Partnerské setkání únor 2016. 2 Compu Group Medical Základní informace o zákazníkovi: poskytovatel ambulantního, lékařského a nemocničního SW dominantní.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
Advertisements

Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Informace fyzických a právnických osob na Portálu veřejné správy Ing. Pavel Tesař, projektový manažer odbor eGovernmentu
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. Vysoká škola podnikání, a.s. Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Výstupy projektu „Podpora plánování rozvoje sociálních služeb v JMK III.“ Benchmarking sociálních služeb Mgr. Marián Svoboda AUGUR Consulting s.r.o.
Elektronické tržiště Gemin. Elektronické tržiště Gemin - nový systém e-tržišť jako součást soustavy NIPEZ pro zadávání VZ - regulaci upravuje.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Praha, Centralizované zadávání veřejných zakázek RNDr. Jiří Svoboda ředitel Odbor veřejného investování MMR.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ ČESKÉ BUDĚJOVICE ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autor bakalářské práce: Jitka Macháčková Vedoucí bakalářské práce: Ing.
Připojení NS-VIS k CS-VIS EU projekt spolufinancovaný z ročního programu 2010 Fond pro vnější hranice (FVH)
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Jsou venkovské školy horší než městské?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Obchod, trh Základy hospodaření.
model fungování a praxe
Základy automatického řízení 1
TNH 2 – 1. seminář Finanční trh a peníze
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Autor: Ing. Alice Horáčková
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
Úřad práce České republiky
Procesní management v oddělení logistiky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE DIPLOMOVÁ PRÁCE
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Výrobní faktory v organizaci
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Hlavní město praha a integrace cizinců
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Téma 11: Finanční plánování
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Obchodní plán projektu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Systém cílů organizace, nástroje a principy řízení
VAŠE FIRMA JE LOĎ PLUJÍCÍ K VYTČENÉMU CÍLI, KTERÝM JE:
Finanční trh a peníze TNH 2 (S-5)
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Centralizované rozvojové projekty 2017
Rozvoj portálů cestovního ruchu
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Prodeji produktu nebo služby
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Klíčové aktivity projektu
Praktické přínosy WEP pro české podniky
Život bez střeva , Praha.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Transkript prezentace:

Partnerské setkání únor 2016

2 Compu Group Medical Základní informace o zákazníkovi: poskytovatel ambulantního, lékařského a nemocničního SW dominantní postavení na trhu obrat 230 mil. CZK, 110 lidí, 4 lokality součást nadnárodního holdingu do skupiny reportují 3 společnosti v CZ a SK

3 Compu Group Medical Cíle projektu: vystavět Balanced Scorecard sledovat strategické, taktické a oparativní cíle. Zároveň mít možnost detailní analýzy Proč - příběh: vysoce zisková firma. aktuálně vedoucí postavení na trhu. ….ale!  nadměrná fluktuace zaměstnanců  nespokojení zákazníci

4 Compu Group Medical Zahájení projektu:  Zákazník: „vím co chci, ale nemám data. Jak si s tím poradíte?“  Reporting.cz: „v 1. kroku zprovozníme reporting nad financemi z SAP“  Zákazník: „finance! - to dnes umí každý. My chceme sledovat a vyhodnocovat 200 nesourodých ukazatelů přes celou společnost! Zdrojová data máme uložena v různých systémech. Z jednotlivých ukazatelů chceme sami sestavovat taktické a strategické cíle dle metodiky Balanced Scorecard  Reporting.cz: „ano umíme. Hotový datový model Finance využijeme pro tvorbu finančních ukazatelů a datový model Položky pro nefinanční. Balanced Scorecard vytvoříme jako Custom view parametricky řízené přes MDM. Pro nahrávání dat využijeme upravené šablony“

5 Compu Group Medical Řešení: Finance CZ + SK  eliminace IC transakcí  konsolidovaný pohled přes: organizační struktura produktovou/modulovou strukturu Nefinanční část - definice ukazatelů:  medián  průměr  počet  pozitivní počet  v kombinaci Obrat / Poslední hodnota  v kombinaci Actual / Budget

6 Šablona pro manuální vstup dat Pro sběr dat, který nelze z nejrůznějších důvodů automatizovat:  plány, cíle, tzn. data, která nikdy nebudou sbírána automaticky  ruční vstupy nahrazující automatické vstupy z dosud nepřipojených systémů

7 Zobrazení dat v prostředí RCZ Po napojení lze zdrojová data dále analyzovat: podle segmentů (Ambulance, Laboratoře, Nemocnice) po segmentech protistrany (např. se kterými segmenty nejvíce komunikuje Laboratoř)

8 Dynamická definice BSC MDM Definice strategických cílů Definice taktických cílů Definice ukazatelů; cílů (Goals), prahů (Red Flags) Nastavení vah

9 Prezentace BSC

10 Prezentace BSC

11 Prezentace BSC

12 Další požadavky na prezentaci Zobrazení reportů a dat podle přístupových práv Vytvoření sdílených i individuálních Dashboardů Embedded prezentace na intranetu

13 Fortuna Představení zákazníka: skupina 16 společností ve 4 zemích / regionech provozuje různé segmenty loterijního businessu

14 Fortuna Cíle projektu: Automatizace, zrychlení a rozšíření stávajícího řešení finanční konsolidace Motivace ke změně: zefektivnění procesu konsolidace zajištění okamžité zpětné vazby jednotlivým společnostem záznam řady nefinančních ukazatelů pro další analýzu

15 Řešení – sběr dat: 1. fáze - reporting založený na tzv. Upload Pack – TB (trial balance / obratová předvaha) – IFRS adjustmenty / úpravy – Capex – nefinanční ukazatele 2. fáze - automatické napojování heterogenních ERP Fortuna

16 Sběr dat: univerzální šablona: Fortuna

17 Automatické konsolidační úpravy: používání jednotných PL a BS konsolidačních kurzů eliminace vzájemných vazeb na BS a PL eliminace kapitálu vs. finanční investice eliminace dividend vyplacených v rámci skupiny vše dynamicky řízeno v MDM Manuální konsolidační úpravy všechny ostatní úpravy (menšinové podíly, zisky z prodeje fixních aktiv, nerealizovaný zisk na zásobách, IFRS 5, atd.) manažerské úpravy (one-offs pro eliminaci mimořádných výsledků) Fortuna

18 Rekonciliace - odsouhlasení IC transakcí: Custom view online přístup všem entitám umožňuje okamžitou opravu vstupních dat

19 Fortuna Prezentace : skupinová prezentace reportování segmentů včetně segmentové konsolidace prezentace v lokální i konsolidační měně porovnání s: –budgetem –minulým rokem –skutečností přepočítanou budgetovým FX kurzem –skutečností přepočítanou FX kurzem minulého roku

20 Pokročilá prezentace: Cash Flow Statement  nepřímou metodou  odvozené z bilance, výsledovky  se zohledněním manuálních úprav

21 Pokročilá prezentace – Waterfall Bridge Revenue EBITDA

22 Nejprestižnější prodejce letenek v ČR již od roku 1993 Základní charakteristiky dodávky: úspěšná partnerská implementace reporting realizovaný nad prodejem letenek DB na straně zákazníka potenciál dalšího rozvoje řešení představuje: David Samek, konzultant, Adastra CZ

Hlavní cíle projektu: 23 zvýšení obratu a ziskovosti zajištění dostatku informací pro obchodníky v terénu včasná identifikace odcházejících zákazníků Dominantní distributor v oblasti stomatologie

Výchozí situace: 24 přístup k sales datům (uložený v OLAPu) má pouze vrcholový management, bez omezení přístupových práv obchodníci se dostávají k informacím o svých obchodních výsledcích prostřednictvím dotazů do centrálního týmu stejným způsobem se dozvídají o plnění tzv. potenciálu, tedy plánu obratu a zisku, a z něj odvozeného bonusového schématu Dominantní distributor v oblasti stomatologie

Požadavky: 25 pro segmentaci zákazníků využijte principy RFM analýzy obchodní reporting musí být uzpůsobený pro práci v terénu, přístupný na tabletech v responsivním designu přístupová práva musí být nastavena na jednotlivé obchodníky výpočet potenciálu (vztažený na křeslo) plnění potenciálu přes produktové skupiny, obrat a ziskovost (M, Q) detail zákazníka (položkový výpis třech posledních objednávek + další detaily) on-line bonusové schéma, plnění plánu obratu, zisku a dalších KPI reporty musí odpovídat vizuálně předloze (ve formátu PPT) Dominantní distributor v oblasti stomatologie

Výsledné řešení: 26 RFM produktové skupiny detaily zákazníka KPI pro dealery MUDr. Pavel Smažík, ředitel společnosti: „…Již první týdny po zavedení se nám viditelně zvýšil obrat, obchodní zástupci ale především získali nový impuls pro aktivní práci.“ Dominantní distributor v oblasti stomatologie

Software 602 Inovativní řešení a důvěryhodné služby, elektronizace procesů, dokumentů a dlouhodobé archivace Hlavní cíle projektu: 27 zajištění „jedné pravdy“ integrace dat a prezentace informací v důležitých souvislostech reportování v Excelu pracná obsluha v rámci měsíčního reportovacího cyklu velká chybovost a nespolehlivost omezený a statický přístup k datům Výchozí stav:

Software 602 Realizované řešení: 28 projektový reporting forecastování, plánování kapacit finanční reporting včetně automatických realokací nákladů na administrativu konzistentní reporty pro management, obchodníky, projektové manažery se zohledněním přístupových práv k reportům a datům Jan Petr, CEO: „Hlavní výhodou je propojení informací z více informačních systémů, možnost měnit parametry nad "tvrdými daty" a webový přístup i přes iOS zařízení.“

Software 602 Reportování nedokončené výroby a nákladových realokací: 29

České Švýcarsko 30 Poskytování vzdělávacích, turistických a poradenských služeb - obecně prospěšná společnost Hlavní cíle projektu: zajistit transparentní prezentaci výsledků hospodaření získat okamžitý přehled o finanční pozici

České Švýcarsko 31 Výchozí stav : nedůsledné účtování v souladu s akruálními principy plánování a vykazování plnění rozpočtu v excelu prezentace výsledků projektů bez vazby na peněžní pozici Aktuální situace: finanční reporting po projektech stabilní reportovací kalendář on-line přehled o hospodaření projektů i celé organizace prezentace finanční pozice kombinací pohledu na výsledovku a změny stavu klíčových bilančních položek

32 Významný český producent osvětlovací techniky Základní charakteristiky dodávky: úspěšná partnerská implementace finanční reporting obchodní reporting realizovaný skladovými položkami potenciál dalšího rozvoje řešení představuje: Jiří Rychetský, senior konzultant, Trimcon

33 Spolehlivý partner ve světě datových center a IT infrastruktury Základní charakteristiky dodávky: úspěšná partnerská implementace skupinový finanční reporting integrace CRM, plánování, forecasting, zakázky, rozpracovaná výroba 8 zemí, 10 společností potenciál dalšího rozvoje řešení představuje: Jiří Rychetský, senior konzultant, Trimcon

Podpora Logistiky 34 Reporting nad záznamy pohybu objektů ve vymezeném prostoru, vizualizace a nejrůznější související zadání…

Vytěžování dat z internetu 35 Cíl: analýza dat z internetu dle požadavků zákazníka Google Analytics, Facebook a další datové zdroje návštěvnost v kontextu nákladů na marketing za vším hledej data…

Polední přestávka 36

Konec polední přestávky 37

38 představení systému pro sledování a řízení zákaznické spokojenosti InsightSofa Host: Daniel Svoboda, CEO, FoundMissing

Vývoj aplikace 39 Významné změny v aplikaci: databáze na straně zákazníka SSO - Single Sign On OTP – One Time Password - dvoufázová autentifikace nové grafy a související možnosti prezentace efektivnější způsob výběru prvků v dimenzích

Vývoj aplikace 40 Nové možnosti: Custom View, obsluha, možnosti využití Embedding / iFrame, praktická ukázka, možnosti využití On-line vstup dat prostřednictvím webového formuláře možnosti praktického využití MDM formátování, podmíněné formátování

Vývoj aplikace 41 Nové možnosti: ETL  export dat pro další využití (plán, forecast)  aktualizace reportu v reálném čase  reporty pro kontrolu konzistence a kvality dat  práce s daty offline a omezení přístupových práv  nové plánovací šablony

Vývoj aplikace 42 Aktuálně v procesu: reporty v položkách – převratná věc - proč? další novinky

Obchodní cyklus a podpora prodeje 43 Best practice: nedodáváme IT řešení, ale smysluplné informace kombinací IT a business consultingu přinášíme přidanou hodnotu materiály:  sales kit (cílové segmenty, oborová zaměření a řešení, sponzoři projektu, cenová politika, malá, střední a velká řešení, slabé a silné stránky konceptu)  statistika prodejů (podle oborů, typů implementací, velikosti apod.)  zákaznická prezentace + priority sdělení, interakce  demoverze + průvodce demoverzí  oslovení / následné oslovení + průvodní dopis vymezení se vůči konkurenci:  velká řešení (SAS, Oracle, Cognos)  malá řešení (Tableau, QlikView, Belladati apod.)

Analýza a implementace 44 Best practice: metodika k implementaci a zajištění kvality dodávky – proč? role REPORTING.CZ v rámci partnerských implementací

Děkujeme za pozornost 45