ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU 8. ročník soutěže pro malé a střední exportéry Exportní cena DHL Nejúspěšnější klient CzechTrade 10. listopad 2005 Jitka.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Specifická hlediska obchodování s Ukrajinou CzechTrade Praha, Aleš Synek vedoucí zahraniční kanceláře.
Advertisements

Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade Konference Exportního klubu „Marketing a firemní komunikační politika“ 8. března 2004 Ing. Jitka Hanzlíčková.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE 1. února 2007 Aleš Řiháček ředitel Odboru PR a propagace Podpora exportu.
Česká exportní banka klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků Cesta k novým trhům.
Společnost byla založena dne za účelem poskytování úklidových služeb. Provádíme komplexní řešení v otázkách pravidelných úklidů, především.
Projekt zvýšení vývozu služeb Ing. Radek Vaníček Ministerstvo průmyslu a obchodu.
Právní subjektivita – s.r.o. Výhoda spočívá v omezeném ručení za závazky společnosti. Relativně nízké hodnotě min. základního jmění. Malé administrativní.
Mezinárodní kontrolní operace 24-BLUE/RED GOLD na železnici
Koncept úhrad v roce Výběr pojistného od roku 2012 Výběr pojistného za zaměstnance a osvč (2015  2016) + 7,4 mld. Kč Platba státu za státní pojištěnce.
Společná obchodní politika Mgr. Oldřich Hájek. Obecná charakteristika SOP: Obecná charakteristika SOP: 7% populace, 24% světového produktu, 21% světového.
Exportní a podnikatelské příležitosti v Ázerbájdžánu Karel Bureš, generální ředitel Česká exportní banka, a.s. odborný seminář Hospodářská komora ČR 30.
Představení společnosti ERGO pojišťovna, a.s.. 2 ERGO Austria International AG ERGO Austria Česko Slo vensko Maďarsko Chorvatsko Slo vinsko Rum unsko.
MSV Brno 2013 Klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků.
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
DITTRICHOVA PRAHA 2 ZELENÁ LINKA PRO EXPORT CzechTrade ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU SLUŽBY.
Střední průmyslová škola elektrotechnická a informačních technologií Brno Číslo a název projektu:CZ.1.07/1.5.00/ – Investice do vzdělání nesou nejvyšší.
Název školy: Střední škola sociální PERSPEKTIVA a Vyšší odborná škola, s.r.o. Adresa:Mírová 218/6 Dubí III - Pozorka Název projektu KLÍČE K POZNÁVÁNÍRegistrační.
1 Tisková konference ČLFA, 11. února 2016 Trendy factoringového trhu 1.Výsledky v roce Dlouhodobé vývojové trendy 3.Současný vývoj.
ČESKÝ STATISTICKÝ ÚŘAD | Na padesátém 81, Praha 10 | Jan Ernest ČESKÝ PRŮMYSL V ROCE 2013 Tisková konference, 6. listopad 2013, Praha.
ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU/CZECHTRADE Regionální exportní místa CT PhDr. Adriana Dohnalová.
Martina Vasková Hana Abbasová.  Cíle projektu  Profil společnosti  Nanotechnologie  Analýza prostředí – JAPONSKO  Strategie vstupu na japonský trh.
Hospodářský proces Hospodářský proces. Hospodářský proces Hospodářský proces rozdělujeme na následující fáze: a) výroba b) rozdělování a přerozdělování.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Škola budoucnosti s využitím IT Název materiálu: VY_9_INOVACE_EKO38 Název školy: Střední průmyslová.
Veřejná podpora, veřejné zakázky (příklady z praxe) Ing. Josef Žid.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Zaměřeno na malé a střední podnikání aneb společenská odpovědnost firem v olomouckém kraji Martin Fink Brno,
Autor: Ing. Alice Horáčková
Seminář Evaluace poskytovatelů „Zajištění vybraných služeb sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z.
PODPORA AGROEXPORTÉRŮ
Realita zahraničního náboru
Malé a střední podnikání
Postavení automobilového průmyslu v české ekonomice
Rozvoj zaměstnanosti ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Pilotní projekt duálního systému v msk
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Posouzení nákladů na pojištění společnosti AUTODOPRAVA GAIER s.r.o.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_06-01
Druhy podniků v ČR Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Digitální učební materiál
Evropská unie Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Obecná ekonomie 2 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
II. – III. r./ Hotelnictví a turismus
Digitální učební materiál
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Finanční gramotnost Inflace ZŠ Hejnice Mgr. Jan Kašpar.
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
v automobilovém průmyslu ČR
Podpora zaměstnanosti na místní úrovni: odpovědné zadávání
Teritoriální setkání Island Praha, ing
SLUŽBY CZECHTRADE PRO EXPORTÉRY
Teritoriální setkání - Finsko
Rozvoj portálů cestovního ruchu
Tisková konference ČMKOS
Elektronické aukce – trumf v rukou občanů
Teritoriální setkání Ukrajina
CUBA KUBA Business on the Largest Island in the Caribbean
Role ČEB při realizaci exportní strategie
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Výroční zpráva o stavu podnikání v Ústeckém kraji za rok 2017
Zpráva o dlouhodobé udržitelnosti veřejných financí
Josef Bernard, Renata Mikešová
Zemědělské družstevnictví Družstva za první republiky a dnes
Digitální učební materiál
Index exportu (potenciální troublemakers českého exportu)
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Mikro, malé a střední podnikání Podnikatelské prostředí
Aktivity Olomouckého kraje v oblasti podpory podnikání v roce 2016
Transkript prezentace:

ČESKÁ AGENTURA NA PODPORU OBCHODU 8. ročník soutěže pro malé a střední exportéry Exportní cena DHL Nejúspěšnější klient CzechTrade 10. listopad 2005 Jitka Hanzlíčková, generální ředitelka

2 Exportní cena DHL Soutěž je určena obchodním společnostem, družstvům a podnikatelům – fyzickým osobám, jejichž roční obrat (8. ročník v letech 2003 a 2004) nepřesáhl 0,5 mld. Kč a vývoz na zahraniční trhy v těchto letech dosáhl alespoň 5 mil. Kč. Podíl zahraničního kapitálu ve firmě nepřesahuje 33 % Počet zaměstnanců není vyšší než 250 Vznik firmy (8. ročník) před 1. lednem 2003 Kritérium pro hodnocení vítěze: Index = násobek meziročního růstu exportu * podíl exportu na obratu. Na základě získaných výsledků je určeno pořadí firem.

3 8. ročník Exportní ceny Osloveno přes 800 firem TOP50: Meziroční nárůst exportu o 34,4 % Celkový obrat soutěžících 5 mld. Kč Celkový export soutěžících 3,3 mld. Kč Dlouhodobý vývoj soutěže: Zvyšuje se dynamika růstu exportu soutěžících vůči průměru ČR (průměr ČR 25,5 %) Roste podíl exportu na celkovém obratu firem (53%)

4 Vítězové Exportní ceny I. místo RCD Radiokomunikace spol. s r. o., Staré Hradiště vývoj a výroba radiokomunikačních zařízení a jejich částí (radiostanice pro železnice a systémy pro podzemní pokrytí - tunely) orientace zejména na německý trh meziroční zvýšení exportu na čtyřnásobek II. místo PROGRESS OK a.s., Přerov ocelové konstrukce jeřábů, hal a autosalonů hlavní odbytiště Německo a Rakousko meziroční nárůst exportu dvojnásobně za dynamického růstu obratu III. místo ELITRONIC s.r.o., Liberec vývoji a výroba elektroniky a řídících systémů exportní teritoria především Nizozemí, Čína a Belgie meziroční růst exportu na téměř čtyřnásobek

5 Nejúspěšnější klient CzechTrade 3. ročník soutěže oceňující klienty, kteří s využitím služeb CzechTrade dosáhnou největšího exportu export soutěžících I. místo Korona Lochovice, s. r. o. výroba kancelářských pořadačů orientace zejména na trhy Velké Británie a Ruska kontrakt za 78 mil. Kč (sled. období, celkově 100 mil. Kč) II. místo INCO engineering, s. r. o. kompletní těžní zařízení, důlní signalizace, člen vývozní aliance Česká dobývací technika hlavní odbytiště Ukrajina, Rusko kontrakt 51 mil. Kč (sled. období, celkově 689 mil. Kč) III. místo Panbex, s. r. o. průmyslové podlahy a související stavební hmoty exportní teritoria především Rusko, Polsko kontrakt 45,8 mil. Kč

6 DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST  Jitka Hanzlíčková  CzechTrade  , 6  Česká agentura na podporu obchodu CzechTrade Dittrichova 21, Praha 28 Tel.: Fax: