Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace, projekty, aktivity, spolupráce s TIC Tomáš Čihák, Vysočina Tourism Jihlava, Vysočina Tourism, příspěvková organizace
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Představení organizace příspěvková organizace kraje Vysočina od (dříve KrÚ kraje Vysočina – ORR, odd. cestovního ruchu) personální obsazení: 5 stálých zaměstnanců 2 DPČ (účetní, projektový manažer) + další externisté (právník, projektový manažer, spolupracovníci na DPP) rozpočet: pro r. 2011: 4,362 mil. Kč (provozní dotace: 4, 190 mil. Kč)
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Mapa turistických regionů (17) a turistických oblastí (40)
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Základní informace Rozloha: 6796 km 2 Počet obyvatel: Počet obcí: 704 Cestovní ruch 45 TIC 3 památky UNESCO 3000 km pěších tras 2500 km cykloturistických tras 850 km hipotras 200 km udržovaných lyžařských běžeckých stop 37 naučných stezek 30 zimních sjezdových areálů 20 přístupných hradů a zámků 7 rozhleden 5 lanových center 2 kláštery .....
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Hlavní činnosti koordinace spolupráce subjektů cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru (do budoucna by měla tato role ještě posílit) příprava turistických produktů, prezentace nabídek + koordinace činností koordinace činnosti TIC správa webového turistického portálu poradenství pro subjekty v CR spolupráce s CzechTourism, s podnikateli, profesními a dalšími organizacemi v CR, se zřizovatelem vyhodnocování statistických dat, aktualizace databází CR řízení vlastních projektů
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Projekty organizace OP EÚS AT-CZ Mezinárodní aktivace turistických trhů v České republice a Rakousku pro regiony Vysočina, Jižní Morava a Dolní Rakousko - NEWMARKETS ROP JV 2.2 – Marketing turistické nabídky kraje Vysočina 2.1 – Vybudování sítě hipotras 2.2 – Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 2.2 – Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 (pozn. půjčky na financování projektů od zřizovatele: 28 mil. Kč) + nefinanční partnerství u dalších projektů (IOP, OPVK, ROP)
Vysočina Tourism, příspěvková organizace NEWMARKETS OP EÚS Rakousko – ČR Partneři projektu: LP – Niederösterreich Werbung GmbH PP – CCR JM PP – Vysočina Tourism celk. náklady projektu: 2 mil. EUR (50 mil. Kč) náklady Vysočina Tourism: EUR (2 mil. Kč) čas. harmonogram: 2009 – 2011 Plánované, resp. realizované hlavní výstupy: propagační materiály, prezentace na veletrzích, v ČC ve Vídni databáze kontaktů (CK + Media v Dolním Rakousku) fam/presstripy, inzerce zkvalitnění tur. portálu – Čj-Nj hra: „Poznej Vysočinu“
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina ROP JV – 2.2 celk. náklady projektu: 10 mil. Kč čas. harmonogram: 2009 – 2011 Plánované, resp. realizované hlavní výstupy: propagační materiály prezentace na tuzemských a zahraničních veletrzích mapový portál (plánovač tras) virtuální prohlídky a výstava panoramatických fotek (40 vybraných objektů či lokalit v kraji Vysočina)
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Vybudování sítě hipotras ROP JV – 2.1 celk. náklady projektu: 2,8 mil. Kč čas. harmonogram: 2010 – 2011 Plánované, resp. realizované hlavní výstupy: vyznačení hipotras v terénu – v Kraji Vysočina (864,5 km) certifikace jezdeckých stanic (150) motivačně informační seminář pro majitele koňských stanic propagace na veletrhu CR Kůň v Lysé n/L inzerce v tisku
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Marketing turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 ROP JV – 2.2 celk. náklady projektu: 7,525 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2013 Plánované hlavní výstupy: propagační materiály (Sety – průvodce s mapou: pěší, cyklo, běžky; DVD – nové + staré materiály; Unesco; infomapa – Cesty piva, Outdoor; Zimní a letní turistické noviny; pexesa; pohlednice; Katalog turistických produktů zatraktivnění webu, redesign – grafika, úprava dat, nové moduly, … semináře, diskusní fóra (produkty CR, setkání s TIC) kostýmové prohlídky (zámky, hrady), internetová mediální kampaň
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Prezentace turistické nabídky kraje Vysočina do roku 2013 ROP JV – 2.2 celk. náklady projektu: 5,205 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2013 Plánované hlavní výstupy: veletrhy cestovního ruchu (18 ->12) regionální prezentace pořízení malého prezentačního stánku
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech Mediální kampaň turistického regionu Vysočina předkladatel projektu: kraj Vysočina ROP JV – 2.2 celk. náklady: 10 mil. Kč čas. harmonogram: 2010 – 2012 Vzdělávací programy pro udržitelný rozvoj malých a středních firem v oblasti služeb cestovního ruchu předkladatel projektu: Institut pro trénink pohostinnosti OPVK, globální grant 3.2 celk. náklady: 2,98 mil. Kč čas. harmonogram:
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Partnerství v projektech Významné turistické akce a cíle východní části České republiky předkladatel projektu: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy IOP celk. náklady: 10 mil. Kč čas. harmonogram: 2011 – 2012
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Spolupráce s TIC partnerská role, koordinační pravidelná setkání – vzájemné předávání zkušeností naplňování turistického portálu Vysočiny – databáze akcí, databáze ubytování sběr podkladů pro publikace některé k dispozici i pro TIC (problém – omezené množství) spolupráce při organizaci akcí – např. fam/press tripy finanční podpora ze strany Kraje Vysočina – VT podporuje
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Další aktivity spolupráce se školami prezentace na školách cestovního ruchu (hotelové školy na Vysočině) opomentury bakalářských a absolventských prací přednášková činnost předávání zkušeností organizace cyklistického putování „Křížem krážem Vysočinou na kole“ – v r proběhne již 5. ročník připomínkování koncepčních materiálů, programů podpory (regionální, ale i národní úroveň) členství v AOCR ……….
Vysočina Tourism, příspěvková organizace Děkuji za pozornost! Tomáš Čihák Vysočina Tourism, příspěvková organizace Věžní 26, Jihlava tel.: