MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Advertisements

Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
Zvyšování kvality v cestovním ruchu prostřednictvím IOP: Vytvoření národního systému kvality služeb v cestovním ruchu Členské fórum ATIC Polička lll.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Česká centrála cestovního ruchu
CzechInvest Agentura pro podporu podnikání a investic
Celostátní síť pro venkov
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Moravskoslezský kraj: Tradice, rozvoj, kvalita
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Podpora propagace kulturního dědictví
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Volnočasové projekty a EU financování
MARKETINGOVÉ AKTIVITY
Ministerstvo pro místní rozvoj Představení hlavních priorit květen – říjen 2009 Tisková konference
Česká republika: bezpečná a cenově stále příznivá.
Destinační management turistické oblasti Jeseníky (Jeseníky-východ)
Marketingové aktivity ke zvýšení povědomí o domácím cestovním ruchu.
POZNÁMKA: Pokud chcete změnit obrázek na tomto snímku, vyberte obrázek a odstraňte ho. Potom klikněte na ikonu Obrázek v zástupném textu a vložte vlastní.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
ÚŘAD VLÁDY ČESKÉ REPUBLIKY Úřad vlády ČR a Ministerstvo pro místní rozvoj ČR CESTA K INFORMACÍM O EVROPSKÉ UNII V ČESKÉ REPUBLICE.
Informační a poradenské centrum v Havlíčkově Brodě a spolupráce s veřejnými knihovnami Modelový program podpory slaďování profesního a rodinného života.
Integrovaný operační program Konference „Bezpečná Evropa“ Hradec Králové.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Marketingová Strategie Strategie.
1 Operační program Výzkum a vývoj pro inovace Programovací období
Znalostní ekonomika Praha, 23. května 2006 Mgr. Tomáš Hruda Generální ředitel.
Prevence sociálně patologických jevů a MŠMT
Operační program Průmysl a podnikání 2004 – 2006 Výsledky, hodnocení a dopady pro nové programovací období 2007– června 2009 Praha.
Dotační projekty Vysokého Mýta
MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008.
Ing. Dagmar Parmová. Kdo jsme? Asociace průvodců České republiky, r. s. 460 individuálních členů z celé ČR, 22 přidružených členů (právnické osoby) –
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
Projekt Destinační management MSK - možnosti spolupráce.
Regionální operační programy V rámci cíle Konvergence je pro období je připraveno celkem 7 regionálních operačních programům (ROP) určených pro.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Vývoj TIC po roce 1989 a jejich současné postavení v systému cestovního ruchu Ostrava, Ing. Pavel Attl, Ph.D., katedra cestovního ruchu, VŠH.
INTEGROVANÝ REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM Setkání s ASZ a NNO
Výzkum, Trendy a Inovace Obsah prezentace Aktivity oddělení Výzkumu a Analýz Kdo jsou návštěvníci Vašeho regionu? Česká republika Bezpečná.
Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, Staroměstské náměstí 6, Praha 1 lll INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM INTEGROVANÝ OPERAČNÍ.
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
Integrovaný regionální operační program Mgr. Jan Veselský, Centrum pro regionální rozvoj České republiky Praha- Dotační možnosti a aktuální výzvy.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
Strategie rozvoje Jihomoravského kraje 2020 Rozvoj CR Brno, 4. listopadu 2015.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
Ministerstvo pro místní rozvoj Řídící orgán SROP a JPD Praha Pardubický kraj.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
1 Plánování sociálních služeb z pohledu MPSV Brno
Prioritní oblast 4: Národní podpora cestovního ruchu
ŽIVÝ KRAJ – DESTINAČNÍ AGENTURA PRO KARLOVARSKÝ KRAJ, Z.S.
Regionální operační program NUTS II Jihozápad
FILMOVÉ KANCELÁŘE Ludmila Claussová
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
20 let
The Ministry for Regional Development of the Czech Republic (MRD)
RESORT LUHAČOVICE.
INTEGROVANÝ OPERAČNÍ PROGRAM pro období 2007–2013
Český systém kvality služeb Ministerstvo pro místní rozvoj ČR
Kategorizace organizací destinačního managementu
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Organizačně-právní podmínky fungování ekonomiky cestovního ruchu v Polsku Dr. Piotr Gryszel, Ph.D.
Národní podpora využití potenciálu kulturního dědictví prostřednictvím Integrovaného operačního programu
Transkript prezentace:

MARKETINGOVÉ AKTIVITY České centrály cestovního ruchu - CzechTourism na rok 2008

 udržet tempo růstu počtu turistů, délky jejich pobytu v ČR a objemu příjmů z cestovního ruchu na úrovni států střední Evropy, tj. 3 – 5 %  v tomto uskupení být vedoucím státem Cíl 2008

Zdroje financování 1.Prostředky státního rozpočtu a)SR - spolufinancování národních projektů EU b)Příspěvek MMR ČR (cca 360 mil. Kč) 2.Prostředky z rozpočtu EU /fondy/ v roce IOP (Integrovaný operační program – prioritní osa 4 Národní podpora cestovního ruchu – 77 mil. Eur ) 3.Příjmy z vlastní činnosti

 Stabilizace nových národních produktů  Zážitková dovolená (gastronomie)  „Cool“ nebo „hip“ destinace (prezentace ČR pro mladou generaci  „Výroční aktivity“ (650 let od založení města Karlovy Vary, 200 let města Mariánské Lázně, 100 let českého hokeje…)  Tourism for all (sociální CR) – směr Evropské komise V roce 2008 zvýšená pozornost

 odborná veřejnost tuzemská i zahraniční  domácí turisté (rodiny s dětmi)  14+  60+ Cílové skupiny

 kombinace on-air a on-line propagace /např. spoty v TV následně doplněné soutěží a on-line komunikací výherců s diváckou obcí/, soutěže na You-Tube  roadshows v rámci „Aliance“ pro získávání přímých letů do Prahy a do ostatních měst ČR s mezinárodními letišti (jihovýchodní Asie, SAE, Čína) Marketingové nástroje (nově)

 příprava a zahájení fungování „mediálního trustu“ /pracovní název/, jehož cílem je utváření reálného a pozitivního obrazu vývoje CR v ČR na pozadí aktivit MMR, CzT, MZV, MPO a soukromých subjektů  vytvoření on-line hry pro věkovou skupinu 14+, její uvedení na národní portál v jazykových mutacích a její využití pro získávání, informování, vzdělávání a motivaci budoucích návštěvníků ČR

Komunikační témata  Česká republika – symfonie zážitků  Značka  Česká národní kuchyně  Budování pozice lídra v turistickém uskupení V4

 Od „Undiscovered Golf Destination“ k „Czech Republic – The Golf Republic“  Medicínské lázeňství jako investice do zdraví a životního stylu  ČR jako optimální kongresová destinace z pohledu „value for money“  „Osmička“ - v návaznosti na komunikaci osmičky na MZV ČR využít data k propagaci

 ČR pro mladou generaci let, důraz na digitální komunikaci a dělení se o zážitky on-line, příprava hry ve stylu „Second Life“  Cestovní ruch a zaměstnanost – úloha seniorů a pozitivní „image“, jejich možné úlohy ve službách CR, „rekonstrukce“ profesní hrdosti ve spolupráci s odbornými asociacemi  Doprava do ČR /inbound/ všeho druhu – formou marketingových partnerství s regiony, jichž se geograficky týká a v rámci Aliance s MZV ČR a ostatními resorty

Zahraniční zastoupení (ZZ) Dnes 26 ZZ Plánovaná otevření: Jekatěrinburg Riga Německo (druhé zastoupení CzT - západ) USA (druhé zastoupení CzT - jih nebo západ) Švédsko Dánsko

Intenzivní podpora DCR

Kampaň na podporu DCR Podpora nabídky šetrných forem CR a produktů zaměřených na místně typický CR (agroturistika, vinařský a pivní CR, hipoturistika, cykloturistika) Vytvoření prostoru pro prodej turistických produktů v síti turistických informačních center (TIC), organizacích CR (OCR),v hotelech apod. Dynamický rozvoj projektu Kudy z nudy Výzkumy názorů návštěvníků v turistických regionech ČR

SPOLUPRÁCE S DALŠÍMI INSTITUCEMI V ROCE 2008

Cíl: spolupracovat na jednotném vizuálním stylu ČR doplňujícím již zavedené značky dotčených ministerstev a jimi zřízených agentur zavedené značky zůstanou v platnosti a nově bude aplikován jednotící prvek Aktivita MZV v oblasti jednotného vizuálního stylu

Integrovaný operační program (IOP) Příprava na IOP ve spolupráci s MMR ČR Prioritní osa 4: Národní podpora cestovního ruchu Podporované aktivity: zavedení národního informačního a rezervačního systému zavádění a informační podpora národních a mezinárodních standardů ve službách CR (zahrnující zejména certifikace, manuály, metodiky, systémy, kontrolu) podpora marketingu na národní úrovni a tvorby zdrojových databází prezentace a propagace kulturního a přírodního bohatství, kulturního průmyslu a služeb s využitím pro CR na národní úrovni podpora prezentace ČR jako destinace CR

Projekt „Předsednictví ČR v EU“ participace na přípravách a realizaci předsednictví České republiky v EU ve spolupráci s Úřadem vlády ČR a MMR ČR

Závěr a shrnutí na rok Cílové skupiny  odborná veřejnost tuzemská i zahraniční  domácí turisté (rodiny s dětmi)  cílová skupina 14+  cílová skupina Zvýšená pozornost  zážitková dovolená  prezentace ČR pro mladou generaci  aktivity vztahující se k výročím  sociální cestovní ruch 3.Zintenzivnění podpory domácího cestovního ruchu

Kontakt CzechTourism Vinohradská 46, P.O.Box Praha 2 Tel.: