Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/34.0925 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michaela Kuklová. Dostupné z Metodického portálu
Advertisements

Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Past simple & past continuous
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Past tenses Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit.
Past Simple, Past Continuous, Past Perfect
PRESENT PERFECT & PAST SIMPLE Autor: Mgr. Ivana Dvořáková Datum vytvoření: listopad 2012 DUM = Digitální Učební Materiál Gymnázium Dr. Karla Polesného,
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: 3 Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_ANJ_VL_3_14.
Jazyk a jazyková komunikace Cizí jazyk Slovesné časy v angličtině Past simple – past continuous VY_22_INOVACE_19 Sada 1 Základní škola T. G. Masaryka,
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Past simple action in the past taking place once, never or several times (He visited his parents every weekend.) actions in the past taking place one after.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
Označení DUM 13 _ 07 _ Pl _ DUM Autor Příjmení a jméno: Pavelková Irena, Bc. Škola: Základní škola a Mateřská škola Štěpánkovice, příspěvková organizace.
MINULÝ ČAS PROSTÝ PAST SIMPLE VY_32_INOVACE_ICT 185
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
Předminulý čas PAST PERFECT Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michaela Kuklová. Dostupné z Metodického portálu
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_166 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 AutorMgr. Eleonora Klasová PředmětAnglický.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Past Continuous – tvar a použití
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Ivana Trembulaková ČísloVY_22_INOVACE_2196 NázevPast simple Téma hodinyMinulý čas PředmětAnglický.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_13_25_Past Tenses Past Simple X Past Continuous.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.9.01_past_simple_and_ past_continuous Název: Past simple X.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
GE - Vyšší kvalita výuky
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ)
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Where were you in the summer holidays? What did you do?
(Minulý čas průběhový)
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Radka Černá Název materiálu: VY_32_INOVACE_5_ANGLICKY_JAZYK_GRAMATIKA_15Spojky.
REVISION OF TENSES Anotace: Materiál je určen žáků 8
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý a průběhový.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
PAST PERFECT Předminulý čas
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_Spo_I_15 Past continuous
Transkript prezentace:

Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar

Autor: Mgr. Bronislav Sobotka Název: Past Simple and Past Continuous – revision and practice Datum: Cílová skupina: Žáci střední školy Vzdělávací obor: Anglický jazyk Jazyk: Angličtina

Anotace: Pracovní list slouží k zopakování použití minulého času prostého (Past Simple) a minulého času průběhového (Past Continuous), jejich procvičení a upevnění správného užití. Metodické pokyny: Nejprve si žáci zopakují typická užití obou těchto časů, poté mají příležitost si užití upevnit za pomoci překladů.

Past Simple – Usage We use Past Simple when we want to say that something happened in the past. The action is finished and we often say when something happened. pastpresent future I met a friend of mine two day ago. (The action is completed and finished.) Two year ago I bought a car. (Again the action is completed.)

Past Continuous – Usage We use Past Continuous when we want to say that something was happening at a certain time in the past. The action was not finished. past start endpresent future 7:00 9:00 At 9 o'clock I was watching a great film about dogs. (I was in the middle of watching, the activity was not finished.) This time last week I was travelling to Japan. (My travelling started before and was not finished yet.)

Past Simple – Usage We use Past Simple when we want to say that one thing happened after another I saw her (1), I told her everything (2) and I left (3).

Past Continuous – Usage We use Past Continuous when we want to say that two or more things were happening at the same time. This is often use for describing background information. Students were writing a test, the teacher was looking out of the window and parents were waiting outside. (All these things were happening at the same time.)

Past Simple and Past Continuous – Usage together Sometimes we use both Past Simple and Past Continuous in one sentence. This happens when we want to say that something (short) happened while something else (longer) was happening. The longer activity is often interrupted by the shorter one. We were eating lunch when he came. (Eating was happening for longer time and then at one moment he came.)

Past Simple and Past Continuous – Translation 1 1. Když jsem šel domů, uviděl jsem Supermana. 2. Přišel jsem, viděl jsem, odešel jsem. 3. Studenti spali a učitel mluvil. 4. Spal jsem, když se to stalo. 5. Co jsi dělal včera v 8 večer? 6. Kdy se to stalo? 7. Slunce svítilo, ptáci zpívali a já umíral.

1. Když jsem šel domů, uviděl jsem Supermana. 2. Přišel jsem, viděl jsem, odešel jsem. 3. Studenti spali a učitel mluvil. 4. Spal jsem, když se to stalo. 5. Co jsi dělal včera v 8 večer? 6. Kdy se to stalo? 7. Slunce svítilo, ptáci zpívali a já umíral. 1. When I was going home I saw Superman. 2. I came, I saw, I left. 3. Students were sleeping and the teacher was speaking. 4. I was sleeping when it happened. 5. What were you doing yesterday at 8 pm? 6. When did it happen? 7. The sun was shining, the birds were singing and I was dying. Past Simple and Past Continuous – Translation 1

Past Simple and Past Continuous – Translation 2 1. Četl jsem knihu. 2. Přečetl jsem knihu. 3. Telefon zazvonil, když jsem spala. 4. Jedl jsem rybu a pil vodku, když mě náhle kopla. 5. Zavolal jsem jí, řekl jí to a usnul. 6. Proč jsi nepřišel? 7. Kam si šel, když jsem tě včera potkala?

1. Četl jsem knihu. 2. Přečetl jsem knihu. 3. Telefon zazvonil, když jsem spala. 4. Jedl jsem rybu a pil vodku, když mě kopla. 5. Zavolal jsem jí, řekl jí to a usnul. 6. Proč jsi nepřišel? 7. Kam si šel, když jsem tě včera potkala? 1. I was reading a book. 2. I read a book. 3. The phone rang when I was sleeping. 4. I was eating fish and drinking vodka when she kicked me. 5. I called her, told her about it and fell asleep. 6. Why didn't you come? 7. Where were you going when I met you yesterday? Past Simple and Past Continuous – Translation 2