_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Picasa úprava a publikování fotografií
Advertisements

Obsah prezentace 1.Co je RSS 2.Možnosti využití RSS 3.Popis systému cíleného doručování vědeckých a odborných článků 4.Ukázka systému 5.Závěr.
Jak úspěšně inzerovat pomocí PPC. Obsah (aneb co všechno se dozvím )  Pro koho je PPC vhodné  Hlavní výhody pro klienta  Proč používat právě.
Analýza návštěvnosti v SEO/SEM Marek Prokop, H1.cz.
Jen díky novým botám maraton neuběhneš... … aneb jak zvýšit výkonnost vašeho webu.
Jak naučit zákazníky, aby měli rádi vaši online samoobsluhu Marta Drahovzalová eBusiness manager T-Mobile Konference WebTop
Oborová brána TECH, tech.jib.cztech.jib.cz specifika, silné a slabé stránky oborové brány: velké množství zapojených zdrojů – knihoven i databází s přístupem.
Portál hl. m. Prahy – Co předcházelo úspěchu
Prezentace webu studentské společnosti FimArt, o. s. – 1. Internetová strategie webu  Prolinkování s partnerskými weby  Microsite festivalu.
ACOMWARE s.r.o. Hvězdova 1689/2a, Praha 4 Tel.: facebook.com/acomware twitter.com/acomware.
Internetový portál AT Konference 2011 Filip Škuta.
POSKYTOVATELÉ KNIHOVNICKO- INFORMAČNÍCH SLUŽEB A JEJICH PODPORA UŽIVATELE VE VYHLEDÁVÁNÍ INFORMACÍ APLIKOVANÁ PROSTŘEDNICTVÍM SOCIÁLNÍCH SÍTÍ Mgr. Zuzana.
Efektivní internetový marketing David Špinar, H1.cz s.r.o.
Cykloturistika Produkty Služby Infrastruktura Propagace.
PPC workshop Lukáš Pokorný RobertNemec.com. PPC audit Podle struktury účtu: kampaně, sestavy, slova, inzeráty První věc po převzetí účtu nebo při zjišťování.
Budování mini webů pro získávání nových klientů CK je tak snadné.
Jiří Štěpán, duben 2010 Vlastnosti úspěšných webových prezentací.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Nové funkce v novém Skliku
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
WWW – hypertextový informační systém
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Říjen
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Microsites systém satelitních webů od SEO EXPERTA 1.
Filtrace web stránek s využitím profilu uživatele Petr Doskočil
PPC Cílená, měřitelná a efektivní reklama Aleš Miklík, Lupa.cz.
Představení portálu Čeknito / přední pozice na slovenském a českém internetu více jak registrovaných uživatelů rychle rostoucí komunita.
Implementácia Inspire v ČR Jiří Hradec. INSPIRE v ČR  Gestor transpozice: MŽP, pověřena CENIA  Spolupracuje:Ministerstvo informatiky (vnitra)  Vize.
Efektivní reklama na internetu Luboš Plotěný
MYCZECHREPUBLIC.EU Statistika návštěvnosti Prosinec
CZ.1.07/1.4.00/ VY_32_INOVACE_154_IT5 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Vzdělávací oblast: Informační a komunikační technologie Předmět:Informatika.
Úvod do pokročilých metod analýzy návštěvnosti webu Roman Appeltauer, H1.cz.
Google Analytics alfa a omega Vašeho businessu Tomáš Míka
1 Základy marketingového výzkumu Online marketing.
Městská cyklonavigace Filip Šamánek Petr Kalivoda.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu Číslo DUM: III/2/VT/2/2/28 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
VÝZKUM A INTERNET Internet Advertising Conference Vít Smékal, OMG
Cestovní ruch a INTERNET Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
Aktivity CzT vůči TIC. VZDĚLÁVÁNÍ PRACOVNÍKŮ TIC Projekt: Rozvoj lidských zdrojů v oblasti CR formou dalšího vzdělávání Program: OPLZZ Cíl = zvýšení úrovně:
PPC reklama pro začátečníky Soňa Petruželová, H1.cz.
NOVÁ TVÁŘ ÚSTECKÉHO KRAJE TISKOVÁ KONFERENCE Krajský úřad Ústeckého kraje.
ANALYTICKÉ NÁSTROJE A JEJICH VYUŽÍVÁNÍ …CO LZE VYČÍST ZE STATISTIK NÁVŠTĚVNOSTI SEMINÁŘ K SOUTĚŽI PARÁDNÍ WEB 18. ÚNOR 2015 Ing. Kamil Válek, tajemník.
Projekty CCRJM v oblasti internetových aplikací Brno Ing. Lukáš Bačík.
Projekt 2 -Studie vybrané destinace v cestovním ruchu se zaměřením na sportovní aktivity 1)Rozdělení studentů do dvou až tříčlenných týmů 2)Výběr destinace.
Provázanost mobilní reklamy s webem Tomáš Košťál … najdu tam, co neznám !
Portál Kudy z nudy Statistiky 2009 Marketingové aktivity v roce 2009 Plán aktivit 2010.
… najdu tam, co neznám! Měření efektivity PPC reklamy.
Konference projektu Adaptace sídel na změnu klimatu – praktická řešení a sdílení zkušeností Praha, 3. prosince 2015 Adaptace on-line Miroslav Lupač David.
Když image generuje výkon a PPC buduje značku …. 2 Jak budovat značku na internetu? Bannery Nestandardní plochy Soutěže PPC PR … (SEO, blogy, microsites,
Novinky portálu Kudy z nudy Aktivní dovolená:
SEO konzultant 3 pilíře úspěchu SEO pro B2B v praxi Sova Konference,
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
_ Marketingový mix na podporu domácího cestovního ruchu 21/05/13 Radka Neumannova.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
SEO ANALYTIKA Romana Velflová - medio.cz. Mám spoustu obsahu, ale malou návštěvnost dotaz cílová stránka počet stránek webu počet crawlovaných stránek.
Setkání s řešiteli pro veřejnou zakázku
Tribuna českého obchodu TZB
25 / 1 / 2011.
Karta Toulavka 2017.
Content marketing Hripsime Zohrabyan
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Pij s rozumem: Vyhodnocení webu a FB 2015.
TIPY A RADY PRO PRÁCI S WEB OF SCIENCE – SLUŽBY DOSTUPNÉ PO REGISTRACI
NOVINKY GOOGLE A SEZNAM – 2017
Debrief ke komunikační kampani Praha, 13. května 2016
Jaká je návštěvnost Městských lesů Hradec Králové a čím je pro sociology zajímavá? Miroslav Joukl a Lucie Vítková, FF Univerzita Hradec Králové, Katedra.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové služby – Disk Google Číslo DUM: III/2/VT/2/2/36 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická.
Představení Úvod Celé je to pojaté spíše jako představení služby a jejích možností, nežli konkrétní ukázky Lukáš Čochner.
Vzorový projekt pro gymnázia
Nové webové mapové aplikace ČGS RNDr. Vít Štrupl, PhD. Nesuchyně 4. 4
Transkript prezentace:

_ KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE KAMPANĚ NA 1

CÍL KAMPANĚ Cílem PPC kampaně je získání maximálního počtu relevantních návštěvníků vyhledávajících informace o tipech na volný čas a dovolenou v České republice a budování povědomí o ČR jako atraktivní turistické destinaci u široké veřejnosti. Relevantním návštěvníkem je označen takový návštěvník, který kromě samotné návštěvy webu vykoná i další hodnocené akce – např. využívá pokročilejší funkcionality typu plánovač výletů, apod., interaguje s obsahem a šíří ho zdarma v rámci svých sociálně-mediálních kanálů, využívá možnosti rezervace jednotlivých služeb nebo pomáhá spoluvytvářet obsahovou část.

CÍLOVÁ SKUPINA Primárně lidé vyhledávající informace o tipech na výlet, aktivním trávení volného času v Česku Sekundárně vlastníci/ provozovatelé služeb, eventů, apod.

NÁVŠTĚVNOST WEBU Demografické údaje – ženy/muži Data od do

NÁVŠTĚVNOST WEBU Demografické údaje – věk Data od do

NÁVŠTĚVNOST WEBU Geografické údaje – města Data od do

NÁVŠTĚVNOST WEBU Geografické údaje – kategorie zařízení Data od do

NÁVŠTĚVNOST WEBU Organická návštěvnost Data od do Data od do

NÁVŠTĚVNOST WEBU Kampaň 2015 – nebrandová část Data od do

NÁVŠTĚVNOST WEBU Kampaň 2015 – brandová část Data od do

MEDIÁLNÍ STRATEGIE Reklama ve vyhledávání Pouze vyhledávací síť Nástroje Google Adwords a Seznam Sklik Přiřazení reklamního účtu agentury do střediska/účtu zadavatele. Cílový web Agentura může využívat nejrůznější vstupní stránky napříč webem, dále navrhovat tematické LP kampaní (technická realizace na zadavateli) Zařazení brandových klíčových slov v závislosti na zvolené strategii kampaně Nemělo by však významně přesáhnout 10 % z celkového objemu Práce se sezónou/ sezónností, všedními dny/ víkendy, apod. Využívání remarketingu

MĚŘENÍ ÚSPĚŠNOSTI KAMPANĚ Kampaň Kvantitativní Kvalitativní

KVANTITATIVNÍ HODNOCENÍ Mezi kvantitativní hodnocení řadíme v první řadě objem a ve druhé základní soft metriku Bounce Rate. V rámci objemu se agentura zavazuje doručit minimálně kliků (brandové 1) i nebrandové sestavy). Z hlediska metriky Bounce rate se jednotlivé části kampaně považují za vyhovující, jestliže hodnota nepřesahuje 55 %. 1) Brandové sestavy jsou sestavy, které obsahují mezi klíčovými slovy sousloví Kudy z nudy ve všech typech shody

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ V rámci kvalitativního hodnocení se zaměřujeme na chování uživatelů na webu kde každé z měřených akcí uživatele přiřazujeme příslušné bodové odhodnocení = koeficient kvality (= K). –Vynásobením koeficientu kvality s počtem měřených akcí nám vzniká metrika nazvaná počet konverzních bodů. Na základě tohoto hodnocení se agentura zavazuje doručit minimálně konverzních bodů (= 52% konverzní poměr při splnění minimálního počtu kliků).

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Typy měřených akcí – Uživatel jako návštěvník webu – Základní měřené akce uživatele – Jejich prostřednictvím má agentura za úkol doručit minimální počet konverzních bodů – Uživatel jako tvůrce obsahu – Doplňkové akce uživatele – Agentura je může využít jako bonusové konverzní body pro dosažení stanoveného cíle

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako návštěvník webu (základní měřené akce uživatele) – Prohlédnutí fotogalerie – Počet stránek na návštěvu 6 a vyšší – Čas strávený na stránce 5 min a více – Ohodnocení místa/ označení se na místě – Sociální interakce – Registrace uživatele – Rezervace

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako tvůrce obsahu (možné bonusové akce uživatele) – Vložení fotografie/ přidání k některému z míst – Odeslání tipu na zajímavou akci v okolí (nová funkcionalita od 03/2016) – Nahlášení neaktuálního obsahu

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako tvůrce obsahu Nahlášení neaktuálního obsahu + tip na akci Vložení fotografie/ její přidání k některému z míst Rezervace Registrace uživatele Sociální interakce Ohodnocení místa/ označení se na místě Přidání místa do oblíbených Čas strávený na stránce 5 min a více Počet stránek na návštěvu 6 a vyšší Prohlédnutí fotogalerie Uživatel jako návštěvník webu K = 0,25 K = 0,50 K = 1,00 K = 5,00 K = 10,00 K = 20,00 K = 100,00 K = 250,00 K = 500,00

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Uživatel jako návštěvník webu Uživatel jako tvůrce obsahu * Jedná se o odhadovaná data vycházející ze zkušeností v jiných kampaních CzechTourism

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky vybraných měřených akcí K = 0,25 Klik na některou z fotografií K = 5,00 Klik na odkaz v menu nebo na Tlačítko níže na stránce K = 5,00 Klik na odkaz pro přihlášení uživatele

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky vybraných měřených akcí K = 10,00 Udělení příslušného počtu hvězdiček K = 100,00 Klik na odkaz a dokončení registrace K = 20,00 Sdílení obsahu prostřednictvím některé ze sociálních sítí K = 10,00 Klik na příslušné tlačítko

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky vybraných měřených akcí K = 250,00 Kliknutí na příslušné tlačítko

KVALITATIVNÍ HODNOCENÍ Ukázky bonusových akcí K = 250,00 Kliknutí na příslušné tlačítko (odkaz) a dokončení akce

MĚŘENÍ KONVERZÍ Google Tag Manager Google Analytics – Nastavení vlastního výběru dat

MEDIAPLÁN Mediaplán je součástí samostatného dokumentu.