Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava, 13. 10. 2011.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Cestovní ruch Luhačovické Zálesí
Advertisements

Možnosti dotací a grantů pro CR v roce • Projektová dokumentace • Souhlas stavebního úřadu • Vyřešené majetkové vztahy k nemovitostem • Prostředky.
Destinační management turistických lokalit regionu Hranicko a Dolina Małej Panwi Projekt podpořen z OP Přeshraniční spolupráce ČR – PR Hranická rozvojová.
Plán akcí oddělení cestovního ruchu odboru regionálního rozvoje krajského úřadu pro rok 2002.
Chrudimsko-Hlinecko Informační a propagační kampaň Turistické oblasti Chrudimsko – Hlinecko Minikonference cestovního ruchu Chrudim – 10. duben 2010.
_ Czech Convention Bureau Kongresový turismus.
GUIDE ME! Projekt mezinárodní spolupráce. Anotace projektu  Moderní technologie pro podporu cestovního ruchu  Propagace cestovního ruchu  Výměna zkušeností.
Činnost Celostátní sítě pro venkov v České republice.
Společně a každý zvlášť po stezkách Ing. Lenka Klimková MAS – Partnerství Moštěnka, o. s.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Ostrava, Ing. Lucie Ligocká
Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Chotěboř,
Odbor kultury, památkové péče a cestovního ruchu Oddělení cestovního ruchu
Hospodářská komora hlavního města Prahy Partnerství je součást zdravého podnikání Prezentace pro Městskou část Praha 13.
Zdeňka Kasalová Podpora cestovního ruchu ze strany Kraje Vysočina Zdeňka Kasalová Krajský úřad Kraje Vysočina odbor kultury, památkové péče a cestovního.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
© NSZM ČR 2006 Budování partnerství, projektové kapacity a posilování strategického řízení v Olomouckém kraji.
TRNKOVÁ STEZKA Představení projektu. Trnková stezka obecně Předmětem projektu je rozvoj a propagace „Trnkové stezky“, specifického turistického produktu,
Prioritní osa 2 Rozvoj cestovního ruchu výstavba, technické zhodnocení turistické infrastruktury (např.: kongresových či lázeňských center, sportovně rekreačních.
Volnočasové projekty a EU financování
Destinační management TO Jeseníky-východ
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Cestovní ruch: zákon pro posílení oboru i ekonomiky ČR Jitka Fatková ředitelka odboru cestovního ruchu Tisková konference MMR 24. červen 2010.
Podpora přípravy projektů NNO pro příští programovací období 2007 – 13 Chceme zpracovat takové projekty NNO, jejichž cíle jsou společné více organizacím.
Prezentace turistické oblasti
PROJEKTY A AKTIVITY MAS ZPRAVODAJ Připravujeme pravidelné vydávání Zpravodaje Zpravodaj bude informačním materiálem o činnosti organizace, o inspirativních.
Analýza potenciálu cestovního ruchu v turistické lokalitě Hranicko
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
 POTENCIÁLNÍ ROZVOJOVÉ MOŽNOSTI VYSOČINY Pobytová turistika v ekologicky nezatížené přírodě Městská kulturně-poznávací turistika.
Smlouva o spolupráci mezi regiony Vysočina a Champagne-Ardenne Podpis Témata spolupráce: –cestovní ruch, rozvoj venkova a měst, –hospodářský.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
Společný regionální operační program PRIORITA 4 Cestovní ruch Opatření 4.1 Rozvoj služeb pro cestovní ruch Podopatření Podpora regionálních a místních.
MAS Šluknovsko MAS Šluknovsko Hlavní motto: „Šluknovsko návštěvníkům i sobě !“ Projekty spolupráce.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
1 Region á ln í operačn í program regionu soudržnosti Středn í Morava 2007 – 2013 (ROP)
REGIONÁLNÍ AKČNÍ PLÁN PRO ÚZEMÍ KRAJE VYSOČINA (RAP)
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy- dosavadní zkušenosti, nové příležitosti VÝROČNÍ KONFERENCE CESTOVNÍHO RUCHU TURISTICKÉHO REGIONU VÝCHODNÍ MORAVA.
 založeno v r jako sdružení měst a obcí  31 členských obcí + 4 nově přistupující  zajišťuje tzv. DESTINAČNÍ MANAGEMENT turistické oblasti OCR.
PROJEKTY SPOLUPRÁCE Velichovky, 22. června 2009 Evropský zemědělský fond pro rozvoj venkova: Evropa investuje do venkovských oblastí.
Sdružení Český ráj Destinační management v TR Český ráj.
Sdružení Český ráj. 2 Projektové záměry Regionální projektové záměry pro období : Marketingové a koordinační aktivity v CR Rozvoj doplňkové infrastruktury.
Spolupráce moravských krajů v oblasti cestovního ruchu Holešov 2011
Fórum podnikatelů cestovního ruchu Liberec – Krkonoše – svazek měst a obcí Josef Nosek – manažer, regionální rozvoj.
Pavel Rada Regionální rozvojová agentura Východní Moravy Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií Dotace pro neziskové organizace z EU.
Setkání informačních center Zlínského kraje Valašské Klobouky
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Vzdělávací seminář Asociace turistických informačních center ČR 22. září 2011, Poděbrady.
Cross-Border Cooperation Austria – Czech republic Programming period Cross-Border Cooperation Austria – Czech republic Programming period
 Multimediální prezentace  Portály  Film  Spoty  Propagační materiály  Veletrhy, prezentační akce  Printová prezentace  Křehká krása, vybroušená.
Greenway Jizera Seminář Greenway Jizera Mladá Boleslav,
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
PREZENTUJÍCÍ Comenius Regio na Vysočině Pro koordinační schůzku dne připravil tým ComReg, prezentuje RNDr. Kamil Ubr.
ADONIS – ZO ČSOP projekty v cestovním ruchu , Dolní Kounice.
Setkání starostů u kulatého stolu Hoštejn Projekt „MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů“ CZ.1.04/4.1.00/B Tento.
1 Spolupráce Klubu českých turistů se subjekty cestovního ruchu.
ROP Moravskoslezsko v roce 2009 Ing. David Sventek, MBA Úřad Regionální rady Moravskoslezsko.
1 PROJEKT UNIV 2 KRAJE Školy jako centra celoživotního učení Jana Bydžovská KULATÝ STŮL MŠMT – PŘEDSTAVENÍ INDIVIDUÁLNÍHO NÁRODNÍHO PROJEKTU
XI. TURISTICKÉ FÓRUM POLABÍ 22. dubna 2011, Poděbrady.
Autor: Bc. Jana LehárováObor: Ekonomika a podnikání Datum: Ročník: IV. Předmět: Cestovní ruch Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený.
12/04/2010 Zámek Loučeň Ing. Pavel Vinohradník Oblast cestovního ruchu v ROP Střední Čechy.
Vyhlášené programy v roce 2016/2017
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Regionální inovační strategie Libereckého kraje
Program rozvoje cestovního ruchu JMK ANALYTICKÁ ČÁST
Informace o úpravách webu
RSK, KÚ Ústeckého kraje.
Aktuální informace o činnosti CCRJM
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Svaz měst a obcí ČR Základní informace o činnosti
Transkript prezentace:

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava, Vysočina Tourism, příspěvková organizace

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace  příspěvková organizace kraje Vysočina  od (dříve KrÚ kraje Vysočina – ORR, odd. cestovního ruchu)  personální obsazení:  5 stálých zaměstnanců  2 DPČ (účetní, projektový manažer)  + další externisté (právník, projektový manažer, spolupracovníci na DPP)  rozpočet:  pro r. 2011: 4,362 mil. Kč (provozní dotace: 4, 190 mil. Kč)

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Mapa turistických regionů (17) a turistických oblastí (40)

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Základní informace  Rozloha: 6796 km 2  Počet obyvatel:  Počet obcí: 704 Cestovní ruch  45 TIC  3 památky UNESCO  3000 km pěších tras  2500 km cykloturistických tras  850 km hipotras  200 km udržovaných lyžařských běžeckých stop  37 naučných stezek  30 zimních sjezdových areálů  20 přístupných hradů a zámků  7 rozhleden  5 lanových center  2 kláštery .....

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Hlavní činnosti  koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru (do budoucna by měla tato role ještě posílit)  příprava turistických produktů, prezentace nabídek + koordinace činností  koordinace činnosti TIC  správa webového turistického portálu  poradenství pro subjekty v CR  spolupráce s CzechTourism, s podnikateli, profesními a dalšími organizacemi v CR, se zřizovatelem  vyhodnocování statistických dat, aktualizace databází CR  řízení vlastních projektů

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty organizace  OP EÚS AT-CZ  Mezinárodní aktivace turistických trhů v České republice a Rakousku pro regiony Vysočina, Jižní Morava a Dolní Rakousko - NEWMARKETS  ROP JV  2.2 – Marketing turistické nabídky kraje Vysočina  2.1 – Vybudování sítě hipotras  2.2 – Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  2.2 – Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 (pozn. půjčky na financování projektů od zřizovatele: 28 mil. Kč) + nefinanční partnerství u dalších projektů (IOP, OPVK, ROP)

Vysočina Tourism, příspěvková organizace NEWMARKETS  OP EÚS Rakousko – ČR  Partneři projektu:  LP – Niederösterreich Werbung GmbH  PP – CCR JM  PP – Vysočina Tourism  celk. náklady projektu: 2 mil. EUR (50 mil. Kč)  náklady Vysočina Tourism: EUR (2 mil. Kč)  čas. harmonogram: 2009 – 2011  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  propagační materiály, prezentace na veletrzích, v ČC ve Vídni  databáze kontaktů (CK + Media v Dolním Rakousku)  fam/presstripy, inzerce  zkvalitnění tur. portálu – Čj-Nj hra: „Poznej Vysočinu“

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2009 – 2011  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  propagační materiály  prezentace na tuzemských a zahraničních veletrzích  mapový portál (plánovač tras)  virtuální prohlídky a výstava panoramatických fotek (40 vybraných objektů či lokalit v kraji Vysočina)

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vybudování sítě hipotras  ROP JV – 2.1  celk. náklady projektu: 2,8 mil. Kč  čas. harmonogram: 2010 – 2011  Plánované, resp. realizované hlavní výstupy:  vyznačení hipotras v terénu – v Kraji Vysočina (864,5 km)  certifikace jezdeckých stanic (150)  motivačně informační seminář pro majitele koňských stanic  propagace na veletrhu CR Kůň v Lysé n/L  inzerce v tisku

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 7,525 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované hlavní výstupy:  propagační materiály (Sety – průvodce s mapou: pěší, cyklo, běžky; DVD – nové + staré materiály; Unesco; infomapa – Cesty piva, Outdoor; Zimní a letní turistické noviny; pexesa; pohlednice; Katalog turistických produktů  zatraktivnění webu, redesign – grafika, úprava dat, nové moduly, …  semináře, diskusní fóra (produkty CR, setkání s TIC)  kostýmové prohlídky (zámky, hrady), internetová mediální kampaň

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013  ROP JV – 2.2  celk. náklady projektu: 5,205 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2013  Plánované hlavní výstupy:  veletrhy cestovního ruchu (18 ->12)  regionální prezentace  pořízení malého prezentačního stánku

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Mediální kampaň turistického regionu Vysočina  předkladatel projektu: kraj Vysočina  ROP JV – 2.2  celk. náklady: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2010 – 2012  Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu  předkladatel projektu: Institut pro trénink pohostinnosti  OPVK, globální grant 3.2  celk. náklady: 2,98 mil. Kč  čas. harmonogram:

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech  Významné turistické akce a cíle východní části České republiky  předkladatel projektu: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy  IOP  celk. náklady: 10 mil. Kč  čas. harmonogram: 2011 – 2012

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Spolupráce s TIC  partnerská role, koordinační  pravidelná setkání – vzájemné předávání zkušeností  naplňování turistického portálu Vysočiny – databáze akcí, databáze ubytování  sběr podkladů pro publikace  některé k dispozici i pro TIC (problém – omezené množství)  spolupráce při organizaci akcí – např. fam/press tripy  finanční podpora ze strany Kraje Vysočina – VT podporuje

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Další aktivity  spolupráce se školami  prezentace na školách cestovního ruchu (hotelové školy na Vysočině)  opomentury bakalářských a absolventských prací  přednášková činnost  předávání zkušeností  organizace cyklistického putování „Křížem krážem Vysočinou na kole“ – v r proběhne již 5. ročník  připomínkování koncepčních materiálů, programů podpory (regionální, ale i národní úroveň)  členství v AOCR  ……….

Vysočina Tourism, příspěvková organizace Děkuji za pozornost! Tomáš Čihák Vysočina Tourism, příspěvková organizace Věžní 26, Jihlava tel.: