Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.3007 Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: 17.3.2012 Datum ověření: 28.3.2012 Pro ročník: sedmý Vzdělávací.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ROVNICE a NEROVNICE 16 Exponenciální rovnice II MěSOŠ Klobouky u Brna.
Advertisements

HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_INOVACE_M6_04 Sada DUMMatematika 6 Předmět Matematika Název materiálu Sčítání a odčítání do bez přechodu desítek.
Číslo projektu MŠMT: CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu: VY_62_FINANCNIGRAMOTNOST_08_01_banky a jejich služby Název školy: ZŠ, PŠ a MŠ Česká Lípa,
HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD VY_32_INOVACE_15_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ NÁHRAD Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím.
ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV : VY_32_INOVACE_06_01_M7_Hanak AUTOR : Ing. Roman Hanák TÉMA : Racionální čísla Základní škola Libina, příspěvková.
Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná škola, Klášterec nad Ohří, Chomutovská 459, příspěvková.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mnohočleny Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Zlín Tematická oblast Matematika – výrazy s proměnnými Datum vytvoření
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_04_M7_Hanak TÉMA: Zlomky
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
Zaokrouhlování čísel na statisíce
MATEMATIKA Čísla celá základní pojmy.
zpracovaný v rámci projektu
Písemné sčítání a odčítání do milionu
Číslo v digitálním archivu školy
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Početní operace v oboru přirozených čísel
Komplexní čísla goniometrický tvar Vypracoval: Mgr. Lukáš Bičík
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Název školy: ZŠ a MŠ Verneřice Autor výukového materiálu:
CZ / / Číslo projektu MŠMT:
Digitální učební materiál zpracovaný v rámci projektu
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
  Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Mocniny s přirozeným mocnitelem pravidla pro počítání s nimi
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV: VY_32_INOVACE_02_18_M7_Hanak TÉMA: Celá čísla
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Škola pro 21. století
zpracovaný v rámci projektu
Písemné dělení jednociferným dělitelem
Poměr v základním tvaru.
Soustavy dvou lineárních rovnic o dvou neznámých Metoda sčítací
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_32_Zavedeni_nasobeni Matematika - 2. ročník
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová
Číslo v digitálním archivu školy
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V.,MNICHOVICKÁ 62
ŠKOLA: Městská střední odborná škola, Klobouky u Brna,
DUM - Digitální Učební Materiál
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Matematika Operace s vektory
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Rovnice s absolutní hodnotou I.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_35_ČJ4
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Poměr v základním tvaru.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Matematika + opakování a upevňování učiva
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lenka Marková Název materiálu:
Písemné sčítání a odčítání do
Druh učebního materiálu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Dneska se něco naučíme o matematice
Mocniny Rozvinutý zápis čísla
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Transkript prezentace:

Pořadové číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Šablona č.: III/2 Sada č.: 2 Datum vytvoření: Datum ověření: Pro ročník: sedmý Vzdělávací oblast: Matematika a její aplikace Vzdělávací obor - předmět: Matematika Tematický okruh: Celá čísla Klíčová slova: Celá čísla, porovnávání, absolutní hodnota, sčítání, odčítání, násobení, dělení, hra Časová dotace ve výuce: 10 minut opakovaně v jednotlivých vyučovacích hodinách Vytvořil: Jitka Topičová

Karty s celými čísly -hry k procvičování dovedností Matematika 7.ročník

Opačná čísla „Jsi potichu, chodíš bezpečně a ohleduplně, kartu držíš v ruce tak, aby na ní ostatní hráči dobře viděli. Na pokyn „Škatulata, hejbejte se“ najdeš hráče s opačným číslem a postavíte se vedle sebe. Karty držíte viditelně tak, aby bylo možné rychle ověřit správnost.“ Hra se hraje vždy jen 1x. Proč jste někde utvořili trojice, když opačná čísla jsou jen dvojicemi? Proč jsou někteří hráči sami ?

Porovnávání čísel „Jsi potichu, chodíš bezpečně a ohleduplně, kartu držíš v ruce tak, aby na ní ostatní hráči dobře viděli. Na pokyn „Škatulata, hejbejte se“ najdeš 1 hráče, se kterým jsi ještě netvořil dvojici a postavíte se vedle sebe. Ten z vás, který má větší číslo, zvedne svou kartu nad hlavu. Pokud jsou obě čísla rovna, drží je oba hráči ve stejné výšce před tělem. Karty držíte viditelně tak, aby bylo možné rychle ověřit správnost.“ Hra se hraje opakovaně, nejlépe 5 kol. Proč měli některé dvojice čísla ve stejné výšce, i když na kartě měl každý z dvojice napsáno něco trochu jiného? Proč mohl hráč s číslem 5 zvednout kartu, když soused měl číslo -10? 10 je přeci větší než 5!

Porovnávání absolutní hodnoty čísel „Jsi potichu, chodíš bezpečně a ohleduplně, kartu držíš v ruce tak, aby na ní ostatní hráči dobře viděli. Na pokyn „Škatulata, hejbejte se“ najdeš 1 hráče, se kterým jsi ještě netvořil dvojici a postavíte se vedle sebe. Ten z vás, který má větší absolutní hodnotu čísla, zvedne svou kartu nad hlavu. Pokud jsou obě čísla rovna, drží je oba hráči ve stejné výšce před tělem. Karty držíte viditelně tak, aby bylo možné rychle ověřit správnost.“ Hra se hraje opakovaně, nejlépe 5 kol Proč měli některé dvojice čísla ve stejné výšce, i když na kartě měl každý z dvojice napsáno něco trochu jiného? Proč mohl hráč s číslem nemohl 5 zvednout kartu, když soused měl číslo -10?

Početní operace s celými čísly (sčítání, odčítání, násobení, dělení) „Jsi potichu, chodíš bezpečně a ohleduplně, kartu držíš v ruce tak, aby na ní ostatní hráči dobře viděli. Na pokyn „Škatulata, hejbejte se“ najdeš 1 hráče, se kterým jsi ještě netvořil dvojici a postavíte se vedle sebe. Ze svých čísel vytvoříte příklad na zadanou početní operaci, pamětně vypočtete a na pokyn učitele řeknete svůj výsledek. Pozor, je nutné, aby se oba hráči dohodli na jednom výsledku (příklad má jen 1 řešení) Karty držíte viditelně tak, aby bylo možné rychle ověřit správnost.“ Hra se hraje opakovaně, nejlépe 5 kol Která početní operace pro tebe byla nejjednodušší /nejtěžší? Jak často jsi používal papírovou číselnou osu k výpočtu?