Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/34.0925 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo: VY_32_INOVACE_15_12 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Past simple.
Advertisements

PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ) Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Michaela Kuklová. Dostupné z Metodického portálu
Past tenses in time clauses minulé časy v časových souvětích
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Libuše Kocourková Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu.
Past tenses Mgr. Ludmila Faltýnková EU OPVK ICT2-4/AJ07 Základní škola Olomouc, Heyrovského 33 Určeno pouze pro výuku Žádná část ani celek nesmí být použit.
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona klíčové aktivity III/2 Sada Anglický jazyk Název Present simple and continuous Klíčová slova Přítomný.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
PRESENT PERFECT & PAST SIMPLE Autor: Mgr. Ivana Dvořáková Datum vytvoření: listopad 2012 DUM = Digitální Učební Materiál Gymnázium Dr. Karla Polesného,
Základní škola, Ostrava-Poruba, I. Sekaniny 1804, příspěvková organizace Název projektu ◦ Zkvalitnění vzdělávání na ZŠ I.Sekaniny - Škola pro 21. století.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_178 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Mgr. Eleonora Klasová Předmět.
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Minulý čas průběhový (kladné a záporné věty)
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_45.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Šablona/číslo materiálu:III/2 VY_32_INOVACE_ANJ460 Jméno autora:Mgr. Soňa Nekvindová Třída/ročník2. ročník.
Minulý čas průběhový (8.ročník) Učebnice Project 3 Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt.
Anotace Minulý průběhový čas (past continuous ) a minulý prostý (past simple). Vysvětlení použití těchto časů společně. Příklady otázek a odpovědí.
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.:
EU PENÍZE ŠKOLÁM Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost ZÁKLADNÍ ŠKOLA OLOMOUC příspěvková organizace MOZARTOVA 48, OLOMOUC tel.: 585.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Číslo: VY_32_INOVACE_15_09 Digitální učební materiál vznikl v rámci projektu "Inovace + DVPP", EU peníze do škol, CZ.1.07/1.4.00/ Název: Present.
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G. Masaryka Projekty SIPVZ Multimediální svět Projekt SIPVZ 2006.
Past Continuous – tvar a použití
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_AJK-2.PT-13-Vzdělávání Název školyStřední odborná škola a Střední odborné učiliště,
y.cz Název školyStřední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Roman Chovanec Název šablonyIII/2.
ŠABLONA 32 VY_32_INOVACE_13_25_Past Tenses Past Simple X Past Continuous.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_22_INOVACE_ 11 Jméno autora: Irena Moučková Název práce:
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice Autor: PaedDr. Vaňková Marcela Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název: VY_32_INOVACE_1A_12_.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Past simple, Past continuous Název sady: Project 3 Číslo.
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název výukového materiálu: Past continuous tense.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová PŘÍTOMNÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ Přítomný čas průběhový popisuje děj,
GE - Vyšší kvalita výuky
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, přísp.organizace
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
GE - Vyšší kvalita výuky
Mgr. Jaroslava Majlišová Název prezentace: (DUMu) GRAMMAR – TEST 3
Past continuous - exercises
Hlušice Název školy: Základní škola a mateřská škola,
PAST SIMPLE (MINULÝ ČAS PROSTÝ)
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
VY_32_Inovace_ Past continuous - negative Project 3
Past continuous Minulý čas průběhový.
Where were you in the summer holidays? What did you do?
(Minulý čas průběhový)
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý a průběhový.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas průběhový Autor:
; Datum: Projekt: Kvalitní výuka
PAST CONTINUOUS MINULÝ ČAS PRŮBĚHOVÝ
VY_32_INOVACE_Sei_III_10 Past continuous
Datum:   Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32_INOVACE_Spo_I_15 Past continuous
VY_32_INOVACE_Spo_I_17 Past continuous - questions
Transkript prezentace:

Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar

Autor: Mgr. Bronislav Sobotka Název: Past Continuous Datum: Cílová skupina: Žáci střední školy Vzdělávací obor: Anglický jazyk Jazyk: Angličtina

Anotace: Pracovní list slouží k vysvětlení (zopakování) použití minulého času průběhové (Past Continuous), jeho procvičení a upevnění správného užití. Metodické pokyny: Nejprve jsou žáci seznámeni s typickým užitím tohoto času a jeho gramatickou strukturou, poté mají příležitost si užití upevnit za pomoci překladu, na konec je zařazena hra.

Past Continuous – Usage 1 We use Past Continuous when we want to say that something was happening at a certain time in the past. The action was not finished. past start endpresent future 7:00 9:00 At 8 o'clock I was watching a film with my wife. (I was in the middle of watching, the activity was not finished.) This time last week I was travelling in Portugal. (My travelling started before and was not finished yet.)

Past Continuous – Usage 2 We use Past Continuous when we want to say that two or more things were happening at the same time. This is often use for describing background information. The sun was shining, my mum was cooking, my father was working and I was studying English. (All these things were happening at the same time.)

Past Continuous - Examples Where was Jane at 8 am? She was playing football. What were you doing at this time yesterday? I was having dinner with Johnny Depp. I took her picture when she wasn't looking at me. I was listening to the news and eating pizza. When Michael came home we were watching Rocky. We were drinking beer and they were looking at us.

Past Continuous - Form Singular affirmative Singular negative Singular interrogative

Past Continuous - Form Plural affirmative Plural negative Plural interrogative

Past Continuous - Translation 1. Učil jsem se anglicky a poslouchal Lady Gaga. 2. Slunce svítilo, maminka plakala, tatínek křičel a já se smál. 3. Když jsem přišel domů, Tomáš se učil Japonsky. 4. V pondělí o půl osmé večer jsem plaval. 5. Co jsi dělal včera touhle dobou? 6. Včera touhle dobou jsem spal.

Past Continuous - Translation 1. Učil jsem se anglicky a poslouchal Lady Gaga. 2. Slunce svítilo, maminka plakala, tatínek křičel a já se smál. 3. Když jsem přišel domů, Tomáš se učil Japonsky. 4. V pondělí o půl osmé večer jsem plaval. 5. Co jsi dělal včera touhle dobou? 6. Včera touhle dobou jsem spal. 1. I was learning English and listening to Lady Gaga 2. The sun was shining, my mum was crying, my dad was shouting and I was laughing. 3. When I came home Tomas was studying Japanese. 4. On Monday at half past seven I was swimming. 5. What were you doing at this time yesterday? 6. This time yesterday I was sleeping.

Past Continuous – Typical situation in your class - Game 1) Everybody needs a piece of paper and pen or pencel. 2) Think about a typical situation in your class from yesterday. 3) Draw pictures representing it (what was happeing). 4) Show it to your parner (and he or she will show you his or her picture) and try to describe what you can see in the picture using Past Continuous (e.g. The teacher was speaking, Lucy was texting, Tom was sleeping, Jane and Hilda were kissing...)