Transport 50 Škoda Superb, 25.4.20121 Diplomová práce Marketing v českém profesionálním fotbale Jan Javůrek Vedoucí práce: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Propojení psychologie dopravy a klinické psychologie PhDr. et Mgr. Š tefan Medzihorský, předseda ČAPPO, rektor Vysoké školy aplikované psychologie Konference.
Advertisements

Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
JAN FABIANEK, CS-PROJECT spol. s r.o. Konference Centralizované zadávání veřejných zakázek Praha, VYUŽITÍ ČÍSELNÍKU NIPEZ.
Jan Jež Problematika veřejné podpory v oblasti podpory 3.2 OP VK ORR, Krajský úřad kraje Vysočina.
Pracovní skupina Portál elektronického zdravotnictví NSeZ – neveřejná prezentace Emauzy, MUDr. Pavel VEPŘEK předseda pracovní skupiny.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ´. Ústav podnikové strategie CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím Autor BP: Jan.
Autor: Bc. Veronika Brzková Vedoucí práce: Ing. Hana Jahodová, CSc.
Podpora napojení logistických center na železniční dopravu Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav technicko-technologický Autor.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
koncepce rodinné politiky Dipl.-Pol. Jana Maláčová
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
Obchod, trh Základy hospodaření.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza bankovních produktů bank působících v České republice
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Mgr. Jiří Starý Odbor strategického rozvoje
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku
Komplexní systém hodnocení
Komunikační strategie ČIŽP
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Digitální učební materiál
Systém odměňování pracovníků
Měnová soustava, měnová politika
Procesní management v oddělení logistiky
SEMINÁŘ AKTIVNĚ S BESIPEM
EU_62_B_sada 1_06_M_Příkaz k úhradě_Poliačíková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Rozvíjení systémů a aternativní systémy Ing. Pavel Jirman.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_62_INOVACE_ – Monetární politika Autor Ing. Hana Sůvová
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Společná strategie - projektové aktivity JMK a TTSK 2014+
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Autor bakalářské práce: Jan Zeman 17374
Digitální učební materiál
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ústav podnikové strategie Analýza komunikačních chyb řídících pracovníků ve vybrané společnosti.
Děti jsou naše budoucnost
Spolupráce ASZ a města Břeclav Mgr. Břetislav Fiala
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Krajské ředitelství policie Ústeckého kraje Projekt Interreg V A č Mobilně a efektivně ve společném příhraničí Spolupráce policie.
Transkript prezentace:

Transport 50 Škoda Superb, Diplomová práce Marketing v českém profesionálním fotbale Jan Javůrek Vedoucí práce: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph. D.

Cíle práce I Teoretická východiska k danému tématu Vybrat marketingová témata, která jsou relevantní pro fotbalové prostředí Jednoduše a srozumitelně osvětlit vybraná témata Analýza současné situace Pomocí rozhovorů zjistit, jak marketingově fungují prvoligové kluby Identifikovat možnosti pro zlepšení 2Marketing v českém profesionálním fotbale, Jan Javůrek

Cíle práce II Komplexní marketingový nástroj Využitelnost v praxi Identifikace Elektronická peněženka Elektronická vstupenka Bezpečnost na stadionech Marketingová síť 3Marketing v českém profesionálním fotbale, Jan Javůrek

Teoretická východiska Možnost aplikace teorií 4P a 4C Využití komunikačního mixu ve fotbale Reklama Sponzoring Prodej vstupenek a televizních práv Fanoušek a bezpečnost na stadionech Marketing v českém profesionálním fotbale, Jan Javůrek4

CRM = vztahový marketing Vysvětlení pojmů Pojem customer relationship marketing budování dlouhodobých hodnotných vztahů se zákazníky, propojenost ekonomická i společenská Marketingová síť databáze aktivních a pravidelně servisovaných kontaktů Customer relationship management řízení vztahů s jednotlivými zákazníky Věrnostní programy odměna pro věrné zákazníky Marketing v českém profesionálním fotbale, Jan Javůrek5

Analýza situace - rozhovory Úvodní specifika výzkumu Respondenti Dukla Praha – Martin Lafek Slovan Liberec – Tomáš Čarnogurský Baumit Jablonec – Petr Flodrman Systém otázek – fanoušek, marketing, budoucnost Výsledky Marketing klubu = barterová směna, propojení partnerů Minimální péče o fanouška Skepse vůči navrhovaným opatřením Marketing v českém profesionálním fotbale, Jan Javůrek6

Klub fanoušků FAČR a Karta fanouška Návaznost na „Členství ve FAČR“ Vytvoření databáze fanoušků využitelné k marketingovým účelům Elektronická peněženka urychlí platební styk na stadionech Elektronická vstupenka a nové turnikety nabízí nové možnosti v oslovení diváků Technologie RFID umožňuje rychlou identifikaci diváka během celého pobytu na stadionu, zvyšuje bezpečnost Systém pověření k nahlédnutí do databáze Několik fází při zavedení projektu – příprava, komunikace, zavedení, plný provoz, kontrola a inovace Marketing v českém profesionálním fotbale, Jan Javůrek7

Výsledky práce Osvětlení marketingových témat, která jsou relevantní pro fotbalové prostředí – jednoduše, stručně a srozumitelně i pro odborníky, kteří se nepohybují ve fotbalovém prostředí Rozhovory Sesbírané názory předních českých fotbalových marketérů Identifikace rezerv v českém fotbalovém marketingu (skepse, nechuť ke změnám, nedostatečná péče o fotbalového fanouška …) Vytvoření databáze fanoušků Marketingový nástroj využitelný z mnoha hledisek Velmi cenná komodita při jednání s případnými sponzory a partnery Prostředek k získání dalších finančních prostředků -> zvýšení sportovní úrovně! Transport 50 Škoda Superb,

9 Děkuji za pozornost!