Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak vybudovat úspěšný webový portál?
Advertisements

Projektové řízení Modul č.1.
OBCHOD A HOSPODÁŘSTVÍ Vyzkoušejte si samostatně obchodovat…
Vize, Strategie, Cíle.
Vedlejší specializace MARKETING (3MK)
Jak na úspěšné projekty Ivana Brabcová
Význam informací v podnikání
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Corporate identity Vítám Vás na přednášce.
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Možnosti modelování požadavků na informační systém
Reklama a její význam pro podnikání Draženov Blížejov Studánka září 2010.
Jméno firmy Podnikatelský plán. Shrnutí Jasně popište, co je smyslem činnosti vaší společnosti a jaké si kladete cíle –Stručně popište, jak si představujete.
Marketingové prostředí
Jindřichův Hradec, Školní a veřejné knihovny – spolupráce v regionu Konkurence? Ne! Spolupráce …
Jak vybírat školu a obor?. Víte, že? Víte, že… V Plzeňském kraji je téměř 60 středních škol Všechny důležité informace o oborech SŠ v Plzeňském kraji.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
1 NÁSTROJE V OBLASTI ŘÍZENÍ ANEB ÚSPĚŠNOST BEZ NÁSTROJŮ ? ÚSPĚŠNOST S NÁSTROJI ? Ing. Pavel Sladký M: Semináře, konzultace, motivační a certifikační.
„Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Investuje do venkovských oblastí"
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo n áměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_19_JAK.
Podnikatelské koncepce
Network Marketing NINJA by Daniel Sikora Jen málo lidí si uvědomuje, jak důležitá v podnikání je dobrá nálada a pozitivní atmosféra kolem Vás.
Název organizace Podnikatelský plán (bližší specifikace aktivity) Vaše logo.
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Malý hospodářský dvůr Horšov Autor: Ing. Petr Libra
Podnikatelský plán struktura plánu.
1 O čem budeme dnes hovořit: Management MSP Marketing MSP Tvorba cen.
Ing. Gabriela Dlasková ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
MARKETINGOVÝ MIX.
Autor: ING. HANA MOTYČKOVÁ
KREATIVNĚ ORIENTOVANÁ PÉČE O KLÍČOVÉHO ZÁKAZNÍKA- NOVÁ FIREMNÍ STRATEGIE.
ZÁKLADY PODNIKÁNÍ Ing. Gabriela Dlasková
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR Inovační potenciál ČR Technologický profil ČR Cena Inovace roku 2011 Pavel Švejda Seminář Inovace a technologie v rozvoji.
Podnikatelský nápad Nejlepším a nejpříjemnějším způsobem, jak vytvořit úžasný produkt či službu, je udělat něco, co chceš sám používat.
1 ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR K čemu slouží Technologický profil ČR pro inovační firmy? Jsme připraveni na zvládnutí inovačních procesů? Pavel Švejda.
Název projektu: Všechno v mém životě souvisí „MINIPODNIKY“ Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.00/ PODNIKÁNÍ Všechno v mém životě souvisí AC Education.
SOCIÁLNÍ FIRMA. Od roku 1990 usiluje o integraci osob s postižením do běžného života Podporuje: –bezbariérovou individuální dopravu, –služby osobní asistence,
Petr Mikšovič CEO, SOVA NET, s.r.o. Význam on-line strategie v B2B.
V hledáčku k ompozice Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Důvody sestavování podnikatelského piánu Struktura podnikatelského plánu poskytuje podnikateli užitečný kontrolní prostředek pro zpracování informací.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Podnikatelský plán Vzor a struktura.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel DRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 2 Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Ing. Zdeněk Blažek AGROTECH Firma AGROTECH je komplexním dodavatelem zboží a služeb v oblasti označování zboží. Dodáváme samolepící etikety, termotransferové.
Aš – jak dál... skupina č.3. Aš – co se nám okamžitě vybaví  nejzápadnější město ČR  město z křížovek  pohraniční město kdysi obehnané drátem  blízko.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Public Relations v.
SEM VLOŽTE RAZÍTKO. Poznámka: Tato brožura je určená k tisku. Pokud chcete mít jistotu, že je umístění pro tisk správně nastavené, zkuste si ji nejdřív.
V hledáčku kompozice II.
Projekty MARSL.
Název společnosti Obchodní plán.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast: Ekonomie Předmět: Inovace výuky prostřednictvím.
doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Corel PHOTO-PAINT Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Prezentace obchodního plánu
CorelDRAW Úloha 4 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Prezentace obchodního plánu
DESIGNOVÉ MYŠLENÍ Tento projekt byl financován za podpory Evropské komise. Podpora Evropské komise při vypracování této publikace neznamená, že se Komise.
EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND
Plán na zvýšení spokojenosti zákazníků Zvýšení spokojenosti zákazníků
Název projektu: ICT ve výuce Označení materiálu: VY_32_INOVACE_PRA_304 Ročník: 1. Vzdělávací obor:
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
V hledáčku kompozice Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Název společnosti Obchodní plán.
NORTHWIND TRADERS Kdo jsme [Podtitulek brožury nebo motto společnosti]
Prezentace obchodního plánu
Transkript prezentace:

Jak se dělá firemní image Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97

Máte-li jakékoli ambice podnikat musíte zvážit mnoho faktorů a potom začít trpělivě budovat firemní image: Rozmyslet si, v jakém oboru chcete podnikat Proberte nápad s okolím Prozkoumejte trh Najděte kvalitní spolupracovníky Plánujte podnikatelské kroky Věřte odborníkům Držte jednotnou linii Neusínejte na vavřínech Nevzdávejte se

Známá marketingová poučka praví, že nejste-li první ve své kategorii, musíte si takovou kategorii vytvořit. Námětem k zamyšlení je, co od své firmy očekáváte: Chcete prezentovat ji samotnou Její produkty Vše komplexně Podnikatelský záměr

Prorazit však lze i s tím, co už se nabízí. V takovém případě je zapotřebí detailně promyslet, jak se odlišit od konkurence, zda kvalitou služeb, přidanými benefity pro zákazníky, propracovaným marketingem či cenou. Přestože o svém podnikání máte jasnou představu, nebraňte se radám jiných. Konzultace

Můžete se spoléhat na svůj instinkt, ale svá rozhodnutí byste měli opřít i o jasná fakta. Máte-li již jasno, v čem chcete podnikat, udělejte si základní průzkum trhu. ten by měl minimálně obsahovat průzkum konkurence a chování a potřeb spotřebitelů. Průzkum trhu

Lidé Nejdůležitější pro úspěch firmy jsou lidé. Firemní image nelze vybudovat přes noc jednou směrnicí. Podporujte loajalitu a ctižádostivost, budujte týmovou spolupráci. Vysvětlujte firemní cíle. Mějte spokojené spolupracovníky, kteří jsou na firmu hrdí, získáte zákazníky, kteří se k vám budou rádi vracet.

Podstatné je dobré plánování každého důležitého kroku, který hodláte udělat. Plánování Máte-li plán, držte se ho Neklaďte na sebe zbytečně vysoké nároky Stanovte si dosažitelné cíle Nezapomeňte na marketingový plán, který má být součástí každého byznysu

Odborníci Marketingová komunikace má jednu velkou nevýhodu. Prakticky každý jí skvěle rozumí. Každý umí zhodnotit inzerát, pozvánku, každý může dát spoustu dobrých rad k barvě a provedení logotypu, všichni mají cit pro image. Jste-li odborník v jiné oblasti neváhejte si tento fakt přiznat, definujte jak má firma působit a nechte si všechny složky firemního image navrhnout grafiky.

Jednotnost Grafickou stránku firemního image jsme zvládli. Pokud jednou existuje musí být vidět systematicky a ve všech souvislostech: Používání jednotných šablon Dodržování firemní barevnosti Důsledné používání logotypu

Chyby Vybudovat image je mnohem jednodušší než jej měnit: Dobře si rozmyslete zadání Nepřeceňujte své možnosti Stanovte reálný cíl své komunikace Jakmile se rozhodnete, pokuste se cíl neměnit Neodpouštějte drobné prohřešky Nedělejte zbytečné výjimky

Kontrolní úkoly Zkuste vymyslet podnikatelský záměr. Uplatněte při volbě zkušenosti ze studia. Případně zvolte jiné prostředí, vám důvěrně známé. Vaše aktivity nebudou v rozporu se školním řádem. / Použitá literatura: Monika Pavlíčková, Sedm ponaučení o tom, jak se dělá korporátní firemní image