Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Průběh běžného školního roku na naší skvělé škole.
Advertisements

Německo září – 4. října.
Grafy MATEMATIKA 4. ROČNÍK Jana Štadlerová ZŠ Věšín.
1. den - středa :15 Sraz před třídami 8:30 Odjezd na tajuplný výlet - s sebou si vzít vhodné sportovní oblečení (i pláštěnku), svačinu,
KULTURNÍ AKCE ŠKOLY Aleš Březina 3.A prosinec 2009.
Projekt Moderní škola, registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Příjemce: Základní škola Velké Přílepy, okr. Praha-západ, Pražská 38, Velké.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Inovace odborné praxe Harmonogram odborné praxe – Vypracoval: Lukáš Kummer.
PROJEKT „ Bezbariérová Chrudim “. Na začátku – Projekt I. Během května a června 2008 naši studenti pracovali na projektu „Co můžeme změnit kolem nás“
VÁS SRDEČNĚ ZVE na své slavnostní OTEVŘENÍ 27.února 2012 v hodin Hradec Králové Pivovarské nádvoří.
Vendy Vojtová Kateřina de Jagerová
„Den Země v Národní rezervaci Rejvíz“ – „Dětský den 2009“
Adaptační kurz
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
Řešení úloh v testech Scio z obecných studijních předpokladů zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 9. ročník (23. – 35. úloha) III. označení digitálního.
Číslo projektu CZ.1.07/1.500/ Číslo materiálu VY_62_INOVACE_03_FINANCE Název školy Táborské soukromé gymnázium, s. r. o. Tábor Autor Mgr. Zdeněk.
PŘIROZENÁ ČÍSLA. Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2č. materiálu:
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 6. ročník (7. – 12. úloha) VII. označení digitálního učebního materiálu:
Jakou máme spotřebu elektrické energie? (zadání projektu)
KrIsTýNa VoLáNkOvÁ Mé StUdIuM nA 4.ZŠ v ChEbU.
Dny v týdnu úterý pondělí čtvrtek středa sobota pátek neděle
Analytické myšlení Autor:Jana Buršová. 1. Tři dívky Anna, Bětka a Cilka odebírají jeden z časopisů: Vesmír, Reflex, Mladý svět, každá jeden a jiný než.
Business Week - Holandsko (od 21. září do 25. září) Tomáš Martinka, Filip Alfery SSŠMEP.
Firewall.
Aritmetický průměr v úlohách. V rodině Novákových se spotřebovalo v lednu 15 m 3 vody, v únoru 14 m 3 vody a v březnu 19 m 3 vody. Naměřené hodnoty zapiš.
OBZORY Tato prezentace vy Vás měla seznámit s levely ze hry ENVIGAME.
 Studenty ze Sulzbachu-Rosenbergu jsme v sobotu přivítali na našem gymnáziu  Poté jsme si je odvezli do svých rodin.
Přímá volba prezidenta ve Vysočanech odstartovala v pátek úderem 14té hodiny. Přímou volbu prezidenta si dlouhodobě přála většina občanů. Jako jedni z.
SOS a SOU, Kladno, U Hvězdy 2279 představuje Otázky demografických změn a poptávky trhu práce - vzdělávání dospělých.
Jaké bylo naše 1.pololetí ? ZŠ Hudcova, t ř ída 6.B.
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:IV/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Projektový den- kompozer. Úvod Na úvod jsme se všichni odebrali do počítačové učebny, kde jsme se rozdělili do dvojic. Pan učitel nás seznámil s dnešním.
Pan učitel přinesl na hodinu fyziky osobní digitální váhu. Jistě máte doma podobnou váhu na které se vážíte a sledujete zda-li jste po vánočních svátcích.
Obchodní akademie, Ostrava-Poruba, příspěvková organizace Vzdělávací materiál/DUMVY_32_INOVACE_09C18 AutorMgr. Monika Chvostková Období vytvořeníZáří 2013.
ODBORNÁ EXKURZE Tiskárna FINIDR, Český Těšín
Měření osvětlení na škole Odpovídá normám? Jan Zajíček, Adam Kiška
Anotace Materiál je vhodný ke společné práci žáků 3.třídy jako opakování učiva o kalendáři a o čase. Opakování může být motivováno některou hrou, doporučuji.
VYTVOŘENÍ RODINNÉHO ROZPOČTU. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
SLOVNÍ ÚLOHY řešené pomocí lineární rovnice MATEMATIKA 8.ročník Zdeňka Šetková ZŠ Masarykova 1289 Ostrov Klíčová slova: s lovní úloha, rovnice, řešení,
Pojízdné prodejny Zpracovala: Michaela Merková a Kristýna Slavíková.
3.3 SLOVNÍ ÚLOHY - lineární rovnice Mgr. Petra Toboříková.
Košatý strom poznání vyrůstá z aktivity, tvořivosti a spolupráce všech.
Název SŠ: SŠ-COPT Uherský Brod Autor: Mgr. Renáta Burdová Název prezentace (DUMu): 1.8 – 1.14 Množiny, slovní úlohy, dělitelnost N čísel Název sady: Matematika.
MOJE VYSNĚNÁ ŠKOLA. Škola by měla začínat v 10:00 a končit by měla v 12:30. Abychom nemuseli vstávat tak brzo. A končila by dříve, abychom se mohli po.
Tenisový klub Písečná – závazná přihláška do tenisové školy
16. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Praxe - Anglie 2015 Veronika Bartáková.
Heute Nachbarn, morgen Freunde – interkultureller Schüleraustasch
Užití aritmetického průměru ve slovních úlohách
5.12. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
Závěrečná zpráva projektu Karmelka
Název školy: Základní škola Chomutov, Písečná 5144
2. – PONDĚLÍ ÚTERÝ STŘEDA ČTVRTEK PÁTEK
GyTa de RIO Letní camp 2016.
Andělský den
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Cyklistický kurz 2016 Modrý pramen.
Základní škola a Mateřská škola Sazovice
Rozvoj podnikatelských dovedností na ZŠ ve Zlínském kraji
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Závazná přihláška do Tenis & Padel školy Písečná:
Odpočívej nebo trénuj víc!!!
Daniela Chmelíková, Martina Bryxová, Tomáš Zedník, Veronika Haková
LVK Sobota ráno Karolína Siřínková
Julie Kadlecová ZŠ a MŠ Ludgeřovice
Nedvědová, Kotlárová, Bannertová
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633 Autor: Mgr. Pavla Balejová Název materiálu: VY_12_INOVACE_ČJS.2.Bal.26_Cas Datum: 12.
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo
Transkript prezentace:

Projekt Kiosek Zpracovali: Tomáš Svoboda, Alena Ikriová, Kristýna Krulichová, Nicola Hlavičková, Josef Kořínek z OIS3

Obsah Zadání práce Formulář návštěvnosti Zjišťování informací Vyhodnocování zjištěných informací Závěr

Zadání práce Na hodině Obchodního provozu nám pan Weiser předložil nápad zmapovat situaci v kiosku a na Karmelce. Rozdělil nás do dvou skupin a řekl nám co máme zjišťovat. Naším úkolem bylo zjistit kolik lidí do kiosku chodí, co si lidé v kiosku nejčastěji kupují, a v kolik hodin. Na hodinách matematiky jsme poté zjištěné informace měli vyhodnotit s paní Bělkovou. Skupina ve které jsem dostal na starost kiosek.

Formulář návštěvnosti Prvním úkolem bylo vymyslet jak bude vypadat formulář na zapisování. Každý přinesl svůj formulář a z nich jsme poté vybrali jeden, který navrhl Tomáš.

Průběh zjišťování Délka monitorování byla jeden týden, takže na každého vyšel jeden den, který strávil v kiosku a zapisoval si informace které jsme potřebovali k vyhodnocení. Sledovanost proběhla od 7.4. do

Vyhodnocení zjištěných informací Nejvíce zákazníků přišlo ve čtvrtek, viz. graf

Vyhodnocení zjištěných informací V pondělí navštívilo kiosek 260 studentů a 32 dospělých převážně z řad učitelů a 2 důchodci. Největší zájem byl mezi 10 – 11 hodinou o pečivo.

Vyhodnocení zjištěných informací V úterý byla návštěvnost 239 studentů, 29 dospělých a žádný důchodce. Největší zájem o pečivo mezi 9 – 10 hodinou.

Vyhodnocení zjištěných informací Ve středu navštívilo kiosek 248 studentů, 30 dospělých a 1 důchodce. Pečivo opět vyhrálo mezi 11 – 12 hodinu, ale jen o kousek.

Vyhodnocení zjištěných informací Ve čtvrtek prošlo kioskem 246 studentů a 72 dospělých. Nejvíce se prodalo pečiva mezi 9 – 10 hodinou.

Vyhodnocení zjištěných informací V pátek bylo v kiosku 215 studentů a 37 dospělých. Jednoznačně vyhrálo pečivo mezi 11 – 12hodinou.

Vyhodnocení zjištěných informací

Za týden našeho monitorování byla největší tržba v pátek a to 9504Kč.

Vyhodnocení zjištěných informací Jednoznačně nejvíc navštěvují kiosek naši studenti poté dospělí z řad učitelů a také normálních návštěvníků a nejmíň ho navštěvují důchodci.

Vyhodnocení zjištěných informací Největší zájem je o výrobky pekařů: především bagety, bulky, rohlíky, atd. Poté to jsou výrobky třeba: pití, sušenky brambůrky. Nakonec to jsou výrobky cukrářů: zákusky, makovec, jahodové poháry, atd.

Závěr Nejčastěji se kiosek navštěvuje o polední pauze a o přestávce mezi 2. a 3. hodinou. Hlavní zájem je o pekařské výrobky. Nejčastějšími zákazníky jsou naši žáci a učitelé. Podle našeho průzkumu je dobře že kiosek na naší škole funguje. Kiosek je velmi dobře zásobován. Nemusí si studenti nosit s sebou z domova svačinu, zde koupí vždy čerstvé výrobky. Pro nás to byla cenná zkušenost, která se nám bude třeba v budoucnu hodit.

Děkujeme za pozornost