Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce David Špinar, H1.cz +420 272 763 111

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Nová média - kvíz. 1.Které z následujících termínů neoznačují tzv.nová média?  Blog tablet tisk wiki televize sociální síť i-phone google rozhlas.
Advertisements

Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
Zahraniční obchod Vývozní operace. Obsah výkladu 1. Vývozní operace 2. Příprava vývozní operace 1. Průzkum trhu 2. Získávání zákazníků 3. Předběžná kalkulace.
Vydělávej peníze on-line prostřednictvím investice do reklamních bannerů!  KAŽDÝ PÁTEK VÝPLATY - VÝBĚR OD 20 EURO !  ZISKY + REFERÁL PROVIZE + ZHODNOCENÍ.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Základní škola a Mateřská škola, Liberec, Barvířská 38/6, příspěvková organizace Název : VY_32_inovace_18 Informatika - MS Excel – Typy grafů Autor: Pavlína.
Implementace Fondu mikroprojektů v období Ostrava,
Jak přistupovat k inovačním možnostem s dotacemi Richard Lev Ředitel odboru Projektového poradenství Mob:
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Radka Škulaviková ČísloVY_32_Inovace_3441 NázevZpráva a zpravodajství Téma hodinyZpráva a zpravodajství.
Projekt „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR - Screeningové programy“ Financováno z Integračního operačního programu (IOP) ( )
LEHKÁ SÁDRA - PROBLEMATIKA ODLEHČENÝCH FIXACÍ ANEB O CO VŠECHNO USILUJEME MUDr. Josef Liška Odd. ortopedie a traumatologie pohybového ústrojí Nemocnice.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Zahájení a průběh správního řízení
Název projektu: Moderní výuka s využitím ICT
model fungování a praxe
Měření online reklamy v cestovním ruchu
Jak získat nejlepší talenty?
Finanční dary na pořízení majetku Nové části PAP
Aktuální informace Ministerstva kultury
Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Bc
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zpracovaný v rámci projektu
Celá čísla VY_32_INOVACE_2.14.M.7 Ročník: 7. Vzdělávací oblast:
Úloha bodového systému
Marketingový plán společnosti
Marketingový výzkum. Marketingový výzkum Organizace marketingového výzkumu Cíl výzkumu Typ výzkumu Příprava výzkumného projektu Sběr dat Analýza výsledků.
Příprava hry.
Euraxess Možnosti zahraničních stáží pro doktorandy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Marketingový plán společnosti
Školkáčci jedou na výlet
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Procvičení a upevnění učiva
zpracovaný v rámci projektu
Poměr v základním tvaru.
2. seminární úkol - projekt
* Zlomky a smíšená čísla Matematika – 7. ročník *
Finanční matematika 4. (finanční gramotnost) Složené úrokování
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Správa sociálního zabezpečení
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
Digitální učební materiál
Procenta v „autařské“ praxi
Komplexní čísla - 5 Číslo opačné Číslo komplexně sdružené
Etická výchova – cesta a naděje pro budoucí generace
Teorie chyb a vyrovnávací počet 1
SLOH A KOMUNIKACE Projev, proslov.
Aritmetické operace s binárními čísly
Poměr v základním tvaru.
Rovnice HRA.
Matematika + opakování a upevňování učiva
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Nejistota měření Chyba měření - odchylka naměřené hodnoty od správné hodnoty → Nejistota měření Kombinovaná standartní nejistota: statistické (typ A) -
Daňové přiznání k dani z příjmů fo
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Nábor z ČR do celého světa
Předběžná tržní konzultace
Transkript prezentace:

Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce David Špinar, H1.cz

Výkonnostní inzerce? SPIRu chyběl v tradičním výzkumu „search“ (podobně jako jsou u výzkumů IAB) – úkol pro Komisi výkonnostního marketingu Ale co je „search“? Výkonnostní reklama? Bannery za PPC? Optimalizace pro vyhledávače? PPC systémy? Co s „display“ formáty v Google AdSense? Výzkum SPIRu = útraty v PPC systémech AdWords, Sklik, eTarget, AdFox, Facebook, ostatní Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Metodika výzkumu, aneb jak na to

Metodika výzkumu Některé PPC systémy sdělí výši své inzerce Některé agentury a velcí inzerenti sdělí své útraty resp. rozdělení investic mezi PPC systémy Na základě rozdělení investic (použit vážený průměr dle výše investice) od agentur a velkých inzerentů dopočítáme zbylé PPC systémy Doplňkové otázky odhalí výši spendu do zahraničí, resp. rozložení mezi „obsah“ a „vyhledávání“. Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Oslovení respondenti 4 x PPC systém (AdWords, Sklik, eTarget, AdFox) 13 x mediální agentura 26 x specializovaná SEM agentura 8 x webdevelopment agentura 20 x velký „samostatný“ inzerent Response rate nad očekávání vysoká! Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Jak to dopadlo? Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Inzerce v PPC systémech oficiální čísla výzkumu PPC systémmil. Kč% AdWords100463% Sklik 51232% eTarget AdFox Facebook372% Ostatní332% CELKEM % Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar dopočítaná čísla (podle interních propočtů H1.cz) PPC systémmil. Kč% AdWords100463% Sklik % eTarget 55 3% AdFox 50 3% Facebook372% Ostatní332% CELKEM %

Inzerce v PPC systémech Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Rozdělení rozpočtů Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Spravovaný rozpočet agenturami Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar Typ správymil. Kč% SEM agentury % Mediální agentury 64 25% Webdev. Agentury 3 1% CELKEM261100% Celkový spravovaný podíl *) % *) Ve skutečnosti více (cca 20 %)

Hurá, můžeme konečně srovnávat Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Search vs. Display, aneb pradávný „boj“ Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

OK, tak pojďme display dát do „reálných čísel“ Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Nejsou katalogy taky tak trochu „vyhledávání“? Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Search, display – kdo jede rychleji? Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Úkoly pro příští ročník Vyřešit systematickou chybu převodu „nepřevoditelných“ klientů Skliku na AdWords, která má tendenci nadhodnocovat výsledky AdWords. Udržet příznivou response rate (zejména PPC systémů) Přidat do výzkumu další druh inzerce? Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar

Děkuji za pozornost. Otázky? David Špinar Tel: Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce, IAC 2010, David Špinar