Datum: 5. 6. 2013 Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/34.0731 Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vlivy na spotřebitele.
Advertisements

Marketingový mix – Propagace (komunikace)
Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Název.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Ing. Daniel Konczyna U Prostředí marketingu Ing. Daniel Konczyna U
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Chování domácností. Úvod n Jak a čím jsou domácnosti ovlivněny.
Marketingové komunikace Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Integrovaná střední škola,Slaný
VY_32_INOVACE_EKO_19 PROPAGACE I.
Aktivita č.2: Podnikání a právo
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
1. Datum vytvoření: Téma: Datum vytvoření: Téma: Inzerát Cíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátuCíl prezentace: Zvládnutí základů inzerátu.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Podpora prodeje v MOB Maloobchod musí předat informace o své : společnosti, nabídce, cenách, cílové skupině zákazníků Podpora prodeje znamená cílenou komunikaci.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_1_12.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
doc.PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Základní škola a mateřská škola T. G. Masaryka Milovice, Školská 112, Milovice projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Michal Vondráček, Pavla Zadáková. Psychologické pohnutky Propagace Reklama Zkušenosti Módnost.
„5 M“ Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2 –
8. Marketing.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Chování kupujících  Chování kupujících je složitý proces, který ovlivňuje řada vnitřních i vnějších činitelů a marketingový odborníci mohou znalost.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_056 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_076 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_055 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
R EKLAMA A JEJÍ DRUHY PaedDr. Milan Báča. Hlavní úkoly reklamy Hlavní úkoly reklamy K hlavním úkolům reklamy patří:  zvýšit tržby z prodeje produktu.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_058 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_066 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_075 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
IMAGE - specifický obraz výrobku odráží očekávání veřejnosti POZOR! Aktuální percepce lidí bývají vždycky ovlivněny minulou zkušeností ! Podnik by měl.
Konference č. 1 Léčivé přípravky – Reklama zaměřená na odborníky Sponzoring - Setkávání odborníků Dr. Pavel Kovář Medical Director Pfizer spol. s r.o.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_068 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_052 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_050 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_062 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce:
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
INSPIRAČNÍ ZDROJE KNIHY A ČASOPISY.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka   Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Marketingová komunikace
Datum: od Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Textilní a oděvní materiály
Stylizace kresby figury a detailů
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Práce návrháře.
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Obecná bezpečnost vybraných druhů potravin
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Transkript prezentace:

Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název práce: Reklama a propagační prostředky Předmět: Občanská nauka Ročník: 3. Časová dotace: 15 minut Vzdělávací cíl: Orientace v problematice, etika reklamy Pomůcky: Psací potřeby, sešit, hlava Poznámka: DUM je součástí tematického celku „Kultura“ Inovace: Zapojení audiovizuální techniky do výuky, internetu

Reklama a propagační prostředky Jejich vliv na životní styl

Reklama: Zákon č. 40/199 o regulaci reklamy říká: Reklamou se rozumí oznámení, předvedení či jiná prezentace šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské činnosti, zejména podporu spotřeby nebo prodeje zboží, výstavby,k pronájmu nebo prodeje nemovitostí, prodeje nebo využití práv nebo závazků, podporu poskytování služeb, propagaci ochranné známky, pokud není stanoveno jinak

NĚKDO oznamuje NĚKOMU NĚCO ZA nějakých podmínek POMOCÍ něčeho a S nějakým záměrem. Reklama = komunikace: odesílatel (firma) – prostředek (reklama) – adresát (zákazník)

Funkce reklamy: Informativní – reklama se snaží informovat o existenci výrobku či o slevě Přesvědčovací – reklama se snaží přimět zákazníka ke koupi (viz. r. na vodní kámen, jinak si zničíte pračku) Připomínací – výrobek stále existuje, lze jej koupit

Prostředky reklamy: Reklamní letáky, filmy, spoty, předměty, billboardy, bannery Reklamní komunikace se uskutečňuje pomocí masových médií, proto ji lze označovat jako komunikaci masovou. Za taková média považujeme noviny, časopisy, televizi,rozhlas nebo internet.

Cíl reklamy: Cílovou skupinu určují znaky: geografické – státy, národy, oblasti, okresy, města, nákupní oblasti ad. demografické – pohlaví, věk, rodinný stav, povolání, příjem apod. psychologické – odrážejí osobnost člověka (charakter, postoje) a také životní styl (návyky, normy, zájmy, zkušenosti)

!!!!!! Nejjednodušším terčem reklamy jsou děti, mládež a senioři –lehce ovlivnitelní, nedostatek zkušeností, důvěřivost, být in, nepropást ideální příležitost (neprohloupit)

Ovlivňuje reklama Tvůj životní styl? Tak nashledanou u reklamy… s96ETc&feature=relmfuhttp:// s96ETc&feature=relmfu

Zdroje: manitne/ekonomia/8796http://referaty.atlas.sk/odborne_hu manitne/ekonomia/ material/svet-reklamyhttp:// -material/svet-reklamy