MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla 419 571 621 705.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Univerzita Karlova v Praze Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Gymnastika II. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Advertisements

Lesní škola a školka Bezinka v Palkovicích Ivana Cviková.
PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA „ŠKOLIČKA, DO KTERÉ SE VŠICHNI TĚŠÍME“
Asistenti pedagoga pro žáky se sociálním znevýhodněním a jejich role ve škole.
© ABB Group September 27, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Boušková, ABB s.r.o., Workshop,
Seznámit žáky s vývojovými fázemi člověka. Vysvětlit změny ve vývojových fázích mladšího školního věku a především změny v dospívání. Výukový materiál.
IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
Název školy: Základní škola speciální Litvínov, Šafaříkova 991 Autor: Mgr. Jaroslava Stejskalová Název materiálu: VY_32_INOVACE_46_Člověk a společnost.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
Pedagogické disciplíny II. Část Aplikované. Rozdělení aplikovaných pedagogických disciplín  Školské  Mimoškolské  Na hranici školských a mimoškolských.
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB KVALITA VZDĚLÁVACÍCH SLUŽEB JIHLAVA Mgr. Naděžda Vrbatová, PhD.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
Individuálně, ale společně a jinak
OD PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVY K PŘEDŠKOLNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ A ZPÁTKY K PŘEDŠKOLNÍ VÝCHOVĚ Doc. PhDr. Eva Opravilová, CSc., PhDr. Jana Kropáčková,
Zdravá škola Křižánky Dotace Kraje Vysočina – MA 21, Zdraví 21
Ing. Kateřina Lichtenberková
SLABIKÁŘ DĚTSKÝCH PRÁV VY_32_INOVACE_01_10
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Mimoškolní aktivity dětí
Moravskoslezský kraj – využití areálu Bílá
EMPATIE - JAK SE MAMINKA CÍTÍ… CO BY SE STALO KDYBY…
Techniky práce s mentálně postiženými
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
VYBARVI SI NOVÉ KAMARÁDY…
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
UČENÍ.
CÍLE ŠKOLNÍ TĚLESNÉ VÝCHOVY
Název projektu: Moderní škola
Didaktika sportovních činností
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Školkáčci jedou na výlet
KASTELÁN Svazky klíčů.
VELIKONOCE KRASLICE.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
9. Heterogenní a homogenní skupiny
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_02
Goethe-Institut Praha S knížkou do života (Bookstart) 23. října 2017
Tělesná výchova na ZŠ praktické
jak budovat kulturu školy společně
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
Průběh tvorby Školních akčních plánů (ŠAP) v Libereckém kraji
Škola: Základní škola Trávníky Otrokovice, příspěvková organizace
Synergie manažerského týmu
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
11. Program podpory zdraví v mateřské škole (Havlínová):
Digitální gramotnost Informatické myšlení
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Karla Klíče Hostinné AUTOR: Mgr
FORMY PRÁCE S TALENTOVANÝMI ŽÁKY
Pohyb ve vesmíru Grafomotorika.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_35
Poznatky ze života zvířat
Spolupráce s rodiči a komunitou
Metoda VTI Intenzivní forma pomoci v domácím prostředí rodiny, přímo tam, kde problém vzniká (80.léta 20. stol. v Holandsku) Rodiny, které mají obtíže.
Centra kolegiální podpory
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
XIV. ROČNÍK KRAJSKÉ KONFERENCE
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
RIZIKA PŘI ZIMNÍCH SPORTECH
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Vztah k životnímu prostředí
MŠ Odborářů Pardubice Zřizovatelem mateřské školy je Statutární město Pardubice.
Umím si umýt ruce Samostatně používám ručník Nepoužívám v průběhu dne nebo odpoledního odpočinku pleny Umím používat WC (nepoužívám nočník!) Umím se vysmrkat,
MATEŘSKÁ ŠKOLA Pardubice - Dubina, Erno Košťála 991
Diagnostika dítěte předškolního věku
Martina Jančová Klára Kautská Jana Petrásková Petra Solarová Prylová
Transkript prezentace:

MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla

NAŠE ŠKOLKA Název ŠVP – U nás svítí slunce i když venku prší

-škola sídlištního typu -s rozlehlou zahradou -s vlastní infrasaunou -komplex 3 budov, 2 pavilony pro děti a hospodářská budova -celková kapacita dětí tříd z toho 4 třídy smíšené pro děti ve věku 3-4 roky a 4 třídy pro děti předškolního věku - počet zaměstnanců 28 (16 pedagogických) - provoz 6:15 – 16:15 hodin -vytváříme rodinnou atmosféru -víme, že … předškolní věk je věkem her -uvědomujeme si, že … nejúčinnější výchova je výchova vzorem -pochopili jsme, že respektováním potřeb dítěte přispíváme k jeho sebedůvěře

JSME ZA MĚŘENÍ NA: 1.Sportovní vyžití dětí a jejich dobrou tělesnou kondici Ve speciální třídě Sporťáků nabízíme: bruslení lyžování

turistiku základy lezení na horolezecké stěně

plavání pravidelné týdenní sportování v tělocvičně

dětskou jógu

ozdravné pobyty v přírodě

Nejen sportem, ale i saunováním vedeme děti ke zdravému způsobu života a k upevňování zdraví.

2. Rozvoj estetického cítění a výtvarných schopností ve třídě Barvínků 3. Seznamování s anglickým jazykem

4. Jsme školka spolupracující s Mensou ČR. -vytváříme podmínky pro vzdělávání nadaných dětí -nabízíme podnětné prostředí aktivitami podporujícími intelektovou stimulaci dětí - 5. Logopedická prevence na obou pavilonech

6. Spolupráce s rodiči – dílny, výlety, drakiáda, společné lyžování, zahradní slavnost, lampionový průvod s broučkiádou

VIZE DO DALŠÍCH LET -vytvořit ze zahrady podnětné prostředí pro další rozvoj environmentální senzitivity -zapojení se do projektů na podporu a získání investic při jejím budování -dosaženou úroveň vzdělávání propojit s metodou projektové výuky -využití informačních a komunikačních technologií při zapojování do mezinárodních aktivit v anglickém jazyce

VYBAVENÍ ŠKOLKY - třídy jsou vybaveny novým nábytkem

- zahrada má nové herní prvky pro děti

NAŠE VZDĚLÁVACÍ PRIORITY -dodržovat základní hygienické návyky -přizpůsobovat se režimu MŠ -učit děti pečovat o své okolí a dodržovat pořádek -vést děti k samostatnosti - adaptovat děti na prostředí MŠ, zařadit je mezi své vrstevníky -osvojit u dětí základy společenského chování (pozdravit, požádat, poděkovat) -podporovat a utvářet vztahy dítěte k ostatním kamarádům a dospělým -posilovat a obohacovat vzájemnou komunikaci a zajišťovat pohodu v dětské skupině - hrou pěstovat sebevědomí, tvořivost, identitu -rozvíjet pohybové aktivity -zaměřit se na správné držení (tužky, lžíce atd.) - osvojit vztah k přírodě, životnímu prostředí a zvířatům -rozvíjet slovní zásobu a souvislé vyjadřování, pečovat o výslovnost a zřetelnost řeči

Snažíme se vytvořit dětem příjemnou a pohodovou atmosféru, rozvíjet jejich schopnosti po všech stránkách tak, aby měly co nejsnadnější vstup do celoživotního vzdělávání.