200420032005 S1 30 MINUT NA ZAHŘÁTÍ 15MINUTOVÁ KALIBRACE pCAL STANDARDY 3MINUTOVÉ SKENOVÁNÍ 200120002002 PRVNÍ SKENER UNIVERZITA V UTAHU 10’ X 10’ POTŘEBA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V BRNĚ FAKULTA STAVEBNÍ ÚSTAV GEODÉZIE
Advertisements

Elektrická práce. Elektrická energie
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Diagnostika Common rail
Elektrický proud Podmínky používání prezentace
 Spolupráce s firmou zabývající se ochranami generátorů.  Doložení přesnosti dodávaných systémů zákazníkům.  Podklady pro získání statutu akreditované.
UVEDENÍ NOVÉHO SKENERU NA TRH
Zlepšování jakosti.
Hodnocení způsobilosti měřících systémů
Ozonová díra.
Rozbory přesnosti v jednotlivých fázích vytyčení
CHYBY MĚŘENÍ.
Změny atmosférického tlaku (Učebnice strana 138 – 139) Atmosférický tlak přímo vyplývá z hmotnosti vzduchu. Protože se množství (a hustota) vzduchu nad.
Teorie psychodiagnostiky a psychometrie
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
SKENEROVÉ SKÓRE A VARIABILITA
Trip sluneční soustavou
Počítač a jeho příslušenství
Úvod do používání digitálního fotoaparátu
Inerciální měřící systémy
Síťové karty Eva Zdráhalová 4. Z. Obsah prezentace 1. Role síťové karty Příprava dat 5 3. Posílání a kontrola dat Volby konfigurace.
EVALUACE REALIZACE ICT STRATEGIE AUTOEVALUACE SLUŽEB ICT listopad 2006 (c) Radek Maca.
Studentská PARDUBICE
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_060 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2011/2012 pro 9. ročník (25. – 30. úloha) X. označení digitálního učebního materiálu:
Návrh systému evidence komponent měřícího řetězce stanic SampleFx.
Chyby jednoho měření když známe
MĚŘENÍ DÉLKY - OPAKOVÁNÍ
Lineární regresní analýza
Analýza variance (ANOVA).
Copyright © 2011, atlantis CF-31. Copyright © 2011, atlantis Toughbook CF-31 Standard poskytuje terénním pracovníkům optimální podmínky k efektivní práci.
Tato prezentace byla vytvořena
Částicová stavba látek
EKO VY_32_INOVACE_EKO_12 MARKETINGOVÉ ŘÍZENÍ. Autor: Ing. Hana Motyčková „Autor je výhradní tvůrce materiálu.“ Datum vytvoření: Klíčová slova:
Laboratoře TZB Cvičení – Měření kvality vnitřního prostředí
Projekt – Sluneční soustava PLANETA MARS
Řešení úloh v testech Scio z matematiky zadaných ve školním roce 2012/2013 pro 6. ročník (13. – 18. úloha) III. označení digitálního učebního materiálu:
Měříme délku s různou přesností
AKAD. ROK 2008/2009, LS PRŮMYSLOVÝ MARKETING - VŽ1 P R Ů M Y S L O V Ý M A R K E T I N G 8.
Troubleshooting Hledání příčin poruch Metody pro určení proč něco nepracuje správně, nebo neposkytuje očekávané výsledky.
Rastrová grafika E4.
HACCP.
Aplikace rentgenfluorescenční analýzy při studiu památek Z.Ferda, T.Kulatá, L.Bandas Rentgenfluorescenční analýza je fyzikální metoda, pomocí které snadno,
Hra k zopakování a procvičení učiva (Test znalostí)
Proč s aplikací pracovat?. Aplikace Stopy mé Ekoškoly má jednoduché ovládání a snadno prezentovatelné výstupy. Zábavnější práci s analýzou Kvalitní a.
Gama spektroskopie určení rozpadových prvků pomocí tepelných a epitermálních neutronů Supervisor: Vojtěch Motyčka, CV Řež s.r.o. Tým: Ondřej Vrba, Vojtěch.
Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer
Základní škola a mateřská škola, Šaratice, okres Vyškov III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_65 Jméno autora: Mgr. Roman.
NOTEBOOK někdy také laptop, Anglicky na klíně (počítač, s kterým lze pracovat na klíně)) je označení pro přenosný počítač. Notebooky používáme na stejné.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc QR kódy Co se všechno naučíme??? Tvorba a skenování QR kódů.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Elektromagnetická slučitelnost. Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy:
EDUCATION AT A GLANCE 2015 Country Notes a klíčová data pro ČR Převzato dne z internetové stránky ministerstva školství:
Výstupní zařízení počítače - skener
Záznamová media Vaníčková Zdeňka 1.L.
Výstupní zařízení - skener
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Induktivní statistika
ELEKTRICKÉ MĚŘENÍ CHYBY PŘI MĚŘENÍ.
Regresní analýza výsledkem regresní analýzy je matematický model vztahu mezi dvěma nebo více proměnnými snažíme se z jedné proměnné nebo lineární kombinace.
Centrální procesorová jednotka
Věcné učení Hodiny, určování času
Vymezení normality.
Název vědeckého projektu
VYTĚŽTE MAXIMUM ZE SVÉHO SKENEROVÉHO PODNIKÁNÍ
Induktivní statistika
Vymezení normality.
Autor: Mgr. Václav Chvál
Název vědeckého projektu
Transkript prezentace:

S1 30 MINUT NA ZAHŘÁTÍ 15MINUTOVÁ KALIBRACE pCAL STANDARDY 3MINUTOVÉ SKENOVÁNÍ PRVNÍ SKENER UNIVERZITA V UTAHU 10’ X 10’ POTŘEBA TEKUTÉHO DUSÍKU

S2 5 MINUT NA ZAHŘÁTÍ SKENOVÁNÍ 90 VTEŘIN ELIMINACE pCAL S VERZÍ EVEREST POTŘEBA LAPTOPU A ČTEČKY ČÁROVÉHO KÓDU S1 30 MINUT NA ZAHŘÁTÍ 15MINUTOVÁ KALIBRACE 3MINUTOVÉ SKENOVÁNÍ pCAL STANDARDY

RYCHLEJŠÍ PŘENOSNÝ MENŠÍ DIGITÁLNÍ PŘEDSTAVUJEME S2 5 MINUT NA ZAHŘÁTÍ SKENOVÁNÍ 90 VTEŘIN ELIMINACE pCAL S VERZÍ EVEREST POTŘEBA LAPTOPU A ČTEČKY ČÁROVÉHO KÓDU

0:30 S3 1:30 S2 3:00 S1

7.5 kg 5.4 kg 1.7 kg

NAPÁJEN BATERIÍ NA 1 NABITÍ 500+ SKENŮ. NENÍ TŘEBA ZÁSUVKY. BEZDRÁTOVÉ PŘIPOJENÍ BLUETOOTH. K PROVEDENÍ SKENU NENÍ TŘEBA ŽÁDNÝCH KABELŮ. SKENEROVÁ APLIKACE NA iPADu K BEZDRÁTOVÉMU PROVOZU SKENERU JE POUŽIT IPAD MINI.

DIGITÁLNÍ SKENY NOVÁ MOŽNOST NÁKUPU A POUŽITÍ DIGITÁLNÍCH SKENŮ. SKENOVÉ KARTY POUŽITÍ FYZICKÝCH SKENOVÝCH KARET BUDE STÁLE MOŽNÉ. ELIMINACE POTŘEBY FYZICKÝCH KARET.

2 1 3 Skenery se v továrně kalibrují stejným způsobem jako v případě S2 U každého skeneru se provádí zajištění kvality (Quality Assurance) Poté dodá továrna skener na trh

5 4 Po obdržení skeneru provede jednotlivý trh před zabalením a odesláním skenerů Distributorům zajištění jejich kvality – je zde použito stejných kritérií, jaké používá továrna na výrobu skenerů Skenery, které na daném trhu neprojdou testem kvality, jsou navráceny do továrny k přepracování

ZEAXANTIN ASTAXANTIN BETA-KAROTEN LUTEIN LYKOPEN

ZEAXANTIN ASTAXANTIN BETA-KAROTEN LUTEIN LYKOPEN Národní akademie věd dospěla k závěru, že “koncentrace karotenoidů v tkáních je tím nejlepším biologickým indikátorem pro konzumaci ovoce a zeleniny.”

MEŘÍ NA ÚROVNÍCH ČASTIC V ŘÁDECH MILIÓNŮ KAROTENOID 473 nm PHOTONS RAMANOVA SPEKTROSKOPIE 510 nm PHOTONS

Pokud bychom karotenoidy přirovnali k zrnku písku, pak by jedno měření skenerem znamenalo totéž jako hledání 40 speciálních zrnek v oblasti pokryté 2.4 bilióny obyčejných zrnek písku. Pokud bychom všechna zrnka písku srovnali do jedné řady, pak by to pomocí 1mm tlusté vrstvy písku pokrylo francouzskou Dune du Pilat hned dvakrát.

Představte si, že máte supervýkonný fotoaparát, který je schopný skenovat 2 písečné duny zároveň a počítač uvnitř fotoaparátu by byl schopný ta speciální zrnka ukrytá mezi 2.4 biliony obyčejných zrnek písku najít a spočítat. Takový fotoaparát by vám ale nebyl pokaždé schopný říct jejich přesné číslo. Namísto toho by vám poskytl odhad, kolik těch speciální zrnek si počítač myslí, že vidí. Takže namísto toho, abyste strávili celý život počítáním zrnek, použijete svůj supervýkonný fotoaparát k pořízení fotografie, abyste našli těch 40 speciálních zrnek, a počítač vám řekne, že jich našel 37. Vy se rozhodnete pořídit danou fotografii znovu, abyste měli jistotu. Tentokrát vám však počítač řekne, že se tam nachází 44 speciálních zrnek. Ani jedna z hodnot není perfektní, ale pomůže vám to udělat si dobrý obrázek o té skutečné.

Veškeré zařízení podléhá odchylce, když provádíte měření. Nejde o to, zda k odchylce dojde. Jde o to, kolik takových různých odchylek existuje. To může být sníženo a zajištěno pouze správným užíváním, údržbou, kalibrací a dalšími způsoby.

1.Vykazuje BioFonotický Skener (BPS) oproti jiným podobným zařízením větší “odchylkovost”? 2.Vykazuje BPS S3 větší “odchylkovost” než jeho předchůdce S2? Otázky:

Oddělení Výzkumu a vývoje divize Pharmanex provedlo výzkum, ve kterém snažilo stanovit odchylkovost při měření přístrojem S provedených měření 10 různých zařízení S3 30 provedených měření na každém z přístrojů za jedno sezení 3 odlišná sezení na osobu v rámci 7 dní 4 odlišné osoby S3 je nabízen s tím, že má akceptovatelnou odchylku bodů (nebo 3 ‘barevné odstíny’). To představuje zhruba 15%. Testy zařízení ukázaly, že těchto očekávání bylo dosaženo u 85% případů. Jiné experimenty ukázaly, že S3 tento standard pravidelně překonává. PRŮMĚRNÝ VÝSLEDEK TESTU VARIABILITY S3: BODŮ NEBO 3,29%

PRŮMĚRNÝ VÝSLEDEK TESTU VARIABILITY S3: BODŮ NEBO 3,29% Vysoká nebo nízká teplotaNejednotné umístění ruky Nevhodné umístění rukyS3 se nedokáže přizpůsobit Nevhodný tlak ruky na sondu S3 je skladován v extrémních teplotách Špatná poloha při skenování Špatné umístění celé paže při skenování NĚKTERÉ FAKTORY, JEŽ MOHOU ZAPŘÍČINIT CHYBNÉ MĚŘENÍ

THV 10 MĚŘENÍ SKENEREM

THV 10 MĚŘENÍ SKENEREM 85% času JEDEN BAREVNÝ ODSTÍN + - JEDEN BAREVNÝ ODSTÍN

NAMĚŘENÁ HODNOTA POČET MĚŘENÍ

Oddělení Výzkumu a vývoje divize Pharmanex provedlo výzkum, ve kterém snažilo stanovit odchylovost při měření přístrojem S provedených měření 5 různých zařízení S2 30 provedených měření na každém z přístrojů za jedno sezení 3 odlišná sezení na osobu v rámci 7 dní S2 je nabízen s tím, že má akceptovatelnou odchylku bodů (nebo 3 ‘barevné odstíny’). To představuje zhruba 15%. Testy zařízení ukázaly, že těchto očekávání bylo dosaženo u 85% případů. Jiné experimenty ukázaly, že S2 tento standard pravidelně překonává. PRŮMĚRNÝ VÝSLEDEK TESTU VARIABILITY S2: BODŮ NEBO 4,14%

Vysoká nebo nízká teplotaNejednotné umístění ruky Nevhodné umístění rukyS2 se nedokáže přizpůsobit Nevhodný tlak ruky na sondu S2 je skladován v extrémních teplotách Špatná poloha při skenování Špatné umístění celé paže při skenování NĚKTERÉ FAKTORY, JEŽ MOHOU ZAPŘÍČINIT CHYBNÉ MĚŘENÍ PRŮMĚRNÝ VÝSLEDEK TESTU VARIABILITY S2: 2,484 BODŮ NEBO 4.14%

Umístění rukyScan 1Scan 2Scan 3PRŮMĚRODCHYLKA Správné umístění N/A 0.5 cm left cm right cm up cm down Správné umístění Umístění rukyScan 1Scan 2Scan 3PRŮMĚRODCHYLKA Správné umístění N/A 0.5 cm left cm right cm up cm down Správné umístění Abyste rizikovost odchylky při měření pomocí BPS snížili co nejvíce, je důležité, abyste ruku umisťovali na sondu pokaždé stejně. Pokud by tomu tak nebylo, mohlo by docházet k odchylkám, jež by mohly navyšovat výkyvy v naměřených hodnotách. Experiment níže testující odchylku ukazuje, co se stane pokud daný subjekt při měření změní polohu ruky o 0,5 cm (5mm) oproti poloze správné. UMÍSTĚNÍ RUKY

Abyste rizikovost odchylky při měření pomocí BPS snížili co nejvíce, je důležité, abyste ruku umisťovali na sondu pokaždé stejně. Pokud by tomu tak nebylo, mohlo by docházet k odchylkám, jež by mohly navyšovat výkyvy v naměřených hodnotách. Experiment níže testující odchylku ukazuje, co se stane pokud daný subjekt při měření změní polohu ruky o 0,5 cm (5mm) oproti poloze správné. UMÍSTĚNÍ RUKY

Hodnota naměřená pomocí BPS se může také lišit v závislosti na tom, jak velkou silou budete rukou na přístroj během skenování tlačit. Experiment níže testuje, jak se bude naměřená hodnota lišit na základě toho, jestli daný subjekt vyvine ‘slabý’ nebo ‘silný’ tlak ruky na sondu. TLAK RUKY Subjekt Slabý tlak Průměr z 10 skenů Silný tlak Průměr z 10 skenů Odchylka způsobená tlakem ruky Subjekt , , ,3 Subjekt , , ,1 Subjekt , , ,7

Hodnota naměřená pomocí BPS se může také lišit v závislosti na tom, jak velkou silou budete rukou na přístroj během skenování tlačit. Experiment níže testuje, jak se bude naměřená hodnota lišit na základě toho, jestli daný subjekt vyvine ‘slabý’ nebo ‘silný’ tlak ruky na sondu TLAK RUKY Zdá se, že silný tlak ruky má tendenci naměřenou hodnotu zvyšovat. Tento účinek se však nedá vztahovat na všechny subjekty. Subjekt s nejvyšším naměřenou hodnotou vykazoval zároveň nejmenší množství případů odchylky způsobených tlakem ruky. Tlak ruky je tak u některých jedinců důležitou proměnnou pro řízenou kontrolu odchylky v naměřených hodnotách.

Teplota BPS, prostředí, ve kterém je přístroj skladován, a teplota prostředí, při kterém operuje mohou rovněž ovlivnit odchylkovost naměřené hodnoty. Experimenty byly provedeny pro měření vlivu teploty na výkon BPS. TEPLOTA PodmínkySken 1Sken 2Sken 3 PRŮMĚRODCHYLKA Správné umístění N/A Správné umístění Zima (30 0° F/-18°C) Teplo (20 120° F/ 49°C) Správné umístění 3* *Poté se skener aklimatizoval na normální teplotu (75° F)

ROZLOŽENÍ JEDNOHO SKENU PRŮMĚR 3 SKENŮ Co dělat, pokud je naměřená hodnota u skenované osoby “příliš vysoká” nebo “příliš nízká”: 1.Proveďte tři nebo více skenů 2.Vezměte průměr pro určení odhadu skutečné hodnoty (THV - True Hand Value) 3.Objasněte příčinu odchylky skeneru NAMĚŘENÁ HODNOTA

Jak S2, tak S3 mají úrovně odchylkovost vyšší nebo srovnatelné s jinými podobnými měřícími přístroji. Existují i jiné přístroje zjišťující hodnotu karotenoidů, které vykazují nižší odchylkovost než S2 nebo S3. Mezi ně patří např. vysokoúčinná kapalinová chromatografie (HPLC)., Tyto nástroje však nespadají do pole působnosti přístroje S3. S3 nemá větší odchylkovost než S2. Opakované experimenty ukázaly tendenci S3 k o něco menší odchylkovosti než u S2.

Díky úžasným vylepšením, kterými skener během posledních let prošel, se stal rychlejším, přenosným a přesvědčivějším než kdykoliv předtím. S3, stejně jako ostatní přístroje, podléhá odchylkovosti, která může být při správném zacházení, jež je potřebné naučit i zákazníky, zvládnuta. Díky správnému zacházení, osvědčeným postupům a včasné kalibraci se S3 může stát velmi účinným nástrojem pro stanovení hladiny karotenoidů v kůži a na podporu podnikání nejednoho z vás.