PODNEBNÉ PÁSY Mgr. Petra Pitelková Základní školu v okrese Praha-západ navštěvuje 762 žáků. ZŠ HOSTIVICE U Zámecké zdi 1704.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Grafické programy Zoner: využití na ZŠ
Advertisements

Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost • V roce 2012 se Střední odborné učiliště zapojilo do Operačního programu Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Studentská inovace praxí Jana Mina ř íková, 5. NŠ-NJ.
Nové formy vzdělávání ve veřejné správě Závěrečná obhajoba mé práce Laňková Gabriela LAN0020.
VYUŽITÍ ICT PŘI TVORBĚ DUM
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Představujeme službu Samepage
COMENIUS FIT FÜR EUROPA ZŠ Mendelova, Karviná, Česká republika ZŠ Hurbanova, Martin, Slovensko Lucas-Cranach-Schule, Gotha, Německo.
Využití ICT ve výuce přírodovědy
RozšÍŘEnÍ IIS NZZ Konference projektu NZZ_
Výměnný pobyt Proces přípravy Výpočetní technika.
ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA CO TO ZNAMENÁ? ZŠ EDEN = ZDRAVÁ SPORTOVNÍ ŠKOLA TO ZNAMENÁ: VYTVÁŘÍME PRO DĚTI ZDRAVÉ PROSTŘEDÍ.
Vzdělávací oblast – člověk a jeho svět Předmět – prvouka 3. roč.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
AUTOEVALUACE ZŠ Olomouc, Mozartova 48
Finanční gramotnost Cesta peněz 2 I. stupeň Jaroslava Pavlatová, , Finanční gramotnost I. stupeň, Cesta peněz 2.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_14_M7_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Zlomky Základní škola Libina, příspěvková organizace,
Matematika – 8.ročník Třetí mocnina
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Kampaň Sdružení AP pro podporu technického vzdělávání Průhonice, 10. prosince 2008 SDRUŽENÍ AUTOMOBILOVÉHO PRŮMYSLU / AUTOMOTIVE INDUSTRY ASSOCIATION.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
PŘEDSTAVENÍ PROJEKTU. Co Vás dnes čeká? Představení realizátora a partnera projektu Představení projektu a jeho aktivit Možnosti mobilních technologií.
ETWINNING & COMENIUS PROJEKTY SPOLUPRÁCE NA DÁLKU.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA HOVORČOVICE
Březnová všehochuť Zadání práce pro 1.březnovou hodinu.
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
1 Prezentace Přírodopis lehce a zábavně – elektronická učebnice přírodopisu pro ZŠ
Logopedická prevence v Olomouckém kraji CZ.1.07/1.2.27/ SCHOLA SERVIS – zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb.
KA 03/9 Metodická setkání „Vzdělávací tržiště“ Mgr.Jaroslava Vaverková.
1 Dopravní simulace Lekce 1:Úvod. 2 Představení Ondřej Přibyl, Ph.D. Schůzky: Konzultační hodiny: dohodou.
Anotace Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru M/01 PROVOZ A EKONOMIKA DOPRAVY, předmětu Informační a komunikační technologie, inovuje.
A-1.  studentům a učitelům:  základních,  středních,  vysokých škol  zájemcům o přírodní vědy Dle aktuálních potřeb je možné využít:  celého rozsahu.
Příprava učitele i samotná práce žáků v hodině probíhá ve výukovém prostředí iTřída. iTřída je nástroj, který umožňuje atraktivnější výuku, jednodušší.
STAVEBNÍ TRUHLÁŘSTVÍ Výroba eurooken - video
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
MS PowerPoint Seznámení programem..
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Oblasti využití výpočetní techniky
Možnosti audio-vizuálních aplikací v IS MU Mgr. Jitka Daňková
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Sčítání a odčítání do 10 Matematika a její aplikace (matematika pro 1., 2. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: I/2 Inovace a zkvalitnění.
Obsah, rozsah a kritéria hodnocení prezentace
Oheň, jak ho vidí děti. ZDRAVÍ, BEZPEČÍ.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Předmět: prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Čas 2.část
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ speciální Litvínov, Šafaříkova 991, okr. Most
Obojživelníci VY_52_INOVACE_26 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Jméno učitele | číslo kurzu
Práce se selhávajícím žákem
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Jazykové hádanky Jazyk a řeč.
Anglický jazyk Bc. Renata Fehérová 
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Výstupy Publicita Obavy Spolupráce ZoR ŠABLONY
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_01_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PRAHA 7 Strossmayerovo nám. 4
Transkript prezentace:

PODNEBNÉ PÁSY Mgr. Petra Pitelková Základní školu v okrese Praha-západ navštěvuje 762 žáků. ZŠ HOSTIVICE U Zámecké zdi 1704

Příprava učitele i samotná práce žáků v hodině probíhá ve výukovém prostředí iTřída. VÝUKOVÉ PROSTŘEDÍ INOVACE VE VÝUCE NÁS BAVÍ INTUITIVNÍ PROSTŘEDÍ JEDNODUCHÁ PŘÍPRAVA INDIVIDUALIZACE VÝUKY SPOLUPRÁCE S OFFICE 365

Žáci mají zadaný úkol v iTřídě principem převrácené třídy. VÝUKOVÉ VIDEO PŘEVRÁCENÁ TŘÍDA - vzdělávání pro 21. století

Žáci si zakreslují podnebné pásy do mapy. MAPA PRÁCE S MAPOU - základ orientačních schopností

Žáci si zakreslují podnebné pásy do mapy. MAPA PRÁCE S MAPOU - základ orientačních schopností

APLIKACE QUIVER INTERAKTIVNÍ APLIKACE 3D baví i dospělé 1.Učitel vytiskne žákům šablonu, žáci si obrázek vybarví. 2.Pomocí aplikace ve svém chytrém telefonu či tabletu si prohlížejí nakreslený obrázek. 3.3D model si vyfotí a sdílí s ostatními v iTřídě. Odkaz na webové stránky:

ANIMACE IT POMÁHÁ DĚLAT VÝUKU ZÁBAVNĚJŠÍ Učitel vysvětluje a doplňuje informace z videa. Skleníkový efekt,El nino Odkaz na webové stránky:

DISKUSE, MYŠLENKOVÁ MAPA HODNOCENÍ - důležitá součást úspěšné hodiny Na konci hodiny vzniká závěrečná diskuse a tvorba společné myšlenkové mapy na téma: ZMĚNA KLIMATU. Odkaz na webové stránky:

VÝUKOVÉ MATERIÁLY INSPIRUJME SE NAVZÁJEM Odkaz na webové stránky:

Mgr. Petra Pitelková ZŠ HOSTIVICE U Zámecké zdi 1704 Děkuji za pozornost