Vzdělávací portál a e-learning, online testy, online dotazníky NET University s.r.o.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ústav distančního vzdělávání OPF SU Karviná
Advertisements

E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Inovace výuky CAD na naší škole
Projekt „Učme se podnikat!“ Žadatel: LAG Podralsko o.s.
Vzdělávací technologie kurzu podnikatelství pro techniky
Nadpis Portál pro komunikaci s občany 1 Portál pro komunikaci s veřejností Portál pro komunikaci s veřejností DATRON, a.s. ing. Jaromír Látal projektový.
Zkušenosti s CMS Moodle na OPF SU František Koliba prezentace: Petr Korviny.
Matika krokem  Proč? - motivy vzniku
E-learningové kurzy BC Primary Essentials TKT Essentials Learning Technologies for the Classroom CLIL Essentials.
Modernizace studijních opor Představení LMS Moodle
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
E-learning a studenti kombinovaného studia VŠ projekt do předmětu E-learning Lucie Jirků, UČO květen 2004.
Virtuální lektor? Miroslava Dvořáková Jiří Votava.
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
LMS Unifor Live! Inovace kombinovaného studia. Teoretická část (45 minut) Definice pojmů Přihlášení do LMS Unifor Live! Program.
IS na podporu Projektu vzdělávání zdravotníků - prohlubování a zvyšování úrovně odborných znalostí Ing. Michal Opat.
PARTNEŘI PROJEKTU ING.SLADKÝ PAVEL + RENTEL PŘEDSTAVUJÍ E-LEARNINGOVÝ SYSTÉM JAKO POMŮCKU PRO ZAVÁDĚNÍ “KVALITNÍHO MANAGEMENTU VE VZDĚLÁVÁNÍ”
Člen skupiny HVB Group E- HVB Bank Petra Slabá, HVB Bank Czech Republic a.s. Lucie Melicharová, learn2grow s.r.o.
Představujeme službu Samepage
Didaktické prostředky
Rozvoj e-learningové formy vzdělávání zaměstnanců ve správních úřadech
Moderní vzdělávací systémy vyšších a vysokých škol neuniverzitního typu Ing. Daniel CHOC CCA Group a.s.
Podnikání na Internetu e-learning letní semestr 2005 Jana Holá X.
E-learning ve výuce na SŠ
On-line forma výuky Cvičení z techniky a technického vzdělávání Zpracoval: Jan Drobný (209671)
Zkušenosti s distančními formami výuky na Slezské univerzitě
e-learning Lucie Rohlíková
E-learningový kurz ÚK PdF bilance ročních zkušeností.
MoodleMoot.cz 2011, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o. 1 Moodle a okolní svět Ing. Marek Kocan.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci nabízí distanční kurz s e-learningovou podporou DISTANČNÍ MINIMUM.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Ing. František Hůlka lektor webináře pro ICT metodiky
Školní informační systémy
Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy eDoceo Multiplatformní, řídící systém elektronického vzdělávání pro školy Tomáš Hrdonka.
E-LEARNINGOVÉ VZDĚLÁVÁNÍ TVŮRCŮ A UŽIVATELŮ JEDNOTNÉHO ZADÁNÍ.
407 – Vzdělávání pro 21. století Žadatel: Learning Society, občanské sdružení Kontaktní osoba: PhDr Lenka Emrová Mobil: e- mail :
Role vysokoškolského pedagoga ve WBL PaedDr.Vanda Hájková, Ph.D
Jazyková příprava Skupiny ČEZ
1 E - S V Ě T S E T O Č Í S T Á L E R Y C H L E J I. S T A Č Í T E M U ? Efektivní vzdělávání pro efektivní úřad Bohumil Havel.
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Centrum distančního vzdělávání Univerzity Palackého v Olomouci DISTANČNÍ MINIMUM Vstupní tutoriál DPRA0508, DMPRA Mgr. Monika Všetulová.
Nové formy vzdělávání zaměstnanců ve veřejné správě
2. LMS Unifor. E-learning vzdělávací proces, využívající informační a komunikační technologie k tvorbě kurzů, k distribuci studijního obsahu, komunikaci.
Základní norma zdravotnických znalostí pro pedagogické pracovníky
Analýza nabídky bakalářských studijních programů ICV v rámci pedagogického vzdělávání Ing. Lenka Danielová, Ph.D., Mgr. Dita Janderková, Ph.D., Doc. PhDr.
Prof. Molnár1 Podnikové informační systémy Outsourcing IS/IT a ASP Prof. Ing. Zdeněk Molnár, CSc Ústav řízení a ekonomiky podniku
Informační systém UNIV 2 Kraje Ing. Marek Kocan , UNIV 2 KRAJE, Ostrava, PragoData Consulting, s.r.o.
Publikování prostorových dat na Internetu (prezentace pro VLE Dílna) Ing. Jan Růžička Institut geoinformatiky VŠB-TU Ostrava, HGF tř. 17.listopadu
E-learningové aktivity na MU Luděk Matyska
Tvorba e-learningových kurzů v LMS Moodle
E-learningový kurz e-learningu OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Další vzdělávání pracovníků škol GP – oblast podpory 1.3 CZ1.07/1.3.05/ Vysoká.
Tvorba e-learningové aplikace pro výuku obchodního práva na oborech s ekonomickým zaměřením Jindřiška Šedová a kol. Masarykova universita Ekonomicko-správní.
Základní problémy realizace eLearningového systému Roman Malo Ústav informatiky PEF MZLU v Brně.
© 2004 Hewlett-Packard Development Company, L.P. The information contained herein is subject to change without notice e-Education Andrea Barešová Account.
Personální audit - cesta k efektivitě využívání lidských zdrojů.
Znalostní a vzdělávací databáze pro energetiku Praha, Květen 2009 INERGO, a.s. Praha CDFE, o.p.s. Praha INERGO výukový server.
Univerzita Karlova v Praze Lékařská fakulta v Plzni Oddělení OVAVT Jestliže chcete oživit systém Vaší výuky, „online learning systém“ Vám nabízí? Jednoduché.
2OP863 Manažerská informatika 4ÚvodSnímek 1 2OP863 Manažerská informatika 4 Úvod doc. Ing. Tomáš Kubálek, CSc.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Akreditovaný e-learningový kurz Rovné příležitosti žen a mužů Ing. Petr Špindler, RENTEL a.s. Konference „Rovné příležitosti“ MV ČR, Praha,
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 eLearningový systém ELIS Roman Malo
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Efektivní Knowledge management
6. HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ
Závěrečná evaluace vzdělávání cílové skupiny, shrnutí projektu
Didaktické prostředky
Assessment centrum.
Osobní prodej Osobní forma komunikace s 1 nebo více zákazníky
Přečtěte si o tom vše Příspěvky Microsoft SharePointu
E-learning – moderní elektronická podpora výuky
Transkript prezentace:

Vzdělávací portál a e-learning, online testy, online dotazníky NET University s.r.o.

Řízené ONLINE vzdělávání Firma má mnoho vzdělávacího obsahu, know-how z různých oblastí Veškerý vzdělávací obsah pro zaměstnance na jednom místě a ONLINE Úložiště vzdělávacího obsahu Možnost studovat vlastním tempem Možnost zjišťovat zpětnou vazbu Možnost získat po úspěšném absolvování kurzů CERTIFIKÁTY Proč e-learning ve Vaší firmě? Vhodný pro interní a externí vzdělávání zaměstnanců Jako doplněk zaškolení zaměstnanců Vzdělávání zaměstnanců na pobočkách v rámci ČR, atd. Pro přípravné kurzy pro studenty SŠ Využití:

LMS dneška LMS Unifor doc, pdf, html, ppt, audio, video… Webináře, videokonferenční moduly Pokročilé sledování výsledků vzdělávání, statistiky, vyhodnocování

Co umí LMS? Komunikač ní nástroje Testy, dotazníky a ankety Systém pro řízení výuky Evidence a správa studentů Evidence a správa kurzů Hodnocen í Úložiště vzdělávacíh o obsahu Správa uživatelů/r olí

LMS Unifor E-learningový výukový systém Vhodný pro interní i externí vzdělávání Plně webová aplikace Česká a anglická verze Komunikační nástroj Uložiště studijních materiálů Nástroj pro online testy a online dotazníky LMS = Learning Management System - vzdělávací prostředí pro řízení vzdělávání a e-learning

Moduly v LMS Unifor Hlav ní mod ul Angličtin a Nápověd ní videa Editační modul Webový Tutor Registrač ní modul Kalendář Statistický modul Video- konferenč ní moduly Dotazníko vý modul Aplikace Tutor Knihovn a Modul tutoriálů a zkoušek Ankety Testova cí modul Modul nápověd a Diskuzn í fóra PDF modul Chat RSS Hledání

Hlavní modul obsahuje: Tutorskou část Studentskou část Vzdělávací obsah : kurz – modul – disciplína- kapitola Systém úkolů (krátké i dlouhé) Novinky Osobní stránku studenta i tutora Komunikační nástroje Hlavní modul v LMS Unifor Hlav ní mod ul

Dotazníkový modul Vhodné použití:  Tam, kde je nutné provádět dotazníková šetření, různé evaluace apod.  Při vstupním průzkumu v personalistice nebo ve vzdělávání  Pro zjištění aktuálního stavu znalostí, dovedností, ale i potřeb respondentů v oblasti vzdělávání apod.  Pro zjišťování zpětné vazby od různých cílových skupin Formy použití:  Plně anonymní dotazování  Anonymní dotazování v rámci kódem chráněných skupin  Řízené anonymní dotazování  Kombinace kódem chráněných skupin s a řízeným anonymním dotazováním.

Testovací modul  Vhodný pro vstupní, průběžné, ale i výstupní testování znalostí Testovací modul je používán:  na mnoha školách různých typů  ve firmách, např. v personalistice,  ve veřejné správě. Lze použít všude tam, kde je potřeba:  Testovat úroveň znalostí (např. při příjímacích řízeních),  Ověřovat získané vědomosti a předané informace (na školeních a dalších vzdělávacích akcích),  Ověřovat potřebné předpoklady, např. pro určitou pracovní pozici. Testovací systém není omezen pouze na texty, ale v rámci testů lez použít i multimediální obsah (obrázky, audio atp.).

Go2meeting Služba GoToMeeting nabízí snadnou organizaci online seminářů, prezentací nebo školení. Videokonferenční moduly Flash chat je aplikací umožňující audiovizuální komunikační kanál (podobný Skype). na rozdíl od této aplikace však Flash chat nevyžaduje instalaci speciálního software, protože je integrální součástí Uniforu a jako takový je tudíž k dispozici všem uživatelům.

Vzdělávací obsah v LMS Unifor DISCIPLÍNA KURZ MODUL DISCIPLÍNA KAPITOLA MODUL DISCIPLÍNA KAPITOLA Kurz Je hlavní prvek struktury, který se dále obsahuje jednotlivé moduly. Kurzem mohou být např. pobočky ve firmě. Modul Je určen k rozdělení struktury dle organizační struktury firmy (management, obchod a prodej, marketing, finance … ) Disciplína Ve struktuře představuje rozdělení do jednotlivých oblastí. (např. marketing – Public Relations, obchodní prezentace, inzerce, …) Kapitola Představuje již jednotlivou kapitolu (část) konkrétní disciplíny, (např. inzerce – jak vytvořit inzerci v grafickém programu, SEO apod. ) Rozdělení struktury na jednotlivé části – Kurz, Modul, Disciplína, kapitola > je vytvořen přímo „na míru“ dané konkrétní firmě. ! Pobočka Zlín Management Marketing Public Relations Inzerce Obchodní prezentace Jak vytvořit inzerci v grafických programech SEO Jak inzerovat v sociálních sítích Jak vytvořit PPC reklamu

Role v LMS Unifor Tutor Administrátor Účastník školení (zaměstnanec) má nástroje ke studiu kurzů do nichž je přihlášen. může číst texty připravené pro jeho studium vyplňovat testy odesílat vypracované úkoly může komunikovat se svým tutorem i ostatními studenty. TUTOR má nástroje pro svou tutorskou práci: organizuje studium, připravuje studijní texty, úkoly, testy vypisuje tutoriály a zkoušky dostává informace od studentů: jejich odeslané úkoly vyplněné testy zprávy přiděluje body za splněné úkoly či testy posílá svým studentům zprávy, hodnocení. může vystupovat v roli studenta ADMINISTRÁTOR používá všechny nástroje LMS Uniforu včetně aplikace Tutor pro správu monitoruje celý systém zabezpečuje zálohování spolupracuje se všemi uživateli LMS Uniforu při řešení případných potíží.

Firemní vzdělávání - školení Pohled účastníka školení (zaměstnanec) Pohled školitele (lektor, tutor) Na firemní vzdělávání v prostředí LMS Unifor můžeme nahlížet ze dvou pohledů:

Pohled na vzdělávání ze strany tutora Tutor v LMS Unifor: organizuje studium připravuje studijní texty, úkoly, testy dostává informace od zaměstnanců/kolegů: jejich odeslané úkoly vyplněné testy zprávy přiděluje body za splněné úkoly či testy posílá svým studentům zprávy, hodnocení

Školitel může využít všech nástrojů k přípravě kurzu/školení. Stěžejními pomocníky také jsou: 1.Disciplína (texty, odkazy, apod.) 2.Testy 3.Ankety 4.Dotazníky 5.Komunikace Pohled na školení ze strany tutora

1. Disciplína Kapitoly – textová podpora školení Test Soubory - ke školení můžete připojit libovolnou studijní oporu. Úkoly – samozřejmě můžete zadat práci do dalšího školení.

2. Příprava testů V této části školitel vytvoří celý test, včetně samotných otázek. Dále je pro požadovanou funkčnost test správně nastavit.

3. Tvorba anket Nástroj ankety slouží k různému dotazování účastníků školení. Její tvorba je velmi jednoduchá, jak si ukážeme v následující online ukázce.

4.1 Příprava dotazníku – 1. část Ke zjištění hlubších názorů či poznatků je ideálním nástrojem dotazník. Obsahuje více voleb než anketa.

4.2 Příprava dotazníku – 2. část Můžete vybrat Vámi požadovaná kritéria Stanovíte otázky a podotázky, které chcete zodpovědět A také nastavíte omezení pro kterou skupinu či předmět má být dotazník omezen

5.1 Komunikační nástroje – 1.část Stejně jako účastník školení i tutor může využívat komunikační nástroje. Jak jsme již uvedli, můžeme komunikovat pomocí posílání zpráv, vytvořit chatovou místnost…posílání zprávchatovou místnost

5.2 Komunikační nástroje – 2.část Dále můžeme debatovat v diskuzních klubech… …nebo využít novinky flash chatu.

Pohled na školení ze strany zaměstnance

Pohled na vzdělávání ze strany zaměstnance Student v LMS Unifor: Má připravené výukové texty pro své studium Kromě textů má přístup k videím a dalším vzdělávacím materiálům připraveným tutorem Vyplňuje zadané testy a úkoly Odesílá vypracované úkoly Komunikuje se svým tutorem i ostatními studenty

Pro úspěšné absolvování školení jsou pro účastníky školení důležité tyto části systému: 1.Kurz > modul > disciplína (texty, odkazy, apod.) 2.Testy 3.Ankety 4.Dotazníky 5.Komunikace (interkom, videokonferenční modul, …) 6.Nápověda Pohled na školení ze strany zaměstnance

Nevyžaduje koordinaci časových plánů a prostor Nejsou žádné výrazné náklady na lektory a prostory Nevyvolává cestovní náklady Jednoduše se uchovává a standardizuje Lze studovat kdykoliv a kdekoliv Možno studovat svým vlastním tempem Možné zjišťování zpětné vazby Proč e-learning ve firmě?

Návratnost investic (RoI) měří příjmy v porovnání s náklady potřebnými k jejich dosažení: Snížení nákladů efektivním využíváním LMS:  úspory na administrativě (20-50%)  značné úspory na výrobě obsahu (až 40%)  zvýšení produktivity  Neměřitelné výhody: spokojenost zákazníků spokojenost zaměstnanců apod. Návratnost investic

Přístup tutorů i účastníků školení k informacím nezávisle na čase a místě (díky online řešení) Možnost sledování aktivity účastníků školení a případný růst jejich kompetencí, včetně nástrojů pro hodnocení Rozvoj různých metod učení a respektování individuálních schopností a dovedností každého účastníka školení Veškeré vzdělávací podklady a vědomostní testy na jednom místě Snadné zveřejnění studijních materiálů účastníkům školení Vzdělávací obsah je přehledně seřazen do kapitol, které lze doplnit o zajímavé zdroje – odkazy, video, audio Zefektivnění komunikace a spolupráce - podpora vzdělávání pomocí komunikačních nástrojů tutora s účastníkem školení Chat, diskuzní fóra, flashchat místnosti Rychlá zpětná vazba od účastníků školení k tutorovi nebo obráceně Spousta moderních modulů, které usnadní práci tutorům Výhody využití LMS Unifor firmy

Proč používat LMS Unifor? 5 Data jsou chráněná jako v trezoru 1 Vše o vzdělávání na jednom místě 7 Rádi Vám pomůžeme 6 Žádné speciální technické vybavení 3 Velké množství modulů 4 Webová aplikace online 2 Ušetříte čas i peníze

Sofistikovaný, propracovaný, komplexní systém s mnoha funkcionalitami usnadňující práci a čas uživatelům Je prověřen ostrým provozem u desetitisíců spokojených uživatelů Možnost customizace a integrace s ostatními IS Kvalifikovaná zákaznická podpora Zákazník je pro nás partner v dlouhodobém horizontu Proč LMS Unifor?

Produkty LMS UNIFOR Basic Hlavní modul –základ Diskuzní fóra Registrační modul Editační modul Nápovědní videa Optimum Hlavní modul –základ Diskuzní fóra Registrační modul Editační modul Nápovědní videa Knihovna Kalendář Testovací modul Statistický modul Modul tutoriálu a zkoušek Angličtina na webovém prostředí Complet Hlavní modul –základ Diskuzní fóra Registrační modul Editační modul Nápovědní videa Knihovna Kalendář Testovací modul Statistický modul Modul tutoriálu a zkoušek Angličtina na webovém prostředí Modul Chat RSS modul Ankety Dotazníky Nápověda PDF modul Videokonferenční modul Aplikace Tutor Webový tutor

Vybrané reference LMS UNIFOR

Komplexní nabídka řešení od NET- University NET University nabízí ucelený, kompletní ekosystém pro vzdělávání, zahrnující informační systémy a technologie pro vzdělávání, vzdělávací kurzy, školení a semináře, vzdělávací portál a integrační systémy všechno propojující. Naše zaměření Naše nabídkaNaše výhoda LMS Unifor ClassIS TSU LSD Prezenční a online kurzy Internetový informační portál a další služby Komplexní EDU Systém Vzdělávací systém použitelný samostatně i v rámci celku E-learningový systém Školní informační systém Testovací systém Dotazníkový systém Školení, kurzy a semináře + = Informační systémy a technologie pro vzdělávání EDU Systems Vzdělávání EDUcation Vzdělávací portál další služby EDU Portal

V případě že Vás systém LMS Unifor zaujal, neváhejte nás kontaktovat: NET University s.r.o. Tel