Investice do železniční infrastruktury v období 2014 - 2020 Ing. Mojmír Nejezchleb Žofínské fórum 25. 4.2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ing. Daniela Jančíková, SŽDC s. o. Stavební správa západ;
Advertisements

Železniční stavby v Pardubickém kraji Bc. Marek Binko ředitel odboru strategie Pardubice, 5. září 2013 Dopravní konference Pardubice 2013.
Olomouc, 11. dubna 2016 Významné stavby na území Olomouckého a Zlínského kraje Ing. Pavel Surý generální ředitel Moravské dopravní fórum.
Programy prevence před povodněmi v gesci Ministerstva zemědělství.
Plán SFDI na rok 2016 a programovací období Ing. Zbyněk Hořelica ředitel SFDI.
„Rekonstrukce chodníku podél silnice III/01152(II/474) km 0,000 – 0,222“ Tento projekt byl spolufinancován z rozpočtu Státního fondu dopravní infrastruktury.
Rozvoj dopravní infrastruktury v ČR – potřeby, možnosti a realita Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor strategie Ministerstvo dopravy Luhačovice
1 Současný stav veřejné osobní hromadné dopravy v městech ČR a její financování Ing. Miloslav Kulich předseda SDP ČR.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
AKTUÁLNÍ VÝVOJ V ROP SČ 15. října 2015 Výroční konference – Senohraby Ing. Václav Chytil.
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
Pražská příměstská železniční doprava Ing. Václav Haas Ústí nad Labem.
Aktuální informace z oblasti dopravy a silničního hospodářství na území Jihočeského kraje Mgr. Bc. Antonín Krák – uvolněný člen rady kraje.
Východiska pro administraci ROP Střední Morava Semináře: Olomouc Zlín
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
VY_32_ INOVACE_ 13_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou VÝZNAMNÁ MĚSTA Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Záměry MD v oblasti rozvoje dopravní infrastruktury Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. Ministerstvo dopravy ČR Fond soudržnosti Evropský fond pro regionální rozvoj.
Jednání pracovní skupiny/regionálního kolegia pro cestovní ruch Možnosti čerpání prostředků na podporu rozvoje CR 12. září 2016.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
Fakta a mýty o přípravě dopravní infrastruktury v ČR Ostrava Libor Lukáš předseda SRDIM.
Moravské dopravní fórum
Budoucnost české dopravní infrastruktury Ing. Dan Ťok
MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Inovace jako nedílná součást programů financovaných z ESIF
Plány udržitelné městské mobility-aktuální témata
Národní program podpory cestovního ruchu
Podpora dopravní infrastruktury z fondů EU
ČR-test pro 4. třídu první čtvrtletí
Slouží k přemísťování lidí, zboží, surovin a informací
Financování dopravní infrastruktury v období
Státní organizace.
„IOP – šance pro váš rozvoj“
Strategie MD v oblasti rozvoje dopravní infratruktury
Hrozby a příležitosti pro vzdělávání v pražském prstenci
INTEGROVANÝ PLÁN ROZVOJE ÚZEMÍ LIBEREC – JABLONEC NAD NISOU
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
PREZENTACE ŘSD Střední Morava křižovatka dopravních a ekonomických zájmů Luhačovice Ing. Jan Kroupa generální ředitel ŘSD ČR.
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Aktualizace strategické vize Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Brno, 5. prosince 2011.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava
Název školy: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Realizace staveb
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Rychlá železnice, plány a realita
Vlastnická struktura českých stavebních firem
Centrální nákupy SŽDC pro opravu, údržbu a modernizaci železničního svršku Stanislav Smeták Workshop „Oprava a údržba kolejí železničních drah“ Praha –
SC 3.3 IROP - dokumenty územního rozvoje se zaměřením na územní studie krajiny Praha Mgr. Ondřej Pešek.
Města České republiky kvíz 1.část spustit
Doprava ČR.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Informace k uzavřeným a plánovaným výzvám MAS Zubří země
Poskytování příspěvků z rozpočtu
Budování dopravní infrastruktury
Kotlíkové dotace v Moravskoslezském kraji
Rozvoj a financování železniční infrastruktury
Dlouhodobé plánování dočasných omezení kapacity
Ministerstvo financí ČR červen 2011
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Produktivita nejen v dopravě a růst mezd
Moravské dopravní fórum Ing. Tomáš Čoček, Ph.D.
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
Výzva č. 5 PRV MAS Česká Kanada o.p.s.
Financování železniční infrastruktury
Program rozvoje Rychlých železničních spojení v ČR
Vítáme Vás v Luhačovicích
Priority rozvoje infrastruktury železniční dopravní cesty
Financování železniční infrastruktury
Spojení Prahy, letiště a Kladna v širším kontextu
dopravní infrastruktury
Transkript prezentace:

Investice do železniční infrastruktury v období Ing. Mojmír Nejezchleb Žofínské fórum

Celková alokace OPD1 71,2 mld. Kč (cca 2,64 mld. EUR) Celkem zdroje včetně národního podílu 102 mld. Kč (cca 3,78 mld. EUR) Rok 2015 celkem prostavěno v rámci investičních akcí 44 mld. Kč (cca 1,6 mld. EUR) Období OPD1

Čerpání investičních zdrojů (vč. neinvestic z OPD) SŽDC v období 2008–2015 3

Celková alokace pro železniční infrastrukturu 1,478 mld. EUR (cca 41 mld. Kč) Celkem prostředků včetně národního podílu 59 mld. Kč (cca 2,13 mld. EUR) OPD – 2020 (2023)

Rekonstrukce žst. Olomouc Modernizace trati Rokycany – Plzeň Uzel Plzeň 1. stavba Rekonstrukce zastřešení haly Praha hl. n. Rekonstrukce ŽST. Praha- Hostivař Revitalizace trati Klatovy – Železná Ruda Fázované projekty OPD1/OPD2 – významné stavby (celkem 19 staveb) 5

Dokončení modernizace IV. koridoru Stavby ze studií proveditelnosti schválených v roce 2015 Ostatní stavby- revitalizace, rekonstrukce, zabezpečení přejezdů Příprava a realizace staveb OPD2 6

Sudoměřice – Votice + Soběslav – Doubí u Tábora Praha – Kladno s napojením letiště Václava Havla Modernizace žst. Praha Masarykovo nádraží Optimalizace Český Těšín - Dětmarovice Elektrizace Brno – Zastávka u Brna Modernizace a elektrizace trati Otrokovice – Zlín – Vizovice Elektrizace trati Olomouc – Uničov – Šumperk Modernizace trati Pardubice – Hradec Králové 2. a 3. stavba Revitalizace vybraných tratí Rekonstrukce úseků na trati Brno – Havlíčkův Brod - Kolín Příprava a realizace staveb z OPD2 – významné stavby 7

Celková alokace 1 mld. EUR (27,5 mld. Kč) Celkem prostředků včetně národního podílu 39,3 mld. Kč (cca 1,43 mld. EUR) Jen pro TEN – T Core Network Národní obálka pro první 3 výzvy V první výzvě schváleno celkem 5 projektů – jsou podepsány grantové dohody Ve druhé výzvě předloženo v závěru února 2016 celkem 14 projektů – běží jejich hodnocení s termínem 06/2016 CEF (Connecting Europe Facility) 8

Uzel Plzeň, 2. stavba – přestavba osobního nádraží včetně mostů Mikulášská Uzel Plzeň, 3. stavba – přesmyk domažlické trati Optimalizace trati Beroun (včetně) – Králův Dvůr Optimalizace traťového úseku Praha Hostivař – Praha hl.n., II. část – Praha-Hostivař – Praha hl.n. ETCS v úseku Petrovice u Karviné – Ostrava – Přerov - Břeclav Projekty z první výzvy CEF 9

Optimalizace trati Praha – Smíchov (mimo) – Černošice (mimo) – příprava a realizace Modernizace ŽST Cheb - realizace Rekonstrukce Negrelliho viaduktu - realizace Optimalizace trati Lysá nad Labem – Praha Vysočany – příprava a realizace vybraných úseků Zvýšení traťové rychlosti v úseku Valašské Meziříčí – Hustopeče nad Bečvou ETCS Kralupy nad Vltavou – Praha – Kolín ETCS Přerov – Česká Třebová Projekty předložené ve druhé výzvě CEF 10

Modernizace trati Brno – Přerov – projektová příprava+ část realizace Modernizace trati Plzeň – Domažlice – st. hranice – projektová příprava Příprava projektů na III. TŽK v úseku Pardubice – Česká Třebová – uzly Pardubice, Česká Třebová, úsek Ústí nad Orlicí Choceň- projektová příprava a realizace Projekty předložené ve druhé výzvě CEF 11

-Procesy EIA, opakované i nové -Majetkoprávní vypořádání, výkupy pozemků, vyvlastnění -Negativní působení občanských sdružení i jednotlivců -Nový zákon o veřejných zakázkách -Komplikace v tendrech na projektanty a zhotovitele Problémové oblasti v rámci přípravy staveb 12

- Příprava staveb – 854 mil. Kč - Realizace investičních akcí – 21,9 mld. Kč - z toho OPD2 – 9,5 mld. Kč CEF - 0,5 mld. Kč -Provozuschopnost (opravy a údržba)- 11,7 mil. Kč Aktuální finanční prostředky na rok

14

Benešov u Prahy - Votice 15

Rekonstrukce haly Praha hl.n. 16

Most v km 38,816 Lovosice – Česká Lípa 17

18

Kyšice – Rokycany - Plzeň 19

Liberec - Tanvald 20

Tábor - Sudoměřice 21

Tábor - Sudoměřice 22

Veselí nad Lužnicí 23

24

© Správa železniční dopravní cesty, státní organizace Děkuji za pozornost