Anotace – Lichokopytníci - nosorožec, slon Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností,

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Advertisements

Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Základní škola a Mateřská škola Slapy, okres Praha-západ
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Iveta Konvičná Dostupné z Metodického portálu ISSN , financovaného.
Porovnáváme povrch a objem válce a kuželu. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zbyněk Tůma. Dostupné z Metodického portálu.
PRACOVNÍ LISTY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Anotace Opakování – jednoduché stroje Autor Dagmar K a isrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním. Schopnost vyhledávání informací.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Sylva Čekalová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou měny členských států EU AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění.
Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina Očekávaný výstup - Plynulé čtení anglických.
Anotace Finanční gramotnost –Kvíz Hospodaření s penězi na svačinu AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Hospodaření s kapesným na svačinu.
AnotaceHospodaření domácnosti - Kvíz AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Procvičení praktické schopnosti hospodaření domácnosti Speciální.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Lidské aktivity a životní prostředí Zdroje energie III. Alternativní zdroje 2/2 Anotace: Prezentace slouží jako.
AnotacePrezentace k procvičení čtení s porozuměním a k rozvoji přírodovědných vědomostí o vodních plochách a zvířatech žijících u nich. AutorMgr. Zdeňka.
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení se s bezhotovostním platebním stykem AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Čekalová Sylva. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
PŘÍRODOPIS HOUBY - TEST Anotace: Prezentace je doplňkovým výukovým materiálem k učivu o houbách. Slouží k procvičení poznávání základních zástupců hub,
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
AnotacePrezentace k finanční gramotnosti. Exekuce – základní informace AutorČekalová Sylva JazykČeština Očekávaný výstupSeznámit se s pojmem exekuce. Získat.
AnotacePracovní list k procvičení základních poznatků o zvuku AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova k.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení sse systémem daní v ČR AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou měny EURO AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů k finanční.
Anotace – Zápor Anotace - Pracovní list k procvičení způsobu tvoření záporných vět, překlad vět Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština, angličtina.
Anotace – Ulity, lastury Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností a odpovědí na doplňující.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Anotace – Předložky místa on, in, under Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby předložek místa, tvoření vět s předložkami, překlad vět a spojení.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Anotace – Přídavná jména Anotace - Pracovní list k procvičení slovní zásoby přídavných jmen, opozita, doplňování do věty, písmenkové přesmyčky Autor -
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Anotace Výklad, procvičení plynulého čtení s porozuměním, vlastní reprodukce textu a schopnost ukázat jednotlivé části na modelu. Autor Dagmar Kaisrová.
Průřezové téma - Enviromentální výchova Lidské aktivity a životní prostředí Zdroje energie II. Alternativní zdroje 1/2 Anotace: Prezentace slouží jako.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje Národní.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých bankovek a s ochrannými znaky bankovek Autor Čekalová Sylva ( Autor ) Jazyk.
Anotace – Kočkovité šelmy Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností na základě odpovědí.
Anotace Pracovní list k procvičení znalostí o zemské kůře, horninách a nerostech AutorDagmar Kaisrová JazykČeština Očekávaný výstup Plynulé čtení s porozuměním.Výchova.
Pracovní list k procvičení znalostí o jednoduchých strojích Autor
Anotace – Food and drinks
Anotace Prezentace pro žáky k finanční gramotnosti, seznámení s podobou českých mincí Autor Čekalová Sylva Jazyk Čeština Očekávaný výstup Vyjasnění pojmů.
Obrazový materiál pro pracovní list – Retušování
Přírodní vědy DUM 11 Vztahy ve společenstvu organismů
Pracovní list k procvičení základních poznatků o práci a výkonu Autor
LÉKÁRNIČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Anotace Sčítání bankovek - kvíz Autor Holomková Lenka Jazyk Čeština
Speciální vzdělávací potřeby - žádné -
Anotace – Sudokopytníci
Anotace – Želvy Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností, ověření při odpovídání na.
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
PŮDA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jitka Kratochvílová Havlová. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
VOLBY Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
Pracovní list k procvičení znalostí o vnějších geologických dějích.
PŘEDVOLEBNÍ KAMPAŇ Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Irena Čiháková Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
POLICIE ČESKÉ REPUBLIKY
PRÁVNÍ ZÁKLADY STÁTU – SLOŽKY STÁTNÍ MOCI
Obrazový materiál pro pracovní list – Transformace
Porozumění řeči – MÁ x NEMÁ interaktivní
Přírodopis DUM 11 Vztahy ve společenstvu organismů
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Holečková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  Provozuje.
České mince Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jaroslava Strejčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN
Hledání obrázků Děti mají za úkol najít v každém listu daný počet obrázků. Po nalezení je mohou vybarvit. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li.
Téma: Jaro v CHKO České středohoří Tobiášův vrch
Půjdem spolu do Betléma…
POČÍTÁME DO 5 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Petra Mudrová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Prezentace určena pro názornou ukázku toho, co je více a co je méně.
Transkript prezentace:

Anotace – Lichokopytníci - nosorožec, slon Anotace - Pracovní list k procvičení plynulého čtení s porozuměním, schopnosti k zapamatování si podrobností, schopnosti odlišit jednotlivé druhy kopytníků, získat obecný přehled o odlišnost ve stavbě těla slona indického a afrického a uvědomit si význam ochrany nejen těchto divokých zvířat Autor - Mgr. Martina Kolářová Jazyk - Čeština Očekávaný výstup - Plynulé čtení s porozuměním nahlas i potichu, zvládnutí učiva o lichokopytnících (slonovi a nosorožci) Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova - Lichokopytníci, slon africký, slon indický, nosorožec, kly, ochrana zvířat Druh učebního materiálu - Pracovní list Druh interaktivity - Aktivita Cílová skupina - Žák Stupeň a typ vzdělávání - základní vzdělávání – druhý stupeň Typická věková skupina let Celková velikost kB Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Lichokopytníci – nosorožec, slon Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Nosorožec, stejně jako třeba kůň nebo zebra, patří mezi lichokopytníky, protože mají na noze 3 prsty. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Nosorožci byli a jsou často loveni pro některé části těla – především ale rohy, kterým se připisuje kouzelná moc. V arabských zemích lidé toužili po nožích z rohu. Někteří věří, že povzbuzují sexuální touhu nebo mají léčivé účinky. Do záhuby se dostávají i v důsledku ničení jejich životního prostředí. Přežívají jen na malých chráněných územích. Nosorožci se v přírodě dle druhů objevují v Africe, v Asii. I přes to, že jsou chránění jich v přírodě ubývá. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

K jakým kopytníkům se nosorožci řadí? Jací živočichové patří k druhému druhu kopytníků? Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Mezi lichokopytníky patří také slon a jeho předchůdce mamut, který již ale dávno vyhynul. Sloni dnes žijí v Africe a Asii. Proto rozlišujeme i dva druhy slonů – slon africký a slon indický. V Africe musí sloni žít v národních parcích, protože je pytláci pronásledují kvůli slonovině. A ani v parku není jejich život jistý. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Slon africký x slon indický velké ušimalé uši prohnutý hřbetklenutý hřbet Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Kly jsou přeměněné horní řezáky. Jsou pro slony zbraní i nástrojem. V přírodě sloni lámou stromy, aby se dostali k listům, které jsou jejich hlavní potravou. Slony indické si člověk natolik ochočil, že pomáhají člověku s těžkými předměty, sloužili na venkově i jako dopravní prostředek. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Ze slonoviny se vyřezávají sochy, šperky, šachové figurky, klávesy u klavíru. Dnes už se vyrábějí z jiných materiálů. Lidé ale touží po špercích nebo v Japonsku po jídelních hůlkách ze slonoviny. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

Seznam použitých obrázků: LOfLRWUsMR7Bqp2yp2_whttp://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQWJIRQFMBuLmOSPEcIthXtmQjI0Hj2eMDFODxgzg LOfLRWUsMR7Bqp2yp2_w novina-kena2.jpghttp://img.ihned.cz/attachment.php/650/ /atv35BCDHLl6PQWcdefhq1STUw9ARVmn/slo novina-kena2.jpg t_working.ashx?w=434&h=286&as=1http:// t_working.ashx?w=434&h=286&as=1 Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Martina Kolářová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).