ÚSMP / MKMartin Podešva Monitoring plnění výkonnostního plánu XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI SE ZÁSTUPCI ŘLP ČR,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hlavní směry a perspektivy rozvoje problematiky eTOD
Advertisements

RPS/CSF Česká republika 2004>2006 Rámec podpory Společenství Ministerstvo pro místní rozvoj, ČR Odbor evropských fondů Výroční zpráva Rámce podpory Společenství.
SINGLE EUROPEAN SKY INDUSTRY CONSULTATION BODY Mgr. Richard Klíma KŘ/vOK.
MONITOROVACÍ ZPRÁVA Tyto globální granty jsou spolufinancovány ESF a státním rozpočtem ČR.
Facility management ČSN EN
Útvar strategie a manažerské podpory Regulační rámec ŘLP ČR, s.p. Výkonnostní plánování pro druhé referenční období (2015 – 2019) Setkání s leteckými dopravci,
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2014 Generální ředitel 21. října 2014 IATCC PRAHA XII. ročník jednání s leteckými dopravci.
Benchmarking Benchmarking je metoda řízení kvality, která zapojené
Bezpečnostní indikátory
Potravinová bezpečnost a soběstačnost Co změní novela zákona o potravinách? Žofínské fórum Marian Jurečka ministr zemědělství 16. října 2014.
E M A S Workshop Pavel Růžička, MŽP Projekt „Environmentální řízení měst se zaměřením na energetický management“ Ústí nad Labem,
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2013 Generální ředitel 30. října 2013 IATCC PRAHA XI. ročník jednání s leteckými dopravci.
1 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova : Evropa investuje do venkovských oblastí „ Kdo za to může – kompletní vzdělávání pro přípravu a realizací.
ÚSMP / VMKMartin Podešva Benchmarking ANS JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI SE ZÁSTUPCI ŘLP ČR, s. p. IATCC,
E M A S - Systém environmentálního řízení a auditu Zavádění EMAS na MŽP Porada OVSS
METODIKA VSTUPNÍHO HODNOCENÍ Základní přehled. Návrh projektu Ing. Pavel Růžička Kurz Manažer udržitelné spotřeby a výroby v rámci projektu.
ÚSPORY ENERGIÍ V HLAVNÍ ROLI Společnost 3E system s.r.o.
Energetický audit ve velkém průmyslovém podniku z pohledu zadavatele Ing. Petr Matuszek Seminář AEM Brno
Příprava RIS LK – OS 1 Připomínkování a rozpracování první priority odbornou skupinou č.1.
Daně na energie z pohledu velkého odběratele paliv a elektřiny Ing. Petr Matuszek Seminář AEM/SVSE – Spotřební daně na energie Praha 27. listopadu 2007.
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
Metodika dělení příspěvku dle ukazatelů A+B1 na základě rozhodnutí Akademického senátu zůstává metodika dělení příspěvku stanoveného podle ukazatelů A+B1.
AEM – význam a vliv krajských energetických koncepcí.. ENVIROS s.r.o. Vladimíra Henelová a kol. ÚEK - územní interpretace Státní energetické koncepce.
Pojetí nákladů a výnosů v účetnictví. Základní otázky podnikatelského procesu Je výše oběti racionální (odpovídající) získanému prospěchu? Podnikatelský.
VIII. Jarní konference energetických manažerů Poděbrady, 10. Března 2004 Trendy v energetickém managementu v ČR a EU Ing. Vladimír Dobeš, M.Sc. ředitel.
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
8. září 2004AEM Praha1 Regulace v EU a vliv vstupu ČR na činnost ERÚ Blahoslav Němeček místopředseda a ředitel sekce licencí a regulace.
Praktické souvislosti projektového managementu Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Název projektu: Kvalitní vzdělání je.
Kontrola projektu na místě, průběžné posouzení projektu Martina Bečvářová Praha (květen 2015)
Ekonomická a správní funkce Ekonomika a řízení podniku 2008/2009 Přednáška č. 3 JUDr. Martin Landa
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
PLÁN ODPADOVÉHO HOSPODÁŘSTVÍ KARLOVARSKÉHO KRAJE 2016 – 2025 Vyhodnocení koncepce z hlediska vlivů na životní prostředí a veřejné zdraví Mgr. Alena Kubešová,
ŽIVELNÍ POHROMY A PROVOZNÍ HAVÁRIE Název opory – Direktivy SEVESO, zákon o prevenci závažných havárií a jejich význam Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Informace o spalovacích pecích k likvidaci kadáverů MVDr. Marek Žižlavský, Ph.D. SEVARON.
Ing. Jan KLAS VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p – 2015 Generální ředitel 10. listopadu 2015 PRAHA 13. ročník jednání s leteckými dopravci.
Sdružení poradců Požadavky ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Zkušenosti s uplatňováním principů veřejné podpory v Královéhradeckém kraji Systém řízení a financování sítě sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Monitorovací systém sociálních služeb města Plzně k podpoře dotační politiky Mgr. Karolína Vodičková Role obcí v transformaci sociálních služeb 25. – 26.
Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Klíčové aktivity realizované v Pardubickém kraji Pardubice, dne
1 Jednotné evropské nebe Zapojení ŘLP ČR, s. p. do projektu SESAR Doprava – Investice do dopravní infrastruktury Ing. Jan Klas Generální ředitel.
Projektové procesy.  Podrobné procesní modely (PMBOK)  Zjednodušený procesní model  COBIT.
Roční souhrnná zpráva o výsledcích kontrolních akcí provedených inspekcí práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
ENERGETICKÝ AUDIT, ENERGETICKÝ POSUDEK DLE 480/2012 SB. VE VZTAHU K DOTACÍM OPŽP A OPPIK.
SIKP – Státní informační a komunikační politika Prezentace – aplikace vybraných zákonů ve společnosti NeXA, s.r.o. Eva Štíbrová Zdeňka Strousková Radka.
Ředitel útvaru strategie a manažerské podporyIng. Luboš Hlinovský, MBA Cenová politika ŘLP ČR, s. p. XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ.
Regionální operační program regionu soudržnosti Střední Morava Seminář pro žadatele Výzva č. 32/ Fyzická revitalizace území 22. ledna 2013 Olomouc.
Útvar strategie a manažerské podporyIng. Lukáš Řezníček Informace o Programu SESAR XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Monitorovací zprávy projektů realizovaných v OP LZZ z hlediska obsahu Seminář pro příjemce.
JUDr. Simeona ZIKMUNDOVÁ
Plnění výkonnostních parametrů a cenová politika ŘLP ČR, s. p
Zkušenosti se sledováním uhlíkové stopy Airport Carbon Accreditation
Informace o zapojení ŘLP ČR, s. p. do programu SESAR
MUDr. JUDr. Petr Honěk náměstek ředitele VZP ČR pro zdravotní péči
Systém managementu jakosti
Česká inspekce životního prostředí
Didaktické prostředky
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Regulace výkonnostních parametrů a cenová politika ŘLP ČR, s. p
Seminář pro příjemce podpory z OP VK
Výbor pro audit ing. Bohuslav Poduška, CIA, CRMA
VÝSLEDKY A VÝVOJ ŘLP ČR, s.p.
Kalkulační systém a jeho využití v řízení
Problematika MHD v městech SR Bojnice 30. září 2010
Úvodní konference k projektu „Vybrané služby sociální prevence na území Jihomoravského kraje“ Tato konference je financována z Evropského.
Regulační rámec ŘLP ČR, s.p.
STAV PODNIKU 2017 – 2018 AKTULIZACE STRATEGIE ŘLP ČR, s.p.
monitorovacích indikátorů a kvality realizace SPL MAS
Transkript prezentace:

ÚSMP / MKMartin Podešva Monitoring plnění výkonnostního plánu XIII. ROČNÍK JEDNÁNÍ LETECKÝCH DOPRAVCŮ A ODBORNÉ LETECKÉ VEŘEJNOSTI SE ZÁSTUPCI ŘLP ČR, s. p. IATCC, 10. listopadu 2015

Monitoring výkonnosti Obsah prezentace:  Plnění Výkonnostního plánu ČR pro RP1  FAB CE Performance Plan for RP2 a jeho naplňování ŘLP ČR, s. p.

Monitoring výkonnosti Legislativa  Poskytovatelé letových provozních služeb, jakožto lokální monopoly jsou předmětem regulace na národní a zejména mezinárodní úrovni  Evropa – legislativa SES (Single European Sky)  Charging Regulation (391/2013)  Performance Regulation (390/2013)  Nařízení 1035/2001 stanovujícím společné požadavky na poskytování LNS  Definují právní prostředí pro poskytování služeb a předepisují výkonnostní cíle v jednotlivých KPA  Zpracování Výkonnostních plánů, Obchodních a Ročních plánů  Monitoring plnění je realizován na úrovni Ročních plánů

Plán výkonnosti ČR pro RP1  Sestaven na národní úrovni pro roky 2012 – 2014  Cíle definovány pro KPA (SAF, ENV, CAP a CEF)  Čtvrtletní monitorovací zprávy pro NSA (ÚCL)  roční monitoring pro EK / PRB  Všechny cíle pro ČR byly splněny, případně překročeny (kapacita traťových služeb)  Potvrzeno v PRB Monitoring Reports - Monitoring výkonnosti

Plnění plánu výkonnosti ČR pro RP1 – zpráva za rok 2014 Bezpečnost (SAF)  Prvním stanoveným cílem bylo zvyšovat vyspělost systému řízení bezpečnosti vyjádřenou indikátorem Effectiveness of Safety Management (EoSM) stanoveného a sledovaného v rámci monitorování výkonnosti ze strany EASA pro rok 2014 na 75 %. Data pro EoSM jsou validována ÚCL (NSA). Hodnota dosažená v SoE je 81,25 %, hodnota dosažená v EoSM je 82,07 %  Druhým cílem bylo udržení nulového počtu nehod způsobených poskytováním ATM a událostí s klasifikací vážný incident a realizace takových opatření, která zabezpečí pokračování tohoto trendu i v následujících letech. Za hodnocené období roku 2014 byl jeden incident ve druhém čtvrtletí dle metodiky RAT hodnocen z pohledu ATM Ground jako vážný („serious incident“), nicméně celková závažnost „ATM overall“ byla hodnocena jako „major incident“. Monitoring výkonnosti

Ochrana životního prostředí (ENV)  Prvním cílem bylo zvyšování vyspělosti systému životního prostředí (EMS). S odkazem na metodický pokyn „Metodika hodnocení efektivnosti a účinnosti EMS“, bylo na začátku prosince 2014 provedeno sebehodnocení pro definované oblasti dle podrobných prvků normy ISO 9004 z hlediska plnění požadavků v oblasti životního prostředí. Výsledky sebehodnocení za rok 2014 vykazují v porovnání s rokem 2013 vyrovnanější stav, který dokládá stabilitu v dané oblasti a zároveň tyto výsledky ukazují shodu s výsledky externího auditu/přezkoumání realizovaného ze strany společnosti DNV-GL Business Assurance.  Druhým cílem v oblasti ENV byla Specifikace a definování metodiky výpočtu uhlíkové stopy v návaznosti na aktivity CANSO ENV Workgroup. V průběhu roku 2014 se podnik aktivně zapojil do aktivity výpočtu uhlíkové stopy („Carbon Footprint“) v souladu s mezinárodně uznávanou metodikou GHG Protocol. Uhlíková stopa podniku je jak měřítkem dopadu lidské činnosti na životní prostředí a na klimatické změny, tak nepřímým ukazatelem spotřeby energií a služeb v podniku, a zároveň měří množství skleníkových plynů, které odpovídají aktivitám podniku. Ke konci roku 2014 proběhla úspěšná verifikace uhlíkové stopy podniku. Byl vypracován metodický pokyn „Metodika stanovení uhlíkové stopy“. Monitoring výkonnosti

Kapacita služeb (CAP)  Cílovanou hodnotou tohoto celoevropského KPI je maximální hodnota zpoždění na trati z důvodů ATFM na jeden provedený let ve výši 0,15 minut v celoročním vyjádření, resp. 0,25 minut v letním období. Průměrné ATFM zpoždění za celý rok 2014 dosáhlo hodnoty 0,01 minuty na provedený let, letní sezóně pak 0,02 minut/let. Nákladová efektivita a cena služeb (CEF)  Podnikovým cílem při plnění tohoto celoevropského KPI pro rok 2014 bylo dodržení vnitrostátní jednotkové sazby traťové služby řízení ve výši 1078 Kč. Dosažené úspory v oblasti nákladů, relativně dobrý vývoj v oblasti traťových výnosů a příznivý vývoj ostatních (non ANS) výnosů plně kompenzovaly negativní vývoj výnosů z oblasti letištní a přibližovací služby řízení v průběhu celého roku Lze proto konstatovat, že finanční situace podniku zůstává nadále stabilní a podnik je schopen dostát všem svým závazkům při dodržení schválených jednotkových cen pro rok Závěr: všechny stanovené cíle byly splněny. Monitoring výkonnosti

FAB CE Performance Plan for RP2  Výkonnostní plány sestaveny na úrovni FAB, cíle na různých úrovních  Cíle ve stejných KPA, ale nyní všechny závazné  Česká část již schválena EK (Nařízení 2015/348) v KPA SAF, ENV a CEF; oblast CAP doporučena ke schválení PRB  Čtvrtletní monitoring pro NSA, roční pro PRB  Dále prezentovány výsledky podniku k Monitoring výkonnosti

 Monitoring neprobíhá pouze na národní úrovni, ale i na úrovni PRB  Zpracováno z rozličných vstupů (NSA, NM, CODA atd.)  Nejnovější data za rok 2014  shboard/eur_view_2014.html Ukázka z KPA CAP  Zpoždění po letech, měsících  Důvody zpoždění  Srovnání s plánem

Monitoring výkonnosti Plnění EU-wide cílů, dle stanovených KPA  Některé cíle není možno hodnotit průběžně, případně na národní úrovni  Nikde není indikováno nesplnění cíle

DĚKUJI ZA POZORNOST