HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha, 7.10.2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_ICT_II_S2_15.
Advertisements

Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
HITRÁDIO FAKTOR  Zahájení vysílání: 1990 (tehdy na frekvenci 99,7 MHz)  Fůze: v r fůze Faktoru do společnosti MMS  Sídlo: U Tří lvů 5, České Budějovice.
ÚSPĚŠNÁ REKLAMA ZNAMENÁ NEETICKÁ REKLAMA Radek Myslín.
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
ČÍSLO PROJEKTUCZ.1.07/1.5.00/ ČÍSLO MATERIÁLUVYS_32_INOVACE_482_Vlasové ústrojí NÁZEV ŠKOLYVyšší odborná škola, Střední průmyslová škola a Střední.
Snímek 1 PowerPoint2OP381 Manažerská informatika 1 2OP381 Manažerská informatika 1 Microsoft PowerPoint 2016 – 2. část.
VY_32_INOVACE_ Název výukového materiálu: Klid a pohyb těles ( Účinky síly na těleso) Předmět: FYZIKA Autor: Mgr. Ivana Šnáblová Cílová skupina:
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Záhlaví a zápatí, Makro Tabulkový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_15_M9_Hanak AUTOR: Ing. Roman Hanák TÉMA: Rovnice s neznámou ve jmenovateli Základní škola.
DIGITÁLNÍ STRATEGIE CZECHTOURISM 2015 KOMUNIKAČNÍ A MEDIÁLNÍ STRATEGIE.
Tvorba WWW stránek. Obsah Princip fungování WWW Současné trendy Zásady tvorby WWW stránek Netiketa.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
Centrum informatizace a výpočetní techniky, Západočeská univerzita v Plznihttp:// Školení pro editory předmětů v CourseWare ZČU Jan Valdman,
Projekt „Systém podpory prevence vybraných nádorových onemocnění v ČR - Screeningové programy“ Financováno z Integračního operačního programu (IOP) ( )
INTERNET. Internet je celosvětový systém navzájem propojených počítačových sítí, ve kterých mezi sebou počítače komunikují pomocí rodiny protokolů TCP/IP.
OneNote. Co to je?  OneNote patří k produktům Microsoftu, nyní je ke stažení zdarma  jde o aplikaci pro rychlou, snadnou a přehlednou správu různých.
HUDBA V MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D. U
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Širokoúhlá prezentace
PŘIHLÁŠENÍ K ELEKTRONICKÉ EVIDENCI TRŽEB
Provozovny společného stravování
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Číslo v digitálním archivu školy
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
ÓČKO ONLINE 2017.
Základní pojmy pro práci s OS Windows
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Vladimír.
VÁNOČNÍ REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Grafické programy - opakování
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Sada 3 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zábava na internetu
Karel IV. VY_32_INOVACE_2C_10 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
WORD Číslování stránek
12. Simulace před obráběním a spuštění programu na CNC frézce HURCO
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Inf Teorie informace.
Zpracovala: Mgr. Věra Kreuzová
Zadání seminární práce Marketing velké sportovní akce
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
všechny animace a obrázky - archiv autora
Sada 2 Jazyk a jazyková komunikace MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Lidské tělo VY_32_INOVACE_2B_16 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
Návrh konstrukce a řízení třídičky zkumavek
ŠABLONY PRO STŘEDNÍ ŠKOLY
INFORMATIKA - Test č.3 VY_32_INOVACE_07
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
MĚŘENÍ DÉLKY Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_32_INOVACE_
M-Commerce Šárka Přibíková 3MA
Střední škola obchodně technická s. r. o.
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
IKT Nebezpečí na internetu
Transkript prezentace:

HbbTV z pohledu monetizace Robert Mitka Vedoucí vývoje produktů pro média České Radiokomunikace a.s. Praha,

2 Základní princip HbbTV reklamy HbbTV reklamní formáty jsou identické s internetovými reklamními formáty. Červené tlačítko = „call for action“ banner HbbTV microsite Zdroj: SevenOneMedia

3 Využití bannerů v HbbTV Červené tlačítko Úvodní stránka HbbTV portálu ∅ CTR (míra proklikovosti“) 1,2% 64% 23% Stránka pořadů ∅ CTR 0,43% 13% Zdroj: SevenOneMedia

4 Reklamní formáty v HbbTV Na televizní obrazovku přinese HbbTV reklamní formáty známe z online médií. Video reklama v HbbTV archivech Preroll Midroll Postroll Click2Play Video reklamaBannery s linky na microsite Sponzorované stránky Interaktivní bannery na TV obrazovceČervené tlačítko v TV spotechČervené tlačítko v pořadechBannery v navigaciBannery na stránkáchBrandované stránkyIndividuální branding v prostředí HbbTV- Sponzorování TV formátu- Sponzorování TV kanáluSpeciální sponzorské stránky Zdroj: SevenOneMedia

5 Prostor pro HbbTV reklamu Zdroj: SevenOneMedia P7S1* RTL ** ARD ZDF Mikrosites pořadů EPG Tematické kanály Krátké klipy Celé epizody Catch-up 7 dní Hry Obsah třetích stran Time shift HD Text ( ) vysoká kvalita pouze testy (3 formáty) komerční TV RTL2 komerční TV

6 Nasazení komerčního banneru – červeného tlačítka Nastav kampaň / selfpromo Nastavení Vzhled červeného tlačítka Propojení na microsite Časování kampaně Cílení kampaně Publikuj kampaň Live Spuštění červeného tlačítka dle parametrů (časování, cílení) Otestuj kampaň Test Pozice a vzhledu tlačítka Funkčnosti prokliku na microsite Emulátor dálkového ovladače ČRa disponují manažerem červeného tlačítka, prostřednictvím kterého lze ve 3 krocích nasadit červené tlačítko do TV vysílání bez jakékoliv znalosti HbbTV technologie.

7 HbbTV aplikace s internetovou bannerovou a video reklamou ČRa disponuje HbbTV aplikacemi, ve kterých lze použít standardní bannerovou a video reklamu známou z Internetu. Podporujeme reklamní systémy a reklamní protokoly (VAST) používané provozovateli televizního vysílání pro jejich Internetové portály.. Banner

8 Nasazení HbbTV portálu Výběr šablony a tlačítka Nastavení Vzhledu tlačítka pro spuštění portálu Typu navigace portálu Test portálu Test Test vzhledu portálu Test navigace za pomoci emulátoru dálkového ovladače Nastavení aplikací v portálu Nastavení Obrázků a popisků do šablony Propojení s aplikacemi ČRa disponují manažerem HbbTV portálu, prostřednictvím kterého lze ve 4 krocích vytvořit a nasadit HbbTV portál do TV vysílání bez jakékoliv znalosti HbbTV technologie. Publikace portálu Provoz Červené tlačítko po přepnutí na kanál

9 Odhadované obchodní výnosy z HbbTV v ČR Obchodní kapacita bude růst s růstem trhu a bude mít sezónnost korelující s prodejem TV reklamy. Po 3 letech lze očekávat celkovou obchodní kapacitou na úrovni 1 miliardy Kč. Zdroj: ČRa odhad

10 Otázky a odpovědi

Děkuji za pozornost