Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3496.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_18.
Advertisements

Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu Označení:Sada: Ověření ve výuce:Třída: Datum: Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_MAM_KC_2_15.
Propagace a reklama na facebooku
Reklama v rozhodování firmy. Reklamní výdaje a jejich účinnost
Počítačová grafika - úvod
Střední odborné učiliště Liběchov Boží Voda Liběchov Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: Výuková prezentace Předmět:
Základní škola národního umělce Petra Bezruče, Frýdek-Místek, tř. T. G
Reklama v marketingu Obsah Pojem reklama, znaky reklamy Druhy reklamy
Studio AJ KINOREKLAMA jsme tu proto, aby i Vás bylo nejlépe vidět a slyšet právě tam, kam se lidé chodí dívat Automatickou prezentaci spustíte klávesou.
Téma lze vyučovat i v jiných oborech.
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_RUBMO_ESTETIKA_20 Název materiálu: Reklama Tematická oblast: Estetika, 1. ročník Anotace: Prezentace slouží k výkladu.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
Struktura inzertního oznámení Anna Hušková Anežka Jandová Zuzana Frydrychová.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Mediaplan Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Téma: Využití Corelu v Marketingu Vypracoval/a: Ing. Jana Wasserbauerová.
ZÁKLADNÍ INFORMACE O REKLAMĚ Reklama TV spot Rozhlasový spot Billboard Leták ve schránce Inzerce v novinách Reklama v časopisech Bannery na internetu Spam.
Marketingová komunikace
Mediální plán Lze ho definovat jako dokument určující, jaká média a kdy se nakoupí, za jakou cenu a jaké by měla přinést výsledky. Zahrnuje průběhové diagramy,
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_246 Název školyGymnázium, Tachov, Pionýrská 1370 Autor Ing. Roman Bartoš Předmět Informatika.
Internet a jeho využití pro obchod Projekt SZIF. Popis a zaměření semináře Na tomto semináři se seznámíte s problematikou využití internetu a jeho různých.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Výhody a nevýhody reklamy v rádiu
Volby 2006: Příležitosti a řešení „Internet jako nástroj pro volební kampaň a/i komunikaci s voliči “
Vysílací časy médiích Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média v ČR Název školyStřední odborná škola Luhačovice Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ AutorMgr. Klára Masařová Název šablonyIII/2.
Mediazastupitelství Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Mediální kampaň Petra Kafková Petr Chládek 1. Osnova produkt produkt fáze projektu fáze projektu statistika statistika náklady náklady zdroje zdroje vlastní.
Zásady tvorby prezentací Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Autor: Pavel Broža Datum: Cílové ročníky: 6. a 7.
Reklama. Cíle marketingu n poskytnout informace n zvýšit poptávku (stimulovat) n odlišit výrobek (diferencovat) n zdůraznit užitek a hodnotu výrobku To.
Reklamní služby Zuzana Brestičová Petr Marvan Jan Walik.
Prezentační techniky  Vytvořit bez mluvení řady podle zadaných parametrů (barva vlasů atd.), co nejrychleji  Smysl: zpětná vazba ke spolupráci.
Vedoucí práce: Ing. Pavel Štrach, Ph.D et Ph.D Autorka: Bc. Michaela Hozdeková, DiS.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název školyGymnázium, Soběslav, Dr. Edvarda Beneše 449/II Kód materiáluVY_62_INOVACE_21_01 Název materiáluReklama.
Možnosti reklamy a propagace Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
FINANČNÍ GRAMOTNOST REKLAMA ZPRACOVALA: MGR. IVA NOVOTNÁ SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA, ČESKÁ KAMENICE, JAKUBSKÉ NÁM. 113, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE.
Média. Tištěná Velkoplošná Audio a audiovizuální Elektronická 3D.
Jak se dělá programové schéma vysílání televize Cílová skupina Programové schéma vysílání Reklamní bloky Ukázky Dostupné z Metodického portálu
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_17_MÉDIA.
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo DUM: VY_32_INOVACE_078 Jméno autora: Blanka Zbožínková Název.
Oblíbený předmět Public Relations Koudelová Lenka, 1.A.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_32_INOVACE_0505_evakuace Téma: Evakuace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2801_reklama Téma: Reklama a její klady a zápory Číslo projektu:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_12_INOVACE_3104_divadlo Téma: Divadlo Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_12_INOVACE_1304_nar.bohatstvi Téma: Národní bohatství Číslo projektu:
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_1001_T.příjmy Téma: Test - příjmy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
4. P – Promotion – komunikace Jde o komunikaci se zákazníkem. Pro komunikaci firma obvykle volí tzv. princip AIDA. A – Awareness (upoutání pozornosti),
Digitální učební materiál Název projektu: Inovace vzdělávání na SPŠ a VOŠ PísekČíslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Škola: Střední průmyslová škola a.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
zpracovaný v rámci projektu
Marketingová komunikace
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Městská knihovna jevišovice
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
Transkript prezentace:

Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Simona Valachová Název: VY_62_INOVACE_2901_typy.reklamy Téma: Typy reklamy Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Datum vytvoření: Datum ověření:

Anotace Prezentace je určena pro žáky ročníku, vzdělávací oblast Člověk a společnost, tematický okruh Finance v domácnosti. Seznamuje žáky s různými typy reklam a jejich výhodami a nevýhodami. Otázka reklamy je žákům velmi známá, proto doporučuji propojit prezentaci s diskuzí o vlivu reklamy na výběr a nákupy v jejich domácnosti. Na závěr je pro žáky připraven tvůrčí úkol, ve kterém se sami pokusí vymyslet různé typy reklam na jejich základní školu. Zadání úkolu je nutné upravit podle podmínek a možností vaší školy, je potřeba připravit pomůcky.

TYPY REKLAMY

Typy reklamy Záleží na tom, v jakém médiu je reklama prezentována. a)noviny d) televize b)časopisye) internet c)rádio f) venkovní reklama

REKLAMA V NOVINÁCH - lze zaujmout širokou vrstvu lidí - malé finanční náklady - podle novin možnost zaměření na cílovou skupin - čtenář si může reklamu přečíst opakovaně - důvěryhodnost

REKLAMA V ČASOPISU -delší životnost než u novin - větší kreativita než u novin - směrováno na cílovou skupinu - i mladší generace

REKLAMA V RÁDIU -jedna z nejlevnějších reklam (podle vysílacího času, ráno nejdražší) -možnost zaměření na cílovou skupinu- věk, životní styl, region -přenos pouze pomocí zvuku – posluchači nemůžou vidět produkt či danou službu -posluchač neposlouchá naplno a nemá možnost se k reklamě vrátit

REKLAMA V TELEVIZI -kombinace sluchových a vizuálních prostředků -masové pokrytí - působení na psychiku televizního diváka -kreativní možnosti televize -vysoké náklady na tvorbu reklamy a jejího vysílání -krátký čas na oslovení – reklamní spot trvá přibližně 30 sekund -přepínání reklam na jiný program.

REKLAMA NA INTERNETU -přesné zasáhnutí cílové skupiny na určitých webových stránkách -rychlost, aktuálnost a zpětná vazba s návštěvníkem stránky -zákazník si ihned může zakoupit nabízený produkt či službu -není vhodná k oslovení například seniorů -není možné mluvit o standardní ceně, ta se totiž může napříč webovými stránkami velmi lišit -reklamy jsou často blokovány, nedůvěryhodnost

VENKOVNÍ REKLAMA -billboardy, poutače, firemní štíty, plakáty atd. -možnost vystavení na veřejném prostoru -může oslovit téměř kohokoliv -pohledové médium – tedy krátký čas na prostudování celého sdělení, přibližně 2–3 sekundy -dlouhý čas na zadání a umístění,typickou dobou vystavení billboardu jsou dva až tři měsíce

ÚKOL Rozdělte se do 3 skupin. Každá skupina si vylosuje typ reklamy 1.reklama v časopise - formát A4, uveřejněná ve školním časopise 2.reklama v televizi - natočená na digitální fotoaparát, ke shlédnutí na webových stránkách školy 3.venkovní reklama - velkoformátová reklama vystavená před školou Vaším úkolem je vytvořit reklamu na naši školu, která bude obsahovat reklamní slogan a základní informace o škole. Cílem je co nejvíce upoutat a povznést image školy

Citace PŘISPĚVATELÉ WIKIPEDIE. Reklama [online]. [cit ]. Dostupný na WWW: Kliparty MS Office