Modern 100% Low-floor Tram Moderní 100% nízkopodlažní tramvaj.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Advertisements

Bezpečnější a účinnější provoz jeřábů
Nová vozidla dodávaná k splnění závazku veřejné služby
Optimalizace provozu vašeho čerpadla
Design části dopravního prostředku vlak pro studenty.
TZ 21 – navrhování otopných soustav
Vysokorychlostní vlaková jednotka Velaro E
Moderní design kol a koloběžek s e-pohonem
ZÁKLADNÍ POJMY DRUHY DOPRAVY ZPŮSOBY VEDENÍ TRASY V ÚZEMÍ
První – učebního oboru „Mechanik opravář motorových vozidel
FOTOVOLTAICKÉ HYBRIDNÍ MODULY
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Malý velikostí – velký funkčním vybavením
Trolejbusy: 14Tr.
Charakteristické znaky MHD
Hybridní pohon Vojtěch frajt
Dopravní charakteristiky
Energetika.
Výuka předmětu automobily
© Emotron AB Účinný a spolehlivý provoz Ventilátory Kompresory Dmychadla.
Produktová prezentace
Tramvaje: Škoda 15T.
Tramtrain Vozidlo pro kombinaci městskou a příměstskou dopravy při využití vozidel uzpůsobených pro jízdu na železničních i městských kolejových tratích.
Mo.13: Elektrické přístroje pro regulaci – stykače, kontroléry, přepojovače. Zajišťují zapínání a vypínání požadovaných obvodů bez jakýchkoliv rušivých.
Střední odborná škola Otrokovice
Automobily – koncepce, karoserie
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
Tato prezentace byla vytvořena
MODERNIZACE AUTOBUSŮ FORST Štěpán, ŠÍMA Radim, VEDRAL Lukáš
Měření a simulace zatížení trakčních měníren a
Zvýšení rychlosti nákladní kolejové dopravy
Tramvaje: T3R.PLF.
Tramvaje: T3.
Tramvajová vozidla.
9. OTVOROVÉ VÝPLNĚ I. Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Lok.řady 122,123.  Výrobce: ŠKODA Plzeň  Rok výroby: 1967 / 1971  Trakce: elektrická stejnosměrná  Typ vozidla: čtyřnápravová skříňová nákladní lokomotiva.
Projekt EVO1 Jednočlánkové bezbariérové tramvajové vozidlo typu EVO1 člen skupiny
Servopohony. Servopohon Co je to servopohon ? *jsou to motory, u kterých lze nastavit přesnou polohu osy, a to pomocí zpětné vazby nebo koncového spínače.
Železniční doprava Funkčnost – vize - budoucnost Inovace výuky regionálního rozvoje, CZ.1.07/2.2.00/
Montážní systémy. Framo – nesvařované ocelové konstrukce výhody systému Framo - možnosti použití - technické parametry - možnosti připojení – komponenty.
© ELCOM, a.s. Testovací zařízení a napájecí zdroje pro oblast kolejových vozidel Ing. Petr Hudeček, Ph.D. Projektový manažer, programátor Divize Aplikovaná.
Ivanovické náměstí 3, Brno1 Ivanovické náměstí č. 3, BRNO Obchodní zástupce: Jiří Derganz.
Eurotrans, Brno Po Brně - zeleně Překlad pro Brňáky: Po štatlu bez rychny.
Zkušenosti z aplikace TSI subsystému energie V ÝZKUMNÝ Ú STAV Ž ELEZNIČNÍ, a.s. 1 Autor: Ivan Dobeš Datum: Místo : Vládní salónek - žst. Praha.
TRAMVAJOVÉ SBĚRAČE. Typy sběračů Schunk Základní typy tramvajových sběračů Sběrače SBE pružinový zvedací mechanismus elektricky izolovaný spouštěcí motorový.
Klimatizace ve vozidlech MHD SDP ČR Tramvajová skupina Košice
Materiál je určen pro 1. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Stroje a zařízení – části a mechanismy strojů
VY_32_INOVACE_AUT2_19 Retardéry. Účelem retardéru je vozidlo zpomalit, nikoliv však zastavit. Retardér nelze použít ani jako brzdu parkovací. Používají.
Hlavní části motorových vozidel
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dynamika pohybu dopravního prostředku Předmět: Teorie dopravy - cvičení Ing. František.
Ivanovické náměstí 3, Brno1 Ivanovické náměstí č. 3, BRNO Obchodní zástupce: Jiří Derganz.
TECHNICKÉ SLUŽBY BAHOZA s. r. o. Klimatizační jednotky tramvajových vozidel Ing. Ladislav Meluš.
Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Dopravní soustavy Ing. Michal Kostelecký Provozní a technické prostředky silniční a.
VY_32_INOVACE_AUT1_15 Požadavky na karoserii z hlediska bezpečnosti.
INTEGROVANÝ SYSTÉM MĚŘENÍ A OBRÁBĚNÍ DVOJKOLÍ KOLEJOVÝCH VOZIDEL.
Elektronické systémy brzdové soustavy , Brno Připravil: Bc. Václav Kočí Obor: Management techniky Ústav: Techniky a automobilové dopravy.
Výkonové jističe nízkého napětí
Dopravní charakteristiky
ČSN EN Výbušné atmosféry – Část 37: Neelektrická zařízení pro výbušné atmosféry – Neelektrické typy ochrany bezpečnou konstrukcí „c“, hlídání.
Kompresní stanice Jirkov
Navrhování tunelových staveb
Vzduchové clony DoorMaster Comfort C a D
Měniče napětí.
ELCOM,a.s. ZKUŠEBNÍ ZAŘÍZENÍ a NAPÁJECÍ ZDROJE ELCOM a.s., Divize Virtuální instrumentace a Divize Aplikované elektroniky Ing. Jindřich Kaluža Dr. Ing.
Charakteristiky provozu trolejbusové dopravy
POHYB DVOJKOLÍ A PODVOZKU V KOLEJOVÉM KANÁLU
LOKOMOTIVA řady 380 aneb TAURUS po česku….
Spínací přístroje vysokého a velmi vysokého napětí I.
BWM 1410PHO7/1-S -40% Předem plněná automatická pračka Bianca
Transkript prezentace:

Modern 100% Low-floor Tram Moderní 100% nízkopodlažní tramvaj

Společnost byla založena v roce 1881, Tangshan železniční vozidlo Co, Ltd (TRC v krátkosti) je kolébkou čínské železniční dopravy. TRC vyrobila první čínskou parní lokomotivu s názvem "Rocket Číny", první železniční osobní automobil s názvem "Deluxe Dragon Coach", první nízko a středně rychlostní magnetický vlak, první vysokorychlostní vlak EMU s rychlostí 350 km / h, první moderní 70% nízkopodlažní tramvaj a nově moderní 100% nízkopodlažní tramvaj. Od začala výroba nové generace vysokorychlostního vlaku EMU vyvinutý a vyráběný společností TRC. Bylo s ním dosaženo maximální zkušební rychlost 487,3 km / h. TRC je jedním z první skupiny 91 státních inovačních podniků z provincie Che-pej. TRC vyrábí i vysokorychlostní železniční dopravní zařízení. Modern 100% low-floor tram Type 25G car Double-deck DMU Low-and medium-speed conventional passenger car Urban railcar Maglev train EMU & DMU speed Modern 70% low-floor tram Tilting DMU Type 25T car High-speed EMU Low-and medium- speed maglev train Type 25B car 200km/h 2nd-class car Low-and medium- speed maglev train

Podvozek v podélné ose modulu (typ II vůz) Těžiště skříně vozidla vždy uprostřed podvozku Minimální poloměr oblouku: 19 m Vyšší index stability a menší příruba nošení Maximální sklon trati: 70 ‰ Výhoda 1: podvozek v podélné ose modulu Equipment Carbody 100% LRV Výhody General Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues

Equipment Carbody 100% LRV Výhody General Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues Úspora energie a pohodlí pro cestující: Frekvence klesá a účinnost roste, úspory energie o 30% -50% Integrální konstrukce může ušetřit prostor instalace rozvaděče Snížení spouštěcího proudu a pomocné kapacity měniče, zvýšení spolehlivosti systému Automatické nastavení množství čerstvého vzduchu v závislosti na zatížení, zúžení kolísání teploty, zvýšení indexu komfortu Výhoda 2: Frekvenční proměnné nastavení klimatizace salonu

Výhoda 3: Modulární konstrukce Equipment Carbody 100% LRV Výhody General Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues 2 modules 3 modules 4 modules 5 modules 6 modules 7 modules 8 modules Vhodné pro změnu konfigurace vlaku Modulární konstrukce Příslušenství instalace ve voze je usnadněno tím, C-tvar drážky

Výhoda 4: Super-kondenzátor, napájecí systém Equipment Carbody 100% LRV Výhody General Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues storage battery super- capacitor catenary Hybridní výkonový systém - s použitím super-kondemzátorů, nebo akumulátorů jako pomocné energetické soustavy Režim unikátního provozu bez trolejového vedení Úseky bez trolejového vedení (řetězovky) jsou příznivé pro vzhled města Úspory energie, šetrné k životnímu prostředí Využití rekuperované energie Baterie a super kondenzátor jsou zapojeny paralelně, což může dodávat vysoký okamžitý i trvalý výkon.

Obecné parametry Equipment Carbody 100% LRV Výhody Obecně Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues Konfigurace:-Mc + M * TP + Mc- Mc: Motor. vůz s poháněným podvozkem a kabinou řidiče M: Motor. vůz s poháněným podvozkem TP: Přívěs s nehnaným podvozkem a se sběračem +: Jednoduchá kloubová konstrukce *: Dvojitá kloubová konstrukce -: Čela vozidla

Podmínky pro zrychlení a zpomalení: Podle jmenovité přepravní kapacity, žádný vítr, suchá a rovná kolej, standardní trolejové vedení (řetězovka), napůl opotřebené kolo Základní technické parametry Equipment Carbody 100% LRV Výhody Obecně Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues S.N.PoložkyParametry 1 Rozchod1435 mm 2 Minimální poloměr vertikálního oblouku 500 m 3 Minimální poloměr horizontálního oblouku 19 m 4 Zatížení na nápravu 10 t 5 Max.sklon trati70 ‰ 6 Jmenovité napětí napájení DC 750V 7 Min. pracovní výška sběrače 3880 mm 8 Max. pracovní výška sběrače 5900 mm 9 Délka soupravy37540 mm 10 Délka modulu Mc9200 mm 11 Délka modulu M7800 mm 12 Délka modulu TP7800 mm 13 Výška podlahy nad temenem kolenice 350 mm 14 Výška soupravy 3500 mm 15 Šířka skříně soupravy 2650 mm 16 Světlá výška prostoru pro cestující 2160 mm 17 Počet dveří na každé straně 5 18 Světlá šířka vstupních dveří 1300 mm 19 Výška vstupních dveří1950 mm S.N.PoložkyParametry 20 Pevný rozvor 1850 mm 21 Průměr kola (nové/opotřebené) 600/540 mm 22 Max. rychlost70 km/h 23 Max. bezpečná rychlost10 km/h 24 Rychlost vozu při spojování ≤3 km/h 25 Zrychlení (0--32 km/h) ≥1.3 m/s 2 26 Zrychlení (0--70 km/h)0.85 m/s 2 27 Zpomalení provozní brzdy 1.2 m/s 2 28 Zpomalení nouzové brzdy 2.8 m/s 2

Kapacita cestujících: Oblast pro stojící cestující Equipment Carbody 100% LRV Výhody Obecně Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues Provozní podmínky S.N.Provozní podmínky Kapacita cestujících 1AW0( prázdný )0 2 AW1( počet sedadel ) 80 3 AW2 ( 6 osob /m 2 ) AW3 ( 8 osob /m 2 ) 394

Hlučnost : Hladina hluku vnitřní: Hluk pomocných zařízení v normálním provozu ve výšce 1,5 m nad podlahou: Hladina vnějšího hluku: Provozní podmínkyRychlostHlučnost V klidu0 km/h56 dB Při konstantních otáčkách40 km/h76 dB Při zrychlení40 km/h76 dB Provozní podmínkyRychlostHlučnost V klidu0 km/h65 dB Při konstantních otáčkách40 km/h74 dB Při zrychlení40 km/h76 dB Equipment Carbody 100% LRV Výhody Obecně Industrial design Traction Brake Bogie Network Other issues Hladina vnějšího hluku: Normální provoz, měřeno 7,5 m od osy koleje a 1,5 m nad zemí:

Equipment Carbody 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Traction Brake Bogie Network Other issues Průmyslový návrh Obecný popis: TRC pozval DESIGNHAUS, německou profesionální společnost pro průmyslový design, vytvořil průmyslový design 100% nízkopodlažní tramvaj.

Hlavní tón 100% nízkopodlažní tramvaje, je červená, která vykazuje silný vizuální efekt.Červená je nejvíce agresivní barva, která může dát lidem pocit síly, aktivity, horlivosti, tepla a progresivity.Velké červené plochy zdobí dlouhé tmavě šedé a bílé pruhy.Červená tramvaj projíždějící městem podporuje jeho jedinečnou scenérii.

Vnitřní uspořádání tramvaje je v souladu se zásadami ergonomie.Dvoukřídlé posuvné dveře usnadňují nástup a výstup cestujícím. 100% nízkopodlažní tramvaj umožňuje nejnižší nástupiště nebo bez nástupiště, což je vhodné pro starší cestující, děti a zdravotně postižené cestující.

Karoserie Materiály: Karosérie tramvaje je vyroben z lehké vysokopevnostní hliníkové slitiny.Síla hliníkové slitiny je v souladu s evropskou normou EN755-2 a německé normy DIN Tepelné zpracování slitiny hliníku je v souladu s normou DIN EN515. Svařovací systém: svařování hrubé stavby je v souladu s EN Navrženo očekávaná délka života: 30 let Equipment Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Traction Brake Bogie Network Other issues

Karoserie Nárazník a artikulační zařízení: Každý konec tramvaje je vybaven nárazníkem a spřáhlem. Tramvaj je vybavena zařízením pro pohlcování energie s možností absorbovat podélné a příčné kolize energii tak, aby byla zaručena bezpečnost cestujících a řidiče. K dispozici je otočné zařízení mezi vozy pro připojení sousedících modulů vozů. Equipment Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Traction Brake Bogie Network Other issues

Příslušenství Elektrické posuvné dveře: Materiál: panel dveří je sendvičové konstrukce zahrnující hliníkové slitiny rámu, a čelní panel. Dveřní panel se vyznačuje vysokou pevností a zvukovou izolaci. Charakteristika: Vynikající vzduchotěsný a zvuková izolace, jednoduchá konstrukce, snadné ovládání, krásný vzhled, nízká hmotnost. Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Traction Brake Bogie Network Other issues

Příslušenství Okna pro cestující jsou pevného typu s průhledným sklem. Vnější povrch okna je ve stejné rovině s boční stěnou pláště. Okna musí zajistit celkovou pevnost karoserie, ale okna musí být dostatečně velká, aby zvýšila vizuální efekt cestujících a estetický vzhled tramvaje. Okenní sklo musí být z dvouvrstvého dutého bezpečnostního skla, které je v souladu s GB Bezpečnostní sklo železničních vozidel nebo EN857 a ANSI26.1. Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Traction Brake Bogie Network Other issues

Příslušenství Zařízení uvnitř prostoru pro cestující jsou sedadla, zábradlí a nouzové bezpečnostní zařízení. Uspořádání prostoru pro cestující je v souladu se zásadou ergonomie. Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Traction Brake Bogie Network Other issues

Trakce Trakční systém střídavého pohonného systému, který se skládá z VVVF měniče pro regulaci třífázového asynchronního motoru. Každý měnič napájí dva motory na stejném podvozku. Každé kolo má svůj motor. Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Trakce Brake Bogie Network Other issues

Brzda Brzdový systém je elektro-hydraulický řízený mikropočítačem, s funkcí provozní brzdy, nouzové brzdy, bezpečnostní brzdy a parkovací brzdy. Každý podvozek je vybaven magnetickou kolejnicovou brzdou, brzdná síla je menší než 68KN. 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Karoserie Příslušenství Trakce Brzda Bogie Network Other issues

Podvozek Podvozky jsou otočné. Každé kolo má svůj motor. Otáčky kol v obloucích na opačných stranách vozidla jsou rozdílné a tím šetří opotřebení kolejí. U hnaného podvozku je zesílená konstrukce. Jak primární tak i sekundární odpružení je pomocí pryžových silentbloků. Hnací zařízení je připojeno přes úhlovou převodovku. U hnaných podvozků jsou hydraulické kotoučové brzdy. Brzdový kotouč je instalován na výstupním hřídeli motoru.Hydraulická brzdová jednotka je integrována na plášti motoru. U nehnaného podvozku je brzdový kotouč instalován na krátké hřídeli. Hydraulická brzdová jednotka je instalována na rámu. Rám, primární i sekundární odpružení nehnaného podvozku je stejný jako u hnaných podvozků. Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Trakce Brzda Podvozek Network Other issues

Podvozek 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Karoserie Příslušenství Trakce Brzda Podvozek Network Other issues Základní technické parametry Hnaný podvozek Nehnaný podvozek Max.rychlost / Test. rychlosti 70/80 km/h Navržená životnost 30 roků Pevný rozvor 1850 mm Rozchod 1435 mm Průměr kola (nové/opotřebené) 600/540 mm Vzdálenost mezi hřbety okolků 1360 mm Min. poloměr oblouku otáčení 19 m Max. hmotnost na nápravu 10 t

Síť Tramvaj je vybavena monitorovacím systémem sítě a bezdrátového přenosu dat. Veškeré kontrolní funkce jsou zobrazeny na displeji u řidiče. Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Trakce Brzda Podvozek Síť Other issues

Další otázky PIS systém: 1 Hlášení cestujícím 2 Video a audio vysílání 3 Bezpečnostní monitoring FAS systém: Protipožární systém Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Trakce Brzda Podvozek Síť Další otázky

Příslušenství Karoserie 100% LRV Výhody Obecně Průmyslový návrh Trakce Brzda Podvozek Síť Ostatní otázky Šetrné k životnímu prostředí: 1 LED osvětlení 2 Hybridní systém napájení 3. Rekuperace 4 Frekvence systémově proměnné klimatizace salonu Inteligentní: 1 TIMS (Kan.) monitor, ovládání, záznam a dálkový přenos dat 2 WIFI uvnitř vozidla Kulturní a lidé-orientovaný design: 1 Exteriér rozložení je harmonické s historií a kulturou 2 Více pohodlné a nižší hlučnost 3 100% nízkopodlažní technologie Modern 100% low-floor tram

Add: No.3, Changqian Rd.,Fengrun District, ,Tangshan,Hebei Province, P. R. China Tel: Fax: http: //