„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/44.0005 1 Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
Advertisements

Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky IQ INDUSTRY Výsledky plnění klíčových aktivit projektu.
PROJEKT „Okna technickým oborům dokořán“ registrační číslo: CZ.1.07/1.1.36/ Projekt je spolufinancován z Evropského sociálního fondu prostřednictvím.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Jihomoravském kraji Pracovní schůzka koordinátorů ZŠ
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Neratovice 24. ledna 2014 Cestou přírodovědných a technických oborů napříč Středočeským krajem Stáž pedagogických.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Neratovice 19. února 2014 Cestou přírodovědných a technických oborů napříč Středočeským krajem SETKÁNÍ.
M O R A V S K O S L E Z S K Ý K R A J 1 Konference „k projektu Moderní metody profesního vzdělávání“ Martina Volná Krajský úřad Moravskoslezského kraje.
Projekt Nové přístupy k realizaci praktického vyučování ve Zlínském kraji Uherský Brod, Mgr. Petra Pilčíková Projektová manažerka.
Projektový den Střední školy elektrotechnické, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvkové organizace Mária Borovská Ostrava, TIME (tréninkové, inovační,
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií Institut experimentálních.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji Partner č Střední průmyslová škola Edvarda Beneše a Obchodní.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v JMK Integrovaná střední škola Sokolnice Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.1.00/
6. krajské setkání metodiků ELEKTROTECHNIKA V prostorách Střední průmyslové školy elektrotechnické a informačních technologií Brno, Purkyňova.
Nástroje daňových úlev
10. krajské setkání metodiků Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji č. CZ.1.07/1.1.00/ Partner 19 Střední škola polytechnická,
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji CZ.1.07/1.1.00/ Střední škola dopravy, obchodu a služeb.
Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V LIBERECKÉM KRAJI Leoš Křeček.
„JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ KONFERENCE „JAK NA SPOLEČNÉ VZDĚLÁVÁNÍ“ Karlovy Vary 8. Února 2016.
Ředitel Název operačního programu: OP VK Název prioritní osy: Počáteční vzdělávání Název oblasti podpory: Další vzdělávání pracovníků škol a školských.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
Projekt Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Libereckém kraji I CZ.1.07/1.1.00/ I.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
Analýza potřeb v území Pardubického kraje Pracovní tým k platformě Kariéra a celoživotní vzdělávání Podpora kompetencí k podnikavosti, iniciativě a kreativitě.
Monitorování projektu „Podpora technického a přírodovědného vzdělávání v Olomouckém kraji“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
 1) informace o čerpání rozpočtu  2) obsahová část plnění klíčových aktivit  3) pravidlo 3E  4) udržitelnost  5) veřejnosprávní kontrola.
Zavedli jsme systém environmentálního řízení a auditu Podpora přírodovědného a technického vzdělávání v Moravskoslezském kraji CZ.1.07/1.1.00/ Ing.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
Oblast podpory 1. 3 Další vzdělávání pracovníků škol a školských zařízení v Ústeckém kraji II 2. Výzva 2. etapa globálních grantů Seminář pro žadatele.
Příjemce Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava
„Okna technickým oborům dokořán“
Integrovaný regionální operační program
Individuální projekt OP VVV
Šablony OP VVV a podpora nadání
Novinky z IROP.
NÁZEV PROJEKTU: Podpora počátečního vzdělávání zdravotnických oborů, jejich propagace ve vzdělávacím centru pro komunitní práci a rozvoj klíčových kompetencí žáků 
Prioritní osa 2 Terciární vzdělávání, výzkum a vývoj OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST PhDr. Kateřina Pösingerová, CSc.
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Odborné učiliště Chroustovice, Zámek 1 závěrečná konference
Střední škola služeb a cestovního ruchu, Varnsdorf
Krajský akční plán vzdělávání Středočeského kraje
PODPORA TECHNICKÝCH A PŘÍRODOVĚDNÝCH OBORŮ
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO) Celostátní seminář ředitelů středních průmyslových škol.
Podpora polytechnického vzdělávání v rámci projektu NAKAP LK I
Šablony pro SŠ a VOŠ výzva I
Bc. Petra Karbanová Krajská metodička projektu APIV B
Akční plánování v Ústeckém kraji z pohledu projektu P-KAP
Statutární město Ostrava
TRADICE UPLATNĚNÍ DOPRAVNÍ DOSTUPNOST ŠIROKÁ NABÍDKA TECHNICKÝCH OBORŮ
Krajský metodický kabinet AUTOMOBILNÍ TECHNIKY
Krajský akční plán vzdělávání 1 ÚK
Setkání kariérových poradců
Krajský akční plán rozvoje vzdělávání v JčK
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Informace o projektu IKAP
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Složení centra. Složení centra Cíl: síť - spolupráce Proškolení pedagogů pro práci s nadanými Identifikace. Tvorba struktury práce s nadanými na škole.
Setkání kariérových poradců oblasti LOUNY, MOST a CHOMUTOV
Název projektu: „Propojení praxe s výukou mechatroniky a automatizace pro žáky středních odborných škol a učilišť“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ Souhrnná.
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Financování digitálního vzdělávání z OP VVV
Systémové řešení – Motivace a vzdělávání pedagogů aktivita Společně na trhu práce CZ /0.0/0.0/16_034/
Transkript prezentace:

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Projekt: „Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje: Číslo výzvy:44 Oblast podpory:1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání Vyhlašovatel:MŠMT Příjemce projektu:Ústecký kraj Termín realizace: – Celkové náklady: ,61 Kč

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Obsah a cíle projektu Rozvoj a zvýšení kvality počátečního vzdělávání v oblasti přírodovědných a technických oborů Podpora vzdělávání technického směru Projekt řeší také spolupráci institucí počátečního vzdělávání se zaměstnavateli Motivace žáků ke studiu a profesní volbě směrem k technickým a přírodovědným oborům Na každou partnerskou SŠ je napojeno několik ZŠ (4 -15, celkem 61 ZŠ) V rámci projektu bude podpořeno min žáků a 790 pedagogických pracovníků

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Partneři projektu – 12 středních škol 1.Hotelová škola, Obchodní akademie a Střední prumyslová škola Teplice, Benešovo náměstí 1, p.o. 2.Střední škola lodní dopravy a technických řemesel Děčín VI, p.o. 3.Vyšší odborná škola a Střední průmyslová škola strojní, stavební a dopravní, Děčín, p.o. 4.Střední průmyslová škola a Střední odborná škola gastronomie a služeb, Most, p.o. 5.Střední škola zahradnická a zemědělská A.E.Komerse, Děčín – Libverda, p.o. 6.Gymnázium a Střední odborná škola dr. Václava Šmejkala, Ústí nad Labem, p.o. 7.Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, p.o. 8.Střední průmyslová škola, Ústí nad Labem, Resslova 5, p.o. 9.Střední škola stavební, Teplice p.o. 10.Střední průmyslová škola a Vyšší odborná škola, Chomutov, Školní 50, p.o. 11.Střední technická, gastronomická a automobilní, Chomutov, p.o. 12.Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, p.o.

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Klíčové aktivity A1a - Vybavení pro laboratoře, odborné učebny, školní hospodářství a střediska praktického vyučování. A2a - Vybavení prostor pro výuku hmotným neinvestičním majetkem a spotřebním materiálem pro přírodovědné a technické vzdělávání. A2b - Vzdělávání pedagogických pracovníků k obsluze strojů a zařízení, které byly zakoupené v rámci projektu A2c - Vzdělávání pedagogických pracovníků v metodách a formách práce vedoucích k využití výstupů projektů OP VK doporučených v příloze výzvy č. 6, nebo výstupů jiných projektů OP VK

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Klíčové aktivity A2d - Celoroční, pravidelně se opakující volnočasové aktivity, zaměřené na přírodovědné a technické vzdělávání žáků SŠ A2e - Vytvoření sítí spolupracujících škol na principu burzy středoškolských služeb s cílem vzájemné výměny zkušeností A2f - Dlouhodobá spolupráce SŠ a VŠ vedoucí k udržení /zvýšení zájmu žáků středních škol o studium technických a přírodovědných oborů

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Klíčové aktivity A2g - Zapojení odborníků z praxe do výuky technických a přírodovědných předmětů A2i - Využívání technických památek a interaktivních expozic technického a přírodovědného charakter k přípravě školních/žákovských projektů zaměřených na popularizaci tohoto typu vzdělávání A2j - Stavební úpravy škol, které budou nezbytné pro rozvoj přírodovědného a technického vzdělávání B1a - Sdílení učeben /dílen /laboratoří SŠ pro povinnou výuku žáků ZŠ a spolupráce se zaměstnavateli nebo jejich zástupci v oblasti přírodovědné a technického vzdělávání

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ B1b - Celoroční, pravidelně se opakující volnočasové aktivity zaměřené na přírodovědné a technické vzdělávání pro žáky ZŠ s využitím moderních učeben /dílen/laboratoří SŠ B1c - Programy vzájemného učení, kde žáci SŠ připravují a realizují pro žáky ZŠ vzdělávací aktivity/projekty zaměřené na přírodovědné a technické vzdělávání B1d - Spolupráce středních a základních škol se zaměstnavateli v rámci komunitního rozvoje B1e - Využití výstupů vzniklých v rámci IPo a IPn na podporu badatelsky orientovaného vzdělávání s přírodovědným a technickým zaměřením Klíčové aktivity

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ B1f - Stáže pedagogických pracovníků SŠ na ZŠ B2 - Krajská setkání metodiků, vedoucích předmětových komisí a pedagogických pracovníků v oblasti přírodovědného a technického vzdělávání - společná pro ZŠ a SŠ C1a - Podpora výuky přírodovědných a technických předmětů na SŠ metodou CLIL,včetně tvorby učebnic a vzdělávacích materiálů pro žáky C1b - Tvorba cizojazyčných slovníků, které budou následně využity ve výuce technických a přírodovědných předmětů na SŠ C1c - Zapojení rodilého mluvčího/odborníka z praxe do výuky technických a přírodovědných předmětů na SŠ jako druhého pedagoga ve výuce Klíčové aktivity

„Přírodovědné a technické vzdělávání Ústeckého kraje“ CZ.1.07/1.1.00/ Děkuji za pozornost Ing. Alexandra Zdeňková