Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Stavební veletrhy Brno 2012 Zvýšení efektu účasti
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Geografie cestovního ruchu
OVLIVŇOVÁNÍ SPOTŘEBITELE
Marketingová komunikace v kultuře
Orbis pictus 21. století Tato prezentace byla vytvořena v rámci projektu.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2 Č. materiálu VY_32_INOVACE_217.
PODPORA SLUŽEB CESTOVNÍHO RUCHU PRO VEŘEJNÝ SEKTOR grantové schéma Libereckého kraje v rámci Společného regionálního operačního programu Priorita: 4. Rozvoj.
1 Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Obchodní akademie, Střední.
Mediální komunikace ČD
VOC ZNOJMO vína originální certifikace
Ing.Martin Ludvík, Ovocnářská unie ČR
HAMÉ NABÍDKA CO-PROMOTION Česká republika Slovensko
Nástroje komunikačního mixu
VÝZNAM A FORMY MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
Praha, 1. června 2012 Ministerstvo zemědělství Regionální potravina tisková konference.
9.Komunikace.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
Propagace Monika Ferdová, Radka Hejzlarová,
Firemní komunikace Obsah 1.Pojem firemní komunikace 2.Tvorba podnikové komunikace 3.Komunikace formou marketingových aktivit 4.Podniková kultura 5.Otázky.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Jak propagovat web? Jiří Pilnáček, Turistika.cz, s.r.o.
marketingový komunikační mix, propagační mix, podpora, promotion
Osobní prodej & osobní přístup Mary Kay
Detailní akční plán aktivit Ryba Domácí 2013
A podpora prodeje.  Montážní společnosti  Velkoobchody  Především v České republice  Podpora  Akce pivo (2ks produktu = 1 pivo)  Množstevní slevy.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2č. materiálu:
Spotřebitel a maloobchodní prodejna. Maloobchod  Poslední článek distribučního řetězce  Zahrnuje služby pro domácnosti.
Marketing inovací Inovace 2 1. CO JE MARKETING Obecně o marketingu a jeho podstatě Rozbor případové studie - příloha Základní úkol marketingu vyplývá.
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Revitalizace značky Víno Mikulov
Podpora prodeje Ing. Vilém Kunz,Ph.D.
Jana Kočová Jana Vítková.  Přilákání turistů do města  Karta zlevní pobyt turistům  Rozšíří možnosti pobytu  Zvedne návštěvnost památek.
ŠKODA AUTO Marketing v EU Tereza Hamáková.
8. Marketing.
Vítejte na Marketingu.
PROPAGACE EVROPSKÝ SOCIÁLNÍ FOND PRAHA & EU INVESTUJEME DO VAŠÍ BUDOUCNOSTI Mgr. Petra Bartáková.
Na dětské veletrhy s ODMAMINKY.CZ…. Podzimní dětské veletrhy 2015: 8. – 11. října PRAHA Letňany 8. – 11. října PRAHA Letňany 13. – 15. listopadu PRAHA.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Distribuce umění a kulturního dědictví. Faktory ovlivňující distribuci Místo, budova, sídlo organizace Odvětví nebo hlavní předmět činnosti organizace.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza marketingového mixu firmy Agrotec a. s. Bakalářská práce Zuzana Schwarzová.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Základy marketingu třetí přednáška Ing. Nina Kudláčková, Ph.D.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLU.
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně Provozně ekonomická fakulta Analýza trhu zemědělské techniky a dotační politiky pro české zemědělce Diplomová.
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Revitalizace značky Víno Mikulov, spol. s r. o.
Marketingová analýza společnosti Pivovar Ferdinand s. r. o.
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Marketing v NO Vymezení pojmu marketing Nejčastější definice
Tvorba marketingového mixu
Vítejte na Marketingu.
Projekt 1 - Zhodnocení vybrané sportovní akce (SA)
Zadání seminární práce Marketingový mix vybraného sportovního produktu
Propagace základní pojmy
Značka „Českosaské Švýcarsko
Ing. Milena Dušková Místo konání stáže BUJNOCH s. r. o. Chrudim
Historie marketingu
Marketing farmářských produktů
Marketingový mix VY_32_INOVACE_41_823
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Vinařský marketing Znovínu Znojmo, a. s. Eva Gargelová

ZNOVÍN ZNOJMO, a. s. Historie Název – vznik Produkce Výrobní střediska + administrativa Ležácké sklepy Odběratelé

Historie

Název a logo

Produkce 2015 zpracováno 4, kg hroznů 2015 vyrobeno 4, ks balení

Výrobní střediska Šatov Přímětice Jaroslavice

Ležácké sklepy Strachotice Sedlešovice Rücker Loucký klášter

Odběratelé Tuzemský trh: 98,5% Export 1,5% Velkoobchody 21% Obchodní řetězce 32% Vinotéky 7% Gastronomie 6% Ostatní 34%

Marketingový mix Znovínu

2. CENA - Nákladově orientovaná tvorba cen - Přihlédnutí k cenám konkurence

3. MÍSTO – DISTRIBUČNÍ KANÁLY - Vlastní prodejny - Distribuční centra - E-shop - Zásilková služba - Rozvážková služba - Privátní boxy - Vinotéky - Gastronomie - Velkoobchody

4. PROMOTION – PROPAGACE – MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE Reklama - Tištěná reklama (místní periodika pro místní akce, podpora značky – celorepublikové a odborné časopisy a noviny) - Spoty v rádiu (ne TV) – jen propagace místních akcí - Katalog vín, služeb a informací - Letáky, brožury - Etiketa na lahvi - Logo

4. 2. Podpora prodeje - Ochutnávky - Bonusy pro aktivní zákazníky - Pozornosti stálým zákazníkům - Účast na Putování po vinicích/sklepích - Vinařský turistický program

Putování po vinicích Termín konání: květen Pro aktivní odběratele znovínských vín Návštěvy viničních tratí ve Znojemské vinařské podoblasti Večerní degustace vín v Louckém klášteře Aukce vín

Putování po archivních sklepích Termín konání: říjen/listopad Pro aktivní odběratele znovínských vín Návštěvy vinných sklepů Večerní degustace vín v Louckém klášteře

Putování - statistika

Vinařský turistický program rok vzniku 1997 PROČ? Součásti: 1. Vinice Šobes, Podmolí 2. Staré vinice, Havraníky 3. Křížový sklep ve Znojmě – Příměticích 4. Loucký klášter ve Znojmě 5. Moravský sklípek v Šatově 6. Ochutnávky ve Znojemském podzemí 7. Tematické putování

1. Vinice Šobes, Podmolí

2. Staré vinice, Havraníky

3. Křížový sklep - Přímětice

4. Loucký klášter Návštěvnické centrum Obrazová galerie Štukové sály Vinařsko-bednářské muzeum Sklep Prodejny vín

5. Moravský sklípek v Šatově

6. Ochutnávky ve Znojemském podzemí

7. Tematické putování

4. 3. Veletrhy a výstavy Public relations - Snaha udržet si dobré vztahy se zákazníky - 2x ročně Katalog vín, služeb a informací - Tiskové konference - Výroční zpráva - Sbírka uměleckých děl s tématikou vína a vinařství – spolupráce s malíři a novináři - Sponzoring - Podpora sportovních akcí – TJ Tatran Šatov, Znovín Cup, Den Znovín walkingu, certifikace Cyklisté vítáni

4. 5. Osobní prodej - Podnikové prodejny - Distribuční centra - Osobní prodej přímo při ochutnávkách

4. 6. Přímý marketing - Firemní databáze – aktivní zákazníky zveme na akce - Direct mail - Společnost přátel dobrých vín Internet eshop - Facebook, YouTube

Děkuji za pozornost a přeji příjemné chvíle ve společnosti našich vín.