Turisté plní trendů RNDr. Aleš Krejčí, CSc. KAM po Česku, Praha Vysoká škola finanční a správní, Praha Výroční konference A.T.I.C. ČR Výstaviště Černá.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Dobrovolnické centrum při Diecézní charitě ČB
Advertisements

Návraty po mateřské/rodičovské dovolené na trh práce
Specifika vzdělávání finanční gramotnosti v dětských domovech
Beckiland Firemní párty.
Ekologická výchova v Zoo Ostrava
Tak v tomto objektu pracujeme
_ Setkání koordinátorů Počátky Mgr. Jan Martinec.
DĚTSKÝ SVĚT LVÍČEK. KDO JSME Dětský svět Lvíček patří k nejmodernějším zábavným parkům v Evropě na ploše 1250 m2. Můžete u nás prožít nezapomenutelný.
“English Time“ – Angličtina s rodilým mluvčím v MŠ U Plavecké haly
Inovace, inovační projekty a úloha klastrů (obecný náhled) Ivo Vondrák VŠB - Technická univerzita Ostrava
ŠKOLNÍ DRUŽINA Školní družinu mohou děti navštěvovat denně od 6,00 hod. do 17, 00 hod. Prožijí zde čas plný her, soutěží a zábavy.
Sanace rodiny Alena Svobodová, vedoucí sociální služby, koordinátorka projektů.
Přechod z ústavní do komunitní služby
TÝMOVÁ SBOROVNA LEKTOŘI: Mgr. Tomáš Habart, Mgr. Adéla Lábusová
14/1/2010. Lead partner projektu RERA a.s., Regionální rozvojová agentura jižních Čech Realizované mezinárodní projekty - Z jižních ČECH AŽ NA KONEC SVĚTA.
Sladká smrt P ř ij ď te ochutnat naše sladkosti! Za ř ádíme, odpo č ineme a pochutnáme si = jsme spokojení!
Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Fakulta prírodných vied Katedra environmentálneho manažérstva Klub ekologické výchovy, o.s. Praha Podmínky a.
Výzkumy CzechTourism Fórum cestovního ruchu listopadu 2011
Den bez aut Jak to začalo… Dne jsme si v ZŠ Masarykova připomněli, že ne vždy se do zaměstnání, školy či kamkoliv jinam musí.
Podpora nevládních a neziskových organizací v oblasti cestovního ruchu
Destinační management TO Jeseníky-východ
Centrum pro rodinu a sociální péči o.s. 1.
Webový design Web zábavního areálu - akvapark Barbora Chumlenová.
Geocaching aneb cesta za poklady.
PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR 2014 CESTA KOLEM SVĚTA S WILLY FOGEM 4.8. –
CESTOVNÍ RUCH.
Nadacepartnerstvi.cz cyklistevitani.cz Cyklisté vítáni Konference Společně správným směrem - spolupráce s partnery i médii Ostrava, 10. prosince 2009 Certifikace.
J AK JSME SI UŽILI ZÁŽITKOVOU ŠKOLU ROZUMÍME PENĚZŮM ANEB kterak jsme se naučili geocachingu, filmování a týmové práci za všech okolností kterak jsme se.
Didaktické metody pro výuku cestovního ruchu na školách.
Příměstské tábory ve Skalici. Jaké byly? Senzační!
Geocaching Marek Bešta, , OV3-TE3. Geocaching hra na pomezí sportu a turistiky hledání schránky (cache) za použití GPS schránky jsou situovány na.
Mgr. Jan Charousek Liberec Cestovní ruch se projevuje v různých druzích a formách. Druhy cestovního ruchu – za základ posuzování CR bereme motivaci.
Produktové balíčky  samotné tvorbě produktu cestovního ruchu předchází mnoho kroků, bez nichž by nebylo možné produkt kvalitně vytvořit a představit.
Pestrá přehlídka tvořivého a chytrého hraní pro rodiny s dětmi od 1 roku do 12 let.
Na Liščině 2 Ostrava - Hrušov ÚMOb Slezská Ostrava odbor sociálních věcí oddělení sociálních služeb.
OSTRAVSKÉ VÝSTAVY, a. s. Veletrh DOVOLENÁ a REGION 7. –
 Název projektu: Poklady kolem nás a v nás  Zkrácený název: Kolumbus  Registrační číslo: CZ.1.07/1.1.13/  Žadatel projektu: Blažek & Blažek,
Turistické informační centrum Poděbrady Nám. Jiřího 19, Poděbrady Tel.: V TURISTICKÉ SEZONĚ duben -
Možnosti sledování konkurenceschopnosti destinací turismu na úrovni regionů a míst Monika Palatková Výroční konference ATIC ČR Turistická informační centra.
MINISTERSTVO PRO MÍSTNÍ ROZVOJ ČR Go / Regiontour Brno 15. ledna 2015 Podpora a spolupráce A.T.I.C.
OBCHOD JAKO VÝZNAMNÝ ZAMĚSTNAVATEL Seminář Udržitelnost pro výrobu a obchod Marta Nováková prezidentka SOCR ČR.
Deník Malého Poseroutky STARÁ ŠKOLA Jeff Kinney. Úvod Toto je nejnovější kniha od Jeffa Kinneyho – desátá z této série Každá kniha bude světovým bestsellerem.
EVVO v Muzeu regionu Valašsko Mgr. Pavlína Vymazalová.
Projekt Etická výchova na ZŠ nám. Curieových v Praze.
Praktické zkušenosti z Českého systému kvality služeb Specializované pracoviště ČSKS Výroční konference k 20 letům výročí A.T.I.C. ČR Ostrava, 7. března.
Standardy a legislativa pro IS v cestovním ruchu.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám Registrační číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Šablona:III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
9 LET PROŽITÝCH NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE. 1. TŘÍDA Všechno začalo jednou ráno, když nás rodiče poprvé dovedli do školy. Tím dnem začala naše devítiletá docházka.
Cesta k uplatnění na trhu práce Fond dalšího vzdělávání, 2017
Zažijte autentický jihočeský venkov
Marketingová strategie 2018 Jižní Čechy Pohodové
Příjemce podpory: TRIALOG
ČÍM BYCH CHTĚL BÝT AŽ VYROSTU?
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Zjednodušený nákres naší republiky s většími městy :
Právní úprava cestovného ruchu v ČR
Osobnostní rozvoj.
Název školy: ZŠ a MŠ Březno
Středisko výchovné péče FRÝDLANT
Základní pojmy v cestovním ruchu, podnikání v cestovním ruchu, činnosti a povinnosti cestovní kanceláře.
Technika cestovního ruchu – služby CR
WELLNESS POBYTY LÁZEŇSKÉ POBYTY. WELLNESS POBYT  Vhodný jako dárek pro: rodiče milence partnery manžele novomanžele důchodce a další kdo potřebuje trochu.
Poznámky z pohledu rodiny Ing. arch. Jan Florian
Azylový dům pro rodiny s dětmi
„Cyril a Metoděj, autentický příběh naší země“
Masarova 11, Brno - Líšeň. Masarova 11, Brno - Líšeň.
Mgr. Veronika Dembická, DiS.
“Vývoj mezinárodního cestovního ruchu a jeho dopad na lázeňství“ MARTIN PLACHÝ President of the European Spas Association 2. října 2015.
Tradiční řemesla v konírně
Marketingová strategie Turistické oblasti PodKletí
Transkript prezentace:

Turisté plní trendů RNDr. Aleš Krejčí, CSc. KAM po Česku, Praha Vysoká škola finanční a správní, Praha Výroční konference A.T.I.C. ČR Výstaviště Černá Louka, Ostrava 7. března 2014

NÁVŠTĚVNÍCI TIC JSOU - zvídaví - vzdělaní - bezradní - motivovaní.... A. Krejčí: Turisté plní trendů A TAKÉ JSOU „TRENDY“FREECOOLIN

 cizinci (vděční, pokud dostanou informace ve svém nebo světovém jazyce)  DCR a) návštěvníci z jiných regionů - senioři - rodiny s dětmi - skupiny dětí (školní výlety, tábory) - mladé páry - skupiny (pěší, cyklisté,...) - menšiny (?) b) místní klienti TIC - hledáni programu pro návštěvu - chalupáři A. Krejčí: Turisté plní trendů CESTOVNÍ RUCH A JEHO CÍLOVÉ SKUPINY

DIFERENCIACE Najděte ve svém regionu NĚCO, co jinde nemají! Dopřejte turistům:  příležitost zažít něco ojedinělého (nebo jim tu mimořádnost alespoň vsugerujte)  možnost vzpomínat  šanci spojovat si váš region s tím zážitkem  nadšení šířit jejich zážitek mezi známé A. Krejčí: Turisté plní trendů

DĚTI V CESTOVNÍM RUCHU DĚTI JSOU NÁŠ POKLAD NAŠE BUDOUCNOST ROZUMÍME JIM ? UMÍME JE VHODNĚ ZABAVIT ? A. Krejčí: Turisté plní trendů

DĚTI NA ČTYŘI DOBY 1. VĚK DO 3 LET  cestování s malými dětmi je trend  silná závislost na rodičích a jejich programu A. Krejčí: Turisté plní trendů

DĚTI NA ČTYŘI DOBY 2. VĚK DO LET  pohádky a jejich postavičky  „malá dobrodružství“  sportování pod dohledem A. Krejčí: Turisté plní trendů

DĚTI NA ČTYŘI DOBY 3. VĚK DO LET  vymýšlení her je pro rodiče i TIC (nebo DMC) čím dál náročnější  zapojování IT 4. VĚK DO LET  QR kódy (chytré mobily)  geocaching (GPS navigace)  questing A. Krejčí: Turisté plní trendů

Když už jsme turisty přilákali, musíme se o ně umět postarat! A. Krejčí: Turisté plní trendů

Děkuji za pozornost. Pokud najdeme cestu k turistům, turisté najdou cestu k nám! A. Krejčí: Turisté plní trendů