Prezentace a komunikace projektů 19. 6. 2014. Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Management sportovního klubu © Nymburk 2012
Advertisements

Propagace a reklama na facebooku
PUBLICITA Informační a propagační aktivity v rámci OP VK Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Pravidla publicity projektu
1. Registrace 1.1 registrace nového uživatele 2. Přihlášení 2.1 Přihlášení nového uživatele 2.2 Přihlášení uživatele po ztrátě přístupových údajů, změna.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Implementace strategie prostřednictvím akčního plánu
Domácnosti na úvěrovém trhu Monika Němečková Oddělení vnějších vztahů.
Tématické stezky zaměřené na cestovní ruch Stezka řemesel v Livradois-Forez v oblasti Auvergne.
NABÍDKA PARTNERSTVÍ NA SLAVNOSTNÍM VEČERU S VYHLÁŠENÍM VÝSLEDKŮ 7. ROČNÍKU ANKETY BRNO TOP června
Pomáháme neziskovkám Významný projekt Olomouckého kraje
Praktické aspekty příprav českého předsednictví leden - červen 2009 Eurocentrum Liberec 9. října 2008.
Komunikace.
Bramborová slavnost 22. září 2007 Ekologické informační centrum Krátká u Sněžného.
Aktivní škola - podpora, zlepšení kvality vzdělávání a výuky na základní škole Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Nástroje komunikačního mixu. Komunikační politika v územním marketingu Podstatou komunikační politiky je: prosazování produktu obce na trhu a vůči cílovým.
PROPAGACE PRÁCE SEKTOROVÉ RADY, JEJÍCH VÝSTUPŮ A CELÉ ZAKÁZKY NSK2.
Projekt Brno-Zdravé město přínos občanům v rámci veřejné správy
Partnerství u projektů financovaných z Globálních grantů Sociální inkluze v kontextu přípravy na nové programovací období – zkušenosti, problémy a překážky.
KANCELÁŘ CZELO: PARTNER ČESKÉHO VaVaI V BRUSELU ANNA VOSEČKOVÁ.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
Informace o Programu švýcarsko-české spolupráce Ing. Petra Murycová, oddělení Evropské unie, MPSV.
(2) Doporučení odboru prevence kriminality Ministerstva vnitra k realizaci vybraných projektů prevence kriminality na místní úrovni.
Zdravý kraj Vysočina a MA 21
Aktivity PR VZ NSP II. Vyladění vizuální identity VZ a tvorba PR materiálů a předmětů 2 Manuál vizuální identity a šablony dokumentů 1. set propagačních.
Oskarovy Flexibilní Benefity. Čeho chceme dosáhnout? Dlouhodobé plnění firemních cílů Jaké schopnosti k tomu potřebujeme? Schopnost oslovit, zaměstnat.
Modernizace studia aplikované matematiky na PřF Univerzity Palackého v Olomouci na PřF Univerzity Palackého v Olomouci Streamlining the Applied Mathematics.
Nabídka týmu PR. Co už můžete využívat dnes: informační bulletin RADAr obecně orientované prezentace k oběma systémům fact sheets  souhrn podkladů pro.
Luhačovské Zálesí, o.p.s. Prezentace společnosti.
Fundraising. Funkce fundraisingu (FR) v organizaci Zdroje Jak na to… příklady.
2. Benefiční akce Cvičení Antropologie občanské společnosti Alena Řiháková Podzim 2009.
Podporujeme Vaši budoucnostwww.esfcr.cz PUBLICITA PROJEKTŮ OP LZZ.
Marketing pro NNO aneb jak se nenechat semlít Postřehy z letošního ročníku soutěže Být vidět Tomáš Jindříšek & Matěj Novák
Nebojte se velkých věcí, Think Big! Tomáš Litera – Slunda
Služby pro členy Regionu Pošembeří Plénum 15. října 2009 Český Brod.
Prezentace a komunikace projektů Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje.
Publicita v projektech. Povinná součást všech projektů spolufinancovaných z fondů EU –je předmětem kontrol Nařízení Komise č. 1828/2006 –kdo dává peníze.
FIREMNÍ SPOLEČENSKÁ ODPOVĚDNOST SKUPINY ČEZ 5. prosince 2014 JUDr. Michaela Chaloupková, M B A člen představenstva ČEZ, a. s.
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
XII. krajský sněm UNO OK V Olomouci Mgr. M. Vystrčilová.
Publicita v projektů financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Andrea Šafařík Fridmanská (Praha, duben 2016) PUBLICITA.
1 Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A 17. března 2010 INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ TATO PREZENTACE JE FINANCOVÁNA.
Propagace Vše co jste chtěli vědět, ale báli jste se zeptat.
PUBLICITA Cíl Evropská územní spolupráce Rakousko - ČR Písek,
PUBLICITA NENÍ FORMALITA Olomouc, 30. září NA CO NEZAPOMENOUT Logo ROP Střední Morava Symbol EU Evropská unie Evropský fond pro regionální rozvoj.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost P U B L I C I T A
Publicita v projektech spolufinancovaných z ESF/OP LZZ.
© ABB Group November 15, 2016 | Slide 1 Spolupráce NNO a firmy Pohled dárce Magdaléna Steinerová, ABB s.r.o., Workshop,
5 POTŘEBNÝCH SOUČÁSTÍ místní Agendy 21
Seminář pro žadatele 29. července 2008, Praha Mgr. Magda Cabrnochová
Statutární město Jihlava je členem Národní sítě Zdravých měst ČR od června 2007
Prioritní osa 2 Interreg V-A Česká republika – Polsko Společný sekretariát, Hálkova 2, Olomouc
Jak na PR (absolutní základ)
Mediální zpravodaj Jolana Čuprová - Jolča.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Atraktivní zaměstnavatel
zpracovaný v rámci projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Liberecký kraj a nestátní neziskové organizace
Publicita v projektech
Městská knihovna jevišovice
MARKETING V NEZISKOVÉM SEKTORU
INFORMACE O LÉCÍCH A PROPAGACE LÉKŮ
Zdravý kraj Vysočina Marta Vencovská
„Cesta k městu“ STRATEGIE PRO MLÁDEŽ PO KARVINSKU
Sociální fond regionu MAS Brdy-Vltava.
5. SEMINÁŘ SLM ČR Algesia o.s. Michala Filipová Hodonín,
Propagace, reklama VY_32_INOVACE_41_831
SOCIÁLNÍ SÍTĚ JAKO PARTNER PRO NEZISKOVKY Gabriela Sedláčková
Transkript prezentace:

Prezentace a komunikace projektů

Donátor a neziskovka  Smluvní vztah = oboustranné partnerství  Donátor Vám peníze nedává, ale investuje  Proč donátor investuje právě do Vaší organizace?  Oblast, ve které působíte, považuje za potřebnou  Věří Vám a Vaší práci

Jak to donátorovi oplatím?  Jakým způsobem mohu donátorovi „vrátit“ jeho investici?  Dobrou, zodpovědnou a efektivní prací  Včasným a řádným vyúčtováním  Vhodnou prezentací donátora

Způsoby prezentace donátora  Poděkování či zmínka v médiích  Noviny, časopisy, televize, rozhlas, webové stránky, sociální sítě aj.  Inzerujete – nezapomínejte na loga partnerů  Loga na propagačních materiálech  Logo – novodobý „podpis“ donátora  Plakáty, letáky, pozvánky, vstupenky, publikace…  Prezentace v místě realizace  Cedulka s logem (často dodá sám donátor)  Bannery na akci  Poděkování moderátorem  Propagační materiály na místě – dárkové tašky apod.

Nejčastější chyby v prezentaci  Ve špatný čas a na špatném místě  Budujete naučnou stezku? Logo v brožuře je fajn, ale pokud zapomenete umístit jej na naučné cedule přímo na stezce, je to celé na nic.  Komunikace činnosti je veškerá žádná  Zápal pro práci nestačí, je třeba i myslet koncepčně  Nesprávné použití  TZ či propagační materiály si nenecháme schválit  Logo neodpovídá výši příspěvku donátora – selský rozum a počty jsou v tomto případě dostačující  Logo chybí úplně nebo je zdeformované

Správné postupy v prezentaci  Vtáhněte donátora do hry  TZ necháváme schválit donátora nebo ještě lépe, požádáme ho o citaci  Loga na vizuálech si nechte schválit také, je to důkaz Vaší profesionality  Požádejte jej o propagační materiály  Přemýšlejte, jak může donátor „prorůst“ vaším projektem  Pojmenování části projektu po donátorovi  Žádost o úvodní slovo či jinou participaci na projektu  Ono to vždy nevyjde kvůli počtu projektů, ale to neřešte, to už je boj donátora

Nejefektivnější způsob? „šuškanda“ Řeknete to dále svým členům, veřejnosti a nezapomínejte přitom na zaměstnance

Komunikace projektů  Důležitá součást projektu  Vymyslete atraktivní název projektu už při psaní žádosti  Myslete na část propagace a komunikace již při sestavování rozpočtu  Pochlubte se výsledky své práce  Konkurenční prostředí je i v neziskovém sektoru -> pokud svou práci nekomunikujete, dáváte výhodu ostatním. Skromnost zde opravdu není na místě.  Akce x dlouhodobá činnost  Pozitivní zprávy, lidský příběh  Snažte se využít dostupná média a najít zajímavý způsobe prezentace

Dejte nám vědět, co se u vás děje  Kontaktujte svého programového konzultanta Pro zdraví, Pro radost Zuzana Macháčková Pro budoucnost, Pro Evropu Nikola Vavrous

Granty Nadace OKD 2015  Grantové výzvy již v lednu 2015  Sledujte  Palec nahoru nám udělá radost 

Děkuji za pozornost