Mýty a fakta MUDr. Jana Gandalovičová.  Kasuistika syna  Mýty a fakta ohledně očkování a autismu.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nový zákon o nemocenském pojištění. Vývoj průměrného procenta pracovní neschopnosti.
Advertisements

Domácí násilí a veřejné zdravotní pojištění Nárok, regresy, data, budoucnost?
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
Důležitost propojování sociální a zdravotní péče pro duševně nemocné- jak by měl vypadat úspěšný systém začleňování osob s psychiatrickou diagnózou MUDr.Lenka.
Mapování potřeb regionů ve vztahu k činnosti středisek výchovné péče a zařízení ústavní a ochranné výchovy POHLEDEM PRACOVNÍKŮ ORGÁNŮ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY.
[ 1 ] MUDr. Jana Mladá Farmakovigilance © 2010 Státní ústav pro kontrolu léčiv 5 minut pro bezpečnější farmakoterapii – proč se zabývat nežádoucími účinky.
Učení ducha v praktickém životě. Učení ducha je praxe vlastních myšlenek, citů a činů Učení ducha znamená učit se správně utvářet své myšlenky a city.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Rozlišují kandidátní geny pacienty s poruchou autistického spektra od pacientů s hyperkinetickou poruchou (ADHD) a existuje vliv látkové závislosti (na.
Název školyStřední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Nymburk, Soudní 20 IČO Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuModerní.
Proč je nutno začít s léčbou neplodnosti včas MUDr. Kateřina Veselá, Ph.D.
TĚHOTENSTVÍ Porod. ANOTACE Prezentace je určena pro žáky 8. ročníku ZŠ Navazuje na látku :pohlavní soustava.
Diabetes mellitus v dětství a dospívání v roce 2011 Praha, poslanecká sněmovna,
PRACOVNÍ PRÁVO III. Pracovní doba. Mzda.. Definice pracovní doby. Je to stanovená doba, v níž je zaměstnanec povinen vykonávat práci pro zaměstnavatele.
Stres a jeho důsledky. NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Bohdalov ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ ŠABLONA: III/2 VZDĚLÁVACÍ OBLAST:
Společně bezpečně v Evropské unii EU – Hodnocení rizik u malých firem a mikrofirem 2012.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
OD PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVY K PŘEDŠKOLNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ A ZPÁTKY K PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVĚ Doc. PhDr. Eva Opravilová, CSc., PhDr. Jana Kropáčková,
AUTOR: Mgr. Markéta Dornicová
Základy automatického řízení 1
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
Název : VY_32_INOVACE_01_10_Zemětřesení
Slovní úlohy o společné práci
Anglický jazyk Past Perfect 2. Mgr. Helena Slaninová
MÁ SMYSL POŘÁDAT KONFERENCE?
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
NÁZEV ŠKOLY: ČÍSLO PROJEKTU: NÁZEV MATERIÁLU: TÉMA SADY: ROČNÍK:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením Bakalářská práce Tereza Veselá Personální management v průmyslových podnicích Masarykův ústav vyšších studií.
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
PB071 – Programování v jazyce C
Následující hra je složena ze 4 otázek, které nám dovolí vás kvalifikovat jako "profesionála". Otázky nejsou příliš obtížné, proto se nesnažte podvádět.
Šablona VY_52_INOVACE_Z
Poměr v základním tvaru.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
AUTOR: Mgr. Petr Punčochář
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Slovní úlohy o společné práci stejný čas
Právo sociálního zabezpečení
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Etické kodexy v praxi Pavel Seknička.
Děti odsouzených rodičů
:30 Replies to Complaints 1 V– 2nd semester.
1.
Slovní úlohy o společné práci
Atmosféra Země.
JAK SE ŽIJE S AUTISMEM.
Monogenní a multigenní nemoci
Logistický systém ve společnosti Těžké strojírenství Plzeň a.s.
Monogenní a multigenní nemoci
Transsexualita.
Následující hra je složena ze 4 otázek, které nám dovolí vás kvalifikovat jako "profesionála". Otázky nejsou příliš obtížné, proto se nesnažte podvádět.
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Poměr v základním tvaru.
Globální problémy současného světa 4 – HIV, AIDS
Naučil jsem se....
Státní zdravotní ústav Praha Centrum podpory veřejného zdraví
Zpracovala: Helena Cidrychová
Přijetí nebo odmítání žáků s poruchou autistického spektra vrstevníky?
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Život bez střeva , Praha.
Práce psychologa Úřadu s dítětem v procesu mezinárodního osvojení Brno, Mgr. Ondřej Bouša.
Slovní úlohy o společné práci − 3
Transkript prezentace:

Mýty a fakta MUDr. Jana Gandalovičová

 Kasuistika syna  Mýty a fakta ohledně očkování a autismu

Zcela zdravý donošený novorozenec po nekomplikovaném těhotenství a porodu Normální psychomotorický vývoj Očkování – BCG, hexavakcína ( nechutenství) V 18 měsících očkování Priorix do 24 hodin nežádoucí reakce – tzv. neobvyklý pláč Postupný regres vývoje, nezájem o ostatní děti, naprostý nezájem o jídlo Nedaří se sebeobsluha, hygiena Přestává ukazovat Obrovský strach z otevřeného prostoru Mizí kvalitní oční kontakt Stagnace řeči, následně mizí i slabikování Od 2,5 let - závažné poruchy spánku ( v noci až 4 hodiny vzhůru, smích, pláč…) V 3 letech pozitivní screening na PAS 1. Rok2. Rok3. rok4. rok5. rok6. rok

Čekání na diagnózu celý dlouhý rok Neumístitelný v běžné školce, speciální školky plné Obrovský propad dítěte I když chodící dítě, můj kočárek - můj hrad 4 roky 2 měsíce diagnóza dětský autismus s regresem - nízkofunkční s těžkou symptomatikou 1. Rok2. Rok3. rok4. rok5. rok6. rok

Počet dětí diagnostikovaných s PAS narůstá téměř exponenciálně Data z USA, v ČR nejsou žádná data k dispozici Celkový počet dětí se všemi poruchami vývoje se drží na stejné hladině

USA - CDC 3/2014 – 1:68 ( chlapci 1:42, dívky 1:189) V ČR odhad 1:100

Samo CDC přiznává, že skutečný počet může být i vyšší  „The CDC tracking system is likely not over-estimating the prevalence of ASD.“  „The CDC tracking system missed 12 of 177 children who were examined and found to have an ASD. This result shows we are likely not counting some children with ASD.“  Systém sledování pravděpodobně nenavyšuje prevalenci PAS.  Systém sledování pominul 12 z 177 dětí, které byly vyšetřeny a u nichž byla diagnostikován autismus. Výsledek ukazuje, že pravděpodobně nezapočítáváme všechny děti s poruchami autistického spektra.

Autismus je genetické onemocnění Exponenciální nárůst výskytu zcela vylučuje, že by autismus byl způsoben pouze genetickou odchylkou (x Rett sy MECP2) nauka populační genetiky - v neuzavřené skupině nikdy nedochází k exponenciálnímu nárůstu Genetická predispozice – geny spojované s PAS (HOXA1, DBH, NLGN3, NLGN4, NRXN1, FMR-1, SHANK2….) lze identifikovat pouze u 1-2% dětí s PAS

46% příčina neznámá 29% přesnější diagnostika 15% větší povědomí 10% stáří rodičů 4% získávání dat

dr Wakefield – studie Lancet 1998 Poprvé popsal možný vztah mezi MMR vakcínou a autismem – Lancet dětí s bolestmi břicha, 8 s projevy PAS ( s příznaky do 2 měsíců po naočkování), u 9 z 12 lymfonodulární hyperplazie a nespecifická kolitida Studie zpochybněna, diskreditace a zbavení licence, odchod z VB Prof. John-Walker Smith, který byl spoluautorem a neodvolal, byl zpětně plně rehabilitován Další studie potvrdily obdobné – přítomnost RNA viru spalniček v biopsii ze střev postižených dětí totožného s kmenem používaném ve vakcíně 50% dětí s PAS se zlepší zavedením GFCF diety ( bezmléčná bezlepková)

CDC: The evidence is clear: vaccines do not cause autism spectrum disorder (ASD). Důkazy jsou jasné: vakcíny nezpůsobují autismus Pediatrics 2004;113(2):

The CDC whistleblower who came forward last week to admit that the CDC had covered up evidence that vaccines are linked to autism has been revealed as Dr. William Thompson. Dr. Thompson was a lead researcher and participant on several studies that were used by the CDC to supposedly prove that vaccines did not cause autism. Zdroj uvnitř CDC, který minulý týden vystoupil a připustil, že CDC zamlčelo důkazy, že vakcíny mohou způsobit autismus, byl odhalen jako Dr. William Thompson. Dr. Thompson byl hlavním badatelem a účastníkem několika studií CDC, které měly dokázat, že vakcíny nezpůsobují autismus. (zpráva na iCNN vydržela 20 minut, pak stáhnuta, ostatními medii zcela ignorována)

dr Thompson, Ph.D. “I regret that my coauthors and I omitted statistically significant information in our 2004 article published in the journal Pediatrics. ” “This is the lowest point in my career, that I went along with that paper. I have great shame now when I meet families of kids with autism, because I have been part of the problem.” Lituji, že spolupracovníci a já jsme vypustili statisticky signifikantní informace v našem článku z r publikovaném v Pediatrics. Je to nejnižší bod mé kariéry, že jsem souhlasil s publikováním. Velmi se stydím, když potkám rodiny dětí s PAS, protože jsem přispěl k jejich problému.

CDC Director of Immunization Safety - Frank DeStefano, MD,MPH, Admits Bias and Withholding Data Linking Measles Vaccine to Autism Ředitel bezpečnosti očkování CDC dr Frank DeStefano připouští ovlivnění a zamlčení dat spojující očkování proti splaničkám s autismem

President Obama Grants Immunity to CDC Whistleblower on Measles Vaccine Link to Autism Prezident Obama poskytuje imunitu dr Thompsonovi, který upozornil na souvislost mezi očkováním proti spalničkám a autismem /

Epidemie autismu, nárůst regresivních forem PAS, mění se profil dětí Genetická predispozice nestačí + zevní faktor - trigger, který spustí imunopatologické procesy v CNS Trigger – data svědčí pro antigeny vakcín a adjuvancia ( soli Al) ASIA syndrom - autoimmune/inflammatory syndrome induced by adjuvants         

Je čas přestat jednat konfrontačně a zvážit, co je nejlepší pro naše děti. Dát šanci rodičům spolurozhodovat o schématu a časování naočkování jejich dětí. Právně zakotvit odpovědnost státu za škodu na zdraví jedince, který se podrobil očkování Děti nejsou majetkem státu a nic neobhájí současnou praxi stran očkování v ČR, kde jsme jedním z nejrepresivnějších států. Primum non nocere.

Děkuji za pozornost