LINET Group na Mexickém trhu Jana Svrčková 31.3.2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D. katedra finančního práva a finanční vědy PF UK 1. prosince 2015.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Zákon o sociálním podnikání Průběžné informace o připravovaném předpisu.
Veřejné finance Mgr. Oldřich Hájek. Financování školství  Školství – důležité odvětví veřejného sektoru  Školství:  Měří, hodnotí a tvoří lidský kapitál.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Demografický vývoj v okolí Prahy, kapacita ZŠ a MŠ a nedostatek pedagogů Místní akční plán vzdělávání na území ORP Černošice č. CZ /0.0/0.0/15_005/
Název školy:Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:Mgr. Miloš Kluiber Název:VY_32_INOVACE_285_Náboženství v Evropě Vzdělávací oblast:Člověk a příroda.
Milan Doležal Michal Oujezdský Michael Petřík. Reality - úvod Cokoliv, co je připevněné k zemi (nemovité) Významné „úložiště” peněz Druhy ekonomických.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Sociální etika 1 (PS) PhDr. Roman Míčka, Th.D. Sociální etika 1 (PS) Vyučuje:PhDr. Roman Míčka, Th.D.
Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
STŘEDNÍ ŠKOLA A VYŠŠÍ ODBORNÁ ŠKOLA CESTOVNÍHO RUCHU, SENOVÁŽNÉ NÁMĚSTÍ 12, ČESKÉ BUDĚJOVICE Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
ARTS MARKETING Marketing umění a kulturního dědictví Ing. Radka Johnová, Ph.D.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
2 Marketingové koncepce
Základní škola Masarykova Čáslav,
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Zdravé město J I L E M N I C E Fórum, 11. dubna 2013.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Worklife Balance ve společnosti HEINEKEN Česká republika
Autor: Ing. Alice Horáčková
Digitální učební materiál
Místní rozpočtové jednotky
Ekonomika organizací Rozhodování.
Jak ulehčit mladým rodičům – denní péče o děti z pohledu zaměstnavatelů a rodičovských iniciativ Rosa Hochschwarzer Zemské sdružení.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Národní zpráva z Mezinárodní studie občanské výchovy
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
FRENCHISING.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
31 Základní typy zdravotnických systémů
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Zákon o sociálním podnikání
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Základní informace o poskytovateli
Plánování Marketingový plán.
BPH_EKOR Ekonomika organizací podzim 2012
Pracovní list Bod zvratu.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Seminář 5. Racionální chování výrobce
MSŘ = marketingový systém řízení
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Digitální učební materiál
Spolek Odpady Olomouckého kraje, z. s. Konference samospráv Olomouc 21
UK01-KA
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Situace na trhu práce v Olomouckém kraji
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Situace na trhu práce v Olomouckém kraji
MANAŽERSKÉ VZDĚLÁVÁNÍ V TELEFÓNICA O2 CZECH REPUBLIC
Praha – 31. květen 2011 Petr Šobotník – Prezident KAČR
Teritoriální setkání Ukrajina
Osobnost žáka jako jeden ze subjektů výchovně-vzdělávacího procesu
Hvězdy Otazníky Dojné krávy Bídní psi Portfoliová analýza.
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Podnik s unikátním sociálním konceptem..
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Nábor z ČR do celého světa
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
INVESTICE.
Obrat V literatuře často užívaný výraz pro růst firem – jak roste obrat Obrat je širší pojem než tržby Obrat uvedený ve Výsledovce – poslední řádek.
Specializace v sociální práci
Transkript prezentace:

LINET Group na Mexickém trhu Jana Svrčková

LINET Group ve zkratce ■ 1991 založena firma LINET ■ 2007 vznik prvních dceřiných společnosti v Evropě ■ 2009 založena dceřiná společnost LINET Americas ■ 2010 vstup na Mexický trh ■ 2012 vznik LINET Group ■ 2014 založen HUB WiBo Mexico

Základní informace ■ LINET Group je největší evropský výrobce zdravotnických a pečovatelských lůžek. ■ Patří mezi TOP 3 nejvýznamnější výrobce na světě. ■ Aktuální roční produkce se pohybuje okolo lůžek ■ V roce 2015 LINET Group zaměstnává cca lidí v 15 zemích, z toho cca. 900 zaměstnanců je v ČR ■ Meziroční růst firmy překračuje 20% ■ Plánovaný vstup na nové trhy – Čína, Arabské Emiráty

Produktové portfolio LINET Group ■ LINET ■ výroba v ČR ■ zdravotnická lůžka ■ WiBo ■ výroba v SRN ■ pečovatelská lůžka

Aktuální mapa dceřiných společností LINET Group ■ Czech Republic. ■ Germany ■ France ■ UK ■ Italy ■ Spain ■ Sweden ■ Belgium ■ Neederland ■ USA ■ Mexico ■ Brasil ■ Russia ■ China ■ Indonésie

LINET Group v Mexiku ■ 2009/10 - Vstup na mexický trh na distribuční bázi ■ 2012/13 - Problémy s distributorem, do současnosti běží soudní spor a vymáhání pohledávek ■ Vznik HUB WiBo Mexico (4 zaměstnanci) ■ 2014/15 – Příprava týmu, školení, vstup firmy na trh, marketingová podpora (přímý prodej, partneři) ■ 2015/16 – tržby přesahují 3Mio EUR, firma pokryje vlastní náklady, EBITDA v černých číslech

Specifika trhu ■ WiBo Mex působí v Mexiku, zemích Střední Ameriky, Portoriku a Kolumbii – země s nestabilní politickou a ekonomickou situací ■ Potřeba velmi dobré znalosti specifik každého trhu (lokální konkurence, specifika státních tendrů, kontakty v soukromých institucích, homologační procesy, atd.) ■ Silný vliv USA (HillRom síla amerického brandu) ■ Dodací lhůty do zámoří, homologace

Plán obratu WiBo Mex

Největší úspěchy WiBo Mex ■ Hospital Central militar CD Mexico ■ 225 lůžek ■ Hospital Juarez CD Mexico, ■ 274 lůžek ■

Aktivity: ■ Sponzoring paraolympioniků ■ Zdravotnické kongresy, veletrhy, klinická školení

Děkuji Vám za pozornost.