Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/21.1091 Číslo DUM: VY_32_INOVACE_173 Předmět: Český jazyk - Náš svět (Člověk a jeho svět)

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Navštivte hlavní město České republiky
Advertisements

Hlavní město České republiky
Praha.
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět
ANOTACE Šablona:ICT AJ Zájmena Přivlastňovací a osobní zájmena Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace Vzdělávací obor: Cizí jazyk Tematický.
ICT VL Naše okolí 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
Moje vlast Mgr. Iveta Honzejková.
Historické památky v Lokti Materiál je určen k bezplatnému používání pro potřeby výuky a vzdělávání na všech typech škol a školských zařízení. Jakékoliv.
DUM (digitální učební materiál)
PRAHA Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ICT VL Evropa 5.R. Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
VY_32_INOVACE_ 18_ Praha (1) (2) (SADA ČÍSLO 6). INFORMACE PRO UČITELE Jméno autora výukového materiálu: Bc. Milena Švermová Datum (období), ve kterém.
Žáci procvičují znalosti o stavbě věty,souhlásek, samohlásek. Autor
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Mgr. Miloslava Pucandlová ZŠ Sadová, 1756, Čáslav Vlastivěda 5. ročník
ČESKÁ REPUBLIKA Hlavní město Praha. ČESKÁ REPUBLIKA Hlavní město Praha.
Evropa: západní a střední Evropa
ICT VL Naše okolí 5.R Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět Tematický okruh: Místo, kde žijeme Anotace:
PROJEKT EU - PENÍZE ŠKOLÁM Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ Název projektuModerní škola Šablona III/2Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ICT – 2 – 3 – 23 HV Wolfgang Amadeus Mozart
Praha.
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotaceJižní Čechy Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Umisťuje regiony na mapě, ústně rekapituluje.
ICT VL Evropa – povrch 5.R.
ICT VL Naše okolí 5.R.  Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět  Vzdělávací obor: Člověk a jeho svět  Tematický okruh: Místo, kde žijeme  Anotace:
Stavba těla živočichů Savci
ANOTACE Šablona: ICT PRV ČAJZ Silnice Anotace: zásady bezpečného chování na silnici Autor: Mgr. Kateřina Brandejsová Jazyk :Čeština Očekávaný výstup:
IDENTIFIKÁTOR MATERIÁLU: EU AnotacePraha Autor Václav Jirát Jazyk Čeština Očekávaný výstup Ústně stručně rekapituluje historii, zajímavosti hlavního.
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Česko – cestovní ruch VY_32_Inovace_18KR-7 Mgr.Lenka Krčmářová ZŠ a MŠ Nedašov.
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_168 Předmět: Český jazyk – Náš svět ( Člověk a jeho svět)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov ŠABLONA: V/2 Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd VZDĚLÁVACÍ OBLAST: Člověk a jeho svět.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_32_INOVACE_02-06 ZEMĚPIS NA II. STUPNI ZV-LMP (Z) Téma:
HLAVNÍ PAMÁTKY ČESKÉ REPUBLIKY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Irena Čiháková. Dostupné z Metodického portálu
Praha – hl- město ČR Praha je největší a nejvíce obydlené město České republiky Patří mezi nekrásnější města světa Je sídlem prezidenta, vlády a parlamentu.
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_170 Předmět: Český jazyk – Náš svět (Člověk a jeho svět)
PRAHA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Andrea Kolářová Název : VY_32_INOVACE_8C_06_Praha Téma: Vlastivěda.
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_1 63 Předmět: Český jazyk – Náš svět (Člověk a jeho svět)
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
ZEMĚPIS - SVĚT Východní a Jižní Afrika
Výlet do Prahy VY_32_Inovace_10KR-7
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Sčítání a odčítání do zpaměti VY_32_Inovace_01KJ-1
Matematické rozcvičky (písemné násobení) VY_32_Inovace_05KJ-1
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Zpracovala: Mgr. Monika Dvořáková
Ochrana krajiny a přírody ČR VY_32_Inovace_20KR-1
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ / /21
RÝSOVÁNÍ KOLMIC A ROVNOBĚŽEK
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Anotace : Výuka předmětu Člověk a příroda Autor : Mgr. Zuzana Šimotová
ZAJÍMAVOSTI OBCE ANOTACE
Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Kulturní památky Autor Mgr. Zdeňka Prchalová Cílová skupina
Anotace Materiál obsahuje prezentaci jako doplněk k učiva o Praze pro 4. i 5. ročník. Seznamuje s významnými pamětihodnostmi.
Předmět: Zeměpis Ročník: 9. Tématický celek: Regiony České republiky
ANOTACE NÁZEV: PRAHA AUTOR: Mgr. Marie Matoušová STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN):
tato práce je šířena pod licencí cc by-sa 3
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Transkript prezentace:

Projekt: Moderní škola 2010 registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_173 Předmět: Český jazyk - Náš svět (Člověk a jeho svět) Autor:Mgr. Renata Odvárková Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost.

VY_32_INOVACE_173_ uvodnipraha Název: ČJ - NS – Úvodní Praha Anotace: Program je úvodním seznámením s Prahou, seznamuje s pojmem UNESCO a vede k orientaci v plánku pražského metra Autor: Mgr. Renata Odvárková Datum vzniku: Jazyk: český Datum odpilotování: Očekávaný výstup: seznamuje se se základními informacemi o Praze Speciální vzdělávací potřeby: 2 Klíčová slova: Praha, UNESCO, plánek metra Druh učebního materiálu: PPT prezentace Druh interaktivity: vyhledání objasnění pojmu UNESCO, orientace na mapě a plánku metra Cílová skupina: 4. ročník Stupeň a typ vzdělávání: Základní, první stupeň Typická věková skupina: 10 – 12 let Celková velikost: 1068 kB

PRAHA – HLAVNÍ MĚSTO ČR 14. největší město Evropské unie v roce šesté nejnavštěvovanější město Evropy je považována za jedno z nejkrásnějších evropských měst

Od roku 1920 Hlavní město Praha německy - Prag anglicky - Prague Královské hlavní město Praha dřívější název

Název se odvozuje od slova práh. U Karlova mostu byl říční práh – jez, přes nějž se lidé brodili. Pověst O založení Prahy říká, že kněžna Libuše nechala založit město tam, kde v lese osadník tesal práh.

Panorama Pražského hradu památková rezervace UNESCO LUDEK. Wikipedia [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

Vyhledej, co znamená zkratka UNESCO.

Mezinárodní organizace pro výchovu, vědu a kulturu. Mimo jiné se podílí na ochraně přírodního a kulturního dědictví.

ZIRLAND. Wikipedia [online]. [cit ]. Dostupný na WWW:

Mapa Prahy – plánek metra 1.Ukaž na mapě místo, které jsi v Praze navštívil. 2.Ukaž na mapě Hradčany, Tróju, Vyšehrad, Hlavní nádraží. 3.Která řeka Prahou protéká? 4.Kde se nachází Orloj? 5.Kde budeš hledat Staroměstské náměstí?

Cestování po Praze metrem 1.Jsi na Hlavním nádraží a potřebuješ se dostat na Můstek. Jak pojedeš? 2.Pojedeš ze stanice Muzeum do stanice Hradčanská. Vyjmenuj zastávky metra, které budeš míjet. 3.Chceš se dostat z Černého mostu na Národní třídu. Kterou trasou metra pojedeš?

Použité zdroje: Materiály jsou určeny pro bezplatné používání pro potřeby výuky na všech typech škol. Jakékoliv další využití podléhá Autorskému zákonu.