Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Městská poliklinika Praha Městská nemocnice následné péče Název projektu Celoživotní.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Individuální projekt „Plánování sociálních.
Základní škola, Brno, Štolcova 16
RVP a jejich transformace do školních vzdělávacích programů 1. díl Tvorba a ověřování pilotních školních vzdělávacích programů na vybraných SOŠ a SOU Projekt.
Výběr GP Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Informační schůzka ŠANCE – před - po 1. výzvě.
Výzva č. 31 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.4 Partnerství a sítě Mgr. Martina Jedličková.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Cesta k modernímu vzdělávání
EU a investice do lidských zdrojů Úřad práce v Liberci Oddělení implementace projektů ESF.
Projekt 3.3 „Partnerství pro budoucnost“. Úvodní informace o projektu Projekt byl úspěšně předložen Karlovarským krajem v rámci výzvy SROP, priority 3.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Evropský sociální fond - jedinečná příležitost k financování rozvoje lidských zdrojů ve výzkumu a vývoji Projekt Centrum manažerských dovedností ve vědě.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Projekt SROP 3.3 – „Posílení kapacity místních a regionálních orgánů při plánování a realizaci programů v Karlovarském kraji“ Pedagogické a vzdělávací.
MODERNÍ TRENDY V ŘÍZENÍ ŠKOL interaktivní program rozvoje pokročilých manažerských a personálních dovedností pro ředitele škol a školských zařízení a jejich.
OSTRAVA 26. – 27. DUBNA 2012 ŘEŠENÍ PROJEKTU UNIV 2 KRAJE V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI 10. KRAJSKÁ KONFERENCE PROJEKTU Jana Bydžovská.
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
PROFESNÍ ROZVOJ PEDAGOGŮ PŘEDŠKOLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ,,MATEŘINKY‘‘ CZ.1.07/1.3.42/ Tento projekt je financován ESF a státním rozpočtem ČR.
PROJEKT „Integrace sociálně znevýhodněných občanů mikroregionu Prachaticko se zaměřením na začlenění klientů smíšeného Azylového domu v Husinci na trh.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa 1 Počáteční vzdělávání Oblast podpory 1.3. Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Kariérní systém učitelů PhDr. Jitka Miklová, MŠMT
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Základní škola, Brno, Štolcova 16 Projekt spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Reg. číslo CZ.1.07/1.3.00/
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Vysočina Education – projekt „Ředitel – manažer učící se organizace“  Smyslem projektu je skrze podpory lídrů škol podpořit školy (jako celky).  Projekt.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
KLÍČ Klíčové kompetence v počátečním vzdělávání Barbara Čechová Výzkumný ústav pedagogický v Praze.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Vzdělávání ředitelů středních škol kraje Vysočina Zkrácený název „Ředitel“ „Život je jako bonboniéra, nikdy nevíš co ochutnáš....“ Forest Gump.
"Budete-li dobře pečovat o své tělo, vydrží Vám po celý život" George Coevoet.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Uznávání výsledků neformálního vzdělávání a informálního učení v sítích škol poskytujících vzdělávací služby pro dospělé Projekt je financován Evropským.
PROJEKT MÁLOTŘÍDKY SPOLEČNĚ PaedDr. Malenovská Lenka 24.listopadu 2009.
Učitelé pro učitele UPROU ( ). UPROU  Tento projekt je spolufinancován Evropským sociální fondem (75%) a státním rozpočtem ČR (25%).  OP RLZ.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
STŘED O.S. CENTRUM PREVENCE A POMOCI Projekt podpořený z OP VK – IP oblast podpory 1.2.
VŠICHNI MÁME STEJNOU CESTU
„Okna technickým oborům dokořán“
Strategické řízení a plánování
Individuální projekt OP VVV
Metodické centrum pro výstavbu a rekonstrukci knihoven
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
CLIL Název operačního programu: OP VK
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
TTnet (Training of Trainers Network)
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Plánování prvních kroků
Výzva k předkládání žádostí
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
ORR, Krajský úřad kraje Vysočina
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Název operačního programu:
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Řídicí výbor DDM Monet v Praze 12
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Transkript prezentace:

Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení Název výzvy: Žádost o finanční podporu z OP VK – IP – oblast podpory 1.3 Typ projektu: IP - ostatní

Ředitel název: Vzdělávání ředitelů SŠ kraje Vysočina Zkrácený název projektu: Ředitel (Director) Žadatel – Vysočina Education Finanční partner: Vysočina (prostřednictvím OŠMS, KA4) Zahájení – Ukončení projektu – Rozpočet projektu – ,00 Kč Projekt je financován z Evropského sociálního fondu (85 %) a státního rozpočtu ČR (15%) Soulad s IPRM (bonifikace)

Cíle projektu Obecným cílem projektu je zvýšit kompetence řídících resp. vedoucích pracovníků středních škol v kraji Vysočina v oblasti řízení a personální politiky formou jejich dalšího vzdělávání. Specifické cíle: 1) Zvyšování manažerských kompetencí vedoucích pracovníků prostřednictvím inovovaného vzdělávacího programu "Zvyšování manažerských kompetencí s implementací inovativních prvků do manažerského vzdělávání" a "Kurzů rozvoje manažerských dovedností", které jsou zaměřeny na rozvoj praktických dovedností v práci s učiteli a které následně povedou ke zvyšování kvality poskytování vzdělávacích služeb. 2) Vznik metodické podpory od expertní skupiny z řad ředitelů SŠ kraje Vysočina, kteří budou poskytovat ostatním poradenské a konzultační služby formou e-learningu a osobních konzultací ostatním ředitelům škol kraje Vysočina. 3) Výměna zkušeností školních týmů a jejich vedení v oblasti přípravy, implementace a evaluace v oblasti ŠVP a řízení škol.

Výstupy projektu Výstupy projektu: 575 účastníků vzdělávacích aktivit KA1 - KA5 1 inovovaný vzdělávací program akreditovaný v systému DVPP (KA1) 1 Metodika profesního rozvoje pedagogického pracovníka (KA1) 1 Příručka pro ředitele střední školy v kraji Vysočina (KA4, OŠMS) 1 metodika - Rukověť začínajícího ředitele (KA 3) (vstup do funkce, praktické a zkušenosti, průvodce vedením školy...) - zpracuje zkušených 10 ředitelů/metodiků 1 sborník "Úspěšný manažer„ (K5)

Klíčové aktivity (KA1- KA5) Tvorba a pilotní ověření inovovaného vzdělávacího programu pro vedoucí pracovníky SŠ (Popis projektového záměru.doc)Popis projektového záměru.doc Výcviky manažerských dovedností (manažerská praxe, manažerské intervize) Vznik metodické podpory pro ředitele škol v kraji Vysočina Výměna zkušeností školních týmů a jejich vedení v oblasti přípravy, implementace a evaluace ŠVP Regionální setkání "Úspěšný manažer“

Spolupracující školy (10 – 15) 1)Aktivní účast v KA1 (vždy 2 dny), 2 skupiny po 25 účastnících: 1.skupina – ředitel+1-2 zástupci (celkem 25 účastníků) 2.skupina – vedoucí pracovník – vedoucí školních týmů (předmětová komise), projektový manažer, koordinátor ŠVP (celkem 25) harmonogram – březen 2010 – prosinec 2012 (celkem obě skupiny - 50 účastníků)

Spolupracující školy (10 – 15) 2) Aktivní účast v KA 2 – 2 skupiny po 20 účastnících: 1. skupina (opět ředitel+zástupce/i) – 6 jednodenních seminářů 2. skupina (vedoucí pracovník) - 6 jednodenních seminářů – celkem obě skupiny 40, doplněním budou manažerské intervize (MI), kdy 2 ředitelé v každém okrese zajistí hostování ost. kolegů (po 4 čl. skup.) a bude prezentovat svou školu a strategii řízení. Kolegové vyhodnotí jeho metody řízení a na závěr provedou společnou reflexi.Celkem proběhne 10 MI - celkem pro 40 účastníků. Moderátoři MI-6h.x300Kčx10=18000 Kč. V rámci KA2 budou rovněž probíhat manažerské praxe ve firmách (celkem 10), skupiny vedoucích pracovníků (po 4) budou mít zajištěny 2 praxe ve firmách, ve kterých se seznámí s jejich řízením a vypracují man. listy "Firma a škola“, kde autoři porovnají řízení lidských zdrojů ve firmách a ve školách, co je společného, v čem se odlišuje (man.listy- 40 autor.honor.x8h.x250Kč=80000Kč). Kritéria výběru – zapojení pracovníků školy do obou aktivit (KA1, KA2), zapojení aspoň do jedné, regionální zastoupení, harm. (březen – prosinec 2012)

Spolupracující školy (10 – 15) 3) Zapojení se do KA 3 - DPP 10řed/konzultantů (2 na okres)x 30h.x224=67200 Kč, svým kolegům poskytnou 30 konzult. hodin formou přes MOODLe nebo kontaktně (met.schůzky), v rámci kterých budou moderovat diskusi, která bude vzájemnou výměnou zkušeností a zároveň budou prezentovat své zkušenosti z oblasti školského managementu (aut.hon.-Rukověť- 10x80h.x250Kč=200000Kč). Kritéria výběru – zkušenosti s řízením školy, lektorské a konzultantské dovednosti a zkušenosti, zastoupení 2 ředitelů z každého okresu, současná a budoucí spolupráce s VYSOČINA EDUCATION 4) KA4 – 9 diskusních setkání se zřizovatelem OŠMS pro 15 účastníků - aut. hon.- 27 účastníků setkání vytvoří dílčí část Příručky, celkem = Kč (pro zájemce ze středních škol) 5) KA5 – pro všechny střední školy, 2 dny

Řízení projektu Vedoucí projektu – ředitel Vysočina Education Projektový manažer (výkonný manažer) Finanční manažer (rozpočet, žádost o platbu) Manažeři KA1 – KA5 (KA4 – RNDr. Kamil Ubr) Další odborné a asistenční pozice (odborný garant vzdělávacího programu)

Děkuji za pozornost a těšíme se na spolupráci Vedoucí projektu: Mgr. Roman Křivánek ředitel Vysočina Education