Alstanet poskytovatel softwarového řešení pro Facility Management (správa budov, nemovitostí, majetku atd.) Alstanet, s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ARBES FEIS [BI] ARBES Technologies, s.r.o.
Advertisements

Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Pilsen Steel s.r.o. Procesní přistup, PQM -vyhodnocení
Jan Syrovátka Jiří Hradský.  Výrobní program orientovaný na výrobu knih pro české i zahraniční nakladatele  Nabízí kompletní výrobu knihy od grafického.
managementu znalostí podle
METODOLOGIE PROJEKTOVÁNÍ NÁVRH IS PRO TECH. PROCESY Roman Danel VŠB – TU Ostrava HGF Institut ekonomiky a systémů řízení.
STUDIE PROVEDITELNOSTI PRO PROJEKT „Technologické centrum“ Zpracovatel: EUNICE CONSULTING a.s. 1.
Facility management ČSN EN
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
ISO 9001:2000. CONNEX Východní Čechy a.s. 22/6/2004-Seminář PVT Strana:2-Connex Card  Realizace a provoz jednotného platebního a odbavovacího systému.
NET Genium software pro výstavbu a provoz informačního portálu Martin Vonka
Informační systémy Tomáš Maděra.
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Informační technologie pro české a slovenské zdravotnictví Integrační a komunikační centrum zdravotnických informací.
Strana 1 © Vema, a. s., 7. dubna 2015 Intranetová řešení v PIS DS -Personalis 2005.
Příručka jakosti Ing. Zdeněk Aleš, Ph.D.
Správný krok ke prosperitě… …ukážeme Vám JAK. NETAX – kdo jsme ? Vize: Stát se vyhledávaným poskytovatelem služeb na českém trhu v oblasti finančního.
Under-Licensing Proč se zabývat správou softwarových licencí? (softwarovým managementem)
ISMS VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ
Krajský rok informatiky České Budějovice 26. –
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Liberalizovaný trh s elektrickou energií
Martin Sloup Jiří Kučera Natalia Rubinova Jindřich Štefan.
Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě
Outsourcing ICT systémová a aplikační integrace v pojetí O2 Projekt Integrace sítě Ministerstva zemědělství.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
Aleš Chudý IW BG Lead Microsoft Corporation. Lidé jsou klíčové aktivum firem Nové trendy práce Software jako platforma Strategická iniciativa (horizont.
ISSS Pavel Kopecký, Zlínský kraj Václav Mařík, Marbes consulting s.r.o.
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
IBM Global Services ČR © 2006 IBM Corporation April, 2006 E-stát a EU Pavel Hrdlička.
Využití procesního řízení při správě nemocničního informačního systému ve VFN Všeobecná fakultní nemocnice Jiří Haase 20. května 2003.
Možnosti úspor v Domovech pro Seniory. Nabízíme našim zákazníkům více než pouze výrobky!
Předávání dat a komunikace s OTE
Outsourcing provozu sítě Štěpán Kubíček pondělí, 13. dubna 2015 motto:…
Realizační tým ICZ duben 2005
Technologie sledují pohyb Telematická řešení nad vozovými parky
Vaše jistota na trhu IT Vybudování a provozování e-spisovny Josef Sedláček ICZ a.s.
Krajský úřad Libereckého kraje
Zkušenosti ze zavedení systému řízení bezpečnosti informací ve shodě s ISO a ISO na Ministerstvu zdravotnictví ČR Ing. Fares Shima Ing. Fares.
ASP a.s. ASP a.s. ASP a.s. je mezinárodní softwarová společnost zaměřená na komplexní implementaci a maintenance FM systémů společností a institucí. 
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
VARIANTY ŘEŠENÍ PRO DATOVÉ SCHRÁNKY Petr Janda
INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2008 © Copyright IBM Corporation 2008 Správa obsahu v podání IBM 7. – 8. dubna 2008 ibm.com/cz/public Daniel Beneš.
E-Government Moravskoslezského kraje (II. – VI. část výzvy) Projekt Vnitřní integrace úřadu Odbory informatiky, kancelář ředitele, investiční a majetkový,
© Ing. V. Šebek, CSc. Řízení projektů a podnikových procesů 1/9 9. Tvorba modelů v procesně řízeném podniku  Způsoby modelování  Základní postupy a role.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Zavedení ekonomického systému Microsoft Business Solutions – NAVISION v městě Ústí nad Labem Mgr. Petr Gandalovič primátor města Ústí nad Labem
Elektronická podoba evidence, ochrany a zpřístupnění sbírky matrik SOA v Plzni PRAHA
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
YOUR SYSTEM, spol. s r. o. Ing
Helios Orange - Implementace systému
MORAVSKÁ VYSOKÁ ŠKOLA OLOMOUC VÁŠ PARTNER PRO BYZNYS INOVACE.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
1 Architektura IS podporující manažerské řízení 9. MEZINÁRODNÍ KONFERENCE O INFORMATICKÉ PODPOŘE PERSONÁLNÍCH PROCESŮ V OZBROJENÝCH SILÁCH A STÁTNÍ SPRÁVĚ.
Stalo se … příběh jednoho „průšvihu“ Ing.Tomáš Boubelík PhDr.Iva Moravcová Mgr.Oldřich Smola.
SIKP – Státní informační a komunikační politika Prezentace – aplikace vybraných zákonů ve společnosti NeXA, s.r.o. Eva Štíbrová Zdeňka Strousková Radka.
Digitální technická mapa Plzeňského kraje Služby DTM DMVS PK Setkání partnerských obcí DTM DMVS Plzeň Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor informatiky.
Přednáška Akce: Přednášející: Ing. Zdeněk Čežík | Konzultant managementu a podnikových procesů | TFM Výzvy Facility managera.
Přednáška Akce: Přednášející: RNDr. Věra Palkovská | starostka | město Třinec| TFM Město Třinec a Facility Management.
Univerzitní informační systém podpora hlavní činnosti univerzity
BEZPEČNOST NA KONTAKTNÍCH MÍSTECH Czech POINT
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Budování Integrovaného informačního systému Národního památkového ústavu Petr Volfík, NPÚ ÚP
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
WEDA – řízené úložiště dokumentů Sociální agendy
Transkript prezentace:

Alstanet poskytovatel softwarového řešení pro Facility Management (správa budov, nemovitostí, majetku atd.) Alstanet, s.r.o.

Alstanet „Řešení podle vašich představ“ Vlastní platforma využívající prostředí webového prohlížeče bez nutnosti instalace ! Na českém a slovenském trhu od roku 1999 Desítky implementací z oblasti Facility managementu a CRM. Certifikace ČSN EN ISO 9001:2001

Nabídka produktů a služeb Analýzy Datové a procesní v rámci organizace Zaměřené na integraci FM systému do prostředí zákazníka SW vývoj Customizace aplikace AFM dle potřeb zákazníka Komunikační rozhraní Parametrizace systému dle potřeb zákazníka Provoz a další služby Pasportizace, digitalizace, zaměření, generel majetku Pronájem a hosting systému Kompletní podpora, provoz, údržba FM systému

Bankovní sektor Unicredit Česká spořitelna Komerční banka Slovenská spořitelna Provident financial Energetika a průmysl Dalkia ČEZ RWE Transgas SPP Státní správa Všeobecná zdravotní pojišťovna ČSA Slovenská pošta Reference Sociální služby Naděje Domov pro Seniory Světlo Domov pro Seniory Praha 4 - Háje Reality Sekyra Group Unireality Orco Dodavatelé FM služeb ISS Optimal AB FACILITY Leven Altys VGP

Facility management v praxi Co se za tím skrývá? Evidence –  Kompletní evidence všech aktiv společnosti o:  Nemovitostech, Majetku, Technologiích, Zaměstnancích a subjektech a Údržbě  Výkresová dokumentace s vazbou na data – pasporty budov  Kompletní agenda spojená s Autoparkem, IT (HW a SW), Klíčů a karet Procesy  Řízení procesů jako je:  Údržba (Revize), Energie (spotřeby), Smluvní vztahy (termíny), Vyřazování majetku, Inventury  Schvalování, Rezervace, Controlling  Komplementarita na účetní systém, systém evidence majetku, personální systém

Slabá místa a příležitosti zlepšení Největší slabá místa (empirie):  nedostatečná nebo nedostatečně detailní evidence (pasporty, spotřeby a jiné)  pomalý přístup k informacím (šanony, neexistence dokumentace papírové atd.)  neexistence centrálního úložiště dat - chyby v komunikaci  opakování stejných postupů několika pracovníky (hledání stejných dokumentů) Příležitosti zlepšení:  jednotnost dat, sdílení a sledování jejich využívání  rychlá přístupnost dat – ušetření pracovního fondu  aktualizace dat a jejich kontinuální údržba a práce s nimi

Typické oblasti nasazení I. Nemovitosti  evidence technických dat jako je typy, plochy, povrchy, vybavení, …  struktura členěná od pozemku přes budovu a podlaží až k místnosti či zóně  propojení dat, otevírání formulářů nad grafikou a obráceně Technologický pasport  evidence technologických zařízení, katalogizace  vazba na plánovanou údržbu, revize  sledování nákladů na provoz a údržbu, indikace opotřebení CAD Vizualizace  import obrázků z běžného CAD editoru (např. AutoCad)  prohlížení ve webovém prostředí včetně výběru hladin, popisků, tisku či exportu do PDF  tematické mapy podle typu místnosti, povrchu či úrovně přístupu

Typické oblasti nasazení II. Řízení operativní údržby  přístup co nejširšího počtu uživatelů, jednoduché zadávání  řízení dispečinku, schvalování, interní / externí řešení  řízení zdrojů, sledování nákladů, optimalizace Plánovaná údržba (revize)  tvorba šablon (odpovídá normě, zákonu, doporučení výrobce), definuje co, jak často, za kolik a jak (vlastní/cizí)  aplikace šablony na technologie či katalogový typ  grafické přehledy, připomínkovač, plánování a kontrola nákladů Řízení energií  evidence odběrných míst, měřidel a jejich odečtů  výpočty spotřeb, promítnutí do pasportu, nájmů  plánování a zpětné sledování na úrovni controllingu

Typické oblasti nasazení III. Helpdesk  nahlašování požadavků  Rozhraní pro zaměsntance  zakázky (žádosti na opravy, služby,...) Evidence majetku a řízení inventur  komplementární evidence k účetní, katalogizace  sledování odpovědnosti, umístění v prostoru, využívání  inventarizační proces, propojení na ERP

Typické oblasti nasazení IV. Bezpečnostní management, krizové situace  evidence bezpečnostních směrnic, pokynů a plánů  přístupový systém a kontrola přístupu a pohybu osob  havarijní plány, business continuity Správa informačních technologií  sledování aktivních a pasivních prvků, sítě a software  hardwarový a softwarový audit, propojení na sklad a majetek  přidělování a sledování odpovědnosti Řízení vozového parku  přidělování (krátkodobé i dlouhodobé) vozidel zaměstnancům  řízení údržby a komplexní správa vozového parku a karet PHM  sledování měsíčních vyúčtování, vazba na mzdy

Konfigurace pro poskytovatele  Engine AMC včetně základních evidenčních modulů:  Nemovitosti, Zaměstnanci, Subjekty, Majetek  Procesní moduly – Blok č. 1  CAD vizualizace, Technologie, Helpdesk, Plánovaná údržba  Smlouvy, Energie  Variantně další moduly tj. – Blok č. 2  Autopark, Klíče a karty, Inventury, Bezpečnost (Krizový management)  Služby:  Customizace a modifikace aplikace základě údajů získaných při analýze specifických požadavků na roční bázi  Jednorázové vstupy: školení, nastavení aplikace na serverech  volitelně: datové plnění  Pronájem licencí systému na serverech Alstanet – internetová aplikace

Přínosy zavedení FM SW  úplné a centrální informace o prostoru, nemovitosti, technologiích a majetku  zpřehlednění finančních toků, zejména sledování nákladů a schvalování investic  zvýšení efektivity práce  jednotnost dat, sdílení a sledování jejich využívání  rychlá přístupnost dat – ušetření pracovního fondu  aktualizace dat a jejich kontinuální údržba a práce s nimi  komplementarita na účetní či jiné systémy

Alstanet s.r.o. Lisabonská Praha 9 mobil: Alstanet, s. r. o. - kontakt „Cíl: ochrana majetku společnosti“