Pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer 26.6.2008.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Informační materiál k projektu: Podnikání žen jako efektivní cesta k posílení rovných příležitostí na trhu práce. Projekt je financován z programu OPL.
Advertisements

Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
„IT nad 40 let“ „IT nad 40 let“ Středočeský kraj „Dobrá praxe“
Petr Adamus.  Vycházíme z předpokladu, že osoby s autismem trpí poruchami chování, protože prostředí a většina technik učení nepočítá s jejich individuálními.
ŘÍZENÍ LIDSKÝCH ZDROJŮ Vzdělávání, kvalifikace, rozvoj
Lidský faktor v dopravě!
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Principy sociálního podnikání
Cesta ke kvalitě v praxi
Z praxe do dalšího vzdělávání: aneb potřeby VP identifikované v průběhu pilotního ověřování kompetencí kariérových poradců v rámci projektu IMPROVE Mgr.
C lékařská fakulta – Univerzity Karlovy v Praze Sylabus pro prezentační dovednosti – individuální (IV.) Lektoři: PhDr. Jana Kasalová, PhDr. Jiří.
© HMP 2003 DATABÁZE NEJLEPŠÍCH PRAKTIK Trenér TRÉNINKOVÁ ČÁST „Řízení lidských zdrojů“ Trenér.
Výsledky výzkumu ve vzdělávacích institucích doc. Ing. Josef Vaculík, CSc. Ing. Petr Urbanec Univerzita Pardubice.
Publikace a školící aktivity ERYICA …žádný učený z nebe nespadl!
Tento projekt je spolufinancován Evropskou Unií a státním rozpočtem České republiky Pilotní ověřování studijních opor a přidělení ISBN.
KLÍČOVÉ KOMPETENCE Lucie Hučínová Výzkumný ústav pedagogický v Praze
HODNOCENÍ ZPŮSOBILOSTI LETECKÉHO METEOROLOGICKÉHO PERSONÁLU Odbor letecké meteorologie,ČHMÚ, Praha 2013 HODNOCENÍ AMP V ROCE 2013.
Projekt Statutárního města Jihlavy - Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava
Pilotní ověřování studijních opor Projekt je spolufinancován Evropskou unií a Státním rozpočtem České republiky.
Pomozme lidem učit se a uplatnit se PLUUS (OP RLZ 3.2) ( RNDr. Vladimír Krajčík, Ph.D. PaedDr. Jiří Mezuláník, CSc. Vysoká.
PROJEKT HUMAN STEP Výroční konference NTS F,
CZ / /0329 Interní trenéři – klíč k úspěchu malé firmy AIVD ČR AMSP ČR Ondřej Palán, ,
Vyhodnocení besed a ankety studentů SŠ o neobnovitelných přírodních zdrojích VŠB - TU Ostrava, katedra společenských věd Ing. Jiří.
AKTUÁLNÍ SITUACE V PROJEKTU RIS – ČASOVÝ HARMONOGRAM červen 2005 – květen 2006červen 2007 – leden 2008 Fáze 0 – definice projektu Fáze 1 - analýza Fáze.
KARIÉRNÍ SYSTÉM ŘEDITELŮ
Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí CZ.1.04/2.1.00/ Fond dalšího vzdělávání, Na Maninách 20, Praha.
Projekt TRAWI Vyhodnocení dotazníkového šetření v ČR.
1 Inovace vzdělávacího procesu založeného na získávání kompetencí prostřednictvím výstupů z učení ve studijních oborech PODNIKÁNÍ
Personální strategie mezinárodní firmy
ZAHRANIČNÍ PRAXE 2015 ERASMUS+. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ RÁMEC ŠKOLY (ŠKOLA SI UDĚLALA SAMA SVOJE VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ) VYPLNĚNÍ PŘIHLÁŠEK – DOSTUPNÁ NA WEBU (KAŽDÝ.
Ekonomika malých a středních podniků Přednáška č. 10: Personální řízení v MSP.
Centrum celoživotního učení Projekt Knihovny Kroměřížska.
Projekt VIP Kariéra II - KP Bez bariér až na trh práce Ing. Jana Trhlíková Konference , Praha.
PRAKTICKÁ ÚČETNÍ Grantový projekt: reg. číslo projektu: CZ.1.07/3.2.07/ realizátor projektu: HM EKOND, spol. s r.o., Ostrava.
Úvodní schůzka k projektu „Optimalizace procesů a nastavení způsobu komunikace“ Fulnek
STRUKTURA METODIKY STRUKTURA METODICKÉHO LISTU PRACOVNÍ LIST PROJEKTOVÝ DEN A PREZENTAČNÍ DEN PROGRAM SEMINÁŘE CHEMIE 1 Projekt TROJLÍSTEK, Seminář chemie,
Kompetence pro trh práce „Rating trenérských organizací“
Ředitel - manažer učící se organizace KA3. Účastníci 6 ředitelů ZŠ a SŠ v Kraji Vysočina.
Název příspěvku: K pedagogické přípravě učitelů SOŠ z pohledu edukátora Karel OURODA, Ph.D., Mgr. et Mgr. novinář a odborný pedagog Workshop partnerství.
Informační a poradenské centrum ZČU Informační a poradenské centrum ZČU Komplexní služby v oblasti studijního, psychologického, právního, sociálního a.
Klíčová aktivita 3 Profesní portfolio Ing. Aleš Jurečka Praha,
ANALÝZA VZDĚLÁVÁNÍ LIDÍ S POSTIŽENÍM V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI ANALÝZA VZDĚLÁVÁNÍ LIDÍ S POSTIŽENÍM V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI.
Projekt ESF Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality Jihlava, Michal Uhlař 1Vlastním hodnocením ke zvyšování kvality.
Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení v GRASS CZECH s. r. o. Vedoucí:Ing. Radka Vaníčková, Ph.D. Oponent:Mgr. Gabriela Lesňáková Autor:Walter Knösel,
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vzdělávání zaměstnanců v UniCredit Bank, a.s. Autor bakalářské práce:
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybrané organizaci Autor práce: Zdeňka Sukdoláková Vedoucí.
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Práce s nadanými žáky ZŠ a SŠ ve výuce přírodovědných předmětů
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Základní informace k ŠAP a PA
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Název: Fiktivní firma Autor: Ing. Václav Tomášek
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Povolání logistický manažer
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
České Budějovice, červen 2016
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Jednotné principy klasifikace na GJKT
BP KULTURA Ing. Dana Smetanová, SKIP ČR
Transkript prezentace:

pilotní tréninky hotel Zlatý Orel K1- K14 Výsledky hodnocení tréninku kompetencí: Bilanční workshop hotel Troyer

2 Obsah: 1.Představení hodnotícího nástroje 2.Průběh hodnocení 3.Výsledky za jednotlivé kompetence 4.Výsledky za jednotlivé oblasti hodnocení 5.Diskuse

3 1.Představení hodnotícího nástroje -Dotazníková forma -Škálové otázky v rozmezí hodnot 1-5 -Hodnocené oblasti: -Hodnocení obsahu semináře -Hodnocení lektorů (2 lektoři na každý trénink) -Organizace tréninku -Souhrn hodnocení Celkem 19 škálových otázek pro každou kompetenci. Na základě získaných výsledků byla vytvořena celková analýza, která porovnávala data dle celkového průměru a mediánu ze získaných hodnot.

4 2. Průběh hodnocení -Výsledky byly získávány během jednotlivých tréninků kompetencí, které probíhaly v příjemném prostředí hotelu Zlatý Orel. -Účastníci měli zajištěno ubytování, stravu, dopravu do místa konání a volný program. -Každý z tréninků trval tři dny, které se účastníci mohli plně soustředit na rozvoj měkkých dovedností.

5 -Účastníci byli rozděleni do tří úrovní (modulů), na základě dříve provedeného AC. -Každá skupina (rozdělení dle úrovní) měla své dva lektory. -Účastníci byli vybráni z této cílové skupiny: -uchazečů a zájemců o zaměstnání, -zaměstnanců podniků procházejících restrukturalizací, -matky vracející se na trh práce po mateřské dovolené, -zaměstnanci malých a středních podniků, -podnikatelé malých a středních firem, -absolventi škol. -Hodnocení proběhlo až v poslední den tréninku, po ukončení všech aktivit. Před samotným vyplněním dotazníku byli účastníci seznámeni s účelem a způsobem vyhodnocení.

6 3. Výsledky za jednotlivé kompetence -Pro zachování objektivity výsledků jsme zvolili hodnotící kritérium míry centrální tendence – medián. -Dosažené hodnoty mediánu byly v rozmezí 4,65 - 4,95. -Bližší seznámení s výsledky viz následující graf.

7

8 Nejvyšších hodnot mediánu dosáhly kompetence: -K11 – kompetence k aktivnímu přístupu (4,95) -K1 – kompetence k efektivní komunikaci (4,92), -K5 – kompetence k uspokojení zákaznických potřeb (4,88). -Není markantní rozdíl mezi výsledky jednotlivých kompetencí. -Rozptyl hodnot se pohybuje v desetinách. -Možné hodnoty jsou v rozmezí od 1,00 do 5,00. -Pouze šest hodnot je pod 4,00 (hodnocení jednotlivých oblastí u konkrétní kompetence).

9 Komentář k získaným výsledkům Kompetence – K1, K5, K11 - byly účastníky hodnoceny celkově nejlépe, protože účastníci spatřují jejich značný přínos pro každodenní praxi – jak v osobním životě, tak v pracovním procesu. Svědčí o tom také, nejvyšší dosažený průměr mediánu výsledku na tvrzení: „Myslím, že to, co jsem se naučil, uplatním v praxi.“ Průměr z těchto tří mediánů je 4,94.

10 Nejnižších hodnot mediánu dosáhly kompetence: -K3 – kompetence k podnikavosti (4,71) -K7 – kompetence k samostatnosti (4,68), -K8 – kompetence k řešení problémů (4,65). Komentář Kompetence – K3, K7, K8 – vykazují méně viditelný posun v rozvoji měkkých dovedností v rámci jednoho tréninku. Jejich užitečnost a využití získaných znalostí se projevují až při samotném pravidelném používání v běžné praxi. Účastníci se domnívají, že nabyté dovednosti v praxi příliš neuplatní, což je pouze subjektivní pocit.

11 4. Výsledky za jednotlivé oblasti hodnocení -Oblasti hodnocení jsou následující: -obsah semináře, -lektor 1, -lektor 2, -organizace tréninku, -souhrn hodnocení.

12 Získané hodnoty ukazují: -tréninky jsou obsahově velmi dobře připraveny, -profesionální přístup certifikovaných lektorů, -forma organizace a průběh tréninku vyhovuje účastníkům, kteří se mohou lépe soustředit na rozvoj měkkých dovedností. Souhrnné hodnocení vychází příznivě. Účastníci nachází využití kompetencí pro praxi a trénink by doporučili svým kolegům a známým. Kladně jsou hodnoceni především lektoři, kdy ve většině případů dosahuje hodnota mediánu 5,00.

13 5. Diskuse Děkuji za pozornost Ing. Petra Adásková