Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010
Základní údaje projektu Operační program – CZ.1.07 Prioritní osa – 7.1 Oblast podpory – Výzva 02
Cíle a poslání projektu
Hlavní cíle projektu Podpora tvůrčí aktivity PP Zavádění ŠVP do praxe Rozvoj klíčových kompetencí PP a jejich přenos na žáky Zvýšení konkurenceschopnosti
Dílčí cíle projektu Vytvořit podmínky pro inovativní procesy ve škole Proškolit PP v oblasti ICT Proškolit PP v oblasti forem výuky Podpořit tvůrčí potenciál – výukové materiály Vytvořit databázi nových materiálů Zvýšit řídící kompetence
Cílová skupina Pedagogičtí pracovníci Osobní profesionální rozvoj Využití výukových materiálů Přínos Osobní rozvoj Rozvoj kompetencí ICT Praktická cvičení – evaluace, formy Rozvoj schopnosti týmové práce
Obsah a náplň projektu
Klíčové aktivity 01 Další vzdělávání pedagogických pracovníků 02 Zvýšení dostupnosti, kvality a atraktivity nabídky dalšího vzdělávání 03 Zvýšení kompetencí řídících pracovníků
KA 01 - DVPP Modul 1 – Dvouletý kurz ICT Akreditován MŠMT hodin/rok PC-notebook Grafika pro výuku Tvorba textového dokumentu Digitální fotografie Internetová aplikace Portfólionet Tvorba myšlenkových map Tvorba tabulky Tvorba www stránek Tvorba prezentace Video pro výuku Interaktivní tabule ve výuce Evaluace výchovně vzdělávacího procesu
KA 01 - DVPP Modul2 – tvorba metodických materiálů Pracovní listy Myšlenové mapy Aplikace pro interaktivní tabule Výstupy: 15 proškolených osob v oblasti ICT 20 sad pracovních listů 10 sad myšlenkových map 10 aplikací pro interaktivní tabule
KA 02 – Zvýšení dostupnosti Modul 1: Výjezdní semináře Akreditován MŠMT 14 hodin/seminář Daltonský plán Prvky daltonského plánu v ZŠ Projektové vyučování Kooperativní vyučování Tvorba projektu Tutorská výuka Tutorské vyučování na 1. a 2. stupni ZŠ Terénní stanice Hajnice Absolvování naučné stezky Tvorba projektu
KA 02 – Zvýšení dostupnosti Modul 2: Jednodenní semináře Akreditován MŠMT 8 hodin/seminář Výstupy: 27 proškolených osob Evaluační nástroje 5 internetových aplikací Uplatňování evaluačních nástrojů Tvorba evaluačních nástrojů (anketa, dotazník) Vyhodnocování eval. nástrojů
KA 03 – Zvýšení kompetencí řídících pracovníků Modul 1: E-lerningové kurzy 1 kurz/ osoba/ rok Oblast řízení Výstupy: 2 proškolené osoby Modul 2: Zahraniční stáže zrušeno
Časové rozvržení projektu
Harmonogram realizace 1. Výjezdní seminář – Bejčkův mlýn Kurz ICT – 1. rok 1. jednodenní seminář 2. Výjezdní seminář Kurz ICT – 2. rok 2. Jednodenní seminář Tvorba metodických materiálů 24. – Říjen´10 – květen´11 Únor 2011 Září 2011 Říjen´11-květen´12 Únor 2012 průběžně konferenc e
Finanční zajištění projektu
Rozpočet projektu Původní Kč Upravený Kč Kap.1 – osobní výdaje Kč Kap.2 – služební cesty Kč Kap.3 - zařízení Kč Kap.4 - kancelář Kč Kap.5 – služby Kč Kap.8 – ze smlouvy Kč
Výběrová řízení 01 – Notebooky, software, flash Kč 02 – Výjezdní seminář Kč 03 – Výjezdní seminář Kč 04 – Tisk metodických materiálů Kč
Realizátoři projektu
Realizační tým Manažer projektu Ekonom projektu Lektoři kurzů a seminářů Metodici – pracovní listy Metodici – interaktivní tabule Metodici – myšlenkové mapy
Děkuji za pozornost