Opel Autostar s.r.o. Informační systém. Obsah prezentace 1. Úvod – informace o společnosti 2. Obchodní charakteristika společnosti 3. Organizační struktura.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Představení společnosti
a Internetové dispečinky
Harmonogram implementace IS v běžné praxi - informatika ZMVS.
Nastartuj svou kariéru u nás, pozemšťane.
Informační systém Patricie specializované řešení pro Advokátní kanceláře.
Hosting informačního systému K2
managementu znalostí podle
Řízení vztahu se zákazníky integrované do ERP systému
Ibis System s.r.o Nabídka IS pro společnost Silver Cars s.r.o.
Elektronický obchod. Požadavky na funkčnost aplikace nabídka zboží zboží se může prodávat za různé ceny (akční nabídky, sezónní výprodeje) evidence zákazníků.
Tvorba mezinárodních podnikových sítí a strategických aliancí
Informační systémy podnikové systémy CRM
, InforumJiří Šilha, LANius s.r.o. Nové možnosti komunikace knihovních systémů firmy LANius s.r.o. Client-server varianta systému CLAVIUS ®
Audit IT procesů ve FNOL
Palatinum Excellence Software na řízení firmy. 1.Proč Software Excellence 2.Představení Software Excellence 3.Jak zavést do praxe Obsah Prezentace.
SWOT Analýza Daniel Vančura.
IQ PACK dáváme inteligenci obalům Prezentace projektu Ing. Roman Kortus RFID projektový manažer.
Informační podpora managementu
Informační systémy Tomáš Maděra.
Projekt z předmětu Strategie a IS Krejčík, Kučera, Roubíček
Jaromír Skorkovský ESF MU KAMI
Ekonomika informačních systémů
1 Informační systém autoservisu Softwarové inženýrství 2003.
Podnikání na Internetu outsourcing, virtuální firmy Letní semestr 2005 Jana Holá IX.
Informační systém pro řízení lidských zdrojů ve veřejné správě
Podnikání na Internetu letní semestr 2004 Jana Holá VIII.
Strana: 1 © Vema, a. s. Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky.
Investujte do úspor. Zlepšete prodej a marketing Přehled o Vašich zákaznících, obchodních aktivitách a příležitostech – Kdokoliv kdykoliv ví o všem, co.
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Základní principy řešení a využití ERP aplikací
1 iMUNIS Portálové řešení pro obce Mgr. Jan Brychta Mgr. Tomáš Lechner Triada, spol. s r. o.
INTERNETOVÝ OBCHOD S POČÍTAČOVÝMI KOMPONENTY. PŘEDSTAVENÍ SKUPINY Zuzana Malaníková Ondřej Břížek Aleš Pěnkava Jiří Vávra Jaromír Veber.
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Spisová a archivní služba (SAS) – pořádek v písemnostech a dokumentech.
Přístup k řešení bezpečnosti IT Nemochovský František ISSS Hradec Králové, dubna 2005.
Informační systémy Tomáš Maděra. Historie společnosti LCS International, a.s. založeno 1990 česká firma z aložení dceřiné společnosti na Slovensku.
1 14.Postakviziční integrace-jaké kroky se mají učinit po podpisu kupní smlouvy Kateřina Čepeláková, E-72 Šk.rok:2009/2010.
Helios Orange - Implementace systému
13.přednáška – Elektronické zásobování Ing. Jiří Zmatlík, Ph.D. ČVUT, Fakulta elektrotechnická Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd.
BSC 1992 Robert S. Kaplan a David P. Norton článek navrhující měření výkonnosti organizací – BSC – Vyrovnaný přehled výsledků kniha The Balanced.
Prezentuje: Komzák Tomáš, ICT manažer FEMAX a.s. ICT ve FEMAX a.s.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Logistický proces ve firmě Petr Hobža – Strážnické brambůrky SAP Business One Pavel Rumplík Obchodní ředitel.
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
KPV/PIS KPV/PIS  Jaroslav Plzák  Lukáš Choulík  Tomáš Kraus Websol s.r.o.
Autoři Petr Ogurčák, Tibor Gonglík, Kamil Glückselig, Lukáš Očenášek Předmět: PSW0 | Vyučující: Vlastimil Čejp Semestr: ZS 2008/2009.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Návrh marketingového mixu obchodního podniku Autor bakalářské práce:
„systém přes internet“. chtěli bychom prodejní systém různé lokality různé identifikační karty většinou pokladny možná někde objednávkový systém různí.
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
Strategická analýza společnosti TIBBIS, s. r. o.
Informační systém pro správu a vyřizování objednávek
Karel Mašát, RssToEvernote Karel Mašát,
Akcent tiskárna Vimperk s.r.o.
Systém elektronické podpory obchodování (SEPO)
Facility management jako součást efektivní správy společnosti
MARKETINGOVÝ PLÁN PRO ROK 2009
Vzdělávací oblast: Ekonomické vzdělávání Tematická oblast:
iMUNIS Portálové řešení pro obce
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
KPV/PIS Websol s.r.o. Jaroslav Plzák Lukáš Choulík Tomáš Kraus.
Informační systémy podnikové systémy CRM
ABC, s. r. o. nabídka 2015 Josef Novák.
ABC, s.r.o. Josef Novák 2/24/2019.
ABC, s.r.o. nabídka 2008 Josef Novák
ABC, s.r.o. - nabídka 2006 Josef Novák
Transkript prezentace:

Opel Autostar s.r.o. Informační systém

Obsah prezentace 1. Úvod – informace o společnosti 2. Obchodní charakteristika společnosti 3. Organizační struktura společnosti 4. SWOT analýza 5. Cíle společnosti 6. Prostředky k dosažení cílů 7. Charakteristika stávajícího IS 8. Požadavky na nový IS 9. Požadovaná struktura nabídky 10. Kontakty

1. Úvod – informace o společnosti založení Opel Autostar s.r.o. –základní jmění Kč –10 zaměstnanců, na Kladně –autorizovaný servis vozů Opel rozšíření společnosti –základní jmění Kč –nové pobočky v Praze 6 a Praze 2 –110 zaměstnanců –autorizovaný prodej, servis a pronájem vozů 1997 – vstup partnera –základní jmění Kč –autorizovaný prodej, servis a pronájem vozů, výkup a prodej ojetých vozů –nové pobočky Brandýs nad Labem, Chomutov 2001 – současný stav –350 zaměstnanců –nová pobočka v Praze 8

2. Obchodní charakteristika společnosti Od roku 1998 vedoucí postavení na trhu Struktura zákazníků –„velcí zákazníci“ - General Bottlers, KB, GE Capital Bank, … –„střední zákazníci“ - drobní podnikatelé (osobní a užitkové vozy) –„malí zákazníci“ - domácnosti (osobní vozy) Růst podílu servisu a prodeje ojetých vozů Aktiva 289 mil. Kč, HV 10 mil. Kč

3. Organizační struktura společnosti Kladno - centrála –150 zaměstnanců –Prodej, servis, půjčovna, ojetiny –centrální sklad vozů a dílů –administrativa –centrála IT Praha 2 –40 zaměstnanců –Prodej, servis –administrativa –pobočka IT Praha 8 –15 zaměstnanců –Prodej, servis –administrativa Praha 6 –70 zaměstnanců –Prodej, servis, půjčovna, ojetiny –administrativa Brandýs nad Labem –50 zaměstnanců –Prodej, servis –administrativa Chomutov –25 zaměstnanců –Prodej, servis –administrativa –pobočka IT

Personální uspořádání společnosti

4. SWOT analýza Silné stránky –nejsilnější postavení na trhu –široká základna „velkých zákazníků“ –dobré jméno společnosti Slabé stránky –absence sofistikovaného IS nedostatečná operativnost pracovníků i vedení společnosti pomalá odezva při vyřizování zakázek neefektivní využití lidských zdrojů chybějící informační základna o klientech společnosti –absence moderních forem komunikace se zákazníky Příležitosti –rozvinout systém nových služeb a oslovit zákazníky všech kategorií –posílit vedoucí postavení na trhu Hrozby –neudržení kroku s konkurencí v oblasti zavádění nových služeb –odliv zákazníků ke konkurenci

5. Cíle společnosti Udržet vedoucí postavení na trhu –největší počet prodaných nových vozů –největší počet servisovaných vozů Zvýšit počet zejména „velkých“ zákazníků –strukturou služeb oslovit velké podniky, bankovní domy, a pod. Zvýšit obrat společnosti v následujícím roce Eliminovat slabé stránky

6. Prostředky k dosažení cílů Vytvoření nových služeb zákazníkům –Online přehled nových vozů –Online přehled ojetých vozů –Online objednávka demo jízdy Podpora moderních způsobů komunikace se zákazníky –zpřístupnění informací v elektronické formě Zavedení věrnostních bonusů –pro „velké“ klienty –pro „malé“ klienty Zavedení nového IS –zvýšení operativnosti řadových zaměstnanců i managementu –zkvalitnění stávajících služeb prodeje, servisu a půjčovny vozů –podpora a umožnění zavedení nových služeb –zvýšení komfortu a rychlosti vyřizování zakázek –podpora jednotlivých oddělení kvalitním informačním zázemím –zvýšení efektivity lidských zdrojů

7. Charakteristika stávajícího IS vznik společnosti –jednoduchý účetní software (2 PC) rozšíření společnosti –pobočky Praha 6 a Praha 2 připojeny modemem –45 PC 1996 –nákup a implementace účetního systému Scala rozšíření společnosti –pobočky Brandýs nad Labem, Chomutov –spojení poboček a centrály pevnou linkou –105 PC Současnost –nová pobočka v Praze 8 –150 PC

Současný stav IS Síť –pevné datové okruhy spravovány externí firmou –pobočky spojené do uzlu v Praze (externí firma) linkami 128 kb –z uzlu linka 256 kb do centrály na Kladně –pobočky - strukturovaná kabeláž 10Mb Hardware –12 serverů Kladno –PDC : Primary Domain Controller –Frame 1-3 : systém Citrix Meta Frame, přístup do Scaly, aplikace, Internet –Scala : provozován systém Scala –GM Drive : server pro satelitní komunikaci s dovozcem –Poštovní server : server pro poštu a intranet pobočky –BDC : standardní file servery, datová základna pro pobočky –150 pracovních stanic

Software –Servery Windows NT 4.0 Citrix Meta Frame Scala Pervasive SQL –Pracovní stanice Windows 98 MS Office Citrix client Problémy spojené s hardware a software –nepříliš výkonná síť, zpomalující přístup k informacím zejména mezi pobočkami – rostoucí objem účetních dat - nevyhovující databázový systém

Charakteristika procesů z hlediska IS Prodej nových vozů –příjem objednávky osobně nebo telefonicky charakteristika objednávky –personálie zákazníka –parametry vozu (typ vozu, typ motoru, barva laku) –doplňkové vybavení (rádio, alarm, zámek řadící páky) –kontrola na „černé listině“ „černá listina“ - seznam problémových zákazníků –za obsah odpovědný obchodní ředitel společnosti –rozesílána em, aktualizována příležitostně –zjištění vozu na skladě ověření v databázi na intranetu (aktualizována denně) –je k dispozici vůz s výbavou - dodávka do několika hodin –je k dispozici vůz bez výbavy »výbava na skladě - montáž a dodávka do dvou dnů »výbava není na skladě - objednávka výbavy, montáž, dodávka do 7 dnů –není k dispozici vůz - objednávka vozu, dodávka do dvou měsíců

Demo jízdy –příjem objednávky osobně nebo telefonicky charakteristika objednávky –personálie zákazníka –typ vozu a typ motoru –termín jízdy –ověření dostupnosti vozu v místě, online přístup na jiné pobočce, telefonicky –rezervace vozu na daný termín –při půjčení vozu charakteristika záznamu –personálie zákazníka –termín demo půjčky –počáteční stav počítadla km –konečný stav počítadla km –spotřebované palivo –demo půjčka podléhá schválení vedoucího prodejního oddělení –sleduje se celkový počet najetých km vozu nad km vůz přeřazen do půjčovny

Půjčovna vozů –objednávka osobně nebo telefonicky charakteristika objednávky –personálie zákazníka –vůz (typ, motor, výbava) –termín –prověření v „černé listině“ –ověření dostupnosti vozu databáze na intranetu aktualizace denně na Praze 6 nebo na Kladně –telefonické ověření u odpovědného pracovníka –rezervace –při půjčení vozu charakteristika záznamu –personálie zákazníka –termín demo půjčky –počáteční stav počítadla km –konečný stav počítadla km –spotřebované palivo –po najetí km se vozy převádějí mezi ojetiny

Prodej ojetých vozů –výkup nebo převod vlastních vozů do ojetin –vytvoření záznamu o vozu do databáze značka vozu, typ, rok výroby, typ motoru, barva, výbava, najeté km databáze k dispozici na intranetu, aktualizace denně –zákazník kontaktuje prodejce na libovolné pobočce –požadavky zákazníka se konfrontují s firemní databází –ověření v místě a rezervace vozu Servis a prodej náhradních dílů –společná databáze náhradních dílů –databáze přístupná ve Scale aktuální změny se projeví ihned –zákazník nebo pracovník servisu požaduje náhradní díl –pracovník skladu vyhledá číslo náhr. dílu ve speciální databázi –dle tohoto čísla vyhledá informace o dílu ve Scale –objednávka náhr. dílů přes GM Drive, dodávka do 2 dnů

8. Požadavky na nový IS Zavedení jednotného celopodnikového IS Zkvalitnění a zefektivnění stávajících služeb –zkrácení doby vyřízení objednávky Podpora zavádění nových služeb –online přístupné informace pro zákazníky –systém věrnostních bonusů Zlepšit komunikaci se zákazníky a poskytnout jim aktuální informace –aktuální informace o stavu zakázky –monitorování komunikace se zákazníkem Kvalitní informační podpora zaměstnancům společnosti –aktuální databáze nových vozů, demo půjčovny a půjčovny –vytvořit systém informací o klientech společnosti Informační podpora jednotlivým vrstvám managementu spol.

9. Požadovaná struktura nabídky Základní charakteristika nabízejícího Stručný přehled nabídky Celková koncepce řešení Návrh hardwaru Návrh software Časový harmonogram Služby související s dodávkou Garance a záruky

10. Kontakty Lokaj Lukáš – Červenák Daniel – Dušánek Pavel –