Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/21.1526 Název:VY_32_INOVACE_I.ICT16 Vytvořeno:4.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Advertisements

Vstupní a výstupní zařízení
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49
MONITOR.
Anotace Žák dokáže popsat a zařadit výstupní zařízení HW Autor Petr Samec Jazyk Čeština Očekávaný výstup Dokáže definovat typy výstupního zařízení HW Speciální.
PERIFERNÍ ZAŘÍZENÍ ZOBRAZOVACÍ JEDNOTKY CRT monitor Ing. Petr Bouchala Střední škola, Havířov-Šumbark, Sýkorova 1/613, příspěvková organizace Tento výukový.
HARDWARE II Periferie.
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Monitory.
MONITORY Monitor je základní vstupní zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací. Je-li monitor připojen k počítači je propojen s.
Monitor je výstupní elektronické zařízení sloužící k zobrazování textových a grafických informací. Monitor je výstupní elektronické zařízení sloužící.
LCD monitory LCD monitor (liquit crystal display, displej s tekutými krystaly), byl vyvinut počátkem 70. Tekuté krystaly se používají k rozsvěcování a.
VY_32_INOVACE_E3-01 MONITOR AUTOR: Mgr. Vladimír Bartoš VYTVOŘENO: SRPEN 2011 STRUČNÁ ANOTACE: VÝKLAD LÁTKY K TÉMATU: PERIFERIE POČÍTAČE – MONITOR Časová.
Projektory Projektory se používají pro velkoplošné zobrazení počítačového nebo video signálu. Promítaný obraz může být mnohem větší než obraz na klasickém.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Pavel Dvořák Gymnázium Velké Meziříčí Počítačová sestava – další vstup/výstupní zařízení Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Datum vytvoření:9.
NázevDigitální zařízení – druhy počítačů Předmět, ročník ICT, sekunda Tematická oblast Základy digitálních technologií AnotaceVýuková prezentace s obrázky.
Název školy Základní škola Domažlice, Komenského 17 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu „EU Peníze školám ZŠ Domažlice“ Číslo a název.
Plazmové monitory Plazmové displeje jsou určeny zejména pro použití ve veřejných informačních systémech - letiště, nádraží, banky, nebo při prezentacích.
INFORMATIKA 7 Velikost a styl písma III2 - I7- 15.
EU Peníze školám Inovace ve vzdělávání na naší škole ZŠ Studánka
Název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ šablona III/2 autor výukového materiálu: Mgr. Jana Jiroušová, VM vytvořen: říjen.
Monitor CRT Monitor LCD Monitor
INFORMATIKA 7 Odstavec IV. III2 - I ANOTACE Materiál obsahuje prezentaci ve formátu Microsoft PowerPoint (.ppt) pro učivo v předmětu Informatika,
INFORMATIKA 7 Jak má vypadat textový dokument III2 - I7- 16.
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Výstupní zařízení počítače monitor Mgr. Miroslava Černá ZŠ Volgogradská 6B Ostrava-Zábřeh.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu: VY_32_INOVACE_235.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas Číslo DUM: III/2/FY/2/1/11 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny a jejich.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Indukční čáry magnetického pole Číslo DUM: III/2/FY/2/2/20 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast:
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Monitor Číslo DUM: III/2/VT/2/1/11 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měřidla délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/3 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Tlak
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Lupa
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Jindřiška Tomášková Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_IV.MND5 Vytvořeno:10.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT14 Vytvořeno:3.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT11 Vytvořeno:1.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Elektrická práce Číslo DUM: III/2/FY/2/2/15 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Elektrické a.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Měření délky Číslo DUM: III/2/FY/2/1/2 Vzdělávací předmět: Fyzika Tematická oblast: Fyzikální veličiny.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT1 Vytvořeno:2. 7.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Závislost elektrického odporu na vlastnostech vodiče Číslo DUM: III/2/FY/2/2/12 Vzdělávací předmět: Fyzika.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_12_INOVACE_II.ICT4 Vytvořeno:2.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Projektor Číslo DUM: III/2/VT/2/1/12 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast: Hardware.
EU peníze školám Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu Inovace školství Šablona - název Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT17 Vytvořeno:5.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT3 Vytvořeno:3. 7.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT2 Vytvořeno:3. 7.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy Gymnázium Česká a Olympijských nadějí, České Budějovice, Česká 64 Název materiálu VY_32_INOVACE_IVT_1_KOT_06_GRAFICKA_KARTA.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT20 Vytvořeno:6.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čas
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
MONITORY Michaela Fraiová.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Siločáry elektrického pole
NÁZEV ŠKOLY 2. ZŠ J. A. Komenského Milevsko, J. A. Komenského 1023, okres Písek ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ ČÍSLO ŠABLONY III/2 Inovace a zkvalitnění.
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Otázky a úkoly VY_32_INOVACE_4_2_7_20 Obrazové technologie   Uveďte základní typy zobrazovacích technologii. V jakých jednotkách se uvádí velikost displeje?
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Monitor
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Výstupní zařízení - monitory
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Sada 1 Člověk a příroda MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
LCD monitor Nikola Kodetová\1.L.
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
Lišejníky.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_15-12
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu: Eduard Šram
Transkript prezentace:

Název školy:ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:Mgr. Jiří Benda Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název:VY_32_INOVACE_I.ICT16 Vytvořeno: Vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Vzdělávací obor:Informační a komunikační technologie Tematický okruh:Hardware Určeno pro:6. ročník Anotace: Monitor. Žáci se detailněji seznámí s uvedeným hardwarem. Na závěr jsou pro ně připraveny otázky, pro kontrolu řešení a pro zvídavé bonusový obrázek a ukázka. Inovace – využití ICT (interaktivní tabule). Metodický pokyn: K plnému využití učebního materiálu je třeba připojení k internetu, neboť prezentace obsahuje odkaz na obrázek (lupa) a odkaz na dokumenty (obrázek filmu), které tvoří nedílnou součást prezentace. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jiří Benda.

 výstupní zobrazovací zařízení  důležité parametry:  velikost úhlopříčky (běžné 17", 19" a 21")  rozlišení – počet bodů na šířku krát počet bodů na výšku, ze kterých se skládá obraz (typické rozlišení je 1024 x 768 pixelů)  obrazová frekvence – počet obrazovek zobrazených za jednu sekundu, vhodné je 75 a více Hz

 LCD monitor  CRT monitor

 LCD monitor  novější typ  menší rozměry, lehčí  nezatěžuje zrak  menší spotřeba energie  CRT monitor  zastarávající  větší rozměry  je třeba nastavit obrazovou frekvenci, aby nebyl zatěžován zrak

 Sledujte pozorně následující dokument.  Po jeho zhlédnutí odpovíte na několik otázek.  Délka 03:21 minut.

1. Jaké typy monitorů znáš, který je výhodnější? Proč? 2. Které parametry jsou důležité při výběru a nastavení monitoru? 3. Jaké je běžné rozlišení monitoru? 4. Jaká je vhodná obrazová frekvence?

1. Typy monitorů - CRT a LCD. LCD monitory jsou prostorově menší, lehčí a nekazí oči. 2. Mezi důležité parametry monitoru patří velikost úhlopříčky, rozlišení a obrazová frekvence. 3. Běžné rozlišení monitoru je 1024 x 768 pixelů. 4. Vhodná obrazová frekvence je 75 Hz a více.

 Dotykový monitor  Ukázka recyklace televizorů a monitorů (1:21 min.)

Snímek číslo:Citace obrázků: 2 (LCD monitor) SPACM. Open Clipart Library [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 4(LCD monitor) FLORISLA. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí Creative Commons Uveďte autora-Zachovejte licenci 2.0 Generic (CC BY-SA 2.0) na WWW: 4 (CRT monitor) ROGERS, Norman. Wikimedia Commons [online]. [cit ]. Dostupný pod licencí Public Domain na WWW: 6, 9(film) Office [online]. [cit ]. ZŠ a MŠ Verneřice má licenci na programy MS Office. Dostupný na WWW: 9 (lupa) Office [online]. [cit ]. ZŠ a MŠ Verneřice má licenci na programy MS Office. Dostupný na WWW: