Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Personální řízení v malých podnicích
Advertisements

CLIL Content and Language Integrated Learning
Projekt č. 4 Mediální a osvětové nástroje kultivace lidských zdrojů
UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ
1 Mgr. Dana Krouželová, hlavní metodička a supervizorka projektu Mediální výchova na gymnáziích.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
1 PUBLIC RELATIONS 1 Případové studie UNIVERZITA TOMÁŠE BATI VE ZLÍNĚ, FAKULTA MULTIMEDIÁLNÍCH KOMUNIKACÍ.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Pro úspěch práce manažera a jím vedeného kolektivu je důležité i to, v jakém prostředí společně pracují, co je spojuje, jaké hodnoty a cíle sdílejí, jaká.
Netradiční formy zaměstnávání  Způsoby a okolnosti uplatňování nových forem  Slaďování rodinného (soukromého) života se zaměstnáním  Účast žen na trhu.
Případová studie: UNIC-Services Ltd. Firma UNIC-Services  Založena roku 1993 IT pracovníkem, jménem Saara Remes-Ulkunniemi  Firma nabízí vzdělávací.
Vyšší odborná škola Jana Ámose Komenského Nádražní 120, Ostrava.
ÚLOHA MARKETINGU V PODNIKU
Public relations pro stavební a developerské projekty a společnosti Zdeňka Kuhnová, managing director, IMPACT PR & Consultancy.
funkce médií ve společnosti moc médií
Lidé ve službách.
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
Marketingová komunikace
KOMUNIKACE V PRAXI METODIKA. Vznik metodiky Čtyři moduly v rozsahu 40 hodin 20 hodin e-learningového studia 20 hodin prezenčního studia.
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
P13 MARKETING MĚST A OBCÍ Demokratická společnost by měla dát lidem příležitost spolupodílet se na rozhodnutích týkajících se jejích obce, města, regionu.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Jak na rovné příležitosti? V 5 krocích. 1. Vyjasnění postoje Tlak na rovnost žen a mužů, zejména na rovnost žen a mužů při práci, roste. Je to dáno zvláště.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_PODNIKATELSKÁ.
MARKETINGOVÝ MIX.
Úkoly personalistiky Střední odborná škola Otrokovice
Alternativní a augmentativní komunikace
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Masmédia.
Ing. František Řezáč, Ph.D. Masarykova univerzita Public relations a řízení vztahů se zákazníky.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. SCICOM – BASIC RNDr. Anna Matoušková, Ph. D.
8. Marketing.
Média-Kampaně Zasedání RV ČPS Praha. Co je to mediální práce ● Řízená komunikace ● Co chceme říct, co chceme, aby si konzumenti mysleli – proč.
Akreditace laboratoří podle revidované ČSN EN ISO/IEC 17025:2005 Ing. Martin Matušů, CSc.
 Public relations se často překládá doslovně jako „veřejné vtahy“, avšak public relations jsou především procesem, jeho úkolem je tyto vztahy zlepšit.
Cíle projektu a projektové aktivity Aktivity na národní úrovni  Podpora Národní pracovní skupiny v práci na  Národním akčním plánu ochrany práv dětí.
 Vztahy s veřejností můžeme zaznamenat už v dávné historii. V Mezopotámii, Asýrii, Persii a Egyptě, stejně jako v antickém Řecku a Římě se používalo.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Rodina na Vysočině výsledky empirických výzkumů uskutečněných v kraji Vysočina v letech 2005 – 2010 konference Rodinná politika v centru pozornosti krajů.
Masmédia a manipulace: Masmédia a jejich vliv na společnost i osobní životy lidí Jana Kvardová, IV. D Střední škola KNIH, o.p.s. Brno.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_17_MÉDIA.
PŘÍPADOVÁ STUDIE: SCHŮZKA S KLIENTEM – ZJIŠTĚNÍ VSTUPNÍCH INFORMACÍ V průběhu kampaní je pečlivě dbáno na maximální účinnost a kvalitu poskytovaných.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Název projektu: Zlepšujeme a vzděláváme Název programu: Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Moderní nástroje komunikace a jejich využití Jiří Vanke Ondřej Čermák.
Reklamní agentura. Reklamní agentura obvykle produkuje kreativní koncepty a materiály (TV reklamy, rozhlasové spoty, tiskové inzeráty a mnoho dalších),
OBLÍBENÝ PŘEDMĚT Finanční gramotnost Chovančíková Eva 1.A.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
ČÍM CHCI BÝT, AŽ VYROSTU? Václav Pfleger.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-10)
Public Relations.
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
Management. Management Management Způsoby a metody řízení podnikatelských i nepodnikatelských celků tak, aby dosahovaly určených cílů Společenská věda.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
Marketingová komunikace
Psychologické působení propagace
Prezentační a komunikační dovednosti
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A

Krátká definice předmětu uváděno pod zkratkou PR [pí ár] do češtiny jej lze přeložit jako „vztahy s veřejností“ obor týkající se udržování image pro firmy, organizace nebo vysoce postavené osoby, jako jsou celebrity nebo politici PR je využíváno se stavbě vztahu se zaměstnanci, zákazníky, investory, voliči apod.

jde o dlouhodobou cílevědomou činnost, která zajišťuje poskytování informací veřejnosti a využívá zpětné vazby PR se na rozdíl od reklamy soustředí na dlouhodobé cíle (image, vztahy či komunikace s cílovými skupinami) společná vlastnost reklamy a PR je, že působí na širokou veřejnost, avšak PR nevyužívá masových medii (televize, rozhlas, tisk, internet, billboardy), ale volí i mezi jinými prostředky

Můj názor na předmět Předmět PR mě zaujal svou nevšedností. Nemůžu ho zařadit mezi klasické předměty na školách jako je například matematika nebo angličtina. Baví mě veškerá komunikace s okolím, což nám předmět PR nabízí. Hodně zajímavé jsou například „praktické“ hodiny, kdy se učíme komunikaci na úrovni a k věci. Avšak i teoretické části hodiny jsou velmi dobré. Dozvěděla jsem se dost věcí i o sobě samé.

Od určité hodiny se mohu zařadit například mezi povahu cholerika a sangvinika.Také se mi líbí řazení tématických okruhů v hodinách. Řazení v sešitě máme dobře rozdělené třeba na prezentace, projevy či kampaně. Také dostáváme skvělé příležitosti. Soutěže, možnost zkoušení praktik předmětu nebo třeba vypracování psychotestů.

Využití Public Relations Pracovník PR, též označován jako pracovník oddělení pro styk s veřejností nebo tiskový mluvčí, řídí a koordinuje vztahy veřejnosti se společnostmi, organizacemi nebo s jednou (většinou významnou) osobou. Náplní práce je tedy komunikace, řízení, koordinace a plánovaní aktivit (např. kampaně). Pro práci jsou důležité komunikační dovednosti, je nutné být přesvědčivý a trpělivý.

Osobně jsem povolání PR poprvé zaregistrovala ve filmu a seriálu „Sex ve městě“ kde jedna z hrdinek zastává funkce PR manažerky. Ač jde jenom o filmovou tvorbu, jako zaměstnání mi to přišlo velmi zajímavé. Díky předmětu PR jsem se od „vysněných dětských“ povolání dostala k povolání, které by mě v budoucnu opravdu bavilo a ráda bych ho studovala dál.