Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tomáš Pergler, manažer produktového týmu Kde všude bude digitálně.
Advertisements

Trh s TV reklamou a nové TV stanice Červen • Propad sledovanosti zastaven, Sledovanost TV.
Hristo Trajkovski – VerbaVoice GmbH Komunikační podpora pro neslyšící a nedoslýchavé lidi Přepis na mobilu – Přepis mluvené řeči – Živé.
Jsou televize dalším ohroženým druhem?
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 33 AnotaceUvedení.
Bezpečnostní rizika mobilních zařízení Jak přijít o vše v jednom malém mobilu PhDr. Vojtěch Bednář.
OLE-onlinelearning Studium odkudkoli a kdykoli
Internet a televize - rivalové nebo partneři? Klubový večer SPIR , klub Avion.
Bezpečnostní kamerový systém
Praha,12.červen, 2008 Konference: DIGImedia 2008.
Televizory nové generace: od HDTV k internetu a 3D VIII
VÝUKOVÝ MATERIÁL V RÁMCI PROJEKTU OPVK 1.5 PENÍZE STŘEDNÍM ŠKOLÁM ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.5.00/ NÁZEV PROJEKTU:ROZVOJ VZDĚLANOSTI ČÍSLO ŠABLONY:
Jak ovlivňuje můj život současná technika
Emancipace satelitního vysílání v ČR pro reklamní trh Leoš Pohl Czech Digital Group, a.s. 12. června 2008 DIGIMEDIA 2008.
Milan Šmíd - Tisková konference UPC UPC European Television Survey české detaily Co ještě ukázal panevropský televizní průzkum UPC?
Webové rozhraní u Prezentace formou sejmutých obrazovek ukazuje, jak je možné přihlásit se ke schránce elektronické pošty z jakéhokoliv počítače.
Perspektivy rozvoje tematických kanálů Petr Majerik Atmedia 1.
POČÍTAČOVÁ MYŠ Společně s klávesnicí slouží jako spojovací prostředek mezi PC a uživatelem. Toto polohovací zařízení převádí informace o svém pohybu po.
Výsledky NetMonitoru a AdMonitoringu za červenec 2008 Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) MEDIARESEARCH, a. s. a GEMIUS, S. A
Reality show, ktorá našla brata Výsledky sledovanosti
Tv a net Pravidla licencování IPTV Kam kráčí české telekom. sítě Srní
1 Měsíční zpráva o sledovanosti červenec 2008 MEDIARESEARCH, a. s. srpen 2008 Zdroj: ATO - Mediaresearch.
TELEVIZE PUBLIC Prezentace televize, sledovanost, kontakty Květen 2010.
s ohledem na LTE a místní prostředí
Pojmy a interpretace.
Příklady použití videa ve sjezdu Praha Video a jeho využití - nahrávání A.Klasické nahrávání z ruky na video kameru B.Nahrávání na tablet C.Nahrávání.
Co jsou to multimédia Bohumil Bareš.
Mobilní televize ve službách veřejného zájmu Jiří Hašek, Senior manažer řízení kategorie obsahu Jaroslav Chaloupka, Manažer kategorie zodpovědný za Televizi.
TV trh s reklamou – nyní a potom Digimedia 2007 Květen 2007.
Digitalizace televizního vysílání & Internet Ing.Pavel Hanuš Manager programu digitalizace ČT.
Internetové služby Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Miloš Nygrýn.
1 © Mediaresearch, a.s., 2008 NetMonitor a AdMonitoring Výsledky za říjen 2008.
Školení MMW Úvodní školení. Co je MMW a k čemu slouží? MMW neboli Markdata Media Workstation je nová softwarová aplikace speciálně navržená k analýze.
Měření sledovanosti Střední odborná škola a Střední odborné učiliště Čs. armády Milevsko
Média a my v dnešním světě Tony Duong, 8.B Projektový den 8. dubna 2009.
Televizní vysílání v České republice
Mobilní Marketing. Co je Mobilní Marketing? Všechna řešení, která využívají nástrojů mobilní komunikace pro komunikaci s uživatelem a zákazníkem. SMS,
Martina Braunerová.  nejdůležitější program v počítači  umožňuje všem ostatním programům fungovat  prostředník mezi počítačem a uživatelem.
Počítač a jeho složení.
1 Tisková konference Newton House, Praha, Prezentace výsledků projektu: Výzkum chování potencionálních zákazníků na digitálním trhu v ČR "Digitalizace.
Internet jako mediatyp pro reklamní investice Jan Edlman
Satelit = HDTV do každé domácnosti září Limity pro rozvoj HDTV Dostupnost signálu HDTV Vybavenost domácností televizory zobrazujícími HDTV Cenová.
KAM UTÍKAJÍ TV DIVÁCI Červen 2009 / Ředitel společnosti: Jan Tuček / Client Service Manager: Petr Zvára / STEM/MARK, a.s.
Televize 8. ročník.
Vzdálená správa Tomáš Kalný.
COGAIN 2009 Možnosti řízení invalidního vozíku. Systém řízení vozíku  Rozdělen do několika částí  Část pohonu Motor pohonu Senzory ujeté vzdálenosti.
Televizory nové generace: od HDTV k internetu a 3D VIII. kulatý stůl DigiZone.cz Tereza Šimečková – Předsedkyně představenstva David Satranský – Ředitel.
Virtuální realita.
SKLADBA PC 12 OP VK VYT 2.12 Televizní karty Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Josef Vlach. Dostupné z Metodického portálu.
4/18/2017 7:41 PM Lukáš Svoboda.
Naprogramovat operační systém je mnohonásobně složitější, než naprogramovat „obyčejný program“. Základní programové vybavení počítače Fce: ovládání počítače,
Windows 7. stejné HW požadavky jako Vista dokonce možná i o malinko nižší snaha prosadit i do netbooků, nettopů a podobných zařízení s nižším výkonem.
Dana Mazancová Databáze Anopress a ČTK ÚK FSS MU, Ústřední knihovna FSS MU.
Redesign zpravodajských webů Redukce zpráv J.Unger Marketing Monday, , Praha.
Divák musí vědět, kdy a proč by měl investovat do nové televize Marcel Procházka Ředitel regulace a strategie DVB-T2 Televizní digitalizace
Rozdělení počítačů (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně.
 -největší server pro sdílení videí  -vznik 14.února 2005  -založil Chad Hurley,Steve Chen a Jawed Karim zaměstnanci PayPalu  -listopad 2006 koupil.
Media Forum 2000 ATO Měření sledovanosti TV v České republice a Peoplemetrový projekt Přistoupení TV 3 Jednatelka ATO Mgr Hana Svobodová Vedoucí peoplemetrového.
B Y O D Otázky, které nastolily dva roky experimentálního ověřování projektu BYOD – Vzděláváme pro budoucnost Studijní materiál v rámci projektu Informační.
Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV Petr Nemeth České Radiokomunikace a.s.
Co o HBBTV tušíte, ale nevíte. „Jak si vychovat hybridní televizi tak, aby monetizovala obsah” Lukáš Hnilička Innovation Day Days
Televize v konzumaci médií suverénně vede
Asistivní technologie pro mobilní zařízení PV072 Seminář z asistivních technologií Vít Vaněk
Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR?
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srování?
Počítače v běžném životě kolem
Název: VY_32_INOVACE_ICT_5B_12 Škola:
Název školy Základní škola Šumvald, okres Olomouc Číslo projektu
Prezentace výzkumu Zbiroh 2018
Z á p a s y Č e s k é h o t ý m u N a M S v h o k e j i Utkání
Transkript prezentace:

Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu Tomáš Bičík INNOVATION DAY, 7. října 2015

Co je podle Vás přesnější popis toho, jak bude televizní vysílání vypadat v budoucnu? 2 Každý bude televizi sledovat u své obrazovky Bude jeden/několi TV kanálů vytvořených „na míru“ rodině/osobě Z televize bude využívána jen obrazovka, jako velký monitor pro videoobsah dle vlastního výběru

JAK TO BUDE ZA 5 LET? 3 Za 5 let se mnohem více rozšíří technologie ovládané hlasem, ale videoobsah budou lidé sledovat stále. ovládání televize hlasem a pohybem ruky Hlavním médiem bude tablet Při narození dostane dítě mobil a tablet Doma se lidé budou dívat na co chtějí a kde chtějí. Nebudou omezeni časovým rozvrhem stanic. Nemyslím si, že by se něco podstatně pro mne změnilo

4 Nevím zda bude vůbec čas se na něco dívat, zda nebudeme 24 hodin denně muset bránit svůj majetek a holé životy. JAK TO BUDE ZA 5 LET?

5 Za 15 let budou informace a programy sdíleny holograficky, ovládání zřejmě hlasem nebo pouze pohybem. Budeme sledovat videoobsah v brýlích, budeme si připadat jako součást děje. Budou hologramy, budou chodit kolem nás a vše se bude dít ve 3D bez použití brýlí Přijde na trh nové zařízení, které bude fungovat na principu virtuální reality... Domácí sledování TV nebo hraní her bude reprodukovat i pachy a bude možné propojit lidskou mysl s počítačovým rozhraním... JAK TO BUDE ZA 15 LET?

6 Snad si budeme ještě umět popovídat o běžných věcech s druhým člověkem. JAK TO BUDE ZA 15 LET?

Smart TV penetrace 7 Základ: televizní domácnosti/ % - vážené Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, Zaváděcí a Kontinuální výzkum

HbbTV penetrace 8 Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, Kontinuální výzkum 2015, 2. kvartál 2,2% Základ: televizní domácnosti / % - vážené

Co dnes měříme? 9 Samotné stisknutí „červeného tlačítka“ TAM projekt zatím neměří. Pokud si divák spustí prostřednictvím HbbTV pořad z archivu, jedná se de facto o odloženou sledovanost. Odloženou sledovanost měříme již nyní. Část TV panelu má nainstalovánu měřící aplikaci na PC SimStream. Provozovatelé HbbTV služby mají k dispozici „census data“. Lze použít technologie gemiusStream. Tuto sledovanost pořadů ČT již reportujeme od ledna Nielsen Digital Content Rating

Online sledovanost pořadů ČT reportovaná s TV sledovaností 10 Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM 2015, jednotlivci od 4 let

ČT TOP pořady na Internetu TV živě TV odloženě +7 dní Internet +30 dní Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM 2015, jednotlivci od 4 let; Gemius, gemiusStream; Rating 000

TV pořady na internetu (PC, mobil/tablet) Nielsen + Facebook + vysílatelé Reach a Rating TV pořadů na internetu. Uživateli jsou vysílatelé (TV stanice/sítě). Nielsen Digital Program Ratings 12 DAR: Jak to funguje? 3 zdroje dat: 1.Census měření TV pořadů na internetu. 2.Sociodemografie s pomocí dat třetích stran (Facebook). 3.Měřený online panel pro korekci a kalibraci.

Shrnutí 13 Čistá kompletní sledovanost pouze skrze HbbTV vysílání je a může být k dispozici podobně jako jiné internetové vysílání prostřednictvím technologií sitecentric. Online videoobsah bude podle našeho názoru konzumován převážně z pohovek na velkých obrazovkách, pokud ten videoobsah bude jednoduše dostupný. Takto dostupnou platformou může být HbbTV. Sledovanost archivů skrze HbbTV je již dnes měřena projektem TAM (do 7 dní po odvysílání v TV). Pokud bude zájem a potřeba, lze v rámci TAM projektu měřit i stisknutí „červeného tlačítka“.

Nielsen Admosphere, a.s. │ Českobratrská 2778/1 │ Praha 3 │ Děkuji za pozornost Pro více informací nás kontaktujte 14