Turisté plní trendů RNDr. Aleš Krejčí, CSc. KAM po Česku, Praha Vysoká škola finanční a správní, Praha Výroční konference A.T.I.C. ČR Výstaviště Černá Louka, Ostrava 7. března 2014
NÁVŠTĚVNÍCI TIC JSOU - zvídaví - vzdělaní - bezradní - motivovaní.... A. Krejčí: Turisté plní trendů A TAKÉ JSOU „TRENDY“FREECOOLIN
cizinci (vděční, pokud dostanou informace ve svém nebo světovém jazyce) DCR a) návštěvníci z jiných regionů - senioři - rodiny s dětmi - skupiny dětí (školní výlety, tábory) - mladé páry - skupiny (pěší, cyklisté,...) - menšiny (?) b) místní klienti TIC - hledáni programu pro návštěvu - chalupáři A. Krejčí: Turisté plní trendů CESTOVNÍ RUCH A JEHO CÍLOVÉ SKUPINY
DIFERENCIACE Najděte ve svém regionu NĚCO, co jinde nemají! Dopřejte turistům: příležitost zažít něco ojedinělého (nebo jim tu mimořádnost alespoň vsugerujte) možnost vzpomínat šanci spojovat si váš region s tím zážitkem nadšení šířit jejich zážitek mezi známé A. Krejčí: Turisté plní trendů
DĚTI V CESTOVNÍM RUCHU DĚTI JSOU NÁŠ POKLAD NAŠE BUDOUCNOST ROZUMÍME JIM ? UMÍME JE VHODNĚ ZABAVIT ? A. Krejčí: Turisté plní trendů
DĚTI NA ČTYŘI DOBY 1. VĚK DO 3 LET cestování s malými dětmi je trend silná závislost na rodičích a jejich programu A. Krejčí: Turisté plní trendů
DĚTI NA ČTYŘI DOBY 2. VĚK DO LET pohádky a jejich postavičky „malá dobrodružství“ sportování pod dohledem A. Krejčí: Turisté plní trendů
DĚTI NA ČTYŘI DOBY 3. VĚK DO LET vymýšlení her je pro rodiče i TIC (nebo DMC) čím dál náročnější zapojování IT 4. VĚK DO LET QR kódy (chytré mobily) geocaching (GPS navigace) questing A. Krejčí: Turisté plní trendů
Když už jsme turisty přilákali, musíme se o ně umět postarat! A. Krejčí: Turisté plní trendů
Děkuji za pozornost. Pokud najdeme cestu k turistům, turisté najdou cestu k nám! A. Krejčí: Turisté plní trendů