Alstanet poskytovatel softwarového řešení pro Facility Management (správa budov, nemovitostí, majetku atd.) Alstanet, s.r.o.
Alstanet „Řešení podle vašich představ“ Vlastní platforma využívající prostředí webového prohlížeče bez nutnosti instalace ! Na českém a slovenském trhu od roku 1999 Desítky implementací z oblasti Facility managementu a CRM. Certifikace ČSN EN ISO 9001:2001
Nabídka produktů a služeb Analýzy Datové a procesní v rámci organizace Zaměřené na integraci FM systému do prostředí zákazníka SW vývoj Customizace aplikace AFM dle potřeb zákazníka Komunikační rozhraní Parametrizace systému dle potřeb zákazníka Provoz a další služby Pasportizace, digitalizace, zaměření, generel majetku Pronájem a hosting systému Kompletní podpora, provoz, údržba FM systému
Bankovní sektor Unicredit Česká spořitelna Komerční banka Slovenská spořitelna Provident financial Energetika a průmysl Dalkia ČEZ RWE Transgas SPP Státní správa Všeobecná zdravotní pojišťovna ČSA Slovenská pošta Reference Sociální služby Naděje Domov pro Seniory Světlo Domov pro Seniory Praha 4 - Háje Reality Sekyra Group Unireality Orco Dodavatelé FM služeb ISS Optimal AB FACILITY Leven Altys VGP
Facility management v praxi Co se za tím skrývá? Evidence – Kompletní evidence všech aktiv společnosti o: Nemovitostech, Majetku, Technologiích, Zaměstnancích a subjektech a Údržbě Výkresová dokumentace s vazbou na data – pasporty budov Kompletní agenda spojená s Autoparkem, IT (HW a SW), Klíčů a karet Procesy Řízení procesů jako je: Údržba (Revize), Energie (spotřeby), Smluvní vztahy (termíny), Vyřazování majetku, Inventury Schvalování, Rezervace, Controlling Komplementarita na účetní systém, systém evidence majetku, personální systém
Slabá místa a příležitosti zlepšení Největší slabá místa (empirie): nedostatečná nebo nedostatečně detailní evidence (pasporty, spotřeby a jiné) pomalý přístup k informacím (šanony, neexistence dokumentace papírové atd.) neexistence centrálního úložiště dat - chyby v komunikaci opakování stejných postupů několika pracovníky (hledání stejných dokumentů) Příležitosti zlepšení: jednotnost dat, sdílení a sledování jejich využívání rychlá přístupnost dat – ušetření pracovního fondu aktualizace dat a jejich kontinuální údržba a práce s nimi
Typické oblasti nasazení I. Nemovitosti evidence technických dat jako je typy, plochy, povrchy, vybavení, … struktura členěná od pozemku přes budovu a podlaží až k místnosti či zóně propojení dat, otevírání formulářů nad grafikou a obráceně Technologický pasport evidence technologických zařízení, katalogizace vazba na plánovanou údržbu, revize sledování nákladů na provoz a údržbu, indikace opotřebení CAD Vizualizace import obrázků z běžného CAD editoru (např. AutoCad) prohlížení ve webovém prostředí včetně výběru hladin, popisků, tisku či exportu do PDF tematické mapy podle typu místnosti, povrchu či úrovně přístupu
Typické oblasti nasazení II. Řízení operativní údržby přístup co nejširšího počtu uživatelů, jednoduché zadávání řízení dispečinku, schvalování, interní / externí řešení řízení zdrojů, sledování nákladů, optimalizace Plánovaná údržba (revize) tvorba šablon (odpovídá normě, zákonu, doporučení výrobce), definuje co, jak často, za kolik a jak (vlastní/cizí) aplikace šablony na technologie či katalogový typ grafické přehledy, připomínkovač, plánování a kontrola nákladů Řízení energií evidence odběrných míst, měřidel a jejich odečtů výpočty spotřeb, promítnutí do pasportu, nájmů plánování a zpětné sledování na úrovni controllingu
Typické oblasti nasazení III. Helpdesk nahlašování požadavků Rozhraní pro zaměsntance zakázky (žádosti na opravy, služby,...) Evidence majetku a řízení inventur komplementární evidence k účetní, katalogizace sledování odpovědnosti, umístění v prostoru, využívání inventarizační proces, propojení na ERP
Typické oblasti nasazení IV. Bezpečnostní management, krizové situace evidence bezpečnostních směrnic, pokynů a plánů přístupový systém a kontrola přístupu a pohybu osob havarijní plány, business continuity Správa informačních technologií sledování aktivních a pasivních prvků, sítě a software hardwarový a softwarový audit, propojení na sklad a majetek přidělování a sledování odpovědnosti Řízení vozového parku přidělování (krátkodobé i dlouhodobé) vozidel zaměstnancům řízení údržby a komplexní správa vozového parku a karet PHM sledování měsíčních vyúčtování, vazba na mzdy
Konfigurace pro poskytovatele Engine AMC včetně základních evidenčních modulů: Nemovitosti, Zaměstnanci, Subjekty, Majetek Procesní moduly – Blok č. 1 CAD vizualizace, Technologie, Helpdesk, Plánovaná údržba Smlouvy, Energie Variantně další moduly tj. – Blok č. 2 Autopark, Klíče a karty, Inventury, Bezpečnost (Krizový management) Služby: Customizace a modifikace aplikace základě údajů získaných při analýze specifických požadavků na roční bázi Jednorázové vstupy: školení, nastavení aplikace na serverech volitelně: datové plnění Pronájem licencí systému na serverech Alstanet – internetová aplikace
Přínosy zavedení FM SW úplné a centrální informace o prostoru, nemovitosti, technologiích a majetku zpřehlednění finančních toků, zejména sledování nákladů a schvalování investic zvýšení efektivity práce jednotnost dat, sdílení a sledování jejich využívání rychlá přístupnost dat – ušetření pracovního fondu aktualizace dat a jejich kontinuální údržba a práce s nimi komplementarita na účetní či jiné systémy
Alstanet s.r.o. Lisabonská Praha 9 mobil: Alstanet, s. r. o. - kontakt „Cíl: ochrana majetku společnosti“