Opakování vyjmenovaných slov po m Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/21.2165.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

AnotacePracovní listy jako příprava pro práci v terénu. Seznamují žáky se základními pojmy a regionální tematikou. Vycházka do přírody, fotodokumentace,
DEN ZEMĚ –orientační závod Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Jana Drtinová Číslo VY_62_INOVACE_6014 NázevFormy mezd Téma hodinyMzdy PředmětZáklady finanční gramotnosti.
VYJMENOVANÁ SLOVA PO L – opakování Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Matematická štafeta Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
SLOVNÍ DRUHY Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany-Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
PROČ 28. ZÁŘÍ NECHODÍME DO ŠKOLY – projekt ke státnímu svátku Autor : Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
VYPRACOVALA: Mgr. Ivana Tesařová, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
MY FAMILY Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
MĚŘÍTKO MAPY, KILOMETR Autor: Mgr. Ivana Tesařová.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr. Brno- venkov, příspěvková organizace AUTOR: Tomanová Jana NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_05- Přídavná.
MĚŘENÍ DÉLKY /praktické činnosti/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Datum:
ORDINAL NUMBERS /MONTHS/ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Radka Škulaviková ČísloVY_32_Inovace_3441 NázevZpráva a zpravodajství Téma hodinyZpráva a zpravodajství.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Aleš Hladík Název: VY_32_INOVACE_6A_3_Vlastní a obecná jména Téma: 6A_ČJ7.roč.
Elektronické učební materiály – 1. stupeň Český jazyk 5 Autor: Mgr. Lenka Radošová.
PRVNÍ JEMNICKÁ BITVA O UPEVNĚNÍ KRÁLOVSKÉ MOCI LUCEMBURSKÉ Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školy
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
Autor: Mgr.Lenka Preisová
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Pravopisná cvičení 1 Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Kdo je kdo Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Podstatná jména hromadná, pomnožná, látková
Autor: Mgr.Renata Viktorinová
zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
MĚŘENÍ OBJEMU Autor: Mgr. Ivana Tesařová
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Rozbor stavby slova ve slově nacházíme více částí: Předponu Kořen
PRŮMYSLOVÁ REVOLUCE A JEJÍ DŮSLEDKY
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Vzdělávací Jméno autora Mgr. Blanka Pišvejcová Datum vytvoření
CAN/CAN’T /ACTIVITIES/
AUTOR: Mgr. Marcela Maršálková NÁZEV: VY_32_INOVACE_03_ČJ_07
Autor: Mgr. Ivana Tesařová
ČESKÝ JAZYK 3. roč. Číslo DUM: VY_32_INOVACE_05
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Zájmena Autor: Mgr. Ivana Tesařová
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: MGR
Křížovky s VS po S II. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Petra Hejlová Číslo
zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Alena Dohnalová Číslo
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Mgr
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Příbor, Dukelská 1346,příspěvková org.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Metodický list: Vyjmenovaná slova - křížovky
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
LONDON AND PRAGUE Autor: Mgr. Ivana Tesařová
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Stavba slova.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marie Vališová Číslo
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Anna Činátlová Číslo
Rozbor stavby slova ve slově nacházíme více částí: Předponu Kořen
Transkript prezentace:

Opakování vyjmenovaných slov po m Autor: Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/

Anotace Pracovní listy obsahují anagramy a doplňovací cvičení k připomenutí vyjmenovaných slov po m. Žáci tvoří slova příbuzná / Kdo víc? / a připomenou si stavbu slova. Nechybí ani vlastní jména, která spojíme s prací s mapou. AutorMgr. Ivana Tesařová PředmětČeský jazyk Očekávaný výstup Žák rozlišuje ve slově kořen, část příponovou, předponovou a koncovku. Píše správně i/y ve vybraných slovech. Dovede si některá slova vyhledat v dostupných pramenech. Zná jejich význam. Druh učebního materiáluPracovní listy Cílová skupinaŽáci 5. ročníku Metodický postupJe součástí cvičení jako návod pro žáky

MYZH KATMYZA TÝM SYMLIT HLEDMÝŽĎ ŠYM KÝTMAS Práce na čas: Vylušti rychle uvedená vyjmenovaná slova a napiš, která vyjmenovaná slova po m zde chybí: ………………………………….. …………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………

Doplň text bez nápovědy: …………………………… je starob – lé město. Dům musíme ………………………….. a ………………………………. Kovář ……………………………… do ohně. Lesníci …………………….. les celý týden.. Martin ……………………… kolem ze strany na stranu. ……………………………….. se náhodou k dopra- vní nehodě. Vítr rozfoukal ……………………… z pampel – šek. Proč pořád ………………………….. Na nějaké hlouposti ? Rozb – la se mi ……………………. u počítače. Na něco takového ……………………. nemáme čas. Připomeň si pravopis: my mi Uveď příklady vět: …………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………….

PŘÍBUZNÁ SLOVA : / Soutěž / Kdo vymyslí nejvíc příbuzných slov s kořenem – mysl - / - myšl -/. PŘE- - ITEL VÝ- - ENKA Ú- - ENÍ NES- - IVNA PRŮ - - IVEC DŮ- - IT …………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………… MYSL MYŠL

cs. wikipedia. org Vlastní jména – práce s mapou : SKUPINOVÁ PRÁCE. Hledejte názvy měst, vesnic, hor, ………, které se píší s y nebo ý po B L M Podle časových možností si můžete s některými z nich udělat prezentaci. ?