ověřování nákladu tisku probíhá v České republice od března 1993, kdy tuto službu začala organizačně a metodicky zajišťovat UVDT. Od 1. ledna 1997 zajišťuje zveřejňování nákladu tisku v plném rozsahu sdružení právnických osob ABC ČR, které je neziskovou organizací s tripartitním zastoupením vydavatelů (Unie vydavatelů - UVDT), reklamních agentur (Asociace komunikačních agentur - AKA) a inzerentů (České sdružení pro značkové výrobky- ČSZV). Více na

Sdružení agentur pro výzkum trhu (SIMAR) SIMAR je výběrové neziskové sdružení předních agentur výzkumu trhu a veřejného mínění působících v České republice. SIMAR věnuje hlavní pozornost zvyšování kvality služeb poskytovaných členskými agenturami. Dbá na důsledné dodržování vlastních etických a metodických standardů výzkumu trhu a veřejného mínění, které vycházejí z pravidel ESOMAR. Kontroluje dodržování těchto standardů a výsledky pravidelně zveřejňuje. SIMAR poskytuje klientům členů sdružení a uživatelům výzkumu trhu GARANCE za kvalitu výzkumů provedených členy SIMAR. Více na

Asociace provozovatelů soukromého vysílání (APSV) APSV ČR založilo dne v Chebu 19 provozovatelů, kteří začali vysílat již v průběhu roku 1991 na základě tzv. "experimentálních licencí". APSV ČR je sdružením právnických a fyzických osob. Je to organizace s dobrovolným členstvím a principem výběrovosti. APSV sdružuje jinak konkurenční subjekty za účelem společného postupu při jednáních s Orgány státní správy (Rada ČR pro RaTv, Parlamentní komise, Výbory Parlamentu, Český telekomunikační úřad), Českými radiokomunikacemi a.s., ochrannými organizacemi (OSA, Intergram), evropskými strukturami souvisejícími se soukromým vysíláním, nadacemi a fondy. APSV je důležitou informační a propagační základnou v oblasti soukromého vysílání. APSV pořádá školení, semináře a workshopy. V České republice jsou jen 2 soukromé rozhlasové stanice, které odmítly členství. Členem se může stát jakákoli právnická či fyzická osoba zapsaná do obchodního rejstříku, která: je držitelem licence k soukromému vysílání a běží jí zákonná lhůta k zahájení vysílání nebo vysílání již provozuje splní formální podmínky přijetí požadované stanovami APSV její členství bylo schváleno Kongresem APSV APSV má 63 řádných členů. Více na

Asociace Public Relations agentur (APRA) APRA je sdružením Public Relations agentur, které poskytují služby v oblasti péče o veřejné vztahy s cílem dávat do souladu soukromé a veřejné zájmy, přispívat k porozumění mezi lidmi, skupinami a institucemi a usilovat o harmonizaci různorodých názorů a postupů. APRA je členem ICCO - mezinárodní asociace sdružující národní asociace PR agentur. Poslání asociace a zaměření činnosti APRA: vyžaduje od svých členů dodržování všech základních profesionálních a etických standardů ve smyslu Etického kodexu IPRA (Mezinárodní asociace Public Relations), Římské charty ICCO (International Communications Consultancy Organisation) v platném znění vytváří prostor pro diskusi a řešení společných odborných a jiných problémů, pečuje o rozvoj oboru a vzdělávání svých členů a organizuje za tím účelem semináře, konference a nejrůznější setkání garantuje profesionalitu členů Asociace a dbá o vysokou odbornost členů a lidí zaměstnaných v členských PR agenturách reprezentuje zájmy svých členů vůči mezinárodním organizacím Více na

Asociace producentů v audiovizi (APA) Asociace producentů v audiovizi byla založena v roce 1994 a sdružuje producenty a produkční společnosti jak z oblasti českého filmu, tak z oblasti filmové, filmového servisu a reklamy. Hlavním cílem činnosti asociace je ochrana a prosazování zájmů producentů, jednání s profesními svazy, ochrannými autorskými organizacemi či orgány státní správy. Asociace také spolupracuje při řešení právních a daňových problémů týkajících se filmové výroby a podílí se na tvorbě legislativních norem v této oblasti.

Asociace producentů je členem mezinárodních producentských organizací FIAPF a CFP-E. FIAPF sdružuje asociace filmových producentů, CFP-E je mezinárodní organizace reklamních producentů. Pište na

České sdružení pro značkové výrobky (ČSZV) České sdružení pro značkové výrobky bylo založeno 10. června Členem se mohou stát společnosti zapsané v obchodním rejstříku vedeném rejstříkovým soudem České republiky a vyrábějící v ČR značkové výrobky a výlučná obchodní zastoupení zahaničních výrobců, jejichž výrobky jsou na území České republiky chráněny ochrannou známkou a kteří nemají na území ČR vlastní výrobní zázemí. Základním posláním sdružení je ochrana a podpora společných zájmů výrobců značkových výrobků v oblastech, které ovlivňují výrobu, uvádění na trh, distribuci a prodej značkových výrobků v České republice.

Činnost sdružení je zaměřena především na následující klíčové oblasti: oblast legislativy, s prioritním zaměřením na harmonizaci národních právních předpisů s právem Evropské unie oblast trhu a prodeje, především vztahy výrobce-prodejce a moitoring vývoje obchodní sítě v České republice problematiku tarifních a netarifních omezení obchodu, se zvláštním důrazem na liberalizaci obchodu v rámci Středoevropské dohody o volném obchodu (CEFTA), naplňování Česko-slovenské dohody o celní unii a proces integrace České republiky do Evropké unie oblast komerčních komunikací, především prostřednictvím aktivního zapojení do struktur tripartity zadavatelé-reklamní agentury-média Pište na

Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) Asociace třídimenzionální reklamy vznikla v lednu roku 1997 jako sdružení firem, které v České republice působí na poli 3-dimenzionální reklamy. Cílem A3DR je především zkvalitnění a větší profesionalita v poskytovaných službách, lepší přehlednost výrobců a poskytovatelů těchto služeb. Prezentace činnosti A3DR a jejich členů navenek a budování příznivého image pro klienty. Prezentace společných zájmů členů vůči masovým médiím. Školící, informační a expertní činnost pro klienty. Koncentrování a interní sdělování informací o nesolidních firmách a společný postup vůči těmto subjektům. Organizování či účast na odborných akcích a veletrzích. Podpora využití potenciálu českých výrobců pro potřeby 3DR. Spolupráce se zahraničními organizacemi třídimenzionální reklamy. Z dlouhodobého hlediska chceme změnit pohled zadavatelů na třídimenzionální reklamu jako na tzv. podlinkovou reklamní aktivitu. Dosahované obraty totiž jednoznačne zařazují náš obor mezi ostatní plnohodnotné části marketingového mixu. Více na

Asociace pro venkovní reklamu (AVR) Asociace pro venkovní reklamu České republiky byla založena v březnu 1993, tedy v době, kdy vrcholila vlna vzniku nových společností venkovní reklamy. Nárůst počtu firem vyvolal potřebu ustavení socioprofesní asociace, která by zastřešovala, zastupovala a hájila společné zájmy svých členů. Po prvních letech své existence, které byly poznamenány obvyklými dětskými nemocemi, došlo v únoru 1998 k podstatné obměně členské základny i managementu asociace. Více na

Resumé: Z výčtu všech sdružení a asociací, které se zabývají vlastní organizací a komunikací se spotřebiteli je zřejmé, že je těch „institutů“ nějak moc. Bylo by účelnější mít vytvořeno jedno sdružení s povinným členstvím, aby byla možná i kontrola činnosti a postih porušování pravidel – jakéhosi obecného etického kodexu. To žel, v současné liberální struktuře společnosti, možné není.

Soutěže mediálních aktivit jednotlivých agentur, národních i mezinárodních EFFIE Effie znamená efektivnost reklamy (efficiency). EFFIE je jedinou soutěží, kde se oceňuje nejen kreativita, ale především výsledky kampaní. Vyhrávají kampaně, které úspěšně zkombinovaly všechny aspekty marketingového programu : plánování, průzkum trhu, media, kreativitu a management rozpočtu. Podle evropského monitoringu reklamy (GWA 2000) je EFFIE nejprestižnější soutěží v oblasti komerčních komunikací. V České republice byla EFFIE poprvé uspořádána v roce 1997, kdy ARA (Asociace reklamních agentur - dnes AKA) získala licenci od AMA N.Y. První české Effie se účastnilo 13 agentur, které přihlásily 23 kampaní. V minulém roce již soutěžilo o přízeň poroty 21 agentur a 64 kampaní ve čtyřech kategoriích.

Louskáček je prestižní soutěž o nejlepší a nejkreativnější českou reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards, protože vítězné práce automaticky postupují do této významné evropské soutěže, která se koná v Londýně.

BoB Soutěž BoB (Best of Best) vznikla ve Velké Británii, kde ji organizuje Institute od Practitioners in Advertising (IPA). Pouze tato asociace má tedy právo pověřit zahraniční partnerskou asociaci jejím pořádáním, případně organizaci této soutěže v té které zemi zastavit. Jde o typ soutěžního projektu, jehož posláním a smyslem je ocenit nejlepší jednotlivce působící v nejvýznamnějších kreativních funkcích členských agentur asociace, případně jejich týmů, a to na základě výsledků jejich práce v uplynulém roce. Soutěž BoB v Česku vyhlašuje v licenci IPA Asociace komunikačních agentur ČR (AKA) společně s týdeníkem Strategie.

AKA Awards Soutěž AKA Awards je vyhlašována pro původní reklamní práce, které byly realizovány v období od do Pořadatelem je Asociace komunikačních agentur ČR (AKA). Prezidium AKA jmenuje Organizační výbor, zodpovědný za řádný průběh a produkční zabezpečení soutěže. Organizační výbor plní také funkci arbitra v případě sporů a stížností podaných účastníky soutěže. Soutěže se mohou účastnit pouze agentury, které jsou řádnými členy AKA. Přihlásit do soutěže je možno prostřednictvím webové aplikace na adrese Samotná procedura přihlašování soutěžních prací a návod k ovládání aplikace je obsahem Manuálu k AKA Awards. Každá agentura obdrží před začátkem soutěže svoje unikátní heslo pro vstup do aplikace. Z důvodu velké náročnosti na datové přenosy při prohlížení všech přihlášených prací, obdrží každá agentura CD se všemi přihláškami. Agentura v žádném případě nepřiděluje hlasy svým přihláškám (technicky ošetřeno). Hodnocení soutěže je dvoukolové. Přihlášené práce hodnotí agentury. V prvním kole hodnocení každá agentura disponuje třemi hlasy pro každou subkategorii a to i v případě, že do soutěže nepřihlásí žádnou práci. Agentura nemůže přidělit jedné hodnocené práci více než jeden hlas. Na základě tohoto hodnocení vznikne seznam nominovaných prací, postupujících do druhého kola. Ve druhém kole každá z agentur disponuje jedním hlasem pro každou subkategorii. Hodnotí se práce nominované z prvního kola. Oceněny budou práce, které dosáhly ve druhém kole nejvyššího počtu přidělených hlasů. V případě rovnosti počtu hlasů bude uděleno více cen.

Je zřejmé, že principy soutěživosti zvyšují kvalitu práce komunikačních agentur. Stojí za to na jednotlivých webových stránkách sledovat činnost a úspěšnost mediálních agentur a předpokládat trendy, kterými se bude dále vyvíjet komunikační proces mezi tvůrci a recipienty (diváky, čtenáři). Děkuj za pozornost. ( )