8.12.2011 Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podpora plánování rozvoje sociálních služeb formou založení odborných partnerství CZ.1.04/3.1.03/
Advertisements

Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
MY JSME MŠ VYHLÍDKA J.K.Tyla
Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Pracovní setkání zástupců mikroregionů Olomouckého kraje 10. setkání středa 8.října 2008 Radniční sál BOUZOV.
Spolupráce Odboru sociálně-právní ochrany dětí Magistrátu města Karviné s poskytovateli sociálních služeb.
Nabízíme všem účastníkům projektu Posílení oborové zaměstnanosti absolventů Vytvoření poradenského servisu a aktivit pro stávající studenty, zájemce o.
PŮJČOVNA KOL A KOLOBĚŽEK Informační centrum města Kyjova Ing. Dita Hojačová Tel.:
2. setkání pracovních skupin „Sociální věci a zdravotnictví“
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
EuroAgentur Hotels & Travel, a.s., Václavské nám. 820/41, Praha 1 EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. dynamický růst společnosti provozovaná.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu : CZ.1.07/1.5.00/ Šablona:III/2č. materiálu:VY_32_INOVACE_12.
OSTRAVA AUTOR: MICHAL GŘEŠEK. Poloha města MAPA MĚSTA Praha 380km Slovensko 50km 15km Polsko D1.
Cestovní ruch dostupný všem. 1) Rekonstrukce/vybudování odpočívadel, center služeb pro turisty a hygienického zázemí pro pěší, cyklisty a handicapované.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S2_07.
Sekce pro školy a neziskovky Gabriela Kaločová
Kateřina Janovská.  Prodlužující se věk odchodu do důchodu = nutnost podávat plný pracovní výkon v seniorském věku  + zatížení v domácnosti + častá.
VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST ZKUŠENOSTI S PODPOROU ESF VE VELKÉ BRITÁNII.
1 Komentované prohlídky města Poskytovatel: Horácké muzeum a informační centrum Prohlídka města zahrnuje centrum Nového Města, dva historické sklepy a.
Prostor pro změnu. Historie a poslání  Ponton působí v Plzni od roku 1996 a v Příbrami od roku  Posláním Pontonu je aktivně rozvíjet děti a mladé.
Příprava Libereckého kraje na období Odbor regionálního rozvoje a evropských projektů KÚ LK
Tourism X Games Zimní Tourism X Games OBSAH 1)Kdo jsme 2)Zimní a Letní Tourism X Games )Řekli o Tourism X Games 4)Pozvání na Zimní Tourism.
CESTA PRO CHYTROU BUDOUCNOST. SMART CITIES Teorie?Koncepce? Realita? Neohraničený urbanistický koncept Informační technologie pro efektivní správu měst.
Setkání zástupců 1. ročníků
Národní program podpory cestovního ruchu
Ing. Kateřina Lichtenberková
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Moravská Ostrava, Ostrava
Pracovní skupina č. 2: Strategický skelet
NOVÉ TRENDY VPODOPŘE ZÁJMU O OBOR A NÁBOROVÉM PROCESU
Centrum společných služeb
Členská schůze MAS Nepomuk,
KONCEPT NEFORMÁLNÍHO VZDĚLÁVÁNÍ Science centrum Lázně Chomutov???
Pracovní skupina č. 2: Strategický skelet
univerzitní výcvikové a rekreační středisko
Marketing destinací Vybrané aplikace marketingu cestovního ruchu:
Hlavní město praha a integrace cizinců
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Cíle Pardubického kraje v oblasti cestovního ruchu
Základní informace o poskytovateli
Městský úřad Žďár nad Sázavou
Workshop 2, Možnosti spolupráce škol a firem 2018 – 2019,
2. ROČNÍK KONFERENCE K RODINNÉ POLITICE MĚSTA OLOMOUCE,
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Agroturistika a podnikání na venkově
Koncepce rozvoje cyklistické dopravy v Olomouckém kraji
PROGRAM ROZVOJE VENKOVA
univerzitní výcvikové a rekreační středisko
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
Školní poradenské pracoviště
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Centralizované rozvojové projekty 2017
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Destinační management TO Těšínské Slezsko
Rodičovské kompetence – silní rodiče v našem pohraničí
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
Centrum J. J. Pestalozziho, o. p. s.
Terénní krizová služba
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Skupina 1 Vize přestane být snem… KONCEPCE REVITALIZACE MĚSTA AŠ

Vize je nezbytná, ale … Přilákat a změnit uvažování podnikatelů v cestovním ruchu a vtáhnout je do hry … … ale co my chceme a na co je můžeme nalákat?

Proměna vize v realitu Z dostupných informací jsme došli k závěru, že město potřebuje dopracovat ucelenou koncepci rozvoje s postupnými kroky jejího naplňování a stanovit si krátkodobé i střednědobé cíle, jejichž plnění bude důsledně sledovat. Celková strategie Ucelená koncepce rozvoje Marketingová strategie Komunikační strategie

Ucelená koncepce rozvoje Ujasnění priorit – čím se chce Aš stát v nejbližších letech a na ně se soustředit Roztříštěnost – turismus? Lehký průmysl? Dokončení strategického plánu – doporučujeme využít nezávislé odborné poradenství Reálné plány stavějící na možnostech města Bez vzdušných zámků – menší projekty mohou být reálnější. Víme, co lidé chtějí?

Marketingová strategie Vytvoření souvislého programu, který bude možnosti města propagovat – konkrétní aktivity i město celkově Posílení společné propagace v mikroregionu a příhraničí - Společenské akce - Sportovní zázemí – areál Háj, cyklostezka, lyž. trasy, moderní in-line dráha, bazén… - Vlaková trať - Infocentrum - Přírodní krásy, poloha v lázeňském regionu, výborné logistické napojení… Budování povědomí o aktivitách města: „Léto v Aši“, sport. závody.

Komunikační strategie Otevření komunikace s místními podnikateli Podnikatelským subjektům a investorům představit strategickou koncepci rozvoje např. formou tiskové konference, místních novin a TV Jednání individuálně s podnikateli a získání zpětné vazby k záměrům města, jejich nápadů a zjištění, jakým způsobem by se „do hry“ chtěli zapojit sami

Využití stávajících možností … Gymnázium doplňkové využití budovy - ozdravné pobyty, letní soustředění, sportovní kluby a školy v přírodě s propojením na další stávající služby a již fungující zařízení města (bazén, sportovní centrum) Specializace gymnázia – sportovní třídy (lukrativnost v rámci regionu – záštita významné sportovní osobnosti, např. M. Sáblíková) Realizace: úprava části prostor gymnázia na ubyt. kapacitu Dopady: udržení provozu gymnázia, příliv návštěvníků, reference, posílení povědomí.. Sportovní centrum Háj Nabídnout ve spolupráci s provozovatelem sportovní zázemí pro soustředění sportovním klubům. Využití nadstandardní in-line dráhy, Olympijské hry mládeže v Aši. Zaměření na služby Možnosti v obchodních centrech – kadeřnictví, opravy… vytěžení transitních turistů Cílená podpora živnostníků – levný dlouhodobý pronájem volných prostor obchodníkům a tím oživení města

Postřehy a doporučení Postřehy Chybějící ideový postup a silné marketingové poselství: - Co je Aš? Absolutní Špica! - Jeďte do lázní AŠ po nás! Doporučení Orientace na stávající ubytovací kapacity v soukromí, podpora místních poskytovatelů bez nutnosti rozsáhlých investic Založení plánovací a dozorčí komise – sledování plnění krátkodobých a střednědobých cílů, kvality poskytovaných služeb, např. „Ašské rybičky“ a la Pohlreich na restaurace i ubytování