KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Fakulta veterinární hygieny a ekologie
Advertisements

Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Modelování jako prostředek vytváření předmatematických představ
Fakulta bezpečnostního inženýrství VŠB–TUO
Sebehodnotící zpráva oboru speciální pedagogika na PdF MU
Ústav pedagogických věd Masarykova univerzita. Personální obsazení Vedoucí pracoviště doc. PhDr. Milan Pol, CSc.
I NOVACE KOMBINOVANÉ FORMY STUDIA BAKALÁŘSKÉHO A MAGISTERSKÉHO STUDIJNÍHO PROGRAMU „T ĚLESNÁ VÝCHOVA A SPORT “ A JEHO UČITELSKÝCH OBORŮ NA F AKULTĚ TĚLESNÉ.
Přírodovědecká fakulta UJEP
Ústav pedagogických věd
Informace o studiu na KITTV 2011/2012
Dosavadní možnost studia učitelství Mgr. - odborné (s možností učitelské způsobilosti) – FF - učitelství (PdF, FTK, PřF)
Problematika systému přípravy učitelů a stav výuky tělesné výchovy na vysokých školách Materiál pro 21. zasedání předsednictva Rady vysokých škol dne 20.
Kam po ZŠ?.  Splnil/a povinnou školní docházku v délce devíti let, nebo úspěšně ukončil/a základní vzdělávání před jejím splněním,  při přijímacím řízení.
INOVACE V PODNIKU Inovace předmětu v rámci studijního oboru
Na začátek malý test: Poznáte poněkud „zašifrovaná“ česká rčení
B i o D a t G r o u p BIOMEDICÍNSKÉ INŽENÝSTVÍ V KONTEXTU NOVÉ LEGISLATIVY Jaromír Cmíral a), Lenka Lhotská b) a) Společnost biomedicínského inženýrství.
Návrh a realizace modulového systému dalšího vzdělávání učitelů v MSK Magdalena Chmelařová Opava 2008.
Filozofické fakulty a příprava budoucích učitelů Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci Jiří Lach – děkan.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Ústav pedagogických věd
dotazníkové šetření na vysokých školách
Gymnázia v kontextu systému středního školství v ČR Jana Straková, Ústav výzkumu a rozvoje vzdělávání PedF UK
Den otevřených dveří PřF MU
Fakulta zdravotnických studií
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ 24. ledna Co u nás můžete studovat? Studijní obory na KBO 1.Bakalářské (bc.) 1.1. Učitelské1.2. Neučitelské 2. Magisterské.
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
1 Ing. Krajíček Jan Jak dál v zapojení odborníků z praxe Jak dál v zapojení odborníků z praxe Mezinárodní odborný seminář PRAXE A.
KARIÉRNÍ SYSTÉM A PREGRADUÁLNÍ PŘÍPRAVA BUDOUCÍCH PEDAGOGŮ Mgr. Václav Víška, Ph.D.
Reaktorová fyzika I pro 3. ročník zaměření TTJR, JEŽP a JZ
Studijní program /obor Speciální pedagogika na Pedagogické fakultě MU
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ Prof. Ing. Ondřej Asztalos, CSc.
Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta Masarykovy univerzity
Inovace pedagogických praxí na PdF MU: výzvy a očekávání
Vítejte na Přírodovědecké fakultě
Technická univerzita v Liberci LIBEREC I Studentská 2 Inovace vzdělávání v oboru čeština jako druhý jazyk (CZ.1.07/2.2.00/ ) podpořeného z.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Rozvoj inovace a integrace studijních programů a oborů pro učitele a pracovníky ve školství Transformační a rozvojové programy na rok 2005.
Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů Opera č ní program Rozvoj lidských zdroj ů Evropský sociální fond.
1 Spolupráce při realizaci projektů inovací na ESF MU Mgr. David Póč, Oddělení pro strategii a rozvoj.
DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ KATEDRA FRANCOUZSKÉHO JAZYKA A LITERATURY DNE 15. LEDNA 2011.
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě Zájem o studium na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné se zaměřením.
Jméno Příjmení Konference IDS – Žďár nad Sázavou NABÍDKA VZDĚLÁVÁNÍ A STÁŽÍ V OBORU DOPRAVNÍ TELEMATIKY Ing. Martin Langr, Ph.D.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Rozvoj klíčových kompetencí v rámci oborových didaktik, průřezových témata mezipředmětových vztahů Praha, 1. února.
KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016.
Ústav pedagogických věd Mostní Zlín Tel: Fax:
FILOZOFICKÁ FAKULTA OSTRAVSKÉ UNIVERZITY FILOLOGIE filozofie Historické vědy Psychologie Filologie HISTORICKÉ VĚDY psychologie filozofie Sociologie.
Pedagogická praxe Informace k praxi Studijní plán pro LS 3 kredity, hodinová dotace : 42 hodin Povinné části: – hospitace (náslech) v TV celkem.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Seznámení s multimediálními ukázkami na podporu vzdělávání v technických oborech Ing. Jiří Vojtěch, hlavní manažér projektu, vedoucí oddělení pro analýzy.
Požadavky na průběžné vzdělávání zaměstnanců zdravotnických zařízení
Asociace ředitelů gymnázií ČR
Příprava učitelů ekonomických předmětů pro střední školy a VOŠ
Fakulta zdravotnických studií
TVIP 2017 Institut environmentálního inženýrství
Polytechnické vzdělávání se zaměřením na tvorbu ŠAP/PA 22. března 2017
Navazující magisterské studijní programy platnost od roku 2017/2018
Ostravská univerzita (1991 → )
Fakulta jaderná a fyzikálně inženýrská ČVUT Nabízíme nové studijní zaměření Fyzika a technika termojaderné fúze Nové studijní zaměření, které FJFI ČVUT.
KATEDRA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY Bakalářské STUDIUM
Bakalářský studijní obor OPTIKA A OPTOMETRIE garantuje KPO
Fakulta zdravotnických studií
Studijní program Ošetřovatelství
Přírodovědecká fakulta UJEP
Spolupráce gymnázií s vysokými školami
Studijní obory Speciální edukace bezpečnostních složek Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek.
Motivace Technika Obavy Spolupráce 3D Stroje
Aplikovaná elektronika
Fakulta zdravotnických studií
Transkript prezentace:

KATEDRA CHEMIE Fakulta pedagogická Západočeské univerzity v Plzni 2016

Studijní programy Přírodovědná studia Typ studijního programu: bakalářský Typ studijního programu: bakalářský Standardní doba studia: 3 roky Forma studia: prezenční Obory: Chemie se zaměřením na vzdělávání Biologie se zaměřením na vzdělávání Fyzika se zaměřením na vzdělávání Geografie se zaměřením na vzdělávání Informatika se zaměřením na vzdělávání Matematická studia Učitelství pro střední školy Učitelství pro základní školy Typ studijního programu: magisterský navazující Standardní doba studia: 2 roky Forma studia: prezenční Typ studijního programu: magisterský navazující Standardní doba studia: 2 roky Forma studia: prezenční

Cíle studia magisterských studijních programů: Učitelství pro střední školy Učitelství pro základní školy Absolvent studijního programu Učitelství pro střední školy získá základní vzdělání pro vykonávání učitelského povolání na gymnáziích a jiných středních školách. Absolventi mají kvalifikaci i pro působení na základní škole. Absolvent studijního programu Učitelství pro střední školy získá základní vzdělání pro vykonávání učitelského povolání na gymnáziích a jiných středních školách. Absolventi mají kvalifikaci i pro působení na základní škole. Absolvent studijního programu Učitelství pro základní školy získá základní vzdělání pro vykonávání učitelského povolání na základní škole. Absolvent studijního programu Učitelství pro základní školy získá základní vzdělání pro vykonávání učitelského povolání na základní škole.

Absolvent obou programů zvládne základy dvou vědních oborů, tj. chemie a jednoho dalšího oboru, které tvoří náplň dvou odborných modulů. Absolvent obou programů zvládne základy dvou vědních oborů, tj. chemie a jednoho dalšího oboru, které tvoří náplň dvou odborných modulů. Dále získá speciální didaktické vzdělání ve vybraných dvou oborech, tj. chemie a jednoho dalšího oboru a vzdělání v oblasti pedagogicko- psychologické v rozsahu nezbytném pro výkon učitelského povolání ve vybraných dvou oborech. Důraz je kladen na vyšší podíl v zastoupení odborných předmětů. Cíle studia magisterských studijních programů: Učitelství pro střední školy Učitelství pro základní školy

Absolvent obou programů je vybaven komplexem kompetencí v oblastech: Absolvent obou programů je vybaven komplexem kompetencí v oblastech: a) odborné - zvládne základy vědních oborů dvou zvolených aprobačních předmětů, poznatky a teoretická východiska oborových didaktik a základy metodologie těchto oborů tak, aby byl připraven na samostatnou odbornou činnost směřující zejména k prohlubování získaných poznatků a dovedností celoživotním vzděláváním. Cíle studia magisterských studijních programů: Učitelství pro střední školy Učitelství pro základní školy

b) pedagogicko-psychologické – absolvent získá základ vzdělání, které mu umožňuje reagovat na složité a rychle se měnící podmínky výchovy a vzdělávání žáků středních nebo základních škol. Zejména je schopen orientovat se v oblasti osobnostního vývoje žáka, je seznámen s problematikou jeho psychického vývoje. Cíle studia magisterských studijních programů: Učitelství pro střední školy Učitelství pro základní školy

c) sociální – absolvent si osvojí základní pedagogické a sociální dovednosti. Dokáže ve své profesi využívat komplexu sociálních dovedností (pedagogická interakce, komunikace, kooperace, empatie), uvědomuje si etické a sociální kontexty budoucího povolání. Cíle studia magisterských studijních programů: Učitelství pro střední školy Učitelství pro základní školy

Schéma modelu magisterského studia Učitelství pro SŠ Učitelství pro ZŠ První aprobační předmět 32 K Druhý aprobační předmět 32 K Pedagogicko- psychologický modul 32 K Výběrové předměty 6 K Diplomová práce 18 K (didaktika 20 K obor 12 K) (didaktika 20 K obor 12 K)

Studijní plán magisterského studia Učitelství pro SŠ Specializační oborové předměty - povinné Struktura hmoty Toxikologie Instrumentální analýza Chemická exkurze Předměty oborové didaktiky DM - povinné Didaktika chemie 1 SŠ Didaktika chemie 2 SŠ Technika a did.škol.pokusů 1SŠ Technika a didaktika škol. pokusů 2 SŠ Speciální seminář didaktiky chemie SŠ Specializační výběrové předměty Výpočtové úlohy ve výuce chemie Metody výzkumu v chemii a didaktice ch. další nezvolené předměty v rámci povinně volitelného bloku Specializační oborové předměty – povinně volitelné Makromolekulární chemie Kvasná chemie a biotechnologie Chemie výživy Aplikovaná chemická termodynamika Historie chemie a současnost Chemie a ochrana prostředí Chemie denního života Kapitoly z anorganické a nukleární ch. ICT ve výuce chemie Výběrový diplomový seminář Chemie a technologie silikátů Diplomový seminář 2 Náslechová praxe – navazující Pedagogická praxe SŠ

Studijní plán magisterského studia Učitelství pro ZŠ Specializační oborové předměty - povinné Struktura hmoty Toxikologie ICT ve výuce chemie Chemická exkurze Specializační oborové předměty – povinně volitelné Chemie výživy Historie chemie a současnost Chemie a ochrana prostředí Chemie denního života Kapitoly z anorganické a nukleární ch. Instrumentální analýza Výpočtové úlohy ve výuce chemie Diplomový seminář 2 Výběrový diplomový seminář Náslechová praxe navazující Pedagogická praxe ZŠ Předměty oborové didaktiky DM - povinné Didaktika chemie 1 ZŠ Didaktika chemie 2 ZŠ Technika a did.škol.pokusů 1 ZŠ Speciální seminář didaktiky chemie ZŠ Technika a didaktika škol. pokusů 2 ZŠ Specializační výběrové předměty Chemie a technologie silikátů Makromolekulární chemie Kvasná chemie a biotechnologie Metody výzkumu v chemii a didaktice ch. Aplikovaná chemická termodynamika další nezvolené předměty v rámci povinně volitelného bloku

Přihlášky ke studiu termín odevzdání termín odevzdání bakalářský program – do bakalářský program – do magisterský program – do magisterský program – do pouze elektronická podoba přihlášky: pouze elektronická podoba přihlášky: další informace o přijímacím řízení na stránkách FPE: další informace o přijímacím řízení na stránkách FPE: přihlášky a informace: Studijní oddělení FPE přihlášky a informace: Studijní oddělení FPE Petra Vošahlíková (vedoucí SO) Veleslavínova 42 tel.:

Laboratorní cvičení probíhají v našich laboratořích

Laboratorně-seminární místnost

Studenti mají možnost pracovat na moderních přístrojích

Kontakty na katedru chemie  Adresa:Katedra chemie FPE ZČU v Plzni Veleslavínova P L Z E Ň  Telefon:vedoucí katedry – sekretariát katedry – – vedoucí katedry  www KCH:  www FPE:  www ZČU:

Děkujeme Vám za pozornost. Katedra chemie