Montážní systémy. Framo – nesvařované ocelové konstrukce výhody systému Framo - možnosti použití - technické parametry - možnosti připojení – komponenty.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zatížení od dopravy v tunelu metra
Advertisements

OBDÉLNÍKOVÝ PRŮŘEZ Prof. Ing. Milan Holický, DrSc.
Použitelnost Obvyklé mezní stavy použitelnosti betonových konstrukcí podle EC2: ·      mezní stav omezení napětí, ·      mezní stav trhlin, ·      mezní.
Zkoušení asfaltových směsí
„SPIREX“ Kontinuální třmínek SCHNELL
Tato prezentace byla vytvořena
Prostý beton - Uplatnění prostého betonu Charakteristické pevnosti
NÁVRH ZASTŘEŠENÍ NÁSTUPIŠTĚ
Název operačního programu:
Prof. Ing. Milan Holický, DrSc.
Obecná deformační metoda
Obecná deformační metoda
Nerezový ocelový profil Warm Edge - Izolační skla GPD 2003.
EM radiální pneu + Jeřábové pneu Product Story
Semestrální práce z předmětu ICB
NK 1 – Konstrukce – část 2B Přednášky: Doc. Ing. Karel Lorenz, CSc.,
NK 1 – Konstrukce Přednášky: Doc. Ing. Karel Lorenz, CSc.,
NK 1 – Konstrukce – část 2A Přednášky: Doc. Ing. Karel Lorenz, CSc.,
Zážehový motor 1,4 l / 92 kW TSI
Proč průmyslové svítidlo Acciaio ? Kvalitní materiál Rychlá instalace Energetická úspora Vysoká optická účinnost Nouzová verze s LED.
Použitelnost Obvyklé mezní stavy použitelnosti betonových konstrukcí podle EC2: ·      mezní stav omezení napětí, ·      mezní stav trhlin, ·      mezní.
Tato prezentace byla vytvořena
DEFORMACE PEVNÉHO TĚLESA
DŘEVOSTAVBY PRO BYDLENÍ
Tradition in Leadership Setkání textilu a kovu Tradition in Leadership.
Svarové spoje Svařování tavné tlakové Tavné svařování
Železniční dvojkolejné příhradové mosty
Různé druhy spojů a spojovací součásti
Frézování - rovinné Používá se k srovnávání prken, fošen nebo hranolů, k frézování (hoblování) ploch do úhlů, spárování a k srážení hran. Rozlišujeme:
KONTROLA SÁDROKARTONOVÝCH PŘÍČEK
Stavebnictví Pozemní stavby Překlady (ST13) Část 1.
STROJÍRENSTVÍ Stavba a provoz strojů Spoje a spojovací součásti (ST22)
Schéma krovu. Schéma krovu krokev Základní prvek krovu Osazeny v osové vzdálenosti 800 –1000 (1200)mm Osedláním připojené k pozednicím či vaznicím.
Naše práce PREZENTACE.
Otvory v nosných stěnách
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Obecná deformační metoda Lokální matice tuhosti prutu Řešení nosníků - úvod.
Firemní profil– základní informace
Obecná deformační metoda
© 2008 Verze Katedra textilních a jednoúčelových strojů Analýza a optimalizace tuhosti příruby osnovního válu.
Vyšetřování stěn s otvory
Zatížení a výpočet prvků ŽB monolitického stropu
TDI – Sádrokartonové příčky
Použitelnost Obvyklé mezní stavy použitelnosti betonových konstrukcí podle EC2: ·      mezní stav napětí z hlediska podmínek použitelnosti, ·      mezní.
Opakování.
Výpočet přetvoření staticky určitých prutových konstrukcí
Stropní konstrukce typu BSK
Tato prezentace byla vytvořena
Konference Modelování v mechanice Ostrava,
Statická analýza připojení potrubí z polyetylénu
Příklady návrhu a posouzení prvků DK podle EC5
Obecná deformační metoda Řešení nosníků - závěr. Analýza prutové soustavy Matice tuhosti K (opakování) Zatěžovací vektor F Řešení soustavy rovnic.
Řešení poruchových oblastí příklady stěnových nosníků
Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_UPEVŇOVACÍ PRVKY_Z2
Název materiálu: VY_32_INOVACE_13_TRUBKOVÉ LEŠENÍ_Z2
Confidential Modernizace 1 › Řada ROBUST › Nízký vývin tepla › Vysoké rychlosti › Materiály › Použití speciálních ocelí (SHX, EP) a keramických materiálů.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada22 AnotacePříčiny.
Ivanovické náměstí 3, Brno1 Ivanovické náměstí č. 3, BRNO Obchodní zástupce: Jiří Derganz.
Anotace Materiál slouží pro výuku speciálních oborů, pro žáky oboru zednické práce. Prezentace obsahuje výklad technologie montovaných skeletových staveb.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
DRUHY NAMÁHÁNÍ prostý tlak, tah
Pionýrů 2069, Frýdek-Místek IČ
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07-11
Základní škola a mateřská škola J.A.Komenského
Vysoká škola technická a ekonomická
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu VY_32_INOVACE_07-05
Představení Ing. Martin Lenfeld
Boeing Dreamliner.
Modelování deskových konstrukcí v softwarových produktech
Transkript prezentace:

Montážní systémy

Framo – nesvařované ocelové konstrukce výhody systému Framo - možnosti použití - technické parametry - možnosti připojení – komponenty

Sikla United Kingdom Slide 3 Výhody systému Framo oproti zaběhlým standardům Montáž bez potřeby svařování ( výhoda ve výbušných prostorech ) Veškeré spoje se provádí jedním komponentem ( samořezným šroubem ) Nízká hmotnost Framo profilů ( absence jeřabů atd… ) Krátká doba dodání ( není potřeba předpříprava a zinkování ) Pohodlná doprava ( montáž na místě stavby ) Výhody systému Framo

Sikla Bohemia Strana 4 Framo profily - typické oblasti použití malé zatížení, podélně připojené ke stěnám 80/30 malé / střední zatížení, vhodné použití jako výměna, krátké konzolové ramena – vyhovuje pro většinu potrubních podpěr střední zatížení, vhodné jako nezavětrované konzolové rameno, ideální jako sloup Vysoké zatížení, dlouhé rozpětí jako nosník, například více jak 6 m 80/80 100/ /160 Možnosti použití

Sikla Bohemia Strana 5 Framo – možnosti použití v realitě Možnosti použití

Sikla Bohemia Strana 6 Možnosti použití

Sikla Bohemia Strana 7 Možnosti použití

Sikla Bohemia Strana 8 Možnosti použití

Sikla Bohemia Strana 9 Možnosti použití

Sikla Bohemia Strana 10 Uzavřený profil má obvykle vyšší tuhost než otevřené profily (I, U, T, L, atd) A dále: Reaguje stejně na síly ze všech směrů. Technické parametry

Sikla Bohemia Strana 11 Framo profily jsou vyráběny tažením plechu za studena a svařované laserem Tvar Framo profilu umožňuje snížení tloušťky stěny = úspora hmotnosti a snadné řezání Použitý materiál u Framo profilu je vysokopevnostní ocel S355MC Technické parametry

Sikla Bohemia Strana 12 Technické parametry Profilová řadaMoment setrvačnosti [cm 4 ] Moment setrvačnosti v prostém kroucení [cm 4 ] plocha [cm 2 ] Hmotnost [kg/m] Framo 80/30/3mm Iy= Iz= 6.66 It= A= 4.81 G= 4.34 Framo 80/80/3mmIy=Iz= It= A= 6.95 G= 6.40 Framo 100/100/4mmIy=Iz= It= A= G= Framo 100/160/4mm Iy= Iz= It= A= G= 14.40

Sikla Bohemia Strana 13 profilF z ( bodové zatížení) porovnání Framo 80/30/3mm 4.0 kN2 motor bikes Framo 80/80/3mm6.9 kN Framo 100/100/4mm17.5 kN1 Audi A6 Framo 100/160/4mm 33.6 kN1 MB Sprinter nosnost (L= 2m) Technické parametry

Průhyb samotného Framo profilu VS klasické nosníky bez zatížení profilprůhyb max Hmotnost na metr Framo 100/ mm14.4 kg/m HEB mm27.4 kg/m HEB mm34.5 kg/m = 6 m Technické parametry

Sikla Bohemia Strana 15 Možnosti připojení Všechny spoje mezi "Framo" komponenty jsou prováděny pouze jedním typem samořezného šroubu FLS F 80 Připojení je možné v libovolném místě Framo profilu díky děrování Připojení je možné ve všech 4 směrech bez střetu uvnitř Framo profilu Spoje jsou odolné vůči vibracím

Sikla Bohemia Strana 16 Možnosti maximálního zatížení jednoho šroubu FLS F 80 Přípustné zatížení (pracovní zatížení), v souladu s testy na MPA Stuttgart (Německo) a EC 3. Síla v tahu max.= 3.3 kN Síla ve střihu max.= 2.5 kN Utahovací moment max.= 60 Nm Možnosti připojení

Sikla Bohemia Strana 17 Framo komponenty Profilová řada systému Framo Připojení k primární konstrukci Komponenty systému Framo Zavětrovací komponenty Kombinace s jinou ocelí Připojení potrubí

Sikla Bohemia s.r.o. Hlavní Hovorčovice Tel sikla.cz